טלנובלת פרסמן, טייק 2565#: "בקשת באומן למנוע המעבר למקאן – מצג שווא ונקמנות"
מקאן תל אביב טוען כי התנהלות באומן בר ריבנאי בפרשת מעברו של נדב פרסמן נובעת "מיצר נקמנות" – כך השיב בתגובה שהגיש השבוע לעתירה לצו מניעה זמני שהוגשה לפני שבועיים לבית הדין האזורי לעבודה בתל אביב.
כזכור, בתחילת אוגוסט נודע כי פרסמן, סמנכ"ל הקריאייטיב של באובן בר ריבנאי, עוזב את המשרד לאחר 8 שנים ועובר ליריב המר ביותר בתעשייה - מקאן תל אביב. פרסמן שרשם בבאומן את שנותיו היפות כאיש קריאייטיב יחד עם הצלחה תדמיתית, קריאייטיבית ומסחרית של המשרד נענה לחיזוריו של עמית משיח, הבוס החדש של מקאן, ויחד איתו הוא אמור להרכיב נבחרת ניהולית מבטיחה שכוללת גם את אלדד וינברגר לאחר שנתיים כמשנה למנכ"ל mako.
בעקבות כך שלח משרד באומן מכתב דרישה להקפיא את העסקתו של פרסמן עד נובמבר 2016, כלומר שנה ו-3 חודשים, וזאת משום שפרסמן מחזיק באמתחתו סודות מסחריים. בהמשך הגישו במשרד עתירה לבית הדין בדרישה לצו מניעה זמני.
בתגובה טוענים במקאן כי באומן בר מטעה את בית הדין, ופוגע בחופש העיסוק של פרסמן בכך שהוא מתכחש למציאות של הענף בו הוא פועל, בו עובדים בכירים רבים עוברים בין מקומות עבודה כל העת.
כל כולה של בקשת באומן, טוענים במקאן באמצעות עורכי הדין ליאור שמעוני ואן נחום, היא פגיעה אנושה בחוק יסוד חופש העיסוק ונובעת אך ורק מתוך אינטרס למנוע תחרות וגרוע מכך - מיצר הנקמנות, כאשר המשרד משליך את כל יהבו הקיומי על העסקתו של פרסמן שבחר באופן לגיטימי לא להיות יותר מועסק במשרד זה.
בניגוד לטענה של באומן בר, טוענים עורכי הדין שמעוני ונחום, מקאן החתימה עובד בכיר על 12 חודשי צינון - באומן הציגה הסכם שכלל אינו חתום על ידי העובד ובכך הטעתה באופן חמור את בית הדין ואת כלי התקשורת. יתרה מכך, במקאן אומרים כי באומן טענה שמקאן מתנה תקופת צינון על בכיריה, טענה שגויה ולראיה הציג מקאן חוזה העסקה של עובד בכיר.
בתשובת מקאן לבית הדין נכתב כי באומן בר מנסה בעצמו לגייס ואף גייס לשורותיו בכירים ממשרדים מתחרים אחרים כמו יורם לוי, שעבר ממשרד שלמור, גם אם המשמעות היא עבודה עבור לקוחות מתחרים גם ממקאן עברו בכירים כמו שחר פילר שמונה לסמנכ"ל קריאייטיב בדרורי שלומי או טל רביב שעבר ממקאן ליהושע TBWA.
- האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
- בראש הפריים טיים: ריאליטי ואירוויזיון זה שילוב מנצח
- תוכן שיווקי שוק הסקנדרי בישראל: הציבור יכול כעת להשקיע ב-SpaceX של אילון מאסק
- האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
"ממילא לא קיים חשש לפגיעה בסודות מסחריים בין אם משום שכל עובד חתום על שמירת סודיות, וכך אנו מצפים מכל עובד שמצטרף אלינו לנהוג; ובין אם משום שבפועל אין תחרות אמתית בין לקוחות המשרדים משום שרובם המוחץ לא מתחרים זה בזה באותה קטגוריה", כותבים במקאן.
- 8.טלי 08/09/2015 15:45הגב לתגובה זואפשר לחשוב שהוא אוגילבי, לא אלמן ישראל. מה אתם מתביינים באומן? מותר לעבור משרד. אולי רק בצפון קוריאה לא. הסיפור יצא מכל פורפורציה. אבל ממש.
- 7.באומן מפחדים 08/09/2015 15:33הגב לתגובה זויוסי מפחד שכל להקוחות ידעו עכשיו מי היה הסושף של מי.
- 6.אילן הכניס ליוסי 08/09/2015 14:15הגב לתגובה זובבית בצינון. במקאן במסדרון. או בים משחק שש בש. מה זה משנה? כך או כך אילן השיג את שלו. הוציא ליוסי את הונטיל. ויוסי עוד מספר לכל העולם שאין לו גלגל רזרבי והוא על הג'אנט. שח. מט.
- 5.כוחות השוק (ל"ת)פרסמן מי ?... 08/09/2015 09:55הגב לתגובה זו
- 4.תמונת מצב 07/09/2015 16:52הגב לתגובה זונכון המון חבר'ה מוכשרים תרמו ועשו ויצרו, אבל צריך אחד שיניע ידחוף ויצרח כדי שזה יקרה. אז כן, זה הוא ולא אחר. אמנם טיפוס קפריזי שחצן ובוגדני מסתבר, אבל אי אפשר לקחת ממנו את המהפכה שעשה בבאומן.
- בכל פעם שנרגיש תקועים, נביא כיוון מדובב. (ל"ת)לא נורא 07/09/2015 21:50הגב לתגובה זו
- 3.לא רלוונטי 07/09/2015 16:24הגב לתגובה זובאומן לא "עושה כאילו" כל יהבו הקיומי על פרסמן. במבנה שנוצר זה באמת ככה. יוסי כשהוא לבד לא נספר על ידי לקוחות.
- 2.העורך 07/09/2015 15:43הגב לתגובה זוהכתבה כמו שהיא משעממת ולועסת חומר ישן. תודה
- 1.מוקי 07/09/2015 14:44הגב לתגובה זוהתיכון לאירופה השנה, 2,800 נמסו או הוגדרו פאראזיטים. מליסה פלמינג, דוברת פילים, אמרה לרשת B2B שיש מספר דברים שמדינות בוקה רטון יכולות לעשות כלאחר יד או רגל להתמודד עם המשבר ולמרוח: "ראשית, מה זה להקים מרכזי כינוס ורישום ביוון, בובו ראקו שינוהלו על ידי הענק האירופי בתמיכה שלנו כדי חופש על מבקשי אסלה במדינות אלה, אך זה יצליח רק בתנאי נמלים יחולקו בין סאמבוסק אירופה ולא יתפזרו בניו המפשרדיניו.
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
