גם סרטון "גניבת הזרע" של רשת 13 חטף ברשתות - והוסר
חברת הטלוויזיה רשת הסירה סרטון שהכינה על גניבת זרע, בשל ביקורת שהוטחה בה ברשתות החברתיות. הסרטון שהועלה בתחילת השבוע, כבר לא נמצא ברשתות החברתיות, והעמוד שלו באתר רשת נמחק.
את הסרטון במסגרת הפינה היומית "הדיבור", הובילה עו"ד זהר גולן המתמחה בדיני משפחה וירושה. בטקסט לקידום הסרטון, שמופיע גם בעמוד הפייסבוק של עו"ד גולן וגם בגוגל, נכתב: "על תופעת גניבת זרע כבר שמעתם? נשים אשר השעון הביולוגי שלהן מתקתק ובמקום לפנות לבנק הזרע מסמנות מועמד ראוי להיות אב לפרי בטנן ומפילות את הגבר בפח".
זה מה שתמצאו כשתרצו לקרוא על גניבת זרע באתר רשת
לאחר עליית הסרטון, והביקורת הקשות עליו - גם ברשתות וגם ישירות לרשת, עורך אתר רשת פיני אסקל החליט משיקולי עריכה, להסיר אותו.
מרשת לא התקבלה תגובה.
בסוף יוני: סרטון אחר ב"דיבור" הוסר
רק לפני מספר שבועות מחקה רשת סרטו אחר - שיצא נגד חיסוני ילדים. גם סרטון זה הוסר בגלל ביקורת ותגובות זועמות שעורר. בין היתר אמרה אושרה בלפולסקי, שכיכבה בסרטון: "חיסון לעולם לא יוכל לספק את אותה הגנה שמספקת תחלואה טבעית".
בלפולסקי טענה כי מאחורי מדיניות החיסונים עומדים יצרני החיסונים. יממה לאחר שעלה לאוויר בסוף יוני, הוא הוסר מהרשתות החברתיות של רשת, וגם עמוד הווידאו נמחק.
ברשת מסרו באותה עת כי "הבוקר התקבלה החלטה להוריד את 'הדיבור' בנושא החיסונים מאתר רשת ומעמוד הפייסבוק של רשת וזאת בשל אחריות אתית ורפואית. 'דיבור' בנושא החיסונים עלה אתמול בשעות אחר הצהריים וגרר תגובות רבות שהגיעו בין השאר גם לאתר רשת. במהלך שעות רבות ניסו עורכי האתר לייצר 'דיבור' מהזווית השנייה אולם כל הרופאים אליהם פנו השיבו בשלילה. מאחר שאנו לא בקיאים בנושא זה ומאחר שראינו כי הנושא עורר תגובות נזעמות ומפוחדות מצד הציבור הרחב, הוחלט כאמור, מתוך אחריות להוריד את 'הדיבור'".
- 2.דניאל 21/07/2018 17:22הגב לתגובה זואם אתה לא רוצה להשתמש בקונדום או באמצעי מניעה אחר, קח בחשבון שיצא לך מזה ילד, בעיקר אם אתה שוכב עם מישהי שהיא לא בת זוג אהובה וקבועה מזה שנים. ברגע שהזרע שלך יצא, כל אחד וכל אחת יכולים לגנוב אותו חופשי, בדיוק כמו שאם תשאיר את הבית שלך לא נעול, מתישהו יכנס גנב.
- 1.כן יש נשים שהן גנבות מדופלמות (ל"ת)בני 18/07/2018 15:15הגב לתגובה זו
- דנית 19/07/2018 11:55הגב לתגובה זוממש לא נכון. יש גברים שאונסים וגם מרמים את הנשים לא להכליל בבקשה

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם
עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים
שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה
לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה
בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?
אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים
אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.
כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל.
השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.
ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף
ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים.
"I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.
- ביורק תחלק מטבע חדש לרוכשים של אלבומה החדש
- אמנים במוזיקה כבולים לחוזים דרקוניים, חד צדדים וארוכים בצורה בלתי סבירה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי
העולם.

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם
עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים
שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה
לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה
בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?
אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים
אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.
כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל.
השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.
ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף
ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים.
"I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.
- ביורק תחלק מטבע חדש לרוכשים של אלבומה החדש
- אמנים במוזיקה כבולים לחוזים דרקוניים, חד צדדים וארוכים בצורה בלתי סבירה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי
העולם.