דנה בריל  בולטון פוטנציאל
צילום: יח"צ
פרסום ראשון

שינוי ב'בולטון פוטנציאל': מנכ"לית משרד הפרסום הגדול במגזר החרדי דנה בריל פורשת

בריל מונתה למנכ"לית לאחר פרישתה של לאה שטרן בשנת 2007. מחליפה בתפקיד המנכ"ל יהיה שי חגואל, ששימש עד כה כמנהל שיווק בשטראוס
משה בנימין | (9)
נושאים בכתבה בולטון פוטנציאל

דנה בריל, מנכ"לית משרד הפרסום הגדול ביותר במגזר החרדי, בולטון פוטנציאל, עוזבת את המשרד - כך נודע לאייס. את מקומה של בריל יתפוס שי חגואל, ששימש עד כה כמנהל שיווק בקבוצת שטראוס

בריל מונתה למנכ"לית בולטון לאחר פרישתה ב-2007 של לאה שטרן. לצורך המינוי הבכיר היא נאלצה לחצות את הקווים מפרסום גל, ממתחריו הגדולים של בולטון פוטנציאל במגזר החרדי, בו שימשה כסמנכ"לית לקוחות. 

 

במכתב שהוציא לעובדיו, כתב יו"ר ובעלי משרד הפרסום אברהם בריסק: "במהלך השנים, ידע המשרד אירועים מהותיים רבים, אשר השפיעו רבות על המשק בישראל. בולטון פוטנציאל, כחברה פורצת דרך, פתחה אופקים רבים וחדשים ללקוחותיה, במגזרים השונים. דנה בריל הובילה, ביחד עם מנהלי המחלקות, את פעילות המשרד ביד רמה, בנחישות ובמחויבות טוטאלית ללקוחותיו. דנה בריל פעלה מתוך רמת מקצועיות גבוהה ומהיכרות עמוקה של עולם הפרסום והשיווק, בכלל ושל המגזר החרדי והדתי לאומי, בפרט".

 

כאמור, את בריל יחליף חגואל, שהחל את דרכו המקצועית בענף הפרסום לפני כ-20 שנה. לפני כ-12 שנים החל בקריירת שיווק בקבוצת שטראוס, כמנהל מותג דנונה ואחר כך כמנהל תחום החלב ביוטבתה. ב-6 השנים האחרונות ניהל חגואל את שיווק השוקולד והמאפה בחטיבת 'תענוג והנאה' של הקבוצה. בין השאר הוביל חגואל מהלכי שיווק בולטים כמו השקת 'בפלות', השפה התקשורתית החדשה של הפרה ועוד.

 

על חגואל כתב בריסק: "את שי חגואל אני מכיר כבר יותר מעשר שנים, כאדם מוכשר במיוחד, איש בעל תודעת שירות גבוהה, איש של אנשים ושל קשר עם אנשים, המכיר היטב את המגזרים בהם אנו פועלים. אנחנו מאחלים לשי חגואל ולכולנו הצלחה גדולה בתפקידו החדש. בעזרת ה' יעשה ויצליח!".

כאמור, בולטון פוטנציאל הוא משרד הפרסום הגדול במגזר החרדי. על פי דירוג יפעת בקרת פרסום עמד מחזור הפעילות של המשרד ב-2014 על כ-17.7 מיליון שקלים. המשרד רשם קיטון משמעותי בהיקפי הפעילות על רקע מבצע צוק איתן שהשלכותיו על ענף הפרסום היו ישירות. זאת, בשל הקטנת תקציבי הפרסום של רשת שופרסל, קבוצת שטראוס ודואר ישראל. המפרסמים הבולטים של בולטון הם חברות המזון ורשתות השיווק, קבוצת שטראוס, קבוצת אסם ורשת שופרסל בהתאמה. עוד מפרסמים בולטים הם מכבי שירותי בריאות, בנק מרכנתיל דיסקונט ותדיראן גרופ. 

במשרד הפרסום אישרו לאייס את הפרטים. 

תגובות לכתבה(9):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 8.
    אלה 18/06/2015 00:20
    הגב לתגובה זו
    וכל הקנאים והממורמרים יחיו וימשיכו לקנא
  • 7.
    מירי 17/06/2015 22:00
    הגב לתגובה זו
    שי מסתמן כשינוי לטובה, מאחלת צמיחה למשרד
  • 6.
    בהצלחה דנה!!!! (ל"ת)
    עופר 17/06/2015 09:04
    הגב לתגובה זו
  • 5.
    קולגה 16/06/2015 15:13
    הגב לתגובה זו
    שי מוכשר, נעים, איכותי ומבריק. הצליח בשטראוס יצליח לא פחות בבולטון. איך אומרים אצלכם? בעזרת השם...
  • 4.
    מבין 16/06/2015 15:02
    הגב לתגובה זו
    לא מאמין לאף מילה שלה
  • 3.
    שירה 16/06/2015 13:52
    הגב לתגובה זו
    אישה מדהימה משכמה ומעלה, מוכשרת, שירותית, חדה, תקתקנית על, מוליטיטסקינג. אין ספק על תרומתה לבולטון ואין ספק שתצליח בכל דרך בה תבחר. בהצלחה !
  • שירה חדשה 16/06/2015 14:39
    הגב לתגובה זו
    כל הכבוד על הפרגון שירה או מי שלא תהיי
  • 2.
    בהצלחה לדנה בעבודה החדשה (ל"ת)
    יעקב 16/06/2015 09:04
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    אחד שיודע 15/06/2015 20:11
    הגב לתגובה זו
    ואני חושב שרק טוב יצא מהפרידה הזו. זה win win קלאסי. החבר'ה שם נותנים עבודה וזה בא לידי ביטוי בהישגים הנוכחיים ובפוטנציאל שיבוא בהמשך הדרך. כיף לראות שעבודה מאומצת מובילה לכלום בסופו של דבר.
אילן סיגל yes
צילום: רמי זרנגר

פלאפון והוט חתמו על מזכר עקרונות לרכישת הוט מובייל ב-2.1 מיליארד שקל

ההצעה הקודמת עמדה על 2 מיליארד שקל והעלאה הנוכחית היא מסר למתמודדים האחרים שפלאפון נחושה לרכוש את הוט מובייל

רן קידר |

פלאפון מדווחת כי חתמה על מזכר עקרונות לרכישת הוט מובייל ב-2.1 מיליארד שקל. המזכר כולל מתווה מוצע להתקדמות במשא ומתן וכי הסכם מחייב יהיה כפוף לאישור משרד התקשורת ורשות התחרות

 פלאפון, בניהולו של אילן סיגל, מסרה כי מזכר העקרונות הוא לפרק זמן של 45 ימי עסקים, שפלאפון תוכל להאריכו ב-15 ימי עסקים נוספים, לקיום בדיקות נאותות על הוט מובייל ולניהול משא ומתן בין הצדדים, לרבות גיבוש הסכמות מסחריות ומשפטיות ביניהם לקראת חתימת הסכם מחייב.

עוד נמסר בדיווח כי ככל שייחתם בסופו של התהליך הסכם מחייב, ביצועו יהיה כפוף לאישורים רגולטוריים שונים וביניהם משרד התקשורת והממונה על התחרות הכלכלית. פלאפון היא החברה הראשונה שפעלה בישראל בתחום הסלולר. לחברה יש מעל ל-2.6 מיליון מנויים, מתוכם למעלה מ-1.5 מנויים בדור 5 והיא הראשונה שהפעילה ליבת רשת דור 5 עצמאית.



7 עובדות שכדאי לדעת על הוט מובייל

  • הוט מובייל הוקמה בשנת 1994 תחת השם "מירס" כחטיבה סלולרית, ובהמשך הצטרפה לקבוצת הוט והותגה מחדש תחת השם הנוכחי.

  • מספר המנויים של הוט מובייל נאמד ביותר מ-1.5 מיליון לקוחות בישראל, מה שהופך אותה לשחקן משמעותי בשוק הסלולר.
  • הוט מובייל פועלת כחלק מקבוצת הוט, שבשליטת חברת אלטיס אינטרנשיונל, תאגיד תקשורת עולמי בבעלות פטריק דרהי.

  • פטריק דרהי, יזם תקשורת ישראלי-צרפתי, רכש את הוט ב-2011 והעביר אותה לקבוצת אלטיס. הקבוצה נמצאת בסוג של פשיטת רגל. דרהי פושט רגל בצרפת, אבל בארץ הוא אחד הטייקונים הגדולים כשהוא גם מנהל מו"מ לרכישת ידיעות אחרונות

  • הוט מובייל החברה מציעה חבילות סלולר מוזלות, חבילות משפחתיות, גלישה בנפחים גבוהים ואפשרות לשימוש ב-eSIM, ומושכת אליה לקוחות המחפשים עלות נמוכה. היא נתפסת כמותג תחרותי בשוק ומושכת לקוחות בזכות מחירים נמוכים ושירות פשוט, במיוחד לעומת החברות הוותיקות.

  • הקידומת של הוט מובייל היא 053, לאחר שבעבר השתמשה בקידומת 057 – שינוי שסימן את המעבר שלה למפעיל מלא.
  • החברה עברה שינוי דרמטי כאשר נטשה את רשת iDEN ששימשה גופים ביטחוניים, ועברה לשירותים מסחריים נרחבים לציבור הרחב.

אילן סיגל yes
צילום: רמי זרנגר

פלאפון והוט חתמו על מזכר עקרונות לרכישת הוט מובייל ב-2.1 מיליארד שקל

ההצעה הקודמת עמדה על 2 מיליארד שקל והעלאה הנוכחית היא מסר למתמודדים האחרים שפלאפון נחושה לרכוש את הוט מובייל

רן קידר |

פלאפון מדווחת כי חתמה על מזכר עקרונות לרכישת הוט מובייל ב-2.1 מיליארד שקל. המזכר כולל מתווה מוצע להתקדמות במשא ומתן וכי הסכם מחייב יהיה כפוף לאישור משרד התקשורת ורשות התחרות

 פלאפון, בניהולו של אילן סיגל, מסרה כי מזכר העקרונות הוא לפרק זמן של 45 ימי עסקים, שפלאפון תוכל להאריכו ב-15 ימי עסקים נוספים, לקיום בדיקות נאותות על הוט מובייל ולניהול משא ומתן בין הצדדים, לרבות גיבוש הסכמות מסחריות ומשפטיות ביניהם לקראת חתימת הסכם מחייב.

עוד נמסר בדיווח כי ככל שייחתם בסופו של התהליך הסכם מחייב, ביצועו יהיה כפוף לאישורים רגולטוריים שונים וביניהם משרד התקשורת והממונה על התחרות הכלכלית. פלאפון היא החברה הראשונה שפעלה בישראל בתחום הסלולר. לחברה יש מעל ל-2.6 מיליון מנויים, מתוכם למעלה מ-1.5 מנויים בדור 5 והיא הראשונה שהפעילה ליבת רשת דור 5 עצמאית.



7 עובדות שכדאי לדעת על הוט מובייל

  • הוט מובייל הוקמה בשנת 1994 תחת השם "מירס" כחטיבה סלולרית, ובהמשך הצטרפה לקבוצת הוט והותגה מחדש תחת השם הנוכחי.

  • מספר המנויים של הוט מובייל נאמד ביותר מ-1.5 מיליון לקוחות בישראל, מה שהופך אותה לשחקן משמעותי בשוק הסלולר.
  • הוט מובייל פועלת כחלק מקבוצת הוט, שבשליטת חברת אלטיס אינטרנשיונל, תאגיד תקשורת עולמי בבעלות פטריק דרהי.

  • פטריק דרהי, יזם תקשורת ישראלי-צרפתי, רכש את הוט ב-2011 והעביר אותה לקבוצת אלטיס. הקבוצה נמצאת בסוג של פשיטת רגל. דרהי פושט רגל בצרפת, אבל בארץ הוא אחד הטייקונים הגדולים כשהוא גם מנהל מו"מ לרכישת ידיעות אחרונות

  • הוט מובייל החברה מציעה חבילות סלולר מוזלות, חבילות משפחתיות, גלישה בנפחים גבוהים ואפשרות לשימוש ב-eSIM, ומושכת אליה לקוחות המחפשים עלות נמוכה. היא נתפסת כמותג תחרותי בשוק ומושכת לקוחות בזכות מחירים נמוכים ושירות פשוט, במיוחד לעומת החברות הוותיקות.

  • הקידומת של הוט מובייל היא 053, לאחר שבעבר השתמשה בקידומת 057 – שינוי שסימן את המעבר שלה למפעיל מלא.
  • החברה עברה שינוי דרמטי כאשר נטשה את רשת iDEN ששימשה גופים ביטחוניים, ועברה לשירותים מסחריים נרחבים לציבור הרחב.