החברה של ראש המוסד לשעבר עשתה אקזיט של 700 מיליון דולר
חברת הסייבר אקס.אמ סייבר (XM Cyber) של נעם ארז, בועז גורודיסקי, ראש המוסד לשעבר תמיר פרדו ואיש העסקים הבינלאומי שאול שני נרכשה ידי תאגיד הענק הגרמני Schwarz Group תמורת 700 מיליון דולר.
התאגיד הגרמני נחשב לרשת הקמעונאית הרביעית בגודלה בעולם. בשנים האחרונות התאגיד פועל ומתפתח מאוד גם בתחום הדיגיטל והענן. היום מכריזה Schwarz Group על רכישת רוב מניות חברת הסייבר הישראלית, וזאת לאחר חמש שנים בלבד בה חברת הסייבר הישראלית פועלת, במהלכן גייסה 48 מיליון דולר בלבד.
בעקבות הרכישה, אקס.אמ תפתח ותרחיב את הטכנולוגיה וסל הפתרונות שלה, בין השאר על מנת להגן על תשתית ה-IT ושירותי הענן מבית Schwarz Group. הרכישה תאפשר עתיד דיגיטלי בטוח לעסקים ותשים את XM Cyber כאחת מהמובילות בעולם בתחום הגנת הסייבר בסביבות מחשוב היברידיות המשלבות טכנולוגיות ענן שונות ורשתות מקומיות On-Premise.
החברה תמשיך לפעול באופן עצמאי ממטה החברה בהרצליה ותציע את מגוון המוצרים שלה תחת אותו המותג וההנהלה הנוכחיים.
נעם ארז, מנכ״ל ומייסד שותף של XM Cyber הוסיף: ״בתקופה זו בה רשתות המחשבים הופכות לגדולות ומורכבות יותר ועסקים מאמצים בקצב הולך וגדל עבודה מרחוק ושרותי ענן, משטח התקיפה גדל משמעותית. במציאות זו, גדלה היכולת של התוקף לנוע בתוך הרשתות ההיברידיות של הארגון ולייצר נגישות לנכסים הדיגיטליים הקריטיים, בין אם הם נמצאים בענן או ברשת המקומית".
- אקזיט: אורביט נמכרת לקראטוס תמורת 356 מיליון דולר
- אקזיט ישראלי: DigitalOwl נמכרת לפי שווי של כ-200 מיליון דולר
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בועז גורודיסקי CTO ומייסד שותף של XM Cyber: "קבוצת הפיתוח של XM Cyber יצרה מערכת ייחודית בתפיסתה להגנת סייבר, אשר לראשונה מאפשרת לארגון לראות כיצד מערך המחשוב של החברה נראה דרך העיניים של התוקף וע״י כך לתת מענה הגנתי פרואקטיבי. המענה של XM Cyber מאפשר לארגונים לפעול בעולם של משאבים מוגבלים ועדיין לתת פתרון מהיר וכירורגי לבעיות האבטחה החמורות ביותר".
- 1.אנונימי 18/01/2022 14:31הגב לתגובה זוקיימת בילעדיות,וחבר ממליץ על חבר,בכל הקשור בסחר ביטחוני ואבטחה.ומאחורי הקךעים שר ההיוחוח דואג להכשיר את כספי הפנסיה שניתנו בהפרת נהלים חמורה.אצלני זה ניקרט גניבה.
ChatGPT (גרוק)איך לקבל תשובות טובות יותר מה-ChatGPT?
תנו לצ'אט להכיר אתכם - למה זה חשוב ואיך עושים את זה?
רוב המשתמשים ב-ChatGPT מתמודדים עם אותה בעיה: התשובות שהם מקבלים כלליות מדי, חסרות הקשר אישי ומחייבות הסברים חוזרים בכל שיחה. הם מוצאים את עצמם מתחילים כל דיאלוג מההתחלה, מסבירים שוב ושוב את התחום המקצועי שלהם, את קהל היעד ואת הסגנון המועדף עליהם. התוצאה היא בזבוז זמן יקר וחוויית שימוש מתסכלת.
הפתרון קיים כבר בתוך המערכת, אך רוב המשתמשים פשוט לא מודעים אליו. מדובר בפונקציית ההתאמה האישית (Custom Instructions או Personalization) שמאפשרת להגדיר פעם אחת את הפרופיל המקצועי והאישי שלכם, כך שכל שיחה עתידית תתבסס על המידע הזה.
המדריך המלא להגדרת הפרופיל האישי
הגישה לתפריט ההגדרות פשוטה: בגרסת הדפדפן תמצאו אותו תחת שם המשתמש בצד שמאל, ובאפליקציה דרך כפתור התפריט. בחרו באפשרות Personalization והפעילו את האפשרות Enable customization.
המערכת מציגה שני שדות מרכזיים. בשדה הראשון, "What would you like ChatGPT to know about you", תארו את הרקע המקצועי שלכם. כתבו באיזה תחום אתם עובדים, מהו התפקיד המדויק שלכם, מי קהל היעד שלכם, אילו כלים דיגיטליים אתם משתמשים בהם ומהן המטרות העסקיות שלכם. למשל: "אני מנהלת מוצר בחברת פינטק ישראלית, עובדת מול לקוחות עסקיים בינוניים, משתמשת ב-Jira ו-Figma, ומתמקדת בפיתוח פתרונות תשלומים דיגיטליים".
- פי 5 בתשעה חודשים - מרקור שעובדת עם ChatGPT כבר שווה 10 מיליארד דולר
- ציטט את ChatGPT כהוכחה רפואית - מה פסק השופט?
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשדה השני, "How would you like ChatGPT to respond", הגדירו את סגנון התשובות הרצוי. ציינו את אורך התשובה המועדף, הפורמט (פסקאות רצופות או נקודות), רמת הפירוט הטכני, השפה והטון. דוגמה: "תשובות ממוקדות של 200-300 מילים, בעברית מקצועית אך נגישה, עם דגש על יישום מעשי ודוגמאות קונקרטיות מעולם הפינטק".
ChatGPT (גרוק)איך לקבל תשובות טובות יותר מה-ChatGPT?
תנו לצ'אט להכיר אתכם - למה זה חשוב ואיך עושים את זה?
רוב המשתמשים ב-ChatGPT מתמודדים עם אותה בעיה: התשובות שהם מקבלים כלליות מדי, חסרות הקשר אישי ומחייבות הסברים חוזרים בכל שיחה. הם מוצאים את עצמם מתחילים כל דיאלוג מההתחלה, מסבירים שוב ושוב את התחום המקצועי שלהם, את קהל היעד ואת הסגנון המועדף עליהם. התוצאה היא בזבוז זמן יקר וחוויית שימוש מתסכלת.
הפתרון קיים כבר בתוך המערכת, אך רוב המשתמשים פשוט לא מודעים אליו. מדובר בפונקציית ההתאמה האישית (Custom Instructions או Personalization) שמאפשרת להגדיר פעם אחת את הפרופיל המקצועי והאישי שלכם, כך שכל שיחה עתידית תתבסס על המידע הזה.
המדריך המלא להגדרת הפרופיל האישי
הגישה לתפריט ההגדרות פשוטה: בגרסת הדפדפן תמצאו אותו תחת שם המשתמש בצד שמאל, ובאפליקציה דרך כפתור התפריט. בחרו באפשרות Personalization והפעילו את האפשרות Enable customization.
המערכת מציגה שני שדות מרכזיים. בשדה הראשון, "What would you like ChatGPT to know about you", תארו את הרקע המקצועי שלכם. כתבו באיזה תחום אתם עובדים, מהו התפקיד המדויק שלכם, מי קהל היעד שלכם, אילו כלים דיגיטליים אתם משתמשים בהם ומהן המטרות העסקיות שלכם. למשל: "אני מנהלת מוצר בחברת פינטק ישראלית, עובדת מול לקוחות עסקיים בינוניים, משתמשת ב-Jira ו-Figma, ומתמקדת בפיתוח פתרונות תשלומים דיגיטליים".
- פי 5 בתשעה חודשים - מרקור שעובדת עם ChatGPT כבר שווה 10 מיליארד דולר
- ציטט את ChatGPT כהוכחה רפואית - מה פסק השופט?
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשדה השני, "How would you like ChatGPT to respond", הגדירו את סגנון התשובות הרצוי. ציינו את אורך התשובה המועדף, הפורמט (פסקאות רצופות או נקודות), רמת הפירוט הטכני, השפה והטון. דוגמה: "תשובות ממוקדות של 200-300 מילים, בעברית מקצועית אך נגישה, עם דגש על יישום מעשי ודוגמאות קונקרטיות מעולם הפינטק".
