תקציב הפרסום של 'רונית רפאל' עובר ל-M&C Saatchi
משרד הפרסום M&C Saatchi בבעלותם של אלון הוכדורף וצור גולן נבחר לנהל את תקציב הפרסום של רונית רפאל - מותג האסתטיקה הטיפולית והאנטי אייגי'ינג. הבחירה במשרד התקבלה לאחר מספר פגישות עם משרדים וחבורת מדיה בשוק וללא מכרז. תקציב יחסי הציבור של החברה ימשיך להיות מטופל בשלמור תקשורת, המלווה את החברה מזה כ-20 שנה.
תקציב הפרסום של 'רונית רפאל' נאמד בכ-6 מיליון שקלים וכולל גם פעילות מחוץ לתחומי ישראל. משרד הפרסום יטפל גם בפעילות הפרסום הבינלאומית של החברה השוויצרית L. RAPHAEL GENEVE, שבבעלות רפאל. M&C Saatchi ינהל גם את כלל פעילות הדיגיטל והתוכן של החברה במשותף עם חברת המדיה Ocean.
חברת "רונית רפאל - מדע היופי" (בשמה המלא) הוקמה לפני כ-30 שנה כשעיקר פעילותה מתמקד בפתרונות אנטי אייג'ינג, קוסמטיקה ואסתטיקה רפואית מתקדמת. החברה מפעילה כיום 9 מרכזי טיפול בישראל. בשנת 2004 השיקה רפאל את החברה השוויצרית L. RAPHAEL GENEVE המפעילה כיום מרכזי טיפול ויופי בג'נבה ובניו יורק וכן מתקני ספא וטיפולים במלון מרטינז בקאן, במלון ארבע העונות בניו יורק, במלון מונטאז' בבוורלי הילס ועוד.
לאורך השנים ליוו את 'רונית רפאל' פרזנטוריות מוכרות כגון דליה מזור, רובי פורת שובל, סנדרה שדה, ריקי גל, מילי אביטל ועוד. לאחרונה נבחרה אשת התקשורת והדוגמנית גלית גוטמן לשמש כפרזנטורית של הקבוצה.
רונית רפאל: "תחום האסתטיקה הטיפולית צומח במהירות, כשנשים וגברים מכל קבוצות גיל מוכנים להשקיע יותר מאמץ ומשאבים, כדי ליהנות מטיפולים מקצועיים ואמינים, להיראות במיטבם ולדחות ככל שניתן התערבות כירורגית. אני מאמינה ששותפינו החדשים במשרד הפרסום M&C Saatchi יסייעו לנו לשמור על ערכי המותג ובידולו ויעניקו לחברה רוח חדשנית באופן שבו היא מנהלת את הדיאלוג עם ציבור הלקוחות הקיימים והפוטנציאליים".
אלון הוכדורף, בעלים משותף ומנכ"ל M&C Saatchi: "אנו שמחים וגאים על הבחירה בנו כשותפים לדרך לקבוצת "רונית רפאל", מותג הנושא שנים רבות ערכים של מובילות ואיכות. יחד עם חברת המדיה Ocean ועמיתינו בקבוצת M&C Saatchi בעולם, אנו נסייע לחברה לצמוח ולממש את יעדיה העסקיים השאפתניים".
צור גולן, בעלים משותף ומנהל קריאטיב M&C Saatchi: "אנו מודים לרונית ולכל הצוות על הבחירה בנו, אנו מאמינים שהפתרון ההוליסטי הכולל שהצגנו המבוסס על: אסטרטגיה, קריאטיב ויישום שלהם בדיגיטל, בסושיאל ובכל אמצעי המדיה יהווה שלב נוסף בסיפור המותג המיוחד של רונית רפאל".
- הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם
- המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12
- תוכן שיווקי צברתם הון? מה נכון לעשות איתו?
- המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12
- 5.אפשר להחליף תמונה ? (ל"ת)אושר 19/03/2018 06:10הגב לתגובה זו
- 4.גלעד 18/03/2018 16:30הגב לתגובה זוהרי הם היו של דחף.
- דני דני ילד רע (ל"ת)אור 18/03/2018 17:08הגב לתגובה זו
- 3.תותחים כל הכבוד. (ל"ת)ישי 18/03/2018 16:16הגב לתגובה זו
- 2.תהילה 18/03/2018 15:31הגב לתגובה זוכל פלוץ = ידיעה! יאללה, תרגיעו... רק מוציא אתכם היסטריים. ולא ברור איך אייס משתפים עם זה פעולה...
- חברה של תהילה 19/03/2018 09:55הגב לתגובה זואיפה הפירגון של החברים במשרדי הפרסום השכנים?
- משרד של פלוצים 18/03/2018 16:49הגב לתגובה זורונית רפאל 6 מיליון קמטים לא שקלים
- 1.ענת לביא 18/03/2018 11:56הגב לתגובה זוחבורה של מצליחנים מגיע להם

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם
עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים
שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה
לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה
בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?
אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים
אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.
כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל.
השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.
ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף
ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים.
"I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.
- ביורק תחלק מטבע חדש לרוכשים של אלבומה החדש
- אמנים במוזיקה כבולים לחוזים דרקוניים, חד צדדים וארוכים בצורה בלתי סבירה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי
העולם.