איך אתם עם פחמימות? באומן בשאלון שבודק אם תתאימו למנהלי הקריאייטיב במשרד

גם גיוס עובדים הוא סיבה למסיבה. המשרד השיק אפליקצייה משעשעת שתבדוק התאמת טאלנטים בשוק למנהלי הקריאייטיב ערן ניר ותומר גידרון
משה בנימין |

לא כולם מגייסים בימים אלו עובדים חדשים למשרדי הפרסום אבל מי שכן יודע שזה לא קל לקלוע לאיש המתאים שיתאקלם לתפקיד, ימצא את החיבור עם הצוות החדש ולא פחות חשוב - יידע את מקומו ה'בתולי' במערך.

בבאומן בר ריבנאי שצירפו בחצי השנה האחרונה לא מעט תקציבים עתירי ממון מנסים לגייס 2 טאלנטים חדשים למחלקת הקריאיטיב. למרות ההקדמה שלנו על חשיבות איתור האיש המתאים לתפקיד - ערן ניר ותומר גידרון, שניים ממנהלי הקריאייטיב במשרד החליטו לעשות את זה עם אחת האפליקציות המשעשעות שנראו לאחרונה.

ניר וגידרון הלכו על "אפליקצייה חברתית אינטראקטיבית" להגדרתם בשם "מנהל בהתאמה אישית". באמצעות האפליקציה כל מועמד מוזמן להתרשם מהרזומה של שני המנהלים (ע"י קישור לתיק העבודות שלהם), לאחר מכן להיכנס לשאלון שמורכב משאלות מקצועיות נוקבות כמו "מהו היחס שלך לפחמימות" כשאחת האופציות לתשובה היא: "נזהר מהן כמו ממין עם אשה". שאלה נוספת היא "איך אתה זורם עם אנשים מקופחים לכאורה בעלי מאפיינים אתניים שונים משלך" והתשובות בהתאם. באמצעות המענה לתשובות, הנשאלים יוכלו לגלות את מידת ההתאמה שלהם לכל אחד משני המנהלים, בהתאם לתכונות האופי של גידרון וניר.

לינק לאפליקציה

במשרד הפרסום מוסרים כי כעבור פחות מ-24 שעות מרגע השקת האפליקציה, הצטברו עשרות (ליתר דיוק - 74) בקשות ופניות מאנשי קריאיטיב בענף המעוניינים לאייש את המשרות הללו.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה