איך אתם עם פחמימות? באומן בשאלון שבודק אם תתאימו למנהלי הקריאייטיב במשרד
לא כולם מגייסים בימים אלו עובדים חדשים למשרדי הפרסום אבל מי שכן יודע שזה לא קל לקלוע לאיש המתאים שיתאקלם לתפקיד, ימצא את החיבור עם הצוות החדש ולא פחות חשוב - יידע את מקומו ה'בתולי' במערך.
בבאומן בר ריבנאי שצירפו בחצי השנה האחרונה לא מעט תקציבים עתירי ממון מנסים לגייס 2 טאלנטים חדשים למחלקת הקריאיטיב. למרות ההקדמה שלנו על חשיבות איתור האיש המתאים לתפקיד - ערן ניר ותומר גידרון, שניים ממנהלי הקריאייטיב במשרד החליטו לעשות את זה עם אחת האפליקציות המשעשעות שנראו לאחרונה.
ניר וגידרון הלכו על "אפליקצייה חברתית אינטראקטיבית" להגדרתם בשם "מנהל בהתאמה אישית". באמצעות האפליקציה כל מועמד מוזמן להתרשם מהרזומה של שני המנהלים (ע"י קישור לתיק העבודות שלהם), לאחר מכן להיכנס לשאלון שמורכב משאלות מקצועיות נוקבות כמו "מהו היחס שלך לפחמימות" כשאחת האופציות לתשובה היא: "נזהר מהן כמו ממין עם אשה". שאלה נוספת היא "איך אתה זורם עם אנשים מקופחים לכאורה בעלי מאפיינים אתניים שונים משלך" והתשובות בהתאם. באמצעות המענה לתשובות, הנשאלים יוכלו לגלות את מידת ההתאמה שלהם לכל אחד משני המנהלים, בהתאם לתכונות האופי של גידרון וניר.
במשרד הפרסום מוסרים כי כעבור פחות מ-24 שעות מרגע השקת האפליקציה, הצטברו עשרות (ליתר דיוק - 74) בקשות ופניות מאנשי קריאיטיב בענף המעוניינים לאייש את המשרות הללו.

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם
עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים
שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה
לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה
בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?
אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים
אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.
כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל.
השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.
ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף
ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים.
"I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.
- ביורק תחלק מטבע חדש לרוכשים של אלבומה החדש
- אמנים במוזיקה כבולים לחוזים דרקוניים, חד צדדים וארוכים בצורה בלתי סבירה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי
העולם.