קוצר פירות: טל פרלמוטר מונה לשותף בשמעוני פינקלשטיין
4 שנים לאחר שהצטרף למשרד הפרסום שמעוני פינקלשטיין (אז גם ברקי), סמנכ"ל הקריאייטיב טל פרלמוטר (39) קוצר את פירות ההתמדה והרענון בגזרת הקריאייטיב ומצטרף לדודי שמעוני ומירה פינקלשטיין כשותף במשרד. מעתה ייקרא המשרד שמעוני פינקלשטיין פרלמוטר - ובמשרד כבר מגדירים את עצמם כאלו עם "השם הארוך ביותר בענף".
בהודעת המשרד נכתב כי "מאז הצטרף למשרד, ניכרת תרומתו של טל להצטרפות לקוחות מפתח כמו הרץ, אוטוסנטר, סאני יבואנית סמסונג (סלולר), תכשיטי צבאן, וואלה שופס
ועוד. המשרד נמצא בתנופה והצטרפותו להנהלה תסייע להתמודד עם האתגרים המקצועיים והעיסקיים העומדים בפני הלקוחות הקיימים והחדשים".
פרלמוטר הגיע למשרד ב-2012 לאחר 6 שנים במקאן אריקסון (תל אביב). הוא לקח לידיו את תפקיד מנהל הקריאייטיב בכפיפות לקובי ברקי, אז שותף במשרד ששימש כסמנכ"ל הקריאייטיב הראשי. למעשה, במינויו לשותף הוא תופס את משבצת שותף הקריאייטיב שברקי פינה בהדרגה בשנים האחרונות עד לפרישה מוחלטת.
פרלמוטר הוא אחד מוותיקי הענף, שהחל את דרכו בתעשיית הפרסום הישראלית לפני 17 שנים. בגיל 39, כמו רבים מחבריו לענף שהחלו את הקריירה לצידו וכעת משמשים כשותפים נדמה שהבשילה דרכו לעשות את קפיצת המדרגה לתפקיד מקבל ההחלטות על כסא הבעלים. בין השאר הוא הספיק לעבור גם בבאומן בר ריבנאי לפני מקאן שבו טיפל בכמה מתקציבי הדגל של המשרד כמו לאומי קארד, דפי זהב, yes, סלקום ועוד. עדות לדם החדש שהזרים למחלקת הקריאייטיב של שמעוני פינקלשטיין ניתן לזהות בזכייה במקום הראשון, בדיוק לפני שנה, בתחרות דג הזהב של שוקן שזיכתה את המשרד בטיסה לפסטיבל קאן.
טל פרלמוטר אמר לאייס: "שמח על ההצטרפות והאמון מהשותפים. שמעוני זה משפחה ועכשיו יש לה את השם הכי ארוך בענף".
- 12.אחת שיודעת 16/01/2017 16:09הגב לתגובה זואפשר להפסיק לדאוג שיצוץ לנו במשרד אחר פתאום... אדם רע.
- 11.עובד לשעבר 15/01/2017 15:26הגב לתגובה זוכצעיר יוצא הבצפר הוא סופר הרשים אותי בשיחה הראשונה אבל עם הזמן גיליתי בן אדם מניפולטיבי שלא בוחל בשום דבר לקידום ענייניו שלו. ידע היטב להתחנף לשותפים ולייצר את השקט התעשייתי שחפשו.
- 10.האמת 02/01/2017 16:48הגב לתגובה זוטיפוס שחצן, נפוח ומלוקק. ממליץ לא לעבוד תחתיו
- 9.אלי 29/12/2016 23:07הגב לתגובה זופול גז בניוטראל, עף על עצמו עם חבורה של גרופים מסביב
- 8.שרון 29/12/2016 19:57הגב לתגובה זומגלומן שונא נשים. מזעזע לעבוד איתו.
- 7.אחד שפחות התחבר 29/12/2016 19:51הגב לתגובה זועף על עצמו בצורה מוגזמת ואפס ביחסי אנוש.
- 6.לברקי אבד הברק 29/12/2016 18:58הגב לתגובה זוכמה רעש וצלצולים עשה מתחת לאדמה ברוטשילד שכנראה נשארו שם ולא עלו אפילו לקרקע. בהצלחה טל, אני בטוחה שזה מהלך גאוני.
- 5.אלי הג'ינג'י 29/12/2016 18:01הגב לתגובה זוללא ספק חיבור מנצח, טל אלוף האלופים , שאפו והרבה הרבה בהצלחה
- 4.אלוף! מגיע ל. כל הכבוד ובהצלחה! (ל"ת)מכיר אותו 29/12/2016 17:22הגב לתגובה זו
- 3.חבר מפעם 29/12/2016 17:04הגב לתגובה זוטל טל היקר, מגיע לך בענק! תן בראש.
- 2.הדס 29/12/2016 17:00הגב לתגובה זובהצלחה טל. שאפו שמעוני פינקלשטיין.
- 1.אסף - עובד של טל 29/12/2016 15:54הגב לתגובה זומכיר אותו. הוא תותח. היום אנחנו יוצאים מוקדם.
מאסטר שף עונה 12. קרדיט: אתר מאקומאסטר שף בראש כל רצועות השידור
כמות הצופים במהדורות החדשות חזרה לנורמה, אחרי פיק חריג, אך המגמה נשמרה, 12 עדיין בראש, 14 מצמצם פערים ו-13 מגרד את ה-100 אלף צופים; אחד מעשרה צופי המהדורות המרכזיות צופה במהדורה המרכזית של כאן11
לאחר ששככה הסערה, אמש כמות הצופים במהדורות המרכזיות ירדה ל-742 אלף צופים. כמובן, שמבחינת הנתונים של כל ערוץ וערוץ נרשמה ירידה מאשר בערב יום ראשון החריג, אבל מבחינת הדירוג עצמו, המגמות נותרו זהות. 12 עדיין בראש, 14 מדביק פערים, 13 מאבד גובה וכאן11 על גבול הנישה.
מבחינת הנתונים עצמם, המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 13.5% רייטינג ו-320 אלף צופים, ואילו חדשות 14 היו אחריה עם 8.1% רייטינג ו-241 אלף צופים. אחריה היתה חדשות 13, שבערב כזה הצליחה לחצות את רף מאה אלף הצופים, עם 4.6% רייטינג ו-1010
אלף צופים, ואילו גם חדשות 11, היו עם 80 אלף צופים ו-3.3% רייטינג.
פריים טיים
בערב של ריאליטי חזק, הריאליטי תמיד יהיה בראש, וכך היה גם אמש, כש-"מאסטר שף" של קשת הובילה בגאון, עם 14.2% רייטינג ו-333 אלף צופים (והיתה התכנית הנצפית ביותר בכל לוח השידורים). אחריה היתה "הפטריוטים" שהולכת ומתחזקת מדי ערב, ואתמול היתה התכנית השלישית הנצפית בלוח השידורים, עם 9.2% רייטינג ו-297 אלף צופים. השעשועון של רשת, "כלוב הזהב", היה הרחק מאחור, עם 4.9% רייטינג ו-115 אלף צופים ואילו עוד הרחק מאחור היה תכנית ראיונות חדשה של כאן11, "הייתי שם", שפתחה עם רצח רבין וקיבלה 2.5% רייטינג עם 56 אלף צופים בלבד.
רצועות נוספות
מבחינת שאר הרצועות, רצועת הבוקר הולכת ותופסת תאוצה, כש-"חדשות הבוקר" של קשת הובילה בפער את הרצועה, עם 4.3% ו-108 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה,
עם 2.8% רייטינג ו-66 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר עם 2% רייטינג ו-52 אלף צופים בלבד.
- המהדורה המרכזית של חדשות 14 מזנקת ל-300 אלף צופים
- חדשות 13 בשפל חדש: מקום אחרון ופחות מ-70 אלף צופים במהדורה המרכזית
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ברצועה שלאחריה, המספרים ירדו מעט, אך ערוץ 14 לקח את ההובלה, עם "על הבוקר" עם נוי בר, שהיה בראש עם 2.8% רייטינג ו-58 אלף צופים. אחריו היה משדר הבוקר של קשת, עם יואב לימור, שעמד על רייטינג של 2.5% ו-55 אלף צופים בלבד, ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.2% רייטינג ו-24 אלף צופים בלבד.
