בוז'י ולבני קבעו: טל ברוקנר ויורם לוי יובילו את קמפיין העבודה בבחירות 2015
הקשר בין הגוף המאוחד העבודה-תנועה (המחנה הציוני) בהובלת יצחק בוז'י הרצוג ו ציפי לבני , ומשרד הפרסום ברוקנר-יער-לוי מתהדק. אם לא יהיו שינויים של הרגע האחרון, טל ברוקנר ו יורם לוי מבעלי ברוקנר-יער-לוי הם אלו שיובילו את קמפיין מפלגת העבודה בבחירות הקרובות.
כזכור, בשבועות האחרונים המגעים של העבודה-תנועה התנהלו מול משרד הפרסום ליאו ברנט בניהולו של גיא קלנר איש מפלגת העבודה, הביילינים של גיל ואורי ביילין שלהם קשרים עם קברניטי המפלגה ו לעומק התודעה שליווה בשנה האחרונה את ציפי לבני. בתחילת הדרך נעשה גם פנייה לפרסומאי ויועץ התקשורת ראובן אדלר , אך האופציה הזו הוסרה מהשולחן לאחר פערים בין הצדדים.
ברוקנר-יער-לוי היה המשרד האחרון שנכנס לתמונת קמפיין הבחירות של הרצוג ולבני, אך הצליח בסופו של יום לטרוף את הקלפים ולזכות באמונם של מקבלי ההחלטות בראשות לבני והרצוג וכן, הגורמים הבכירים בסביבתם נפתלי שפיצר , בן זוגה של לבני ופרסומאי בעצמו, איתן לוין וממי פאר ממשרד יחסי הציבור פאר&לוין וראש מטה מפלגת העבודה שמעון בטאט .
ברוקנר ולוי ילוו את המפלגה מבלי לערב את משרד הפרסום שבבעלותם בעשייה, למעט מספר בודד של עובדים. הם צפוים להקים צוות ייעודי למשימת הבחירות, שיעבוד תחת ניהולם, וירכז בידיו את כל התחומים הנוגעים לפעילות הפרסום: אסטרטגיה תקשורתית, הפקות, תוכן, רשתות חברתיות, דיגיטל ועוד.
יצוין כי לברוקנר ולוי נסיון פוליטי באמתחתם. זה של לוי עדיין טרי, מלפני שנתיים, אז היה חלק מהצות שליווה את מפלגת יש עתיד בבחירות והוביל את המפלגה בראשות יאיר לפיד ל-19 מנדטים. לוי היה גם אחראי על שמה של המפלגה. נסיונו של ברוקנר בתחום הוא מסוף שנות ה-90, תחילת שנות ה-2000 אז לקח חלק בבחירות הארציות כיועץ אסטרטגי. פעילות פוליטית זו לצד ייעוץ לחברות מסחריות הובילו את ברוקנר לפתיחת משרד הפרסום שלו ברוקנר-נטע לצד שותפו הראשון יגיל נטע.
נושא שעוד נותר פתוח נכון לעכשיו הוא רכש המדיה של מפלגת העבודה. לאייס נודע כי הסיכום הראשוני בין הצדדים לגבי העבודה המשותפת לא כלל את עניין המדיה שנותר עוד תחת סימן שאלה.
עם זאת, לצד הסיכום הכמעט סופי עם ברוקנר ולוי, מי שעוד נותר בגזרת הפעילות של מפלגת העבודה הוא משרד הפרסום הביילינים. לאייס נודע כי המשרד עוד נמצא בקשרי עבודה עם המפלגה ובימים האחרונים עובד על הפקה שהוזמנה מטעמה.
- הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם
- המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12
- תוכן שיווקי צברתם הון? מה נכון לעשות איתו?
- המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12
- 3.דני 11/01/2015 13:44הגב לתגובה זומי יכהן באסטרטג של הקמפיין? לידיעתכם. מוטי מורל פנוי. אמנם איש מטורף אבל בהחלט יודע את העבודה. אפילו את שאול מופז הצליח להכניס לכנסת בזמן שעפ הסקרים לא היה אמור לעבור את אחוז החסימה...
- 2.בחירה מאוד תמוהה (ל"ת)מזל שיש פריזנטורים 11/01/2015 10:55הגב לתגובה זו
- 1.טובי 11/01/2015 09:50הגב לתגובה זואסטרטגיה אווט. הומור אין.

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם
עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים
שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה
לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה
בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?
אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים
אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.
כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל.
השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.
ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף
ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים.
"I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.
- ביורק תחלק מטבע חדש לרוכשים של אלבומה החדש
- אמנים במוזיקה כבולים לחוזים דרקוניים, חד צדדים וארוכים בצורה בלתי סבירה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי
העולם.

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם
עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים
שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה
לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה
בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?
אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים
אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.
כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל.
השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.
ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף
ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים.
"I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.
- ביורק תחלק מטבע חדש לרוכשים של אלבומה החדש
- אמנים במוזיקה כבולים לחוזים דרקוניים, חד צדדים וארוכים בצורה בלתי סבירה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי
העולם.