TVeez של גולדפינגר סיימה את השלב ה-1 בפרויקט בסך 12 מ' ש' בלאומי
בימים אלו סיימה חברת התוכנה TVeez, אשר נוסדה ע"י יאיר גולדפינגר, ממקימי ICQ, ועדי איל, את השלב הראשון של יישום מערכת TVeezMI, לתקשורת שיווקית בסביבת המכירה בסניפי בנק לאומי. העלות הכוללת של הפרויקט 12 מיליון שקל.
מוצר הדגל של החברה, TVeezMI, הינו פתרון ERP כולל לשיווק בסביבת המכירה. הפתרון מאפשר לארגון לתקשר עם לקוח הקצה באופן אישי ולהשפיע באופן חיובי על החלטותיו.
המערכת תאפשר לבנק לאומי להתאים באופן מלא את התוכן השיווקי המשודר בסניף לסיטואציות משתנות, לרבות פרופיל הלקוחות השוהים בסניף, יעדי המכירה של כל סניף, המיקום הגאוגרפי ולמעשה לכל פרמטר רלוונטי אשר עשוי להשפיע על המסר השיווקי באותו הרגע. בנוסף, מאפשרת מערכת TveezMI להנהלת הבנק שימושים פנימיים כגון הדרכות פנים ארגוניות לעובדי הסניפים, העברת מסרים מראשי חטיבות ישירות לסניפים ועוד.
יואב קסטל, מנהל Tveez -ישראל, אומר: "אנו גאים שבנק לאומי בחר במערכת TveezMI ככלי עבודה משמעותי להעברת האינפורמציה השיווקית בסניפים, ואנו נמשיך ונעשה הכל לקדם ולחזק את המוביליות הטכנולוגית שהבנק מציג גם בעתיד".