תאגיד השידור כאן
צילום: אלכסנדר כץ
פרסום ראשון

והרי החדשות: מנהלת כאן רשת ב' שרון עמית פורשת מהתאגיד

פרסום ראשון: אחרי 30 שנה בשידור הציבורי ושלוש שנים כמנהלת תחנת האקטואליה של תאגיד כאן, הודיעה עמית למנהליה על רצונה לפרוש מהתאגיד. עמית תסיים את תפקידה ביוני, ועד אז צפוי להיבחר מחליף
אלכסנדר כץ |

אחת מבכירות בתאגיד השידור הציבורי, עוזבת. ל"ביז מדיה" נודע כי שרון עמית, מנהלת כאן רשת ב', הודיעה למנהלי כאן על רצונה לפרוש מהתאגיד. עמית תסיים את עבודתה ביוני הקרוב, ועד אז צפוי להתפרסם מכרז ולהיבחר מחליף.

עמית עובדת בשידור הציבורי כ-30 שנה, רובן בשלל תפקידי עריכה, הפקה וניהול קול ישראל של רשות השידור. עם הקמת התאגיד, מונתה למפיקה הראשית של כאן רשת ב' וליוותה את הקמת התחנה. מאז יולי 2019 היא מנהלת את התחנה הראשית של כאן, שעוסקת בחדשות ואקטואליה ובתקופתה הפכה לתחנת האקטואליה עם נתוני האזנה הגבוהים ביותר, כשעקפה את המתחרה גל"צ. ואולם בסקר TGI האחרון עקפה גל"צ את ב' שוב, למרות שברוב רצועות היום ב' הובילה על גל"צ.

שרון עמית אישרה את הפרטים ל"ביז מדיה", ומסרה: "אני נפרדת מביתי המקצועי זה כמעט שלושה עשורים ומחברי בכאן רשת ב'. אני מלאת הערכה לעובדי התחנה על עבודה מקצועית, יום יומית וסיזיפית והרצון להיות ראשונים, מעודכנים, אמינים ומעניינים לטובת המאזינים. אני מודה לעושים במלאכה, על כך שגם בתקופתי כמנהלת כאן רשת ב', המשכנו להיות תחנת האקטואליה המובילה בישראל. מבקשת להודות לכל השותפים לדרך, בכאן רשת ב' בפרט ובחטיבת החדשות ובתאגיד בכלל. תודה לברוך שי שהיה שם בכל רגע ורגע ולאילאיל שחר, שהצטרפה בהמשך והפכה לצלע משמעותית בעבודתי ביום יום".

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.


  


אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.