
תיקון בתל אביב: הבנקים משכו את המדדים מטה שירדו עד 1.3%, הביטחוניות בלטו בעליות - הדולר נפל ל-2.84
הבורסה נעלה את יום המסחר בירידות שערים, אחרי הפתיחה החזקה שנרשמה אתמול עם החזרה מחופשת שבועות, אז מדדי הדגל זינקו בשיעורים של עד כ-3.5%. היום כבר נרשמה תמונה הפוכה: המדדים המובילים נחלשו לאורך רוב שעות המסחר, אם כי לקראת הסיום הירידות התמתנו מעט. מדד ת"א 35 ירד ב-0.96%, מדד ת"א 125 איבד 1.01%, ומדד ת"א 90 נחלש ב-1.37%. הירידות היו רחבות יחסית, אבל בלטו במיוחד מניות הבנקים, שהכבידו על השוק אחרי העליות החדות של אתמול.
החולשה בבנקים הייתה אחד הסיפורים המרכזיים של היום. מדד ת"א בנקים ירד ב-3.42%, גם מדד ת"א ביטוח ירד ב-2.09%, כך שהחולשה במניות הפיננסים הייתה רוחבית יותר, ולא הסתכמה רק בבנקים.
למרות הירידות במדדים המרכזיים, היו גם כאלו ששידרו עוצמה. מדד ת"א ביטחוניות זינק ב-2.4%, בעיקר בזכות העליות באלביט מערכות, מנועי בית שמש ועשות. מניית מנועי בית שמש בלטה במיוחד בעקבות פרסום הדוח הרבעוני, שהמשיך לתמוך בסנטימנט החיובי סביב החברה.
גם תחום הקלינטק בלט לחיוב, למרות המגמה השלילית הכללית בשוק. מדד הקלינטק עלה בכ-0.4%, והמשיך את המומנטום החיובי מאתמול אז זינק ב-6.4% כאשר אנלייט הייתה בין המניות הבולטות במסחר.
השקל המשיך להתחזק גם היום ורשם שיא חדש מול הדולר, ובינתיים גם הורדת הריבית של בנק ישראל ברבע אחוז לרמה של 3.75% לא מצליחה לעצור את המהלך. הדולר הרציף נחלש בכ-1.27% ונסחר סביב 2.87 שקל דולר שקל רציף , רמה שממחישה עד כמה השוק ממשיך לתמחר ירידה בפרמיית הסיכון של ישראל, למרות ההתפתחויות הביטחוניות האחרונות. בדרך כלל הורדת ריבית אמורה להחליש את המטבע המקומי, כי היא מצמצמת את פערי התשואות והופכת את ההחזקה בשקל לפחות אטרקטיבית, אבל בינתיים זה לא קורה.
מנגד, מדד הקלינטק, שריכז אתמול עניין לאחר שהיה המדד החזק ביותר בבורסה, מצליח לשמור באופן חלקי על המומנטום ויורד בשיעור מתון יחסית של כ-0.2% בלבד. הירידה המתונה יחסית מלמדת שבשלב זה המשקיעים לא ממהרים לפרק את הפוזיציות שנבנו אתמול בחברות האנרגיה המתחדשת, גם כשהשוק הרחב יותר מתקן מטה.
מי שבולט לחיוב הוא מדד המניות הביטחוניות, שממשיך לנוע בניגוד למגמה הכללית. המדד נמשך מעלה בעיקר על ידי אלביט ובית שמש, ועולה הבוקר עד 2.3%.
- היום בבורסה: צפי להמשך ירידות; הפצת ענק בנקסט ויז'ן ,580 מיליון שקל בדיסקאונט של 5.3%
- הרצף השלילי נמשך והמדדים השילו 2% נוספים; משק אנרגיה צנחה 12%, דוראל 11%, סלקום 7.8%
מחזור המסחר הסתכם על 5.36 מיליארד שקל
מניית קיסטון קיסטון אינפרא -2.84% נופלת היום בכ-7% בתגובה לדוחות הרבעון הראשון של 2026, שבהם מציגה קרן התשתיות ירידה בהכנסות וברווח הנקי, לצד המשך הרחבת הפעילות בתחומי האנרגיה, התחבורה, הנדל"ן והתשתיות הדיגיטליות. החברה, שמחזיקה בין היתר באגד, בתחנות הכוח חגית, IPM ונאות חובב, בסאנפלאוור ובפעילות מתהווה בתחום חוות השרתים, סיימה את הרבעון עם הכנסות של כ-67.5 מיליון שקל, ירידה של כ-20% לעומת הרבעון המקביל. הרווח הנקי הסתכם בכ-32.3 מיליון שקל, ירידה של כ-30% לעומת הרבעון המקביל ב-2025 - קיסטון יורדת אחרי הדוחות: הרווח נחתך ב-30%, החברה מבטלת את דמי הניהול ומעמיקה את הכניסה לדאטה סנטרים
דוניץ-אלעד דוניץ -2.4% מדווחת כי היא נכנסת למשא ומתן ולבדיקות נאותות לבחינת עסקת החלפת מניות עם חברת דן נדל"ן. דירקטוריון החברה אישר התקשרות בהסכם בלעדיות ו-No Shop לתקופה של 45 ימים, שבמהלכה יבחנו הצדדים את היתכנות העסקה, את תנאיה ואת האפשרות לגבש מתווה מחייב. לפי הודעת החברה, העסקה הנבחנת כוללת אפשרות שלפיה דוניץ-אלעד תרכוש את דן נדל"ן כנגד הקצאת מניות של דוניץ-אלעד לבעלי המניות של דן נדל"ן. המהלך מגיע ברקע דיווחים מהתקופה האחרונה שלפיהם דן נדל"ן בחנה אפשרות לצאת להנפקה לפי שווי של קרוב ל-2 מיליארד שקל. אם העסקה מול דוניץ-אלעד תצא לפועל, היא עשויה לשמש חלופה להנפקה עצמאית, כך שדן נדל"ן תיכנס למעשה לבורסה דרך חברה ציבורית. דוניץ-אלעד עצמה נסחרת כיום בשווי של כ-2 מיליארד שקל, כך שמדובר במהלך שעשוי לייצר חברה ממוזגת בהיקף משמעותי יותר, בכפוף כמובן לשווי שייקבע לדן נדל"ן במסגרת העסקה וליחס ההחלפה בין הצדדים - עסקת מניות במיליארדים? דוניץ-אלעד בוחנת מיזוג עם דן נדל"ן
משפחת אביב חוזרת לבורסה: שווי של 1.2-1.3 מיליארד שקל לחברת הנדל"ן של המשפחה קבוצת אביב הפועלת בתחום הנדל"ן מעל 60 שנה, החזיקה בחברות נסחרות כשלפני כ-20 שנה מכרה את אוסיף במיליארד שקל לגאידמאק; מה הפעילויות והנכסים של הקבוצה?
נקסטקום נקסטקום -2.39% תקים מתקן אגירה באזור הנגב המערבי, עבור אי.די.אף פתרונות אנרגיה. מדובר בעסקה השלישית של החברה מתחילת השנה בתחום האנרגיות המתחדשות. מתחילת 2026 דיווחה נקסטקום על עסקות בהיקף כולל של כ-141 מיליון שקל - נקסטקום תקים מתקן אגירה בנגב תמורת 65 מיליון שקל
אנגלו טורבו, בעלת השליטה בטורבוג׳ן טורבוג'ן 0% , הגדילה את אחזקתה בחברה ורכשה מניות בהיקף של כמיליון שקל. הרכישה מגיעה יממה בלבד אחרי הדיווח של טורבוג׳ן על מו״מ מתקדם עם איש העסקים צחי אבו, שבמסגרתו עשויה החברה לרכוש את אחזקות משפחת אבו באלבטק, המוחזקת כיום בחלקים שווים על ידי משפחת אבו והתעשייה האווירית, לפי שווי חברה של 1.2 מיליארד שקל. אם המגעים יבשילו לעסקה, אבו צפוי להפוך לבעל השליטה בטורבוג׳ן עם אחזקה של כ-55%, כאשר לתוך החברה הציבורית תועבר אחזקתו באלבטק בשווי של כ-600 מיליון שקל. המהלך מצטרף לרצף ההתפתחויות סביב טורבוג׳ן, שפעילותה הקיימת מתמקדת בפיתוח מיקרו־טורבינות לייצור מקומי של חשמל וחום, אך עדיין לא מייצרת הכנסות מהותיות - טורבוג'ן זינקה: צחי אבו מכניס את אלבטק לפי שווי של 1.2 מיליארד שקל
קבוצת ברנד 0% מודיעה על מימוש האופציה לרכישת יתרת האחזקות בקבוצת נתון, חברה הפועלת בתחום ניהול, תפעול ואחזקת מבנים. ברנד מחזיקה כיום ב-60% מנתון, וכעת תממש את האופציה לרכישת 40% הנותרים, כך שלאחר השלמת העסקה היא תחזיק במלוא מניות החברה. העסקה צפויה להתבצע בתוך כארבעה חודשים, בתמורה ל-64 מיליון שקל ולפי שווי חברה של כ-160 מיליון שקל לנתון. נתון פועלת במודל IFM, ניהול מתקנים משולב, ומספקת תחת קורת גג אחת שירותים כמו ניהול ותפעול מבנים, אחזקה, שמירה ואבטחה, ניקיון, מערכות גילוי אש ושירותים משלימים. לפי ברנד, החברה מעסיקה כ-3,300 עובדים ופועלת מול גופים מוסדיים, גופים ממשלתיים וחברות פרטיות גדולות. בשנים האחרונות הציגה נתון הכנסות של כ-600 מיליון שקל ואביטדה שנתית של כ-25 מיליון שקל - ברנד עולה ל-100% בנתון: תרכוש את יתרת המניות ב-64 מיליון שקל
עונת הדוחות בישורת האחרונה וגם היום קיבלנו מבול של דוחות -
מר מר -0.04% מספקת בתקופה האחרונה כמעט את כל מה שהשוק אוהב לשמוע. כל כמה שבועות מגיע דיווח חדש. פרויקט במערב אפריקה, הסכם עם משרד הביטחון, מערכות אופטיקה משולבות AI, דאטה סנטרים במרכז אמריקה. רצף ההודעות הזה מייצר תחושה של חברה שנמצאת בתנופה, בדיוק באזורים הכי חמים של השוק: ביטחון, מודיעין, סייבר, תשתיות תקשורת ודאטה סנטרים. היא אפילו מתחילה להיתפס כסוג של "ביטחונית", אפילו חלקית. אבל כשמגיע הדוח מקבלים אכזבה יחסית.
ההזמנות והדיווחים אומנם הזניקו את מר ב-56% מתחילת השנה, לשווי שוק של כ-733 מיליון שקל. אבל, זה עדיין לא מתבטא משמעותית בדוחות. מעבר לכך - זה גם לא מתבטא בצבר הזמנות שירד. החברה מוכרת ומקטינה את הצבר כשמול זה היא מקבלת הזמנות ומגדילה את הצבר, וביחס לשנה שעברה הצבר ירד במעל 50 מיליון שקל ל-628 מיליון שקל. החברה גם מדווחת על צבר כולל כולל הסכמי מסגרת - כאן יש עלייה של 100 מיליון ל-946 מיליון שקל - מר בדוח פושר: ההכנסות עלו ב-3%, הצבר ירד
ג'י סיטי ג'י סיטי -3.42% של חיים כצמן מפרסמת את תוצאות הרבעון הראשון של 2026 בהם החברה עוברת לרווח, מציגה עלייה חדה ב-FFO, שיפור ב-NOI מנכסים זהים, גידול בהון העצמי וירידה במינוף. זה בדיוק הסעיפים שהשוק הסתכל עליהם בחודשים האחרונים, אחרי תקופה שבה החששות סביב החברה היו גבוהים מאוד.
המניה עולה היום בכ-3.5% בתגובה לדוחות, ומשלימה עלייה של כ-8.7% מתחילת החודש וכ-43% מתחילת השנה. שווי השוק של החברה כבר מתקרב לכ-2 מיליארד שקל. ההתאוששות לא הייתה בכלל ליניארית. אחרי ראלי חזק בתחילת מאי, המניה חזרה בשבועות האחרונים למומנטום שלילי וירדה מהשיאים שנרשמו סביב 1,360 אגורות. העלייה היום מחזירה אותה לכיוון 1,130 אגורות במה שנראה כהמשך של המגמה הארוכה של ההתאוששות - ג'י סיטי עוברת לרווח: ה-FFO זינק ל-125 מיליון שקל, המניה משלימה זינוק של 43% מתחילת השנה
מניית פוקס -2.58% יורדת אחרי רבעון של מעבר להפסד, למרות שורת הכנסות חזקה. קבוצת הקמעונאות של הראל ויזל רשמה ברבעון הראשון הכנסות של 1.56 מיליארד שקל, עלייה של 5.5% לעומת הרבעון המקביל, אבל סיימה את התקופה עם הפסד נקי של 33.8 מיליון שקל, לעומת רווח של 25 מיליון שקל אשתקד. הרווח הגולמי עלה ל-866.9 מיליון שקל ושיעורו נותר יציב על 55.6%, אבל העלייה בהוצאות המכירה והשיווק, הקפיצה בהוצאות המימון והחולשה בפעילות הספורט מחקו את השיפור במכירות. הרווח התפעולי ירד ל-32.7 מיליון שקל, לעומת 51.9 מיליון שקל ברבעון המקביל, והוצאות המימון קפצו ל-80.5 מיליון שקל. בחברה מסבירים את הפגיעה בין היתר בהשפעות מבצע "שאגת הארי", שבמהלכו נסגרו החנויות ובהמשך פעלו במתכונת מצומצמת, ומציינים כי מאפריל נרשם שיפור במכירות במרבית המותגים - מניית פוקס נופלת אחרי מעבר להפסד של 34 מיליון שקל
תוצאות טובות לאלביט - אלביט עוקפת את התחזיות - הרווח ב-16% מעל צפי האנליסטים
מנועי בית שמשבית שמש 0.09% , שבשליטת קרן פימי, פותחת את 2026 עם המשך צמיחה בפעילות, על רקע ביקושים חזקים בשוק התעופה האזרחי והצבאי. במקביל, התחזקות השקל מול הדולר הכבידה על הרווחיות, בעיקר במגזר החלקים. בזמן שמגזר המנועים המשיך לצמוח בקצב מהיר, במגזר החלקים נרשמה ירידה קלה ברווח התפעולי.
החברה דיווחה אתמול על הזמנה נוספת בהיקף של כ-455 מיליון שקל לייצור מנועי סילון מלקוחות מובילים בתחומן, והגדילה את הצפי הכולל מההתקשרויות מכ-1.3 מיליארד שקל לכ-1.9 מיליארד שקל. להרחבה - הזמנה נוספת למנועי בית שמש: 455 מיליון שקל לייצור מנועי סילון
חברת האנרגיה המתחדשת פריים אנרג'י פריים אנרג'י -2.59% , בשליטה משותפת של ירון קיקוז ולהב אל.אר להב -1.61% , פרסמה את תוצאות הרבעון הראשון של 2026 ועדכנה כלפי מעלה את תחזיותיה לשנת 2029. המניה עלתה 240% מתחילת השנה ושווי השוק של החברה עומד על כ-2.5 מיליארד שקל. התחזית ל-2029: החברה צופה הכנסות של כ-1.76 מיליארד שקל, EBITDA פרויקטאלי של כ-0.97 מיליארד שקל ו-FFO של כ-0.6 מיליארד שקל. הנתונים משקפים האצה בקצב הצמיחה וחיזוק מנועי הרווחיות, על רקע צבר פרויקטים סולאריים בהיקף של כ-1.2GW וקיבולת אגירה פוטנציאלית של כ-9.7GWh בישראל ובשווקים בינלאומיים. היקף ההשקעה הכולל בהקמת הפרויקטים בשלוש השנים הקרובות בארץ ובחו"ל צפוי להסתכם בכ-6.5 מיליארד שקל, מרביתו ימומן בחוב בנקאי בכיר - אחרי זינוק של 240% מתחילת השנה - פריים מעלה תחזיות
אינרום סיימה את הרבעון הראשון של 2026 עם עלייה במכירות ושיפור ברווחיות, כשרוב תחומי הפעילות של החברה רשמו עלייה במכירות. מנגד, מגזר מערכות האינסטלציה היה היחיד שלא רשם צמיחה. הכנסות החברה הסתכמו בכ-342.8 מיליון שקל, עלייה של כ-9% לעומת כ-314.4 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד. לפי החברה, העלייה נבעה מגידול במכירות בכל מגזרי הפעילות, למעט מגזר מערכות האינסטלציה - אינרום שיפרה את הרווחיות ברבעון הראשון; הרווח הנקי עלה ב-14%
קרן ג'נריישן ג'נריישן קפיטל -1.4% פותחת את 2026 עם שיפור בתוצאות, בעיקר בעקבות עליית השווי של בון תור, המשך ההתרחבות בפעילות האנרגיה ועלייה בתזרימים שמגיעים מההשקעות. הרווח לפני מס הסתכם ברבעון הראשון של השנה בכ-227 מיליון שקל, לעומת כ-39 מיליון שקל בלבד ברבעון המקביל ב-2025, עלייה של כ-480%. מדובר ברבעון שבו הקרן נהנית גם מהשבחת שווי בחלק מהנכסים וגם מהמשך עלייה בתזרים השוטף, שני פרמטרים מרכזיים במודל של קרן תשתיות שמחזיקה פורטפוליו של חברות בתחומי אנרגיה, תחבורה, מים, סביבה ופסולת - ג'נריישן פתחה את 2026 עם זינוק ברווח, בון תור הוקפצה לשווי של 1.55 מיליארד שקל
שפיר שפיר הנדסה -0.95% מסכמת את הרבעון הראשון עם עלייה בהכנסות וברווחים, לצד המשך פעילות במגזרי התשתיות, התעשייה והנדל"ן. הכנסות החברה ברבעון הסתכמו בכ-1.56 מיליארד שקל, לעומת כ-1.37 מיליארד שקל ברבעון המקביל אשתקד, עלייה של כ-14%. שיעור הרווח הגולמי עלה לכ-14% מההכנסות, לעומת כ-13.6% ברבעון הראשון של 2025.השיפור בשיעור הרווח הגולמי נבע בעיקר מהתייעלות במגזר התעשייה ומהרחבת קווי מוצרים. הרווח התפעולי הסתכם בכ-118 מיליון שקל, עלייה של כ-30% לעומת התקופה המקבילה. בשורה התחתונה רשמה שפיר רווח נקי של כ-59 מיליון שקל, לעומת כ-21 מיליון שקל ברבעון הראשון של 2025, עלייה של כ-181% - השפיר מסכמת רבעון עם עלייה בהכנסות וברווח הנקי; תחלק דיבידנד של 80 מיליון שקל
שאלת מליון הדולר - עד מתי הבורסה תעלה?
ניתוח פונדמנטלי, ניתוח טכני, ניתוח מאקרו - בהחלט עוזרים מאוד כדי לקבל החלטה לגבי השקעה במניה או בשוק כולו (במדדים מובילים). אנחנו יותר במקום של ניתוח פונדמנטלי, אבל מה קורה כאשר הניתוח הפונדמנטלי מנוגד למאקרו? ראיתם מניה טובה, אבל המאקרו חלש - תקנו או לא? יש מכלול של גורמים ומשקל לכל גורם, וכך מתקבלת החלטה אצל כל אחד מכם. כן, גם אם אתם לא רושמים על דף, או מכינים אקסל מסודר, לכל אחד יש גורמים ומשקל לכל גורם. יש כאלו שהגורם הוא "טיפ של השכן", יש כאלו שהיועץ אמר להם, יש כאלו שמנתחים.
בשנתיים האחרונות הצטרף גורם מאוד דומיננטי - הוא היה תמיד, אבל הוא הוקצן בשל עניין רגולטורי לכאורה, הביטול של האג"ח הייעודיות. ביטול כזה מול הבטחה-ערבות של המדינה לתשואות של 30% מנכסי הפנסיה, הובילו לכך ש-30% מתיק הפנסיה שהיה מושקע השתחרר (בהדרגה). ולצד הזרמות ענקיות של הישראלים לחיסכון הפנסיוני, גמל ובכלל - קיבלנו הזרמה של 100 מיליארד שקל בשנה לבורסה (וכמובן גם לוול סטריט).
הגורם הזה הוא סוג של גורם מאקרו והוא התברר כחזק יותר מהניתוחים המוזכרים למעלה. המשקל שלו עולה על כל הגורמים האחרים. הוא הגורם שמעלה את הבורסה. המומחים יודעים ומבינים זאת, וחלקם גם אומר זאת. אבל זה יוצר באזורים מסוימים פער עם הניתוח הפונדמנטלי - אתם רואים חברה שבמכפיל 18-20, קחו את בזק למשל ואומרים - "חברה טובה, צומחת גדלה, אבל - היא אף פעם לא נסחרה בתמחור כזה". אבל אמרתם את זה גם כשהיא היתה במכפיל 16 והיא המשיכה לעלות.
וכך אנשים משקיעם בבורסה. אלא שאנשים שמשקיעים ישירות במניות הם מעטים. הכסף הגדול זורם למניות דרך מוסדיים. 5-10 אנשים מנהלים את הבורסה שלנו, אם נגזים נגיע ל-20 אנשים. הם מחליטים על הנפקה פרטית, מחליטים על תחום חם, מחליטים על מניה, על שינוי תמהיל בין אג"ח למניות על אלוקציה מול וול סטריט. הם קובעים את שערי המדדים, הם קובעים את שער הדולר.
כשאנחנו שואלים אותם אם השוק יעלה או יירד, רובם (לא כולם) אומר לנו כבר תקופה ממשוכת - יש הזרמות מאוד גדולות של כסף לשוק, אז אין טריגר לירידות. מצד שני - השוק לא זול. אומרים - והשוק ממשיך לעלות. והופך ליקר בתחומים רבים. השוק לא בועתי (אצלנו), בוול סטריט יש כבר בועה - שספייסX המדהימה, פורצת הדרך ותדביקו עוד מחמאות כי באמת מגיע לה, מנפיקה לפי 2 טריליון דולר - זה טירוף. זו בועה.
ואז מגיעה שאלת מיליון הדולר - עד מתי הבורסה תעלה? כמובן שאף אחד לא יכול לענות. אבל אם אתם משקיעים לטווח ארוך זה פחות רלבנטי לכם, אם אתם משקיעים לטווח קצר ובינוני - תקשיבו למומחים. ההיסטוריה תמיד חוזרת. הפעם זה לא שונה ממהפכות אחרות - למרות שזה מה שמנסים כל הזמן להגיד לנו, מהפכת ה-AI מדהימה-ענקית-משנה סדרי עולם, ועדיין שווקים זה לא AI, שוןוקים זה רגשות, זה עדר שמסתער ועדר שבורח. משקיעם צריכים להיזהר ולצמצם פוזיציות אם זו השקעה לטווח קצר-בינוני. זו דעת מערכת, אין כאן הבטחה. אבל יש בה משהו חשוב - היא אובייקטיבית ונטולת אינטרסים.
גם המומחים שמזהירים, עושים זאת ברגיעה-במתינות - הם חיים משוק הון חזק. הם מספרים חלק מהאמת, לא תשמעו אותם אומרים - "תברחו מהשוק זו בועה" - אף פעם הם לא היו שם בשבילכם.
אז אתם יכולים שלא להסכים איתנו, אבל אנא - לפחות תחשבו על זה...
ומה יהיה היום בבורסה? העיניים נשואות לאסיה, חוזים עתידיים ושם יחסית רגוע למרות ההתקפה האמריקאית-ישראלית באירן שנתפסת כמתקפה הגנתית. המתקפה האמריקאית באיראן מתקבלת באדישות בשווקים
קריאה חשובה מאוד טראמפ רוצה את סעודיה בהסכמי אברהם כחלק מעסקת איראן; מה זה יעשה לבורסה?
וחדשות נוספות - אנלייט בעסקה גדולה עם גוגל. איך זה מתחבר? אנלייט מספקת אנרגיה ירוקה, גוגל צריכה המון אנרגיה בעיקר לדטה בייס שמשמשים את ה-AI. הביקוש בארה"ב הולך וגדל ובהתאמה מחירי האנרגיה בעלייה.
- 63.משקיע קטן 26/05/2026 18:50הגב לתגובה זוקיימים כאן מספר גופים גדולים שמזיזים את השוק למעלה או למטה עם כספי הפנסיה של הציבור.
- 62.הבנקים משכו נו באמת מי שרוצה שוק נמוך מוריד (ל"ת)אנונימי 26/05/2026 18:23הגב לתגובה זו
- 61.אנונימי 26/05/2026 17:16הגב לתגובה זוניירות שבקושי עלו אתמול ממשיכות לצלול היום..זהו נגמר לה הסוס לבורסה הצולעת הזאת..הנפילה מתקרבת!
- 60.אנונימי 26/05/2026 17:11הגב לתגובה זומילא שהמניה מתרסקת מדי יום...אבל איך יתכן שבבוקר היא בכלל פותחת בעליות ותוך שעה עוברת לירידות.
- 59.אנונימי 26/05/2026 17:09הגב לתגובה זולא בגלל הירידות בגלל שאין מצב בו הדולר עלה ב 1.65 אחוז..השוק בארהב ירד מעל אחוז ומנגד השוק כאן עלה באחוז. כעת הדולר התרסק..בארהב עליות והשוק כאן רק מעמיק את הירידות יותר ויותר. תיכף נקרא הסבר תורן של האתר לפשע המאורגן הזה
- הכל רקוב כאן (ל"ת)אנונימי 26/05/2026 17:26הגב לתגובה זו
- 58.אנונימי 26/05/2026 16:50הגב לתגובה זוטעות קריטית שלא נפרדתי ממנה לפני חודש
- 57.רק בתל אביב מפילים בזדון את השוק (ל"ת)אנונימי 26/05/2026 16:49הגב לתגובה זו
- 56.ארהב ירוקה ופה מפילים בכוונה בטח שחקני מעוף (ל"ת)אנונימי 26/05/2026 16:35הגב לתגובה זו
- 55.אנונימי 26/05/2026 16:30הגב לתגובה זומצד אחד כל מה שרוכשים בחול מתפגר בגלל תיסוף השקל וגם משלמים מיסוי. מצד שני בישראל מדד אחד מריץ שוק פיננסים. הכסף שהמשק מייצר הוא בבטחוני שקורס.
- 54.אנונימי 26/05/2026 16:28הגב לתגובה זושנים הסברתם כאן שהקורלציה בין השוק לדולר היא דולר יורד שווה שוק עולה וההיפך. איך זה שהיום הדולר התרסק ב 1.65 אחוז וגם השוק יורד בחדות יחסית..איפה כל התיאוריות...ואולי הגיע הזמן לכתבה על המניפולציות במסחר בדולר ובשוק
- 53.כרגיל התיק אדום אש (ל"ת)אנונימי 26/05/2026 14:52הגב לתגובה זו
- בורסה דפקט.אתמול הביטוח חגג והשאר בקושי..היום הכל באדום (ל"ת)אנונימי 26/05/2026 17:17הגב לתגובה זו
- 52.האופציות היומיות הרסו את הבורסה (ל"ת)אנונימי 26/05/2026 14:50הגב לתגובה זו
- 51.על מה הירידות (ל"ת)אנונימי 26/05/2026 14:35הגב לתגובה זו
- משקיע קטן 26/05/2026 15:15הגב לתגובה זונקווה שמחר נראה סימנים להמשך עליה.
- 50.בורסה קזינו! אין שום הגיון עולה או יורדת במחי ציוץ של טראמפ אי אפשר להשקיע בצורה הזו (ל"ת)אנונימי 26/05/2026 14:33הגב לתגובה זו
- 49.אנונימי 26/05/2026 14:18הגב לתגובה זושמתי לב שאין אף תגובה פה על הדולר שהולך להצית את המשבר הבא בישראל יחד עם הנדלן כמובן.
- 48.אפיטומי מדיקל המנייה צוללת כבר חודש (ל"ת)אנונימי 26/05/2026 14:14הגב לתגובה זו
- 47.מטורף 26/05/2026 13:56הגב לתגובה זואם השקעת המנייה דואלית שעלתה 20 אחוז בנאדם בשנה ורבע האחרונות. יצאת מופסד!!! כי הדולר ירד יותר!!!
- 46.דולר שווה מנייה 26/05/2026 13:54הגב לתגובה זוזה הפך מטורף שהדולר הוא כמו מנייה שכל הזמן יורדת. חייבים לעצור את זה
- 45.אנונימי 26/05/2026 13:42הגב לתגובה זוכל נסיון לתקן קצת מיד נתקל בהתנגדות והשוק חוזר לרדת חזק יותר. מה עוד שהחוזים עולים מעל אחוז ופתאום השוק מתנתק מהם. זה רק ממחיש איך באמת עובד שוק ההון
- 44.תקוה 26/05/2026 13:34הגב לתגובה זומחד הורגות את הבורסה ומאידך נותנות תקוה
- 43.אנונימי 26/05/2026 13:33הגב לתגובה זועכשיו אתם רגועים הבורסה יורדת
- 42.צעד קדימה 3 אחורה (ל"ת)אנונימי 26/05/2026 12:26הגב לתגובה זו
- 41.אנונימי 26/05/2026 12:22הגב לתגובה זוהדולר יעלה פרומיל
- 40.אנונימי 26/05/2026 12:05הגב לתגובה זוהתירוץ כעת לירידות זו התקיפה באירן אבל את זה ידעו גם בבוקר ובבוקר השוק אפילו עלה קצת... ביזפורטל...זה לא מה שאתם כותבים...זו העובדה שאתם חושבים שציבור הקוראים הוא עדר כבשים מטומטם
- 39.נו איפה כל החכמים שאמרו שצריך להעלות ריבית....היה צריך אולי להוריד אותה בחצי אחוז. (ל"ת)שאפיק 26/05/2026 12:04הגב לתגובה זו
- 38.מימושים בביטוח (ל"ת)אנונימי 26/05/2026 11:40הגב לתגובה זו
- 37.אחרי פקיעה מיד מורידים (ל"ת)אנונימי 26/05/2026 11:24הגב לתגובה זו
- 36.תומר הגיע לבורסה (ל"ת)אנונימי 26/05/2026 11:17הגב לתגובה זו
- 35.מהרסייך ומחריבייך ממך יצאו (ל"ת)אנונימי 26/05/2026 11:14הגב לתגובה זו
- 34.אנונימי 26/05/2026 11:07הגב לתגובה זובזמן שהדולר מתרסק בעוד 1.3 אחוז...השוק שהיה אמור לעלות על פי הקורלציה הידועה...יורד ב 0.7 אחוז. אין מצב הפוך בו השוק עלה ב 0.7 אחוז בזמן שגם הדולר עלה מעל אחוז
- אנונימי 26/05/2026 13:42הגב לתגובה זוהדולר נסחר מול הסנופי המוסדיים ממשים ורוכשים דולר רק לפי שער הסנופי לא תא לא דקס. רק לפי סנופי בגלל מבנה האחזקה שהם רוכשים חוזים.
- 33.אנונימי 26/05/2026 11:04הגב לתגובה זוכאילו אני לא כותב לכם כל יום שזה מה שקורה כמעט מדי צהריים...כאילו לא הצעתי לכם לבדוק כמה פעמים הכותרות כאן בצהריים הן בסגנון...השוק עבר לירידה או העליות נמחקו...ואתם במקום לקחת את זה לתחקיר עיתונאי נשכני רציני...מפרסמים לנו כאן סקירות וניתוחים כלכליים
- 32.בורסה כושלת כמו הממשלה (ל"ת)אנונימי 26/05/2026 11:02הגב לתגובה זו
- 31.אנונימי 26/05/2026 10:59הגב לתגובה זוכשבועיים. מכרתי את התיק. יושב על מזומן. ימים יגידו....
- 30.אנונימי 26/05/2026 10:57הגב לתגובה זולדעתי מניית לאומי יהיה מהפך מאדום לירוק בוהק
- אורי 26/05/2026 11:36הגב לתגובה זובשורות טובות
- 29.אנונימי 26/05/2026 10:42הגב לתגובה זומה שוות כל הכתבות והסקירות כאן כשיום יום מתבצע פשע מניפולטיבי בשוק בכלל ובמניית ארית בפרט. ברור שזה לא מסחר רגיל...ברור שמישהו מווסת את המניה אז איפה רשויות האכיפה. איפה התקשורת הנשכנית...כזו שיודעת לרדת על דמרי
- 28.אנונימי 26/05/2026 10:39הגב לתגובה זולצאת מהנייר הזה לפחות ללא הפסד ואינני מצליח בינתיים.למרות הדוחות הטובים שפורסמו לאחרונה המלצת IBi ההסברים של תדמור עליית מחירי הנפט הרי שהנייר הזה אינו מצליח להתרומם.
- אנונימי 26/05/2026 12:41הגב לתגובה זוואינן מתאימות בכלל למשקיעים סולידיים!!!מקסימום אפשר אולי בקושי להשקיע אחוזים בודדים בלבד בתחום זה.וגם הבנקים בדעה זו עד כמה שידוע לי.
- אנונימי 26/05/2026 10:59הגב לתגובה זושהם יודעים לתת הסברים מצוינים על החברה ועל עתידה ומצד שני הם מתקמצנים במתן דיבידנדים למשקיעים. למה למשל הם לא מודיעים עכשיו ומיד על חלוקת דיבידנד נוסף לאור הרווחים העצומים במיליוני דולרים בשננדואה!!!
- 27.משקיע מאושר 26/05/2026 10:37הגב לתגובה זוזאת רק ההתחלה..המניה תזנק עד סוף השנה ב 200 אחוז..תרשמו ותהיו מאושרים
- 26.אנונימי 26/05/2026 10:22הגב לתגובה זואיך יתכן שהחוזים עלו בלילה עד הבוקר ב 1.3 אחוז ופתאום סביב פתיחות מסחר באירופה ובארץ העליות בחוזים התקזזו לכדי 0.7 אחוז...מילא זו היתה פעם ראשונה אבל הפשע הזה חוזר כמעט מדי יום
- 25.וכרגיל פתאום אחרי פתיחה יציבה פתאום השוק יורד בתוך פחות מחצי שעה (ל"ת)אנונימי 26/05/2026 10:19הגב לתגובה זו
- 24.משה 26/05/2026 10:14הגב לתגובה זורק לפניי שבוע חוזה ענק לליויתן ורציו ומאז רציו.. ירדה 7 אחוז..איזה פשע..מניות זבל עולות על סמך שמועות..ומניות שמרויחות מאות מיליוניי דולרים יורדת... הלו איפה הנהלת הבורסה שתבדוק את הפשע הזה...
- אנונימי 26/05/2026 13:27הגב לתגובה זוממש בקרוב בשורות מצויינות לרציו. סבלנות
- 23.זה פשוט מאד כשארצה לקנות היא לעלה כשארצה למכור היא תרד (ל"ת)אנונימי 26/05/2026 10:02הגב לתגובה זו
- 22.מסע ההפחדות מתחיל (ל"ת)אנונימי 26/05/2026 09:58הגב לתגובה זו
- 21.יודע דבר 26/05/2026 09:50הגב לתגובה זובחודש האחרון דישדשה והיום היא בעמדת קנייה חזקה...לאסוף וחזק
- 20.השווי של בנק ירושלים צריך להיות 3 מיליארד מינימום. (ל"ת)אסולין 26/05/2026 09:49הגב לתגובה זו
- 19.השוק חזק מאוד הרכבת דוהרת והמתוסכלים אוכלים את הלב (ל"ת)משה 26/05/2026 09:44הגב לתגובה זו
- 18.אנונימי 26/05/2026 09:25הגב לתגובה זושל חירטוטים הנבואה ניתנה לשוטים ברור שיהיה תיקון ומה לאחר מכן הכלכלה העולמית תתמוטט ! לאחר התיקון יחזרו לדעתי בלבד העליות.
- 17.משה 26/05/2026 09:20הגב לתגובה זועד מתי תעלה אם ינצחו את האירנים שלום עם סעודיה ולבנון..הבורסה תכפיל את עצמה....מאות מיליארדים מחכים בחוץ
- 16.אנונימי 26/05/2026 09:16הגב לתגובה זולידעתכם רוב המניות לא עלו ולא שברו שיא קחו למשל את טבע. אי סי אל. גי סי טי. אלוני חץ. אבוגן. פלוריסטים. אופקו. גילת זה רק חלק מהמניות הפח שיש לנו בבורסת האופציות מאז אסתר לבנון שדאגה להעשיר את הבורסה ולא את המשקיעים .
- 15.אנונימי 26/05/2026 09:06הגב לתגובה זווזה למניפולציות מאחרי הקלעים במסחר...תמימות לחשוב שכל המסחר מתנהל לפי פרמטרים כלכליים
- 14.גם אצלנו יש בועה (ל"ת)אנונימי 26/05/2026 08:52הגב לתגובה זו
- 13.אנונימי 26/05/2026 08:50הגב לתגובה זובמצב הזה תעלה בלי סוף לדעתי מימושים בקונה יהיו וזה בריא
- 12.אנונימי 26/05/2026 08:44הגב לתגובה זוהבורסה ירדה 3 שבועות ברציפות למה לעשות כתבות מגמתיות
- 11.ליאורה 26/05/2026 08:43הגב לתגובה זופחדנים
- 10.אנונימי 26/05/2026 08:40הגב לתגובה זועליות בכול הענפים
- 9.אמרת 510 אנשים מנהלים ואחכ עדר מסתער ועדר בורח ! אז מה קורה (ל"ת)רק שואל 26/05/2026 08:38הגב לתגובה זו
- העדר משקיע בקרנות קופות ו5 עד 20 אנשים מנהלים את הכסף הם צודקים (ל"ת)אנונימי 26/05/2026 09:25הגב לתגובה זו
- 8.לא לעולם חוסן הבועה הזאת תתפוצץ. (ל"ת)אנונימי 26/05/2026 08:36הגב לתגובה זו
- 7.מוכר על הבוקר בתל אביב ארהב הולכת לאדום היום (ל"ת)סוחר 26/05/2026 08:21הגב לתגובה זו
- 6.אנונימי 26/05/2026 08:21הגב לתגובה זואז מה הבעיה שיעלה עוד
- 5.אנונימי 26/05/2026 08:19הגב לתגובה זוכי כבר לכולם יש מיליון דולר מהבורסה בפרט שהדולר חלש
- 4.עופר 26/05/2026 08:08הגב לתגובה זוביזפורטל לא מפסיק עם כתבות החצר והפסימיות מעלה גיחוך מתמשך רב לכם מאמין שמי שמשקיע מבין את הסיכונים
- 3.עלתה רק יום אחד (ל"ת)אנונימי 26/05/2026 08:03הגב לתגובה זו
- 2.סוחר ערך 26/05/2026 08:02הגב לתגובה זושימו לב אתמול קפצה 7%. הראלי עוד לא התחיל.
- 1.אנונימי 26/05/2026 07:59הגב לתגובה זועכשיו שהבורסה עולה מתחילים לפחד שעלתה הרבה אז מה עדיף בורסה שלילית ואז נרגע