ביג מדווחת על תוצאות הרבעון השני: ההכנסות גדלו ב-11.5%, הרווח התכווץ

ברבעון השני של השנה הסתכם הרווח הנקי בכ-16.4 מיליון שקלים, זאת לעומת רווח של 43.7 מיליון שקלים ברבעון המקביל אשתקד. הירידה ברווח הנקי נבעה בעיקרה מקיטון בסעיף שערוך נדל"ן להשקעה
קובי ישעיהו |

קבוצת ביג, המפעילה ומנהלת מרכזי קניות פתוחים ברחבי הארץ, מפרסמת את תוצאותיה הכספיות למחצית הראשונה של שנת 2009.

הכנסות החברה במחצית הראשונה של 2009 הסתכמו ב-82.4 מיליון שקלים, לעומת כ-70.4 מיליון שקלים בתקופה המקבילה אשתקד, גידול של 17.2%. ברבעון השני של 2009 הסתכמו ההכנסות בכ-42.03 מיליון שקלים זאת לעומת 37.7 מיליון שקלים ברבעון המקביל אשתקד, גידול של 11.5%.

הגידול בהכנסות נובע בעיקר מכניסתם לפעילות של המרכז ביוקנעם וטבריה, הרחבתם המרכז בכרמיאל ומהחלפה טבעית של שוכרים וחידוש חוזי שכירות בדמי שכירות גבוהים יותר.

החברה סיימה את המחצית הראשונה של 2009 ברווח נקי של כ-46.5 מיליון שקלים, לעומת 83.1 מיליון שקלים בתקופה המקבילה בשנת 2008, קיטון של כ-44%. ברבעון השני של השנה הסתכם הרווח הנקי בכ-16.4 מיליון שקלים, זאת לעומת רווח של 43.7 מיליון שקלים ברבעון המקביל אשתקד. הירידה ברווח הנקי נבעה בעיקרה מקיטון בסעיף שערוך נדל"ן להשקעה.

בסעיף הרווח הגולמי רשמה ביג במחצית הראשונה של השנה צמיחה של כ -22% שהסתכמו בכ-70 מיליון שקל, זאת לעומת כ-57.3 מיליון שקל במחצית המקבילה אשתקד. ברבעון השני של שנת 2009 הסתכם הרווח הגולמי של ביג בכ-37 מיליון שקל, גידול של כ- 14.3%, לעומת רווח גולמי של כ-32.4 מיליון שקל ברבעון השני בשנת 2008.

עוד עולה מהדוח כי בתקופת הדוח נפתח הקניון הפתוח BIG FASHION בנצרת, תוצאות הפעלתו של הקניון צפויות לבוא לידי ביטוי באופן משמעותי ברבעון השלישי של 2009. כמו כן, במהלך תקופת הדוח שילמה החברה דיווידנד של 20 מיליון שקלים.

ההון העצמי של החברה ליום ה-30 ביוני 2009 הסתכם בכ-683.8 מיליון שקל.

קבוצת "ביג מרכזי קניות", הינה רשת ממותגת בפריסה ארצית, המבוססת על מודל הפאוור סנטר האמריקני. החברה מפעילה ומנהלת 14 מרכזי קניות פתוחים ברחבי הארץ. כן עוסקת החברה בייזום ופיתוח של קרקעות להקמת מרכזי קניות בהודו ובאירופה.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה