דנה בריל  בולטון פוטנציאל
צילום: יח"צ
פרסום ראשון

שינוי ב'בולטון פוטנציאל': מנכ"לית משרד הפרסום הגדול במגזר החרדי דנה בריל פורשת

בריל מונתה למנכ"לית לאחר פרישתה של לאה שטרן בשנת 2007. מחליפה בתפקיד המנכ"ל יהיה שי חגואל, ששימש עד כה כמנהל שיווק בשטראוס
משה בנימין | (9)
נושאים בכתבה בולטון פוטנציאל

דנה בריל, מנכ"לית משרד הפרסום הגדול ביותר במגזר החרדי, בולטון פוטנציאל, עוזבת את המשרד - כך נודע לאייס. את מקומה של בריל יתפוס שי חגואל, ששימש עד כה כמנהל שיווק בקבוצת שטראוס

בריל מונתה למנכ"לית בולטון לאחר פרישתה ב-2007 של לאה שטרן. לצורך המינוי הבכיר היא נאלצה לחצות את הקווים מפרסום גל, ממתחריו הגדולים של בולטון פוטנציאל במגזר החרדי, בו שימשה כסמנכ"לית לקוחות. 

 

במכתב שהוציא לעובדיו, כתב יו"ר ובעלי משרד הפרסום אברהם בריסק: "במהלך השנים, ידע המשרד אירועים מהותיים רבים, אשר השפיעו רבות על המשק בישראל. בולטון פוטנציאל, כחברה פורצת דרך, פתחה אופקים רבים וחדשים ללקוחותיה, במגזרים השונים. דנה בריל הובילה, ביחד עם מנהלי המחלקות, את פעילות המשרד ביד רמה, בנחישות ובמחויבות טוטאלית ללקוחותיו. דנה בריל פעלה מתוך רמת מקצועיות גבוהה ומהיכרות עמוקה של עולם הפרסום והשיווק, בכלל ושל המגזר החרדי והדתי לאומי, בפרט".

 

כאמור, את בריל יחליף חגואל, שהחל את דרכו המקצועית בענף הפרסום לפני כ-20 שנה. לפני כ-12 שנים החל בקריירת שיווק בקבוצת שטראוס, כמנהל מותג דנונה ואחר כך כמנהל תחום החלב ביוטבתה. ב-6 השנים האחרונות ניהל חגואל את שיווק השוקולד והמאפה בחטיבת 'תענוג והנאה' של הקבוצה. בין השאר הוביל חגואל מהלכי שיווק בולטים כמו השקת 'בפלות', השפה התקשורתית החדשה של הפרה ועוד.

 

על חגואל כתב בריסק: "את שי חגואל אני מכיר כבר יותר מעשר שנים, כאדם מוכשר במיוחד, איש בעל תודעת שירות גבוהה, איש של אנשים ושל קשר עם אנשים, המכיר היטב את המגזרים בהם אנו פועלים. אנחנו מאחלים לשי חגואל ולכולנו הצלחה גדולה בתפקידו החדש. בעזרת ה' יעשה ויצליח!".

כאמור, בולטון פוטנציאל הוא משרד הפרסום הגדול במגזר החרדי. על פי דירוג יפעת בקרת פרסום עמד מחזור הפעילות של המשרד ב-2014 על כ-17.7 מיליון שקלים. המשרד רשם קיטון משמעותי בהיקפי הפעילות על רקע מבצע צוק איתן שהשלכותיו על ענף הפרסום היו ישירות. זאת, בשל הקטנת תקציבי הפרסום של רשת שופרסל, קבוצת שטראוס ודואר ישראל. המפרסמים הבולטים של בולטון הם חברות המזון ורשתות השיווק, קבוצת שטראוס, קבוצת אסם ורשת שופרסל בהתאמה. עוד מפרסמים בולטים הם מכבי שירותי בריאות, בנק מרכנתיל דיסקונט ותדיראן גרופ. 

במשרד הפרסום אישרו לאייס את הפרטים. 

תגובות לכתבה(9):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 8.
    אלה 18/06/2015 00:20
    הגב לתגובה זו
    וכל הקנאים והממורמרים יחיו וימשיכו לקנא
  • 7.
    מירי 17/06/2015 22:00
    הגב לתגובה זו
    שי מסתמן כשינוי לטובה, מאחלת צמיחה למשרד
  • 6.
    בהצלחה דנה!!!! (ל"ת)
    עופר 17/06/2015 09:04
    הגב לתגובה זו
  • 5.
    קולגה 16/06/2015 15:13
    הגב לתגובה זו
    שי מוכשר, נעים, איכותי ומבריק. הצליח בשטראוס יצליח לא פחות בבולטון. איך אומרים אצלכם? בעזרת השם...
  • 4.
    מבין 16/06/2015 15:02
    הגב לתגובה זו
    לא מאמין לאף מילה שלה
  • 3.
    שירה 16/06/2015 13:52
    הגב לתגובה זו
    אישה מדהימה משכמה ומעלה, מוכשרת, שירותית, חדה, תקתקנית על, מוליטיטסקינג. אין ספק על תרומתה לבולטון ואין ספק שתצליח בכל דרך בה תבחר. בהצלחה !
  • שירה חדשה 16/06/2015 14:39
    הגב לתגובה זו
    כל הכבוד על הפרגון שירה או מי שלא תהיי
  • 2.
    בהצלחה לדנה בעבודה החדשה (ל"ת)
    יעקב 16/06/2015 09:04
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    אחד שיודע 15/06/2015 20:11
    הגב לתגובה זו
    ואני חושב שרק טוב יצא מהפרידה הזו. זה win win קלאסי. החבר'ה שם נותנים עבודה וזה בא לידי ביטוי בהישגים הנוכחיים ובפוטנציאל שיבוא בהמשך הדרך. כיף לראות שעבודה מאומצת מובילה לכלום בסופו של דבר.
תקליטים ודיסקים מפוזרים AIתקליטים ודיסקים מפוזרים AI

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם

עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה

בן פלמון |
נושאים בכתבה אמנים במוזיקה

לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?


אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים

אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.

כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל. 

השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.

ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף

ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים. "I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.

כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי העולם.

תקליטים ודיסקים מפוזרים AIתקליטים ודיסקים מפוזרים AI

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם

עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה

בן פלמון |
נושאים בכתבה אמנים במוזיקה

לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?


אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים

אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.

כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל. 

השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.

ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף

ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים. "I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.

כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי העולם.