צריכה פלסטיקאי? לכי לזיסו: חנן זיסו חידש את משרדו והוסיף מספר תקציבים
משרדו של יועץ התקשורת ומפיק האירועים חנן זיסו הוסיף באחרונה מספר תקציבים חדשים מתחומים שונים - כך נודע לאייס. התיקים שייכים, בין היתר, לפלסטיקאי ד"ר טל נחליאלי, לאיגוד הישראלי לכירופרקטיקה, לאגודה למען העיוור ולמדריכים המסווגים 'דף הזהב' ו'המקצוענים'.
זיסו חידש את המשרד בתקופה האחרונה, זאת לאחר שנתיים של הפסקה שבמהלכן פעל לטובת מספר פרויקטים בתחום. נכון לעכשיו המשרד מחזיק שתי שלוחות - אחת בתל אביב ושניה באזור הקריות, כשהפעילות עצמה כוללת ייעוץ תקשורת, הפקת אירועים עבור חלק מהלקוחות, ייצוג אמנים ועוד.
- 11.מכירה את כולם 17/02/2012 18:46הגב לתגובה זוזיסו, תשאיר משהו לצבועים
- 10.ינון 13/02/2012 17:22הגב לתגובה זובהצלחה
- 9.בהצלחה מגיע לך 12/02/2012 13:07הגב לתגובה זובהצלחה בדרכך החדשה
- 8.לימור 08/02/2012 20:52הגב לתגובה זוזיסו, אלוף בסיפורי סבתא, היה תקציבאי במשרד יח"צ גדול עד ששוחרר לדרכו
- 7.גלי 07/02/2012 13:44הגב לתגובה זומה כל ההתעסקות עם הסיפור הדביק הזה של זיסו הדביק עוד יותר ?
- 6.מיכל נשמה טובה באמת 07/02/2012 10:35הגב לתגובה זובענף המגעיל הזה תפרגנו לא יקרה לכם כלום חנן זיסו בחור הגון רציני מסור ורציני ומקיים כל מה הוא מבטיח לכל לקוח בניגוד לאחרים בניגוד להרבה משרדים אחרים בענף המטונף הזה שאני מכירה שיהיה בהצלחה רבה מפרגנת
- 5.משפחת מוזס 04/02/2012 22:17הגב לתגובה זוניפגש בידיעות
- 4.חנן זיסו יחצן פריפריה של גרוש וחצי (ל"ת)אוהד 29/01/2012 23:41הגב לתגובה זו
- 3.מוזס אבי 29/01/2012 19:40הגב לתגובה זולא הצלחתי להבין למה רשום לאחר הפסקה, אני קיבלתי טיפול במשך כל התקופה, קרי, 6 שנים אחרונות, הפוגה...הפסקה,,,? אם אתם כותבים על טיפול שקיבלתי ב"הפסקה" נו, מה אני צריך לחוש עכשיו, נחשול של מיקצועיות וגב חזק...טוב, מי כתב את הידיעה הזו? חנן, ניפגש בת"א כרגיל, יש לי כמה שאלות ? סחטיין על המיקצועיות שקיבלתי "בהפסקה" עכשיו שאתה בעבודה הצפיות שלי גדלו.
- 2.רינת 29/01/2012 11:48הגב לתגובה זובהצלחה רבה מכל הלב
- 1.כשמעתיקים קומוניקט.. 27/01/2012 19:59הגב לתגובה זובאריה המיילל, אפשר פשוט לציין זאת. אבל להזכיר? והכי מגניס זה הקטע החדש ש"נודע " לכם שתי שלוחות אחרי שנתיים הפסקה..סחטיין
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
