ברוקנר יער לוי
צילום: יח"צ

בוז'י ולבני קבעו: טל ברוקנר ויורם לוי יובילו את קמפיין העבודה בבחירות 2015

שניים מהשותפים בברוקנר-יער-לוי יקבלו את המושכות לידיהם. הם צפוים להקים צוות ייעודי שלא יתבסס על עובדי המשרד. נושא רכש המדיה נותר פתוח
משה בנימין | (3)

הקשר בין הגוף המאוחד העבודה-תנועה (המחנה הציוני) בהובלת יצחק בוז'י הרצוג ו ציפי לבני , ומשרד הפרסום ברוקנר-יער-לוי מתהדק. אם לא יהיו שינויים של הרגע האחרון, טל ברוקנר ו יורם לוי מבעלי ברוקנר-יער-לוי הם אלו שיובילו את קמפיין מפלגת העבודה בבחירות הקרובות.

כזכור, בשבועות האחרונים המגעים של העבודה-תנועה התנהלו מול משרד הפרסום ליאו ברנט בניהולו של גיא קלנר איש מפלגת העבודה, הביילינים של גיל ואורי ביילין שלהם קשרים עם קברניטי המפלגה ו לעומק התודעה שליווה בשנה האחרונה את ציפי לבני. בתחילת הדרך נעשה גם פנייה לפרסומאי ויועץ התקשורת ראובן אדלר , אך האופציה הזו הוסרה מהשולחן לאחר פערים בין הצדדים.

ברוקנר-יער-לוי היה המשרד האחרון שנכנס לתמונת קמפיין הבחירות של הרצוג ולבני, אך הצליח בסופו של יום לטרוף את הקלפים ולזכות באמונם של מקבלי ההחלטות בראשות לבני והרצוג וכן, הגורמים הבכירים בסביבתם נפתלי שפיצר , בן זוגה של לבני ופרסומאי בעצמו, איתן לוין וממי פאר ממשרד יחסי הציבור פאר&לוין וראש מטה מפלגת העבודה שמעון בטאט .

ברוקנר ולוי ילוו את המפלגה מבלי לערב את משרד הפרסום שבבעלותם בעשייה, למעט מספר בודד של עובדים. הם צפוים להקים צוות ייעודי למשימת הבחירות, שיעבוד תחת ניהולם, וירכז בידיו את כל התחומים הנוגעים לפעילות הפרסום: אסטרטגיה תקשורתית, הפקות, תוכן, רשתות חברתיות, דיגיטל ועוד.

יצוין כי לברוקנר ולוי נסיון פוליטי באמתחתם. זה של לוי עדיין טרי, מלפני שנתיים, אז היה חלק מהצות שליווה את מפלגת יש עתיד בבחירות והוביל את המפלגה בראשות יאיר לפיד ל-19 מנדטים. לוי היה גם אחראי על שמה של המפלגה. נסיונו של ברוקנר בתחום הוא מסוף שנות ה-90, תחילת שנות ה-2000 אז לקח חלק בבחירות הארציות כיועץ אסטרטגי. פעילות פוליטית זו לצד ייעוץ לחברות מסחריות הובילו את ברוקנר לפתיחת משרד הפרסום שלו ברוקנר-נטע לצד שותפו הראשון יגיל נטע.

נושא שעוד נותר פתוח נכון לעכשיו הוא רכש המדיה של מפלגת העבודה. לאייס נודע כי הסיכום הראשוני בין הצדדים לגבי העבודה המשותפת לא כלל את עניין המדיה שנותר עוד תחת סימן שאלה.

עם זאת, לצד הסיכום הכמעט סופי עם ברוקנר ולוי, מי שעוד נותר בגזרת הפעילות של מפלגת העבודה הוא משרד הפרסום הביילינים. לאייס נודע כי המשרד עוד נמצא בקשרי עבודה עם המפלגה ובימים האחרונים עובד על הפקה שהוזמנה מטעמה.

קיראו עוד ב"תקשורת ומדיה"

תגובות לכתבה(3):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 3.
    דני 11/01/2015 13:44
    הגב לתגובה זו
    מי יכהן באסטרטג של הקמפיין? לידיעתכם. מוטי מורל פנוי. אמנם איש מטורף אבל בהחלט יודע את העבודה. אפילו את שאול מופז הצליח להכניס לכנסת בזמן שעפ הסקרים לא היה אמור לעבור את אחוז החסימה...
  • 2.
    בחירה מאוד תמוהה (ל"ת)
    מזל שיש פריזנטורים 11/01/2015 10:55
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    טובי 11/01/2015 09:50
    הגב לתגובה זו
    אסטרטגיה אווט. הומור אין.
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.


  


אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.