"הגעתי לעצב אירוע לחברת פיננסים גדולה, ותוך שלושה ימים שיניתי כיוון ונכנסתי לתחום"

זיו וולף | (3)

עידן אשור. צילום: בתאל אמויאל

צילום: בתאל אמויאל

שם: עידן אשור

תפקיד: סוכן ביטוח פנסיוני, מתכנן פיננסי

מקום מגורים: חיפה

מצב משפחתי: נשוי

השכלה אקדמית ומקצועית: בעל רישיון מטעם משרד האוצר ורשות ני"ע לסוכן ביטוח פנסיוני, בוגר מכללת אורין שפלטר במקצועות כלכלה, חשבונאות, מימון, סטטיסטיקה, יסודות הביטוח, גמר פנסיוני ומקצועית א – ניתוח ני"ע, אופציות מעו"ף וכו'.

ניסיון תעסוקתי: שנתיים כמתאם פגישות באחת החברות הגדולות לתכנון פיננסי, ולאחר מכן התקדמתי. מזה שלוש שנים וחצי אוחז ברישיון מלווה לקוחות פרימיום עם דגש על שירות אישי.

 

כשעידן אשור בונה תיק ללקוח, הוא רואה את זה כאילו הוא בונה תיק להוריו וגם לו עצמו. בראיון לביזפורטל הוא מסביר מה הוא עונה ללקוחות ששואלים במה הוא שונה מסוכנים אחרים, למה הוא ממליץ ללמוד גם מניסיונם של אחרים, וגם מספר על הלקוחה שהוא התחיל ללוות ונרצחה באירועי 7 באוקטובר.

צפו בראיון המלא:

נכתב בשיתוף אלטשולר שחם ללא מעורבות בתכנים

תגובות לכתבה(3):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 3.
    כבוד למגזר (ל"ת)
    דדי המשוגע 24/07/2024 17:10
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    יותם ציסר 22/07/2024 23:18
    הגב לתגובה זו
    איש מדהים, חרוץ ומקצוען על!
  • 1.
    איריס 21/07/2024 19:23
    הגב לתגובה זו
    אתה אלוף
רכב חדש. אילוסטרציה. צילום יואב פולסרכב חדש. אילוסטרציה. צילום יואב פולס

כשסוכן הביטוח טועה - המבוטח משלם: פסק דין תקדימי חושף את מלכודת חידוש הביטוח

בית משפט השלום בקריות דחה תביעה נגד מנורה ביטוח וקבע: סוכנת הביטוח שלא בדקה את הפוליסה המחודשת היא האחראית לנזק של עשרות אלפי שקלים



עמית בר |

מבוטח שרכבו נגנב גילה מאוחר מדי שההרחבה החשובה ביותר בפוליסה - "תוספת שווי רכב", נעלמה בחידוש. פסק דין של השופט צבי כוחן מעלה שאלות קשות על אחריות סוכני הביטוח ומדגיש: גם ב-120 חידושים בחודש, אין תירוץ לרשלנות מקצועית.

רן נוימן חשב שהכל בסדר. הוא ביקש מסוכנת הביטוח שלו, הילה שגיא מסוכנות "ימית י.פ", לחדש את פוליסת הביטוח המקיף לרכבו החדש בדיוק באותם התנאים של השנה הקודמת. היא אישרה בווטסאפ: "הפוליסה היא אותה פוליסה בדיוק". חמישה חודשים אחר כך, כשרכבו נגנב, התברר שההרחבה הקריטית - "תוספת שווי רכב" שמבטיחה החזר מלא של מחיר הרכישה,  פשוט לא הייתה שם.

פסק הדין שניתן בבית משפט השלום בקריות חושף כשל מערכתי מדאיג בענף הביטוח: סוכנים שלא בודקים את הפוליסות שהם מחדשים, מבוטחים שסומכים עליהם באופן עיוור, וחברות ביטוח שמתנערות מאחריות כשהדברים משתבשים.

"בערך 120 חידושים ואני לא בודקת"

העדות המרכזית בתיק הגיעה דווקא מהילה שגיא עצמה, נציגת הסוכנות שטיפלה בחידוש. בחקירה נגדית היא הודתה: "יש לי בערך 120 חידושים ואם אני יודעת שפוליסה שאני מחדשת עוברת בין אחד לאחד עם אותם סעיפים עם אותם כיסויים, אז אני לא בודקת כי אני יודעת שזה אותו דבר".

כשנשאלה ישירות האם ראתה את הפוליסה שהופקה, התשובה הייתה חד-משמעית: "לא".

ההודאה הזו הייתה קריטית. היא חשפה שהסוכנת לא רק שלא סימנה את ההרחבה הנדרשת בטופס החידוש למנורה, אלא גם לא טרחה לבדוק את הפוליסה החדשה כשהתקבלה. רק אחרי הגניבה, כשפנתה למנורה בבקשה נואשת להוסיף את ההרחבה רטרואקטיבית, היא כתבה במייל: "בטעות בחידוש לא שמנו את הכיסוי של חדש תמורת ישן".