צריכה פלסטיקאי? לכי לזיסו: חנן זיסו חידש את משרדו והוסיף מספר תקציבים

המשרד יצא להפסקה בת שנתיים וחזר לפעילות בתקופה האחרונה. בין התקציבים נמצאים האיגוד הישראלי לכירופרקטיקה והאגודה למען העיוור
דפנה פלס | (11)

משרדו של יועץ התקשורת ומפיק האירועים חנן זיסו הוסיף באחרונה מספר תקציבים חדשים מתחומים שונים - כך נודע לאייס. התיקים שייכים, בין היתר, לפלסטיקאי ד"ר טל נחליאלי, לאיגוד הישראלי לכירופרקטיקה, לאגודה למען העיוור ולמדריכים המסווגים 'דף הזהב' ו'המקצוענים'.

זיסו חידש את המשרד בתקופה האחרונה, זאת לאחר שנתיים של הפסקה שבמהלכן פעל לטובת מספר פרויקטים בתחום. נכון לעכשיו המשרד מחזיק שתי שלוחות - אחת בתל אביב ושניה באזור הקריות, כשהפעילות עצמה כוללת ייעוץ תקשורת, הפקת אירועים עבור חלק מהלקוחות, ייצוג אמנים ועוד.

תגובות לכתבה(11):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 11.
    מכירה את כולם 17/02/2012 18:46
    הגב לתגובה זו
    זיסו, תשאיר משהו לצבועים
  • 10.
    ינון 13/02/2012 17:22
    הגב לתגובה זו
    בהצלחה
  • 9.
    בהצלחה מגיע לך 12/02/2012 13:07
    הגב לתגובה זו
    בהצלחה בדרכך החדשה
  • 8.
    לימור 08/02/2012 20:52
    הגב לתגובה זו
    זיסו, אלוף בסיפורי סבתא, היה תקציבאי במשרד יח"צ גדול עד ששוחרר לדרכו
  • 7.
    גלי 07/02/2012 13:44
    הגב לתגובה זו
    מה כל ההתעסקות עם הסיפור הדביק הזה של זיסו הדביק עוד יותר ?
  • 6.
    מיכל נשמה טובה באמת 07/02/2012 10:35
    הגב לתגובה זו
    בענף המגעיל הזה תפרגנו לא יקרה לכם כלום חנן זיסו בחור הגון רציני מסור ורציני ומקיים כל מה הוא מבטיח לכל לקוח בניגוד לאחרים בניגוד להרבה משרדים אחרים בענף המטונף הזה שאני מכירה שיהיה בהצלחה רבה מפרגנת
  • 5.
    משפחת מוזס 04/02/2012 22:17
    הגב לתגובה זו
    ניפגש בידיעות
  • 4.
    חנן זיסו יחצן פריפריה של גרוש וחצי (ל"ת)
    אוהד 29/01/2012 23:41
    הגב לתגובה זו
  • 3.
    מוזס אבי 29/01/2012 19:40
    הגב לתגובה זו
    לא הצלחתי להבין למה רשום לאחר הפסקה, אני קיבלתי טיפול במשך כל התקופה, קרי, 6 שנים אחרונות, הפוגה...הפסקה,,,? אם אתם כותבים על טיפול שקיבלתי ב"הפסקה" נו, מה אני צריך לחוש עכשיו, נחשול של מיקצועיות וגב חזק...טוב, מי כתב את הידיעה הזו? חנן, ניפגש בת"א כרגיל, יש לי כמה שאלות ? סחטיין על המיקצועיות שקיבלתי "בהפסקה" עכשיו שאתה בעבודה הצפיות שלי גדלו.
  • 2.
    רינת 29/01/2012 11:48
    הגב לתגובה זו
    בהצלחה רבה מכל הלב
  • 1.
    כשמעתיקים קומוניקט.. 27/01/2012 19:59
    הגב לתגובה זו
    באריה המיילל, אפשר פשוט לציין זאת. אבל להזכיר? והכי מגניס זה הקטע החדש ש"נודע " לכם שתי שלוחות אחרי שנתיים הפסקה..סחטיין
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.


  


אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.