סגירה מעורבת בת"א: המעו"ף עלה 0.1%, מניות הסלולר צללו

מדד המעו"ף מחק את הירידות מהבוקר. המדדים באירופה מחקו את הירידות וביצעו ראלי תוך יומי
|
(64)
באחוזת בית
המדדים המובילים בבורסה בתל אביב סגרו את יום המסחר במגמה מעורבת, זאת לאחר יום של נפילות בחו"ל (היום הגרוע בוול סטריט מזה 3 חודשים) ובמקביל לעליות חדות באירופה - שם קופץ ה DAX 30 -0.12% DAX 30 12,654.95 -0.12% DAX 30 סגירה:12,670.11 פתיחה:12,655.32 גבוה:12,814.49 נמוך:12,647.86 מחזור:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא: ב-1.3%. מניות הסלולר המשיכו בנפילה החופשית ברקע לתחרות הגוברת בענף - פרטנר +1.01% פרטנר 1,600 +1.01% פרטנר בסיס:1,584 פתיחה:1,580 גבוה:1,625 נמוך:1,578 תמורה:1,991,067 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: צללה מעל 4%. מניות הגז סגרו בנטייה לעליות חרי פתיחה חלשה - {ישראמקו) עלתה 1.35%.

מדד ת"א 35 -0.11% מדד ת"א 35 1,648.74 -0.11% מדד ת"א 35 בסיס:1,650.62 פתיחה:1,642.29 גבוה:1,652.59 נמוך:1,641.52 תמורה:458,010,105 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא:
מדד ת"א 90 +0.58% מדד ת"א 90 1,408.16 +0.58% מדד ת"א 90 בסיס:1,400.01 פתיחה:1,397.8 גבוה:1,408.16 נמוך:1,395.92 תמורה:192,812,198 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא:
מדד ת"א בנקים-5 +0.3% מדד ת"א בנק 2,518.88 +0.3% מדד ת"א בנקים-5 בסיס:2,511.3 פתיחה:2,510.79 גבוה:2,521.69 נמוך:2,508.43 תמורה:174,057,716 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא:
מחזור המסחר בבורסה מסתכם ב-1.35 מילאירד שקל.

בשוק המניות בלטו לחיוב כיטוב פארמה +0.15% כיטוב פארמה 265.1 +0.15% כיטוב פארמה בסיס:264.7 פתיחה:264 גבוה:266 נמוך:264 תמורה:11,554 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: שזינקה כמעט 50% בבמחזור חריג. עוד נציין את כלל ביוטכנו -0.12% כלל ביוטכנו 168.4 -0.12% כלל ביוטכנו בסיס:168.6 פתיחה:168.6 גבוה:169.8 נמוך:167 תמורה:47,325 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: זינקה כמעט ב-8%. עוד בולטת {פרוטרום} שפשוט לא עוצרת והיום מוסיפה עוד 2.6% לערכה.

שוקי ההון בעולם

המסחר במזרח הרחוק ננעל הבוקר במגמה שלילית: מדד הניקיי שביפן צלל 3%, מדד ההאנג סנג שבהונג-קונג נחלש ב-1% והבורסה בשנחאי ננעלה ביציבות.

ירידות שערים חדות נרשמו אמש (ב') בארה"ב: מדד הדאו ג'ונס ירד 1.91%, ה-S&P500 איבד 1.83% והנאסד"ק השיל 1.57%. הנפט המשיך במגמה השלילית לרמה של 49.8 דולר לחבית.

אתמול בתל-אביב

המדדים המובילים בבורסה המקומית ננעלו אתמול (ב') בירידות שערים: מדד המעו"ף ירד 0.2% לרמה של 1457.47 נק', מדד ת"א 75 נחלש ב-1.1% ומדד הבנקים איבד 0.7%. מחזור המסחר בבורסה הסתכם ב-1.55 מיליארד שקל.

מניות במרכז

סקטור האנרגיה שחטף לאחרונה מכה קשה בגלל החלטת הממונה על הגבלים עסקיים לחסל את המונופול של "תמר-לוויתן", נסחר תחת לחץ מכירות גדול בעקבות הירידה החדה במחיר הנפט. ניירות הערך תחת אש:
דלק קבוצה -0.16% דלק קבוצה 45,060 -0.16% דלק קבוצה בסיס:45,130 פתיחה:45,000 גבוה:45,190 נמוך:44,230 תמורה:6,494,477 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא:
דלק קידוחים יהש +0.09% דלק קידוחים 901.8 +0.09% דלק קידוחים יהש בסיס:901 פתיחה:895 גבוה:907.9 נמוך:890.4 תמורה:5,503,372 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא:
רציו יהש -0.2% רציו יהש 248.5 -0.2% רציו יהש בסיס:249 פתיחה:249 גבוה:249 נמוך:246.5 תמורה:2,679,041 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא:
{אבנר יהש}

מניית {מזור רובוטיקה} צללה אמש ב-7.1% בבורסת הנאסד"ק (סימול MZOR) למחיר של 11.3 דולר. כך פתחה המניה של חברת הביומד מקיסריה את המסחר עם פער ארביטראז' שלילי גדול של 6.5%. "מזור מדווחת: נמכרו 6 מערכות במהלך הרבעון הרביעי - למה השוק מאוכזב?"

הרגולציה והתחרות החריפה בסקטור התקשורת עדיין לא הגיעו לרוויה והמניות בסקטור ממשיכות במגמה שלילית באופן עקבי. אחרי שנגרעו ממדד המעו"ף וסיפקו למשקיעים תשואה עלובה בשנת 2014 מניות פרטנר +1.01% פרטנר 1,600 +1.01% פרטנר בסיס:1,584 פתיחה:1,580 גבוה:1,625 נמוך:1,578 תמורה:1,991,067 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: ו- סלקום +3.32% סלקום 941.2 +3.32% סלקום בסיס:911 פתיחה:911 גבוה:941.2 נמוך:905.7 תמורה:993,831 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: ממשיכות לאכזב גם בתחילת 2015.

לא יאמן: המבצע של 012 יצר הסתערות מטורפת - מניות הסלולר יורדות

מניית היום: טסה בעקבות דרישה לחלוקת דיבידנד בעין משמעותי
תגובות לכתבה(64):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 40.
    מחר צמד הקוקסים הסיאמים
    טמבלולו 06/01/2015 18:34
    הגב לתגובה זו
    2 2
    עילאי וירון יטיסו את השוק
    סגור
  • 39.
    אל על ממחר ממשיכה הנסיקהההההההההה
    הנביא 06/01/2015 18:29
    הגב לתגובה זו
    0 1
    בשקא בשקט זו מניית השנה לאור מחירי הנפט שלא מפסיקים לרדת עוד נראה אותה ב-120 עוד השנה
    סגור
  • 38.
    מר מתן בן ברוך
    א100 קופנהגן 06/01/2015 17:54
    הגב לתגובה זו
    33 1
    אני מעריך את כתיבותיך. אבל...השמחה שנשמעה בכתבתך בעניין תכנית החילוץ של אירופה ע"י ECB ....זה בדיוק כמו שתבקש את ג'אסר א זרקא לתמוך בתקציב מדינתנו המתדלדל(ולא דווקא בגלל שהם ערבים) וזה בדיוק כמו שיוון תחלץ את גרמניה או את אירופה. ואני חוזר על דברי...הכתבה עצמה טובה ואתה כתב מוכשר..אך אנא יקירי...
    סגור
  • 37.
    חזרתי אליכם היום עכברים. בקרוב דראגי
    ירון החתול 06/01/2015 17:31
    הגב לתגובה זו
    1 12
    יעשה את העבודה שמחכים לו כבר, תשכחו כל הכסף של העולם בבורסה ונדלן, חילקו הרבה הלוואות שיכנס להם כל חודש הרבה כסף, ניראה לכם שיתנו לזה לרדת חחחח
    סגור
  • 36.
    לא אישרו לי אשראי המסחרי...אין כסף (ל"ת)
    יופיטר שוקי הון 06/01/2015 15:39
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • 35.
    מה אמרתי ב.. 10.50
    שמוליק 06/01/2015 15:16
    הגב לתגובה זו
    1 3
    ראה תגובה 21 המעוף אחרי דישדוש יגמור ירקרק . הנאסד"ק יעלה.
    סגור
  • זה לא ניגמר
    שמלוק 06/01/2015 15:42
    הגב לתגובה זו
    1 0
    עד שזה ניגמר.
    סגור
  • 34.
    אירופה ירוקה מה נסגר פה? (ל"ת)
    גל 06/01/2015 14:44
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • נו ואתמול היא מתה ומה היה פה ? (ל"ת)
    קובי 06/01/2015 15:39
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 33.
    מצב C7XB
    א פלוס א קופנהגן 06/01/2015 14:32
    הגב לתגובה זו
    46 3
    להתכוונן לפי פ6HUB סנסורים ומדפים ללא שינוי. אוהבים בהיוש והאיוש.
    סגור
  • יפה לכם אחים
    ד"ר אברטון ברקלי 06/01/2015 15:41
    הגב לתגובה זו
    36 2
    כרגע לפי מדידה עדכנית אצלנו במחלקה זה עומד על 99.999%/////100%. גדול מהחיים. SEE U SOON
    סגור
  • לא הבנתי כלום האם
    ל 33 עשה טובה 06/01/2015 15:30
    הגב לתגובה זו
    6 2
    יש מצב שאם גם אני יכול להבין שפת הסתרים וזאת לא הפעם ראשונה. בדקתי בכל הכיוונים והתייעצתי אפילו עם המרצה למתמט' אצלנו בבר אילן(אני שנה ב) וגם הוא לא פירש לי. בחייאת זומזומ...זרוק קצה חוט...אתה מסתיר משהו חשוב חשוב.
    סגור
  • לעשה טובה
    א 06/01/2015 19:11
    הגב לתגובה זו
    3 0
    השאר כאן או במערכת סל' ואשמח להסביר.
    סגור
  • 32.
    לא לקנות קרנות איילון הם נוכלים (ל"ת)
    אבי 06/01/2015 14:24
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 31.
    כן פייט-מחיר מבטיח
    Amer 06/01/2015 14:21
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אני חוזר ואומר ,המניה עושה מהפכות....מצליחה לחזור מירידות ומתנהלת באופן יציב....החדשות על תוצאות הניסויים לא יאחרו להגיע.....סבלנות....מחיר יעד בסביבות 1035
    סגור
  • 30.
    שימו לב למניות שהדולר הדוהר מצויין בשבילהם
    כסף ברצפה 06/01/2015 13:46
    הגב לתגובה זו
    0 3
    מניות כמו תפרון -בית שמש -אין לראות באמור המלצה מחזיק בניירות
    סגור
  • טען עוד
  • 29.
    תוביל מהלך לכיוון 650 680 לא לפספססססססס (ל"ת)
    רדהיל פריצה 590 06/01/2015 12:59
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • 28.
    כלל ביו בשערי ריצפה שימו לב (ל"ת)
    ביומד 06/01/2015 12:28
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 27.
    אפריקה -יהיה ראלי ?
    טוני 06/01/2015 12:26
    הגב לתגובה זו
    4 5
    מה אתם אומרים ? ללכת עליה ל- 2015 ?מתלבט לקנות או לא...
    סגור
  • 26.
    מה יהיה
    רציו 06/01/2015 11:49
    הגב לתגובה זו
    2 1
    איייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייי
    סגור
  • 25.
    שמועה חזקה
    שמואל 06/01/2015 11:46
    הגב לתגובה זו
    2 16
    אומרת הורדת מס הבורסה ב5 אחוז.
    סגור
  • ואני שמעתי
    סמואל 06/01/2015 13:41
    הגב לתגובה זו
    12 3
    שכל משקיע ובעצם כל אזרח ובעצם גם הסודנים מקבלים כל אחד ואחת 10 מליון שקל מתנה מהמדינה
    סגור
  • 24.
    חשוב ביותר: הודעת ההשהיה של הבורסה לגבי גבעות, לא
    דעה אישית לגבי גבעות 06/01/2015 11:31
    הגב לתגובה זו
    26 1
    היתה חוקית לדעתי וגרמה לעוול רב למשקיעים במניה. הודעת ההשהיה מטעם הבורסה יצאה לציבור כאשר שער הנייר היה 1.4. כל אחד יכול לראות שהנייר ירד ב- 40% עוד בו ביום, קרי ירידה משער 1.4 לשער 1 !!!! שימו נא לב בבקשה לעוולה הגדולה שנעשתה כאן למשקיעים לאור השמש!!! האם זה נראה לכם חוקי וליגלי??? בעיני לא!!!!! תבוא ברכה על מי שיטפל בנושא ויוציא את הצדק לאור. בתודה מראש, דעה אישית ממנהל לשעבר באחד הבנקים שפרש לפנסיה מוקדמת.
    סגור
  • 23.
    תראפיקס ביו רק 8 מלש"ח שווי שוק-אם תירכש
    אנונימי 06/01/2015 11:25
    הגב לתגובה זו
    1 4
    בעתיד,זה יכול להיות השקעה טובה. גם מכיוןן שהיא נמצאת בשפל וירדה יותר מ 97% בשלוש שנים וגם לאחרונה מינתה מנכל אמריקאי ונכנסת לתחום מריחואנה רפואית שנחשבת ללהיט בארה"ב ובקנדה וחתמה על הסכם במזרח הרחוק חודש שעבר.
    סגור
  • תראפיקס גוועת !!!!! זהירות הסמים עלו לראש... (ל"ת)
    din 06/01/2015 18:04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • אנונימי
    יקי 06/01/2015 15:32
    הגב לתגובה זו
    3 0
    מה הסיפור שלך מה אתה מדבר כל יום על מניה שירדה 99 אחוז וכל המחזור היומי אולי 200 שקל.
    סגור
  • 22.
    אורה מציאה - פראיירים למה אתה לא קונים את אורה
    אורה 06/01/2015 11:19
    הגב לתגובה זו
    1 2
    אורה מציאה - פראיירים למה אתה לא קונים את אורה הם מחלקים את מניות של בנק לאומי היא שווה 50 אחוז יותר
    סגור
  • 21.
    המעוף
    שמוליק 06/01/2015 10:50
    הגב לתגובה זו
    0 2
    ידשדש ויגמור ירקרק.
    סגור
  • 20.
    לכל המושקעים המופסדים כמוני בגבעות, מציע לכם לעיין בזמן
    דעה אישית 06/01/2015 10:49
    הגב לתגובה זו
    9 1
    פנוי (אם יש כזה) ולא על חשבון לימוד תורה, בדברים המעניינים הנכתבים ע״י מר וינברגר(המכונה דמו) בפורום ספונסר גבעות. למען הגילוי הנאות, ברצוני להדגיש כי אינני מכירו אישית וכי התרשמותי הינה אך ורק ממה שקראתי בפורום מידי פעם. גם אתמול למשל, הוא ניתח את הנושא של ההשהיה הנוכחית בגבעות וההבדל שצריך לעשות בין אלה שהיו מושקעים בנייר לפני ההשהיה ולאחריה. נכון הוא אמנם שלא ניתן לעשות שני סוגי שערים לאותו נייר, אך המשקיעים הוותיקים אינם צריכים לצאת ניזוקים כלל בגלל כל המניפולציות של הסוחרים השורטיסטים וכל יתר הרמאים והנוכלים שיש בבורסה! כמו כן, העיתוי של ההשהיה וההכרזה עליה, לא היתה חוקית לדעתי האישית בזמן שהשער היה גבוה בכארבעים אחוז ממה שהיא כיום והיא זו שגרמה למעשה לירידה של 40 אחוזים ביום אחד!!!! האם זה נראה לכם חוקי והגיוני??? בעיני לא!!!!! אינני מבין מדוע כולם שותקים למשל על עוולה כזו לציבור המשקיעים????
    סגור
  • ברצוני להוסיף כי כתיבת דמו היום בנושא הדתי, אינה מקובלת
    דעה אישית 06/01/2015 12:31
    הגב לתגובה זו
    1 0
    עלי כלל וכלל וכי אני מוחה בכל תוקף על מה שכתב שם! אני כותב עתה זאת, בהמשך למה שכתבתי קודם לעיין בדבריו בפורום ומבהיר בזה חד משמעית כי כתיבתו בנושא הדתי כנגד צדיקים ( גם אם דעותיו הפוליטיות שונות), אינה נכונה כלל ואסורה. לאור האמור, אני מוחה כאמור על כתיבה זו. לגבי סוגיית גבעות, אני מסכים לרוב דבריו בעבר, אם כי היו גם כתיבות ונושאים שלא היו מקובלות עלי כלל!!!!! זאת עמדתי ודעתי וכל טוב.
    סגור
  • הרבה משפחות הפסידו על הנייר כסף רב בגלל כל המניפולציות
    דעה אישית - המשך 06/01/2015 11:06
    הגב לתגובה זו
    1 0
    שנעשו בבורסה במניית גבעות עולם. ברצוני להדגיש ולהבהיר כי כל התככים והמניפולציות בנייר לא נעשו כלל על ידי חברי השותפות - לא השותף הכללי ולא השותף המוגבל!! חשוב מאד לדעתי להבין זאת אחת ולתמיד ולאחד כוחות במיידי ולהגיע להסכמות המקובלות בין שני הצדדים. אני מקווה בכל ליבי, ואני מניח שגם אלפי משפחות שהאמת והצדק יצאו לאור בקרוב ושהגורמים השונים בבורסה יחזירו לפיות הרעבים את פת הלחם שנגזלה מהם.
    סגור
  • 19.
    קמהדע - אירוע ודיווח מהותי
    הצופה 06/01/2015 10:04
    הגב לתגובה זו
    1 1
    קמהדע כבר עולה 4 ימים ברציפות, 35% עד הבוקר. נראה שאירוע מהותי ודיווח חיובי בדרך.
    סגור
  • 18.
    בקרוב תיקון אלים לדעתי (ל"ת)
    אפריקה 06/01/2015 10:00
    הגב לתגובה זו
    5 3
    סגור
  • 17.
    תודה לתרופות של הבורסה שלנו, בקרוב עליות בכל העולם (ל"ת)
    ירון החתול 06/01/2015 09:59
    הגב לתגובה זו
    1 9
    סגור
  • בטח בטח עליות נון סטופ אתה חי בלללנד בינתיים רק יורדת (ל"ת)
    אפרים 06/01/2015 10:53
    הגב לתגובה זו
    6 0
    סגור
  • 16.
    מחכה לטרגי שיעשה טרגדיה לכל השורטיסטים,
    ירון החתול 06/01/2015 09:56
    הגב לתגובה זו
    3 7
    הפעם הוא יתן מכה שיעיף לכול השורטיסטים את הראש.קדימה טראגי
    סגור
  • 15.
    לקנות מההיסטריים בירידות ולמכור לאופטימיים בעליות (ל"ת)
    חכם מה אומר 06/01/2015 09:48
    הגב לתגובה זו
    0 8
    סגור
  • עדיף להיות גבוה עשיר חזק רב שגל יפייפה וצעיר בריא מאשר
    אתה תותח 06/01/2015 11:30
    הגב לתגובה זו
    9 0
    גמד עני חלשלוש עושה רק פיפי עם האלמנט זקן וחולה
    סגור
  • 14.
    השועלים אוספים אפריקה במחירי חלום (ל"ת)
    אפריקאי 06/01/2015 09:46
    הגב לתגובה זו
    1 14
    סגור
  • מה השטויות הללו
    שועל 06/01/2015 11:27
    הגב לתגובה זו
    5 1
    אני עוד תקוע עם הזבל ואין קונים
    סגור
  • 13.
    סתם היתה פניקה אתמול בוול סטריט, החוזים ירוקים (ל"ת)
    נפט זול טוב לכלכלה 06/01/2015 09:41
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • נכונש נכון
    ביוודאי בוודאי 06/01/2015 11:23
    הגב לתגובה זו
    3 0
    זיבולים
    סגור
  • 12.
    להתרחק מבזק ומהקבוצה שלה- חברה גמורה וכן פועלים גמרה (ל"ת)
    שוקי 06/01/2015 09:37
    הגב לתגובה זו
    0 3
    סגור
  • 11.
    הבורסה מנתקת מהמציאות בשוק הי רק עולה
    אבי 06/01/2015 09:22
    הגב לתגובה זו
    1 0
    לא קים בורסה שמנתקת מהמיציאות בשוק כולל הכלכלה כלל הביטחון ועוד הי רואה רק את הצמה לכן הציבור בחוץ
    סגור
  • במקום חחח
    הי הי הי 06/01/2015 11:22
    הגב לתגובה זו
    11 0
    במקום נונונו
    סגור
  • 10.
    צדקו כאןן לא לגעת בדלק רכב ולא בזק ולא פועלים רק פריגו (ל"ת)
    צחי 06/01/2015 09:16
    הגב לתגובה זו
    0 3
    סגור
  • 9.
    אנו שורטי מעוף שולטים בשוק ונעיף לכם בנקים באדום,בזקכיל (ל"ת)
    סמיר אל נסרי 06/01/2015 09:15
    הגב לתגובה זו
    0 4
    סגור
  • 8.
    כמו שנאר בזק לא שווה כלום תחתנה ראשונה 650,שנייה 600... (ל"ת)
    מיכה 06/01/2015 09:14
    הגב לתגובה זו
    0 4
    סגור
  • 7.
    פוקס השקעה מעולה, החורף הזה ישלש את הרווח הרבעון (ל"ת)
    אלינור 06/01/2015 09:10
    הגב לתגובה זו
    0 6
    סגור
  • 6.
    איך משחקים במניית טבע
    קובי 06/01/2015 08:50
    הגב לתגובה זו
    2 1
    המלצות אין סוף , מחיר הקופקסון לא מפסיק לעלות ,הדולר עולה וזה לטובת החברה על הכוונת רכישה גדולה או מיזוג גדול ואם כל זה המניה נופלת חזק בניו יורק
    סגור
  • 5.
    כלל ביוטכנו שערי ריצפה לדעתי (ל"ת)
    ביומד 06/01/2015 08:41
    הגב לתגובה זו
    2 2
    סגור
  • 4.
    לנו יש תרופות כמו טבע ופריגו נגד עכברים. נרד קצת (ל"ת)
    ירון החתול 06/01/2015 08:33
    הגב לתגובה זו
    0 7
    סגור
  • הצמד ירוןעילעי חוזרים בגדול
    אוי מי בא לנו 06/01/2015 09:34
    הגב לתגובה זו
    7 0
    בעצם בקטן
    סגור
  • מה חשבת שנעלם? יש מלא עכברים עכשיו , זה הזמן (ל"ת)
    ירון החתול 06/01/2015 09:51
    הגב לתגובה זו
    0 7
    סגור
  • אבל הצחוקים והדאחקות שלכם עושים לי שמח על הבוקר
    לא יודע למה 06/01/2015 11:20
    הגב לתגובה זו
    6 0
    רק שמור על עצמך "שמהארגזים" לא ישארו רק קופסונת פיצפונת...לגבי ארגזים...נו טוף..שיהיה..
    סגור
  • 3.
    מחכה לחתול הגדול דראגי החתיך האירופי שישלח כסף
    ירון החתול 06/01/2015 08:31
    הגב לתגובה זו
    1 7
    בקרוב חוזרים לעליות , ממליץ לעכברים להסתתר
    סגור
  • נשאר עוד כמה גרושים אצלך יא קוקס עם ליפסטיק
    אוי מי בא לנו 06/01/2015 09:32
    הגב לתגובה זו
    11 0
    תגיע מחובר לעילאי הליפסטיקן השני יהיה יותר עדיף שני קוקסים במכה אחת
    סגור
  • יש ארגזים שש שנים אוספים, בקרוב קרוב דרגי מגיע (ל"ת)
    ירון החתול 06/01/2015 09:50
    הגב לתגובה זו
    0 14
    סגור
  • 2.
    ביונדווקס
    יעקב 06/01/2015 07:59
    הגב לתגובה זו
    2 3
    בשקט בשקט ביונדווקס עולה ועולה מחזורי מסחר ערים מאוד מתבשל משהו?
    סגור
  • 1.
    דלק קבוצה מחזיקה גז לא נפט .
    הגז לא ירד .הנפט ירד 06/01/2015 07:51
    הגב לתגובה זו
    4 7
    הגז לעיתים דווקא עולה שהנפט יורד . דלק קבוצה זה גז ולדעתי ירדה מספיק בגלל הרגולציה. פיתרון בעניין יזניק אותה למעלה. הגז לא ישאר לעד במעמקי הים
    סגור
  • קשור ישירות למחיר הנפט