ברוקנר יער לוי
צילום: יח"צ

בוז'י ולבני קבעו: טל ברוקנר ויורם לוי יובילו את קמפיין העבודה בבחירות 2015

שניים מהשותפים בברוקנר-יער-לוי יקבלו את המושכות לידיהם. הם צפוים להקים צוות ייעודי שלא יתבסס על עובדי המשרד. נושא רכש המדיה נותר פתוח
משה בנימין | (3)

הקשר בין הגוף המאוחד העבודה-תנועה (המחנה הציוני) בהובלת יצחק בוז'י הרצוג ו ציפי לבני , ומשרד הפרסום ברוקנר-יער-לוי מתהדק. אם לא יהיו שינויים של הרגע האחרון, טל ברוקנר ו יורם לוי מבעלי ברוקנר-יער-לוי הם אלו שיובילו את קמפיין מפלגת העבודה בבחירות הקרובות.

כזכור, בשבועות האחרונים המגעים של העבודה-תנועה התנהלו מול משרד הפרסום ליאו ברנט בניהולו של גיא קלנר איש מפלגת העבודה, הביילינים של גיל ואורי ביילין שלהם קשרים עם קברניטי המפלגה ו לעומק התודעה שליווה בשנה האחרונה את ציפי לבני. בתחילת הדרך נעשה גם פנייה לפרסומאי ויועץ התקשורת ראובן אדלר , אך האופציה הזו הוסרה מהשולחן לאחר פערים בין הצדדים.

ברוקנר-יער-לוי היה המשרד האחרון שנכנס לתמונת קמפיין הבחירות של הרצוג ולבני, אך הצליח בסופו של יום לטרוף את הקלפים ולזכות באמונם של מקבלי ההחלטות בראשות לבני והרצוג וכן, הגורמים הבכירים בסביבתם נפתלי שפיצר , בן זוגה של לבני ופרסומאי בעצמו, איתן לוין וממי פאר ממשרד יחסי הציבור פאר&לוין וראש מטה מפלגת העבודה שמעון בטאט .

ברוקנר ולוי ילוו את המפלגה מבלי לערב את משרד הפרסום שבבעלותם בעשייה, למעט מספר בודד של עובדים. הם צפוים להקים צוות ייעודי למשימת הבחירות, שיעבוד תחת ניהולם, וירכז בידיו את כל התחומים הנוגעים לפעילות הפרסום: אסטרטגיה תקשורתית, הפקות, תוכן, רשתות חברתיות, דיגיטל ועוד.

יצוין כי לברוקנר ולוי נסיון פוליטי באמתחתם. זה של לוי עדיין טרי, מלפני שנתיים, אז היה חלק מהצות שליווה את מפלגת יש עתיד בבחירות והוביל את המפלגה בראשות יאיר לפיד ל-19 מנדטים. לוי היה גם אחראי על שמה של המפלגה. נסיונו של ברוקנר בתחום הוא מסוף שנות ה-90, תחילת שנות ה-2000 אז לקח חלק בבחירות הארציות כיועץ אסטרטגי. פעילות פוליטית זו לצד ייעוץ לחברות מסחריות הובילו את ברוקנר לפתיחת משרד הפרסום שלו ברוקנר-נטע לצד שותפו הראשון יגיל נטע.

נושא שעוד נותר פתוח נכון לעכשיו הוא רכש המדיה של מפלגת העבודה. לאייס נודע כי הסיכום הראשוני בין הצדדים לגבי העבודה המשותפת לא כלל את עניין המדיה שנותר עוד תחת סימן שאלה.

עם זאת, לצד הסיכום הכמעט סופי עם ברוקנר ולוי, מי שעוד נותר בגזרת הפעילות של מפלגת העבודה הוא משרד הפרסום הביילינים. לאייס נודע כי המשרד עוד נמצא בקשרי עבודה עם המפלגה ובימים האחרונים עובד על הפקה שהוזמנה מטעמה.

קיראו עוד ב"תקשורת ומדיה"

תגובות לכתבה(3):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 3.
    דני 11/01/2015 13:44
    הגב לתגובה זו
    מי יכהן באסטרטג של הקמפיין? לידיעתכם. מוטי מורל פנוי. אמנם איש מטורף אבל בהחלט יודע את העבודה. אפילו את שאול מופז הצליח להכניס לכנסת בזמן שעפ הסקרים לא היה אמור לעבור את אחוז החסימה...
  • 2.
    בחירה מאוד תמוהה (ל"ת)
    מזל שיש פריזנטורים 11/01/2015 10:55
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    טובי 11/01/2015 09:50
    הגב לתגובה זו
    אסטרטגיה אווט. הומור אין.
הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola -0.25%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״





הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola -0.25%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״