יאיר לפיד אולפן שישי
צילום: צילום מסך: ערוץ 2

עיתונאית חרדית: "כבר שנה וחצי אנחנו מנסים לראיין את לפיד - והוא מסרב"

הכתבת הפוליטית של 'בחדרי חרדים', שרי רוט, יחסה את דבריה בכנס חיפה לתקשורת, גם לשר בנט. "הם מתפתלים ומסרבים. הם מפחדים לדבר איתנו?"
אלכסנדר כץ | (4)

האם שר האוצר יאיר לפיד נמנע מלהתראיין לתקשורת החרדית? כך טענה היום (יום ה') שרי רוט, הכתבת הפוליטית של אתר בחדרי חרדים במהלך כנס חיפה לעיתונות שעורך תא עיתונאי חיפה בשיתוף ארגון העיתונאים, באוניברסיטת חיפה.

לדבריה, "במשך שנה וחצי אנחנו מנסים להביא את שר האוצר שידבר על האג'נדה שלו, והוא סירב לכך. אנחנו רוצים שהגולש החרדי ייחשף לאג'נדה של שר האוצר. נכון, יהיו שאלות קשות, אבל הוא מסרב לכך.

לדבריה, גם שר הכלכלה נפתלי בנט סירב עד כה להתראיין, ואולם חברת מפלגתו, איילת שקד, נענית ברצון לראיונות בתקשורת החרדית.

בשיחה עם אייס, מסבירה רוט כי "הצענו לשרים להגיע למערכות לראיונות, להגיע אליהם ללשכות שלהם עם מצלמה לראיונות, אבל היועצים שלהם והם עצמם מסרבים. הם מתפתלים, ואז מסרבים. האם הם מפחדים לדבר איתנו ולספר לנו על הקיצוצים שפוגעים בציבור החרדי ובציבור הכללי בכלל?".

בלשכותו של שר האוצר ביקשו לא להגיב. תגובתו של שר הכלכלה בנט טרם התקבלה.

תגובות לכתבה(4):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 3.
    אריאלוביץ 02/01/2014 21:11
    הגב לתגובה זו
    יש שמתאמצים ונלחמים ומשיגים את יעדם, ויש המקטרים בנוסח "אכלו לי, שתו לי". מי שלא מצליח להשיג ראיון עם מרויין כל כך זמין - שילך לחפש תעסוקה אחרת. כשמרואיין משחק סרבן - יש דרכים אחרות להציג אותו ואת דעותיו ומעשיו.
  • 2.
    יהודה 02/01/2014 16:27
    הגב לתגובה זו
    התפטרה או פוטרה לפני כשבועיים לדעתי שווה אייטם נפרד
  • וזה נכתב באייס לפני איזה חודש (ל"ת)
    היא מושעת 02/01/2014 19:20
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    חרדי 02/01/2014 14:56
    הגב לתגובה זו
    שמעתי גם את לפיד וגם את בנט בראינות בשנה האחרונה בתחנת הרדיו "קול ברמה".
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.