סגירה מעורבת של עד כ-0.1%: אינוויז זינקה כ-14.5%
המגמה בוול סטריט שינתה כיוון מספר פעמים במהלך המסחר, ולבסוף הנאסד״ק נסגר באדום ואילו הדאו בירוק, עם כי המסחר התנהל סביב ה-0. מנכ"ל ג'יי פי מורגן, ג'יימי דימון העריך היום כי הכלכלה האמריקאית יכולה לצמוח בשיעור דומה עד 2023. "יש לי מעט ספקות, שבשל החיסכון בהוצאות משקי הבית, ההשקעה העצומה בתשתיות, הכלכלה האמריקאית תיכנס לבום שיכול להימשך בקלות עד 2023", כתב למשקיעים. עם זאת, בדויטשה מזהירים מפני תיקון של עד 105 במהלך 3 החודשים הקרובים. (לכתבה המלאה).
המדדים המרכזיים:
S&P 500 -0.05%
דאו ג'ונס -0.09%
נאסד"ק -0.24%
BITCOIN 0.37%
מניות בולטות בנאסד"ק: -1.09%
- טרם החל המסחר הרציף
מאקרו
הזמן לקנות את למונייד והרץ? ומה משותף לביל גייטס וקתי ווד? הנה הניתוח הטכני של זיו סגל, לכמה מניות מעניינות בוול סטריט.
מניות במרכז
לאחר שמניית יצרנית הסוללות רומאו פאוור (RMO) עלתה אתמול בכמעט 60% בשל עסקה שעליה חתמה, המניה ירדה הערב בכ-18.4%
- מיקרוסופט זינקה 5.7%, אלי לילי זינקה 7.2%; מניות ה'טנק' נופלות 8%
- למרות דוחות מיקרון הנאסד"ק איבד 0.53%, "7 המופלאות" ירדו ב-2.6%
עוד חברה מהתחום, שממירה רכבי בנזין לחשמל, אקס אל פליט (XL), שעלתה אתמול בכמעט 12%, התחילה את היום בתנופה וסגרה בעלייה של 3%.
חברת הרכב החשמלי הסינית לי (LI), דיווחה שמגייסת 15 מיליון דולר באג"ח והמנייה שלה התרסקה הערב ב-13%.
ביונדמיט (BYND) הודיעה על פתיחת מפעל חדש בסין, הראשון שלה מחוץ לארה"ב, כדי לעמוד בביקושים למוצריה באסיה. המניה ירדה ב-3%.
ישראליות במרכז
חברת הסייבר סייבר ארק הישראלית שנסחרת בנאסד"ק ירדה ב-1.6%, לאחר שביירד העלו את ההמלצה שלהם מנייטרלי לתשואת יתר, בשל "ביקושים איתנים" לטכנולוגיית הליבה של החברה.
לאחר שהפד' אישר את מערכת הרנטגן החדישה ועלתה אתמול בכמעט 8%, מניית ננוקס הישראלית ירדה הערב זו ב-8%.
- פלנטיר נפלה ב-40% מתחילת השנה - האם זו הזדמנות?
- מטוס קל פגע במגדל הגבוה בבייג'ינג - מסין אין תגובה רשמית
- 5.שלמה 07/04/2021 21:47הגב לתגובה זוכרישי המעוף מישראל מורידים לפי האינטרסים שלהם .את האמרקאים המניות הישראליות נטו לא מענין כלל
- 4.משקיע מנוסה 07/04/2021 20:23הגב לתגובה זוהשוק בירידה כבר כמה שבועות, האשמה של ביידן בלבד !
- 3.יימח שמם האמריקקים האלה שוב שוחטים את אןרמת (ל"ת)tt 07/04/2021 16:41הגב לתגובה זו
- 2.למערכת המצחיקה 07/04/2021 16:35הגב לתגובה זוקצת טוקמאק.
- 1.השוק אופטימי אבל רוב המניות יורדות (ל"ת)tt 07/04/2021 15:51הגב לתגובה זו