אלון הוכדורף וצור גולן
צילום: יח"צ
פרסום ראשון

תקציב הפרסום של 'רונית רפאל' עובר ל-M&C Saatchi

תקציב הפרסום של 'רונית רפאל' נאמד בכ-6 מיליון שקלים וכולל גם פעילות מחוץ לתחומי ישראל. M&C Saatchi ינהל גם את כלל פעילות הדיגיטל והתוכן של החברה במשותף עם חברת המדיה Ocean
משה בנימין | (8)

משרד הפרסום M&C Saatchi בבעלותם של אלון הוכדורף וצור גולן נבחר לנהל את תקציב הפרסום של רונית רפאל  - מותג האסתטיקה הטיפולית והאנטי אייגי'ינג. הבחירה במשרד התקבלה לאחר מספר פגישות עם משרדים וחבורת מדיה בשוק וללא מכרז. תקציב יחסי הציבור של החברה ימשיך להיות מטופל בשלמור תקשורת, המלווה את החברה מזה כ-20 שנה. 

תקציב הפרסום של 'רונית רפאל' נאמד בכ-6 מיליון שקלים וכולל גם פעילות מחוץ לתחומי ישראל. משרד הפרסום יטפל גם בפעילות הפרסום הבינלאומית של החברה השוויצרית L. RAPHAEL GENEVE, שבבעלות רפאל. M&C Saatchi ינהל גם את כלל פעילות הדיגיטל והתוכן של החברה במשותף עם חברת המדיה Ocean

חברת "רונית רפאל - מדע היופי" (בשמה המלא) הוקמה לפני כ-30 שנה כשעיקר פעילותה מתמקד בפתרונות אנטי אייג'ינג, קוסמטיקה ואסתטיקה רפואית מתקדמת. החברה מפעילה כיום 9 מרכזי טיפול בישראל. בשנת 2004 השיקה רפאל את החברה השוויצרית L. RAPHAEL GENEVE המפעילה כיום מרכזי טיפול ויופי בג'נבה ובניו יורק וכן מתקני ספא וטיפולים במלון מרטינז בקאן, במלון ארבע העונות בניו יורק, במלון מונטאז' בבוורלי הילס ועוד.

לאורך השנים ליוו את 'רונית רפאל' פרזנטוריות מוכרות כגון דליה מזור, רובי פורת שובל, סנדרה שדה, ריקי גל, מילי אביטל ועוד. לאחרונה נבחרה אשת התקשורת והדוגמנית גלית גוטמן לשמש כפרזנטורית של הקבוצה.

 

רונית רפאל: "תחום האסתטיקה הטיפולית צומח במהירות, כשנשים וגברים מכל קבוצות גיל מוכנים להשקיע יותר מאמץ ומשאבים, כדי ליהנות מטיפולים מקצועיים ואמינים, להיראות במיטבם ולדחות ככל שניתן התערבות כירורגית. אני מאמינה ששותפינו החדשים במשרד הפרסום M&C Saatchi יסייעו לנו לשמור על ערכי המותג ובידולו ויעניקו לחברה רוח חדשנית באופן שבו היא מנהלת את הדיאלוג עם ציבור הלקוחות הקיימים והפוטנציאליים".

אלון הוכדורף, בעלים משותף ומנכ"ל M&C Saatchi: "אנו שמחים וגאים על הבחירה בנו כשותפים לדרך לקבוצת "רונית רפאל", מותג הנושא שנים רבות ערכים של מובילות ואיכות. יחד עם חברת המדיה Ocean ועמיתינו בקבוצת M&C Saatchi בעולם, אנו נסייע לחברה לצמוח ולממש את יעדיה העסקיים השאפתניים".

צור גולן, בעלים משותף ומנהל קריאטיב M&C Saatchi: "אנו מודים לרונית ולכל הצוות על הבחירה בנו, אנו מאמינים שהפתרון ההוליסטי הכולל שהצגנו המבוסס על: אסטרטגיה, קריאטיב ויישום שלהם בדיגיטל, בסושיאל ובכל אמצעי המדיה יהווה שלב נוסף בסיפור המותג המיוחד של רונית רפאל".

קיראו עוד ב"תקשורת ומדיה"

תגובות לכתבה(8):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 5.
    אפשר להחליף תמונה ? (ל"ת)
    אושר 19/03/2018 06:10
    הגב לתגובה זו
  • 4.
    גלעד 18/03/2018 16:30
    הגב לתגובה זו
    הרי הם היו של דחף.
  • דני דני ילד רע (ל"ת)
    אור 18/03/2018 17:08
    הגב לתגובה זו
  • 3.
    תותחים כל הכבוד. (ל"ת)
    ישי 18/03/2018 16:16
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    תהילה 18/03/2018 15:31
    הגב לתגובה זו
    כל פלוץ = ידיעה! יאללה, תרגיעו... רק מוציא אתכם היסטריים. ולא ברור איך אייס משתפים עם זה פעולה...
  • חברה של תהילה 19/03/2018 09:55
    הגב לתגובה זו
    איפה הפירגון של החברים במשרדי הפרסום השכנים?
  • משרד של פלוצים 18/03/2018 16:49
    הגב לתגובה זו
    רונית רפאל 6 מיליון קמטים לא שקלים
  • 1.
    ענת לביא 18/03/2018 11:56
    הגב לתגובה זו
    חבורה של מצליחנים מגיע להם
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.


  


אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.