המונדיאל הכי לוהט ברשת: "הטלוויזיה בנאלית, הקהל צמא להרבה יותר מידע"
הסטטוסים הכי מצחיקים, הבלוגים הכי שווים, והתמונות מהארוחה האחרונה של אנשי הברנז'ה בחו"ל. ובכלל - למה אנחנו צריכים לחשוף את עצמנו בפייסבוק? רק לפני שלב חצי גמר המונדיאל בברזיל, רק רשת, תכנית האינטרנט השביעית של אתר אייס בהגשתה של ליטל שמש, מארחת את דור הופמן, איש ערוץ הספורט ומי שפעיל מאד ברשתות, שמסביר על כדורגל ופייסבוק, שחקנים באינסטגרם, ולמה בכלל אכפת לנו מה העיתונאים חושבים אחרי שמכבים את המצלמות.
עוד בתכנית - באווירת מונדיאל: אשת יחסי הציבור והניו מדיה חן בוקר תמליץ לנו על סטטוסים משעשעים במיוחד של אושיית הפייסבוק מירי גולן ואיש הפרסום תומר ספירסטיין; עקבנו אחרי האינסטגרם של עוזי דן, ראש דסק הספורט של הארץ שמסקר את המשחקים מברזיל, ואחרי זה של ליאן וילדאו, כתב הספורט של ערוץ 1; נסקור את הבלוג של אורי קופר, פרשן הספורט של ידיעות אחרונות ו-ynet.
בפינת חפירות ברשת - נתונים על המונדיאל ברשתות החבריות שאספה עבורנו חברת vigo המתמחה באיסוף מדדי איכות והערכת אפקטיביות של קמפיינים ברשתות חברתיות.
קרדיטים
*כתבה והגישה: ליטל שמש
*צלם ועורך וידאו: גילי מייזלר
* עיצוב גרפי: סיגל נפתלי-קסל
*נתונים: חברת vigo מקבוצת יפעת
*עיצוב שיער: מספרת יניב וערן קצב ל'אינדולה'
* איפור: מורן מרימה ל'נטאשה דנונה'
* עורך אחראי: אלכסנדר כץ
- 8.ליטל תעשי לי ילד (ל"ת)אחד 10/07/2014 11:21הגב לתגובה זו
- 7.ליטל שמש מנחה מעולה, יפה וחמודה... (ל"ת)09/07/2014 19:00הגב לתגובה זו
- 6.ארזי 09/07/2014 11:23הגב לתגובה זועפה על עצמה ומשעמממת לאללה
- 5.האמת 09/07/2014 11:22הגב לתגובה זוסתם תוכנית גרועה
- 4.גלעד 09/07/2014 09:27הגב לתגובה זולמה הצילום סטטי כל כך?
- 3.ליטל חושך 09/07/2014 07:50הגב לתגובה זולא מספיק שהחאמס תוקף אותנו, יש לנו את ליטל חושך על הראש? היא לא יודעת להגיש, עפה על עצמה במהירות של קאסם, שואלת שאלות פרווה ובעלת כריזמה של פיתה דרוזית. עד מתי?
- 2.תודה למי שהמציא את ליטל שמש! (ל"ת)החמוד הרגיש 08/07/2014 20:30הגב לתגובה זו
- 1.דור תותח. כל הכבוד (ל"ת)שלי 08/07/2014 18:29הגב לתגובה זו
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
