תאגיד השידור כאן
צילום: אלכסנדר כץ

לפני מכרז הפרסום הגדול של כאן: סמנכ"לית השיווק והמכירות עוזבת

התאגיד חווה עוד עזיבה של בכיר, עירית שרמן צמח שהגיעה במסגרת צוות ההקמה של כאן. העזיבה מגיעה בטיימינג קריטי – הבחירה בגוף שיהיה אחראי על הפרסום והשיווק של התאגיד
אלכסנדר כץ | (1)

עוד עזיבה של בכיר בתאגיד כאן: סמנכ"לית השיווק והמכירות עירית שרמן צמח, הודיעה על סיום עבודתה בתאגיד. מוקדם יותר השבוע נחשף ב"ביז מדיה" כי מנהלת כאן רשת ב' שרון עמית פורשת לאחר כ-30 שנה בשידור הציבורי, ובהמשך נודע כי גם אודי הירש, האחראי על התוכן המגזיני בחטיבת החדשות, הודיע אף הוא על עזיבה.

 

כעת צפוי התאגיד לצאת במכרז לתפקיד סמנכ"ל השיווק והמכירות, בשנה קריטית מבחינתו - עם המכרז לבחירת הגוף שינהל את הפרסום והשיווק של ערוצי הטלוויזיה ורשתות הרדיו של כאן. כזכור, לפני כשלושה שבועות פרסם כאן מכרז לשירותי פרסום ושיווק. מאז הקמת כאן חברת טרגט ספיריט היא האחראית לכך, והיא תוכל להתמודד גם במכרז הבא לפרק זמן שיתחיל בתחילת 2023 ויכול להגיע עד ל-2029.

 

החברה או הגוף הזוכה, ינהלו למעשה את כל האופרציה של הפרסום בתאגיד השידור, כולל סגירת עסקאות והפקה. הכנסות התאגיד מפרסום ברוטו ברדיו ובטלוויזיה עמדו ב-2020 על 81 מיליון שקלים ברוטו, ונטו - 56.9 מיליון, ירידה ביחס לשנה שלפני כן, וזאת בשל משבר הקורונה.

 

בין הסיבות לגל העזיבות בתאגיד, גם של בכירים, אפשר לייחס לתוכנית של מועצת התאגיד להעביר את מלוא פעילות כאן, כולל משרדי ההנהלה והמחלקות השונות, לבניין התאגיד בירושלים. מאז הקמת כאן, לתאגיד יש משרדים ואולפנים ברחוב קרמניצקי בתל אביב. בתחילה התאגיד גם הפעיל אולפן גדול במודיעין, עד שנכנס לבניין התאגיד בירושלים. הפסקת הפעילות בתל אביב תפגע בעובדים רבים שמתגוררים במרכז ויצטרכו באותה עת להתחיל לנסוע מדי יום לירושלים.

 

שרמן צמח מסרה היום בהודעה לתקשורת: "אני מסיימת קרוב לשש שנים מדהימות ומאתגרות. הייתה לי הזכות להיות חלק מצוות ההקמה של כאן ולעבוד לצד אנשים חדורי אמונה בגוף חדש שקם. אני רוצה להודות לאלדד קובלנץ על האמון והדרך שהתווה לאורך השנים ועל הזכות לעבוד לצידו וללמוד ממנו. רוצה להודות לחברי ההנהלה למועצה ולחברי הצוות שליוו אותי לאורך השנים. מחזקת את כל העוסקים במלאכה החשובה ובחזון השידור הציבורי של כאן ומאחלת לכולם המשך הצלחות וההישגים לכאן".

 

תגובות לכתבה(1):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 1.
    ברכה 10/03/2022 08:49
    הגב לתגובה זו
    לשמור על רמת תרבות ותוכן ולא להתדרדר .
הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola -1.49%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״





הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola -1.49%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״