"בת ים תהפוך לחלק אינטגרלי מת"א" - צפו מה בתכנון
חלקים רבים מהעיר בת ים, הסובלת ממחסור בקרקעות ומשיכונים מכוערים, צפויים להיהרס ולהיבנות מחדש בעשור הקרוב. חברת אלמוג כ.ד.א.י לדוגמה הודיעה לאחרונה כי החתימה דיירים ברחוב כט בנובמבר על הסכם פינוי בינוי, ובמקום צפויות לקום 950 יחידות דיור.
גם אזור התעשייה המוזנח בין הרחובות יוספטל וקוממיות צפוי לעבור מהפכה - העירייה מתכננת להקים במקום, הנקרא 'מתחם UP', גורדי שחקים, והרכבת הקלה, שצפויה להגיע עד לאזור זה, עתידה לחבר את המקום לתל אביב.
בראיון ל-BizTV הסביר עו"ד ארז פודמסקי שקד, מנכ"ל עיריית בת ים, את הצפוי להיבנות במקום. צפו בסרטון :
כתבות מעניינות נוספות:
- 10.חחח ללמוד מחיפה לגבי קו החוף? הדוגמא הכי כושלת (ל"ת)הלוואי והיינו בת ים 10/01/2014 12:49הגב לתגובה זו
- 9.בת-ים תשאר בת-ים גם אם היא תהיה חלק אינטגלי של ניו-יורק (ל"ת)תוכניוטס 09/01/2014 16:07הגב לתגובה זו
- 8.אמיר 09/01/2014 14:55הגב לתגובה זוזה ראש עיר זה? שלא מסוגל לסדר לתושבים שלו מוניות שירות? אבל לרקוד עם כוכבים הוא רץ....בושה וחרפה ראש עיר אפטי
- 7.תומר 09/01/2014 14:09הגב לתגובה זויעברו לבת ים?
- 6.זמן 09/01/2014 10:48הגב לתגובה זומבת ים לת"א כמו מ- אשדוד לת"א !
- אמיר 09/01/2014 14:35הגב לתגובה זולא יאומן שרבע מליון תושבים אפטיים חיים בלי מוניות שירות עם ראשי ערים אדישים ושר תחבורה אדיש....חולון בת ים ארץ התושבים האפטיים
- 5.אנונימי 09/01/2014 10:11הגב לתגובה זוגם צפוף וגם יקר אנשים לא יהיהו מוכנים לשלם ועד בית 1000 שח וארנונה 1200 שח המגדלים שכבר בנו לא מצליחים למכור תדירות
- 4.תום 09/01/2014 09:27הגב לתגובה זולא משנה מה יעשו, אנשים לא פריירים והם רוצים לחיות עם אוכלוסיה טובה
- 3.אבי 09/01/2014 09:26הגב לתגובה זוהמחירים יזנקו וכל הבניינים יעברו פינוי בינוי
- לא בכולם יהיה פינוי בינוי (ל"ת)אנונימי 09/01/2014 10:11הגב לתגובה זו
- 2.אדם 09/01/2014 09:26הגב לתגובה זולא משנה כמה העיר תהיה יפה ומחירי הדירות בה יעלו, יש ערסים עם הרבה מאוד כסף, ע"ע עובדי נמל אשדוד
- 1.אזרח 09/01/2014 09:07הגב לתגובה זוכל עיר טובה צריכה סלאמס.
דן פרנס, רונית שבירו ורוני בריק, פאנל נדל"ן, ועידת הכלכלה (צילום: שלומי יוסף)"בשנה הקרובה נראה התאוששות משמעותית בשוק הדירות"
דן פרנס, מנכ"ל קרסו נדל"ן, רוני בריק, נשיא התאחדות הקבלנים ורונית שבירו מבעלי קבוצת שבירו בפאנל על שוק הנדל"ן; פרנס: "ההתאוששות בשנה הקרובה תחזיר אותנו לרמה של לפני המלחמה; בשנה שעברה היתה הגירה נטו של 40 אלף איש, 10 אלף דירות ירדו מהביקוש במרכז"
ענף הנדלן הישראלי עבר בשנתיים האחרונות רכבת הרים. אחרי ירידות חדות ב־2023, התאוששות ב־2024, ושוב חולשה במכירות ב־2025, מנסים השחקנים המרכזיים בשוק להבין אם מדובר בשינוי מבני או באירוע נקודתי. בפאנל על ענף הנדלן והתשתיות בהשתתפות דן פרנס, מנכ"ל קרסו נדל"ן, רוני בריק, נשיא התאחדות הקבלנים, ורונית שבירו, יועמ"שית ומבעלי קבוצת שבירו. שלושת הפנליסטים מסתכלים לעבר 2026 כשנת מפנה פוטנציאלית.
אחד ההסברים המפתיעים לירידה בביקושים ב־2024 וב־2025 מגיע מכיוון דמוגרפי. לדברי דן פרנס, יש להניח שבשנים 2024 וכנראה גם 2025 ישראל חוותה גל הגירה שלילית חריג. לדבריו, בהשוואה לרמה הרב שנתית, מספר העוזבים עלה ב-40 אלף ישראלים, מה שמתורגם לכעשרת אלפים דירות שלא נרכשו או שלא נדרשו.
"חלקם זוגות צעירים שלא קנו דירה, חלקם בעלי דירות שהשכירו את דירתם ועזבו. הדירות הללו נמצאות בעיקר בגוש דן ולא בפריפריה, וזו גם הסיבה שבירושלים ובערי הפריפריה הירידה במכירות הייתה מתונה יותר. זהו אירוע נקודתי ולא בסטנדרט חדש, וכבר ב־2026 נראה היפוך מגמה".
"אנחנו מאמינים בשוק הנדל"ן ולא עוצרים פרויקטים. מחזור העסקים בענף ארוך, וכל פרויקט לוקח שנים משלב תכנון ועד אכלוס. לכן,
אין היגיון לעצור בניה בגלל האטה זמנית. כל הדירות שנבנה בשנים הבאות יפגשו את הקונה”.
- מצלאוי: ״מחירי הדירות יעלו שוב"
- דירה ב-1.13 מיליון שקל ברמלה: מציאה אמיתית או מלכודת נדל"נית?
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7

אווירה, חוסר ודאות ובחירות כנקודת מפנה
בריק מצטרף לתחושה שהחודשים האחרונים מצביעים על שינוי כיוון: "בשני החודשים האחרונים ניכרת חזרה משמעותית למשרדי המכירות. הסיפור של השנתיים האחרונות לא היה בעיקר הריבית, אלא הפסיכולוגיה.
דן פרנס, רונית שבירו ורוני בריק, פאנל נדל"ן, ועידת הכלכלה (צילום: שלומי יוסף)"בשנה הקרובה נראה התאוששות משמעותית בשוק הדירות"
דן פרנס, מנכ"ל קרסו נדל"ן, רוני בריק, נשיא התאחדות הקבלנים ורונית שבירו מבעלי קבוצת שבירו בפאנל על שוק הנדל"ן; פרנס: "ההתאוששות בשנה הקרובה תחזיר אותנו לרמה של לפני המלחמה; בשנה שעברה היתה הגירה נטו של 40 אלף איש, 10 אלף דירות ירדו מהביקוש במרכז"
ענף הנדלן הישראלי עבר בשנתיים האחרונות רכבת הרים. אחרי ירידות חדות ב־2023, התאוששות ב־2024, ושוב חולשה במכירות ב־2025, מנסים השחקנים המרכזיים בשוק להבין אם מדובר בשינוי מבני או באירוע נקודתי. בפאנל על ענף הנדלן והתשתיות בהשתתפות דן פרנס, מנכ"ל קרסו נדל"ן, רוני בריק, נשיא התאחדות הקבלנים, ורונית שבירו, יועמ"שית ומבעלי קבוצת שבירו. שלושת הפנליסטים מסתכלים לעבר 2026 כשנת מפנה פוטנציאלית.
אחד ההסברים המפתיעים לירידה בביקושים ב־2024 וב־2025 מגיע מכיוון דמוגרפי. לדברי דן פרנס, יש להניח שבשנים 2024 וכנראה גם 2025 ישראל חוותה גל הגירה שלילית חריג. לדבריו, בהשוואה לרמה הרב שנתית, מספר העוזבים עלה ב-40 אלף ישראלים, מה שמתורגם לכעשרת אלפים דירות שלא נרכשו או שלא נדרשו.
"חלקם זוגות צעירים שלא קנו דירה, חלקם בעלי דירות שהשכירו את דירתם ועזבו. הדירות הללו נמצאות בעיקר בגוש דן ולא בפריפריה, וזו גם הסיבה שבירושלים ובערי הפריפריה הירידה במכירות הייתה מתונה יותר. זהו אירוע נקודתי ולא בסטנדרט חדש, וכבר ב־2026 נראה היפוך מגמה".
"אנחנו מאמינים בשוק הנדל"ן ולא עוצרים פרויקטים. מחזור העסקים בענף ארוך, וכל פרויקט לוקח שנים משלב תכנון ועד אכלוס. לכן,
אין היגיון לעצור בניה בגלל האטה זמנית. כל הדירות שנבנה בשנים הבאות יפגשו את הקונה”.
- מצלאוי: ״מחירי הדירות יעלו שוב"
- דירה ב-1.13 מיליון שקל ברמלה: מציאה אמיתית או מלכודת נדל"נית?
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7

אווירה, חוסר ודאות ובחירות כנקודת מפנה
בריק מצטרף לתחושה שהחודשים האחרונים מצביעים על שינוי כיוון: "בשני החודשים האחרונים ניכרת חזרה משמעותית למשרדי המכירות. הסיפור של השנתיים האחרונות לא היה בעיקר הריבית, אלא הפסיכולוגיה.
