בוז'י ולבני קבעו: טל ברוקנר ויורם לוי יובילו את קמפיין העבודה בבחירות 2015
הקשר בין הגוף המאוחד העבודה-תנועה (המחנה הציוני) בהובלת יצחק בוז'י הרצוג ו ציפי לבני , ומשרד הפרסום ברוקנר-יער-לוי מתהדק. אם לא יהיו שינויים של הרגע האחרון, טל ברוקנר ו יורם לוי מבעלי ברוקנר-יער-לוי הם אלו שיובילו את קמפיין מפלגת העבודה בבחירות הקרובות.
כזכור, בשבועות האחרונים המגעים של העבודה-תנועה התנהלו מול משרד הפרסום ליאו ברנט בניהולו של גיא קלנר איש מפלגת העבודה, הביילינים של גיל ואורי ביילין שלהם קשרים עם קברניטי המפלגה ו לעומק התודעה שליווה בשנה האחרונה את ציפי לבני. בתחילת הדרך נעשה גם פנייה לפרסומאי ויועץ התקשורת ראובן אדלר , אך האופציה הזו הוסרה מהשולחן לאחר פערים בין הצדדים.
ברוקנר-יער-לוי היה המשרד האחרון שנכנס לתמונת קמפיין הבחירות של הרצוג ולבני, אך הצליח בסופו של יום לטרוף את הקלפים ולזכות באמונם של מקבלי ההחלטות בראשות לבני והרצוג וכן, הגורמים הבכירים בסביבתם נפתלי שפיצר , בן זוגה של לבני ופרסומאי בעצמו, איתן לוין וממי פאר ממשרד יחסי הציבור פאר&לוין וראש מטה מפלגת העבודה שמעון בטאט .
ברוקנר ולוי ילוו את המפלגה מבלי לערב את משרד הפרסום שבבעלותם בעשייה, למעט מספר בודד של עובדים. הם צפוים להקים צוות ייעודי למשימת הבחירות, שיעבוד תחת ניהולם, וירכז בידיו את כל התחומים הנוגעים לפעילות הפרסום: אסטרטגיה תקשורתית, הפקות, תוכן, רשתות חברתיות, דיגיטל ועוד.
יצוין כי לברוקנר ולוי נסיון פוליטי באמתחתם. זה של לוי עדיין טרי, מלפני שנתיים, אז היה חלק מהצות שליווה את מפלגת יש עתיד בבחירות והוביל את המפלגה בראשות יאיר לפיד ל-19 מנדטים. לוי היה גם אחראי על שמה של המפלגה. נסיונו של ברוקנר בתחום הוא מסוף שנות ה-90, תחילת שנות ה-2000 אז לקח חלק בבחירות הארציות כיועץ אסטרטגי. פעילות פוליטית זו לצד ייעוץ לחברות מסחריות הובילו את ברוקנר לפתיחת משרד הפרסום שלו ברוקנר-נטע לצד שותפו הראשון יגיל נטע.
נושא שעוד נותר פתוח נכון לעכשיו הוא רכש המדיה של מפלגת העבודה. לאייס נודע כי הסיכום הראשוני בין הצדדים לגבי העבודה המשותפת לא כלל את עניין המדיה שנותר עוד תחת סימן שאלה.
עם זאת, לצד הסיכום הכמעט סופי עם ברוקנר ולוי, מי שעוד נותר בגזרת הפעילות של מפלגת העבודה הוא משרד הפרסום הביילינים. לאייס נודע כי המשרד עוד נמצא בקשרי עבודה עם המפלגה ובימים האחרונים עובד על הפקה שהוזמנה מטעמה.
- בידור או חדשות? התשובה של הציבור מפתיעה
- רייטינג: כוכב הבא ומהדורת 12 בטופ, ערוץ 14 רושם עלייה בשעות הערב
- תוכן שיווקי שוק הסקנדרי בישראל: הציבור יכול כעת להשקיע ב-SpaceX של אילון מאסק
- ממיליונר גדול להומלס - איך איבד קווין ספייסי 70 מיליון דולר
- 3.דני 11/01/2015 13:44הגב לתגובה זומי יכהן באסטרטג של הקמפיין? לידיעתכם. מוטי מורל פנוי. אמנם איש מטורף אבל בהחלט יודע את העבודה. אפילו את שאול מופז הצליח להכניס לכנסת בזמן שעפ הסקרים לא היה אמור לעבור את אחוז החסימה...
- 2.בחירה מאוד תמוהה (ל"ת)מזל שיש פריזנטורים 11/01/2015 10:55הגב לתגובה זו
- 1.טובי 11/01/2015 09:50הגב לתגובה זואסטרטגיה אווט. הומור אין.
מתוך הכוכב הבא לאירוויזיון של קשת 12, מתוך אתר מאקורייטינג: כוכב הבא ומהדורת 12 בטופ, ערוץ 14 רושם עלייה בשעות הערב
במהדורות 12 נשארת בטופ אבל למהדורת החדשות של ערוץ 14 נרשמת עלייה קלה ברייטינג
מהדורת החדשות של 12 עדיין מונופול. ובכלל, קשת, למרות ניסיונה להתחמק מכך - היא מונופול. ערוץ 13 בגסיסה, 14 די נעצר, אך פחות מביא מפרסמים. קשת מקבלת את כל הקופה וכל הקצפת. סוד ידוע בשוק הפרסום והתקשורת הוא שקשת "שולחת" לקוחות לרשת רק כדי שתהיה לה תחרות ושהרגולטור לא יטיל עלייה סנקציות.
המהדורה המובילה היא כאמור של קשת 12 עם 17.6% ברייטינג ו-443 אלף צופים. הרבה אחריה מגיעה המדורה של ערוץ 14 עם רייטינג של 9.3% ו-257 אלף צופים. אחרונות הן רשת 13 עם 6.7% ו-153 אלף צופים וכאן 1 עם 3.2% ו-38 אלף צופים.
פריים טיים
הכוכב הבא לאירווזיון ממשיך להוביל את טבלת הרייטינג עם 16.2% רייטינג ו-429 אלף צופים. הרבה אחריה מגיעים הפטריוטים, תכנית הדגל של ערוץ 14 שרושמים 9.2% ו-262 אלף צופים. מעט אחריה מגיעה ווראט של רשת 13 עם 8.9% רייטינג ו-229 אלף צופים ותכנית הדרמה המקורית מקום שמח בכיכובה של נועה קולר של כאן 11 עם 6% ו-127 אלף צופים.

- בידור או חדשות? התשובה של הציבור מפתיעה
- הכוכב הבא לאירוויזיון בראש לוח השידורים
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
תכניות הבוקר והמהדורות המוקדמות
בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם ניב רסקין ורייטינג של 4.1% ו-101 אלף צופים. אחריה חדשות היום עם אלי ראכלין בערוץ 13 ו-75 אלף צופים. הרבה מאחור היא תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר עם 1.4% רייטינג ו-26 אלף צופים. התכנית על הבוקר עם עודד מנשה בערץ 14 בשעה תשע עם רייטינג של 1.2% ו-28 אלף צופים בלבד. באותה השעה ב-13 משודרת פותחים יום עם רייטינג של 1.3% ו-29 אלף צופים והמובילה היא נסלי ברדה במשדר הבוקר של 12 ורייטינג של 2.6% ו-56 אלף צופים.
מתוך הכוכב הבא לאירוויזיון של קשת 12, מתוך אתר מאקורייטינג: כוכב הבא ומהדורת 12 בטופ, ערוץ 14 רושם עלייה בשעות הערב
במהדורות 12 נשארת בטופ אבל למהדורת החדשות של ערוץ 14 נרשמת עלייה קלה ברייטינג
מהדורת החדשות של 12 עדיין מונופול. ובכלל, קשת, למרות ניסיונה להתחמק מכך - היא מונופול. ערוץ 13 בגסיסה, 14 די נעצר, אך פחות מביא מפרסמים. קשת מקבלת את כל הקופה וכל הקצפת. סוד ידוע בשוק הפרסום והתקשורת הוא שקשת "שולחת" לקוחות לרשת רק כדי שתהיה לה תחרות ושהרגולטור לא יטיל עלייה סנקציות.
המהדורה המובילה היא כאמור של קשת 12 עם 17.6% ברייטינג ו-443 אלף צופים. הרבה אחריה מגיעה המדורה של ערוץ 14 עם רייטינג של 9.3% ו-257 אלף צופים. אחרונות הן רשת 13 עם 6.7% ו-153 אלף צופים וכאן 1 עם 3.2% ו-38 אלף צופים.
פריים טיים
הכוכב הבא לאירווזיון ממשיך להוביל את טבלת הרייטינג עם 16.2% רייטינג ו-429 אלף צופים. הרבה אחריה מגיעים הפטריוטים, תכנית הדגל של ערוץ 14 שרושמים 9.2% ו-262 אלף צופים. מעט אחריה מגיעה ווראט של רשת 13 עם 8.9% רייטינג ו-229 אלף צופים ותכנית הדרמה המקורית מקום שמח בכיכובה של נועה קולר של כאן 11 עם 6% ו-127 אלף צופים.

- בידור או חדשות? התשובה של הציבור מפתיעה
- הכוכב הבא לאירוויזיון בראש לוח השידורים
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
תכניות הבוקר והמהדורות המוקדמות
בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם ניב רסקין ורייטינג של 4.1% ו-101 אלף צופים. אחריה חדשות היום עם אלי ראכלין בערוץ 13 ו-75 אלף צופים. הרבה מאחור היא תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר עם 1.4% רייטינג ו-26 אלף צופים. התכנית על הבוקר עם עודד מנשה בערץ 14 בשעה תשע עם רייטינג של 1.2% ו-28 אלף צופים בלבד. באותה השעה ב-13 משודרת פותחים יום עם רייטינג של 1.3% ו-29 אלף צופים והמובילה היא נסלי ברדה במשדר הבוקר של 12 ורייטינג של 2.6% ו-56 אלף צופים.
