צריכה פלסטיקאי? לכי לזיסו: חנן זיסו חידש את משרדו והוסיף מספר תקציבים

המשרד יצא להפסקה בת שנתיים וחזר לפעילות בתקופה האחרונה. בין התקציבים נמצאים האיגוד הישראלי לכירופרקטיקה והאגודה למען העיוור
דפנה פלס | (11)

משרדו של יועץ התקשורת ומפיק האירועים חנן זיסו הוסיף באחרונה מספר תקציבים חדשים מתחומים שונים - כך נודע לאייס. התיקים שייכים, בין היתר, לפלסטיקאי ד"ר טל נחליאלי, לאיגוד הישראלי לכירופרקטיקה, לאגודה למען העיוור ולמדריכים המסווגים 'דף הזהב' ו'המקצוענים'.

זיסו חידש את המשרד בתקופה האחרונה, זאת לאחר שנתיים של הפסקה שבמהלכן פעל לטובת מספר פרויקטים בתחום. נכון לעכשיו המשרד מחזיק שתי שלוחות - אחת בתל אביב ושניה באזור הקריות, כשהפעילות עצמה כוללת ייעוץ תקשורת, הפקת אירועים עבור חלק מהלקוחות, ייצוג אמנים ועוד.

תגובות לכתבה(11):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 11.
    מכירה את כולם 17/02/2012 18:46
    הגב לתגובה זו
    זיסו, תשאיר משהו לצבועים
  • 10.
    ינון 13/02/2012 17:22
    הגב לתגובה זו
    בהצלחה
  • 9.
    בהצלחה מגיע לך 12/02/2012 13:07
    הגב לתגובה זו
    בהצלחה בדרכך החדשה
  • 8.
    לימור 08/02/2012 20:52
    הגב לתגובה זו
    זיסו, אלוף בסיפורי סבתא, היה תקציבאי במשרד יח"צ גדול עד ששוחרר לדרכו
  • 7.
    גלי 07/02/2012 13:44
    הגב לתגובה זו
    מה כל ההתעסקות עם הסיפור הדביק הזה של זיסו הדביק עוד יותר ?
  • 6.
    מיכל נשמה טובה באמת 07/02/2012 10:35
    הגב לתגובה זו
    בענף המגעיל הזה תפרגנו לא יקרה לכם כלום חנן זיסו בחור הגון רציני מסור ורציני ומקיים כל מה הוא מבטיח לכל לקוח בניגוד לאחרים בניגוד להרבה משרדים אחרים בענף המטונף הזה שאני מכירה שיהיה בהצלחה רבה מפרגנת
  • 5.
    משפחת מוזס 04/02/2012 22:17
    הגב לתגובה זו
    ניפגש בידיעות
  • 4.
    חנן זיסו יחצן פריפריה של גרוש וחצי (ל"ת)
    אוהד 29/01/2012 23:41
    הגב לתגובה זו
  • 3.
    מוזס אבי 29/01/2012 19:40
    הגב לתגובה זו
    לא הצלחתי להבין למה רשום לאחר הפסקה, אני קיבלתי טיפול במשך כל התקופה, קרי, 6 שנים אחרונות, הפוגה...הפסקה,,,? אם אתם כותבים על טיפול שקיבלתי ב"הפסקה" נו, מה אני צריך לחוש עכשיו, נחשול של מיקצועיות וגב חזק...טוב, מי כתב את הידיעה הזו? חנן, ניפגש בת"א כרגיל, יש לי כמה שאלות ? סחטיין על המיקצועיות שקיבלתי "בהפסקה" עכשיו שאתה בעבודה הצפיות שלי גדלו.
  • 2.
    רינת 29/01/2012 11:48
    הגב לתגובה זו
    בהצלחה רבה מכל הלב
  • 1.
    כשמעתיקים קומוניקט.. 27/01/2012 19:59
    הגב לתגובה זו
    באריה המיילל, אפשר פשוט לציין זאת. אבל להזכיר? והכי מגניס זה הקטע החדש ש"נודע " לכם שתי שלוחות אחרי שנתיים הפסקה..סחטיין
הכוכב הבא לאירוויזיון. קרדיט: מאקוהכוכב הבא לאירוויזיון. קרדיט: מאקו
רייטינג

האירוויזיון בראש וחדשות ערוץ 13 במקום האחרון

בראש הרייטינג עמדה קשת, עם המהדורה המרכזית והכוכב הבא לאירוויזיון, ואילו המהדורה המרכזית של חדשות 13 היתה במקום האחרון בהשוואה למתחרות

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 14.3% רייטינג ו-399 אלף צופים, במקום הראשון, וכמעט כמו מדי מוצ"ש, בפער עצום מהמתחרים, ובעיקר ערוץ 14, שמתחיל את לוח השידורים מאוחר לאור זמני יציאת השבת. ועדיין, חדשות 14 היו במקום השני עם 5.3% ו-162 אלף צופים. המהדורה של כאן11, עמדה על 112 אלף צופים ו-4.9% רייטינג ואילו גם במוצאי שבת, כש-14 נמצא בירידה, חדשות 13 לא רק שלא הרוויחה צופים נוספים, אלא אף עמדה במקום האחרון עם 4.1% רייטינג ו-106 אלף צופים.

פריים טיים

השילוב של ריאליטי ואירוויזיון הוא שילוב מנצח, וכך היה אמש, כש-"הכוכב הבא לאירוויזיון" עמדה בראש לוח השידורים, עם רייטינג של 17.1% רייטינג ו-477 אלף צופים. אחריה היתה "משחקי השף" של ערוץ 13, עם 9.8% רייטינג ו-247 אלף צופים, ואילו במקום השלישי היתה "הפטריוטים", שעמדה על 7.6%, עם 222 אלף צופים. במקום האחרון היה כאן11 והפרק הראשון של פגישה עם רוני קובן שאירח את ערן זהבי עם רייטינג מכובד של 5.7% ו-148 אלף צופים ואחריו הסרט התיעודי "מלאכי" שהיה עם 3.8% רייטינג ו-108 אלף צופים. 

תוכניות אחה"צ וערב מוקדם

בשעות הצהריים המאוחרות, חדשות 12 עמדו בראש, עם מהדורה של ערד ניר שהחלה ב15:00 עם 2.4% רייטינג ו-55 אלף צופים ועלתה ב-16:00 ל-3.1% רייטינג ו-81 אלף צופים. היא שודרה מול שידורים חוזרים של רשת, עם "כלוב הזהב", שעמד על 1.3% רייטינג ו-36 אלף צופים בשעתיים הללו. לאחר מכן, ב-17:00, המספרים עלו דרמטית והמהדורה עם גדעון אוקו, ששודרה ב-17:00 עלתה ל-5.3% רייטינג ו-141 אלף צופים. השידור החוזר של רשת, עם משחקי השף, עמד על 3.1% ו-81 אלף צופים. 

בהמשך הערב, ולקראת צאת שבת, המספרים המשיכו לעלות, כש-"פגוש את העיתונות" עמד על 8.8% רייטינג ו-225 במהדורה המוקדמת וברצועה שלאחר מכן עם 10% ו-262 אלף צופים. מולו, המהדורה המוקדמת של "מוריה וברקו" היתה על 3.8% רייטיג ו-109 אלף צופים ועלתה לאחר מכן ל4.5% ו-125 אלף צופים. ברצועה של 19:00 הצטרף ערוץ 14, עם המהדורה המוקדמת עם עידו טאובר, שעמד על 3.8% ו-100 אלף צופים.

לייט נייט

ברצועת הלייט נייט, שיחה עם עודד הרוש, שעמד על 3.9% רייטינג ו-106 אלף צופים ולאחריו היה שידור חוזר של רשת, עם "שנות ה-90" של עם 2.8% ו-61 אלף צופים.

הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola 0.98%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״