דנה בריל  בולטון פוטנציאל
צילום: יח"צ
פרסום ראשון

שינוי ב'בולטון פוטנציאל': מנכ"לית משרד הפרסום הגדול במגזר החרדי דנה בריל פורשת

בריל מונתה למנכ"לית לאחר פרישתה של לאה שטרן בשנת 2007. מחליפה בתפקיד המנכ"ל יהיה שי חגואל, ששימש עד כה כמנהל שיווק בשטראוס
משה בנימין | (9)
נושאים בכתבה בולטון פוטנציאל

דנה בריל, מנכ"לית משרד הפרסום הגדול ביותר במגזר החרדי, בולטון פוטנציאל, עוזבת את המשרד - כך נודע לאייס. את מקומה של בריל יתפוס שי חגואל, ששימש עד כה כמנהל שיווק בקבוצת שטראוס

בריל מונתה למנכ"לית בולטון לאחר פרישתה ב-2007 של לאה שטרן. לצורך המינוי הבכיר היא נאלצה לחצות את הקווים מפרסום גל, ממתחריו הגדולים של בולטון פוטנציאל במגזר החרדי, בו שימשה כסמנכ"לית לקוחות. 

 

במכתב שהוציא לעובדיו, כתב יו"ר ובעלי משרד הפרסום אברהם בריסק: "במהלך השנים, ידע המשרד אירועים מהותיים רבים, אשר השפיעו רבות על המשק בישראל. בולטון פוטנציאל, כחברה פורצת דרך, פתחה אופקים רבים וחדשים ללקוחותיה, במגזרים השונים. דנה בריל הובילה, ביחד עם מנהלי המחלקות, את פעילות המשרד ביד רמה, בנחישות ובמחויבות טוטאלית ללקוחותיו. דנה בריל פעלה מתוך רמת מקצועיות גבוהה ומהיכרות עמוקה של עולם הפרסום והשיווק, בכלל ושל המגזר החרדי והדתי לאומי, בפרט".

 

כאמור, את בריל יחליף חגואל, שהחל את דרכו המקצועית בענף הפרסום לפני כ-20 שנה. לפני כ-12 שנים החל בקריירת שיווק בקבוצת שטראוס, כמנהל מותג דנונה ואחר כך כמנהל תחום החלב ביוטבתה. ב-6 השנים האחרונות ניהל חגואל את שיווק השוקולד והמאפה בחטיבת 'תענוג והנאה' של הקבוצה. בין השאר הוביל חגואל מהלכי שיווק בולטים כמו השקת 'בפלות', השפה התקשורתית החדשה של הפרה ועוד.

 

על חגואל כתב בריסק: "את שי חגואל אני מכיר כבר יותר מעשר שנים, כאדם מוכשר במיוחד, איש בעל תודעת שירות גבוהה, איש של אנשים ושל קשר עם אנשים, המכיר היטב את המגזרים בהם אנו פועלים. אנחנו מאחלים לשי חגואל ולכולנו הצלחה גדולה בתפקידו החדש. בעזרת ה' יעשה ויצליח!".

כאמור, בולטון פוטנציאל הוא משרד הפרסום הגדול במגזר החרדי. על פי דירוג יפעת בקרת פרסום עמד מחזור הפעילות של המשרד ב-2014 על כ-17.7 מיליון שקלים. המשרד רשם קיטון משמעותי בהיקפי הפעילות על רקע מבצע צוק איתן שהשלכותיו על ענף הפרסום היו ישירות. זאת, בשל הקטנת תקציבי הפרסום של רשת שופרסל, קבוצת שטראוס ודואר ישראל. המפרסמים הבולטים של בולטון הם חברות המזון ורשתות השיווק, קבוצת שטראוס, קבוצת אסם ורשת שופרסל בהתאמה. עוד מפרסמים בולטים הם מכבי שירותי בריאות, בנק מרכנתיל דיסקונט ותדיראן גרופ. 

במשרד הפרסום אישרו לאייס את הפרטים. 

תגובות לכתבה(9):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 8.
    אלה 18/06/2015 00:20
    הגב לתגובה זו
    וכל הקנאים והממורמרים יחיו וימשיכו לקנא
  • 7.
    מירי 17/06/2015 22:00
    הגב לתגובה זו
    שי מסתמן כשינוי לטובה, מאחלת צמיחה למשרד
  • 6.
    בהצלחה דנה!!!! (ל"ת)
    עופר 17/06/2015 09:04
    הגב לתגובה זו
  • 5.
    קולגה 16/06/2015 15:13
    הגב לתגובה זו
    שי מוכשר, נעים, איכותי ומבריק. הצליח בשטראוס יצליח לא פחות בבולטון. איך אומרים אצלכם? בעזרת השם...
  • 4.
    מבין 16/06/2015 15:02
    הגב לתגובה זו
    לא מאמין לאף מילה שלה
  • 3.
    שירה 16/06/2015 13:52
    הגב לתגובה זו
    אישה מדהימה משכמה ומעלה, מוכשרת, שירותית, חדה, תקתקנית על, מוליטיטסקינג. אין ספק על תרומתה לבולטון ואין ספק שתצליח בכל דרך בה תבחר. בהצלחה !
  • שירה חדשה 16/06/2015 14:39
    הגב לתגובה זו
    כל הכבוד על הפרגון שירה או מי שלא תהיי
  • 2.
    בהצלחה לדנה בעבודה החדשה (ל"ת)
    יעקב 16/06/2015 09:04
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    אחד שיודע 15/06/2015 20:11
    הגב לתגובה זו
    ואני חושב שרק טוב יצא מהפרידה הזו. זה win win קלאסי. החבר'ה שם נותנים עבודה וזה בא לידי ביטוי בהישגים הנוכחיים ובפוטנציאל שיבוא בהמשך הדרך. כיף לראות שעבודה מאומצת מובילה לכלום בסופו של דבר.
הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola 0.62%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״





הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola 0.62%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״