סבון של פעם נכנסת לתחום האיפור לשפתיים

תשקיע 100,000 דולר בסדרה חדשה של מוצרים. הרשת מונה 25 סניפים בישראל ו-42 סניפים ברחבי העולם
שי פאוזנר |

'סבון של פעם', רשת חנויות בינלאומית הפועלת בתחומי הלייף סטייל, נכנסת לראשונה לתחום האיפור, ומשיקה סדרה לאיפור השפתיים, בהשקעה של 100,000 דולר . סדרת המוצרים החדשה תחת השם: "ליפ-שיק", ליפגלוס לשפתיים עם שיק, תשווק בשלב הראשון, בבלעדיות בחנויות הרשת בארץ ובעולם.

כיום רשת סבון של פעם, המונה 25 סניפים בישראל ו-42 סניפים ברחבי העולם, היא הרשת הישראלית המובילה בעולם, בתחום הלייף סטייל והטיפוח. ברשת מעריכים כי בעקבות הכניסה לקטגורית האיפור, היקף המכירות, יגדלו בהדרגה.

אלון דותן, מנכ"ל רשת 'סבון של פעם' בארץ ובעולם, מוסר: הוכחנו כי חדשנות מוצרית ויצירתיות הם שהביאו את הרשת להתפתחות וצמיחה מהירה. רשת סבון של פעם מעניקה חווית טיפוח הוליסטית לצרכנים, החל מטיפוח הבית והסביבה, דרך טיפוח הגוף וכלה בטיפוח הפנים. פיתוח מוצרי איפור יהוו את הסנונית הראשונה בהרחבת קטגוריית טיפוח הפנים הקוסמטי, שיושק בהשראת הקונספט הייחודי של הרשת, ויהווה פתרון כולל למוצרי לייף סטייל לצרכן".

סדרת "ליפ-שיק", ליפגלוס לשפתיים עם שיק, מעוצבת בסגנון ייחודי בהשראת אביזרי איפור משנות ה-50. מרקם קטיפתי ורך, נוזלי למריחה אחידה, ללא תחושת דבקות בשפתיים, מועשר בלחות לגימור זוהר ועדין, מעניק מראה מבריק ורענן לאורך זמן.

סדרת "ליפ-שיק" מעוצבת בסגנון מוצרי הטיפוח מבית "סבון של פעם", סגנון עיצוב וינטאג' ייחודי, בהשראת אביזרי איפור משנות ה- 50 עם מכסה זהב מט מעוטר ומהודר. "ליפ-שיק" ארוז בשפופרת מעוצבת ונוחה לשימוש, בשילוב וסת המנתב כמות מדידה של נוזל.

רשת "סבון של פעם" הוקמה ב-1997 זוכה להצלחה פנומנאלית ברחבי העולם. הרשת מייצרת חוויית קניה ייחודית המתבטאת בסגנון עיצוב מיוחד המשמר את סגנון העיצוב "של פעם" והאווירה הנפלאה בהשראת כפרי פרובאנס, הצבעים, הריחות, המראות והחוויה.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה