משבר כלכלי, אבל לא בגלל גדעון לוי? 'הארץ' מעלה מחיר המנוי ב-5 שקלים
לקוחות חלק מהמוספים של עיתון הארץ יאלצו להיפרד מ-5 שקלים נוספים תמורת המנוי - כך נודע לאייס. העלייה תהיה עבור מנויי סוף השבוע ומגזין TheMarker, ואולם המחירים יישארו כפי שהם עבור מנויי העיתון היומי ומנויי הדיגיטל.
מנויי מגזין TheMarker ישלמו מעתה 40 שקלים במקום 35, ואילו מנויי עיתון סוף השבוע ישלמו אף הם 5 שקלים יותר, 90 שקלים, אבל יקבלו גם את גיליונות החג. השינוי במחיר יתחיל בתחילת חודש אוקטובר.
במכתב ששלחה חטיבת הלקוחות בעיתון למנויי סוף השבוע, תוארו האיכויות והייחודיות של העיתון, אולם גם צוין כי "יחד עם השיפור התכנית ובשל התייקרות תשומות הייצור והקשיים הגוברים בשוק העיתונות, יעודכן מחיר המחירון שמנויי סוף השבוע ב-5 שקלים ל-90 שקלים בחודש".
גורמים בקבוצת הארץ-TheMareker שוללים את הטענה שעלתה במסדרונות העיתון כי העלייה קשורה קשר ישיר לטוריו של גדעון לוי, שהובילו לנטישת מנויים מוגברת במהלך מבצע צוק איתן. כזכור, בעקבות טור פרובוקטיבי של גדעון לוי באמצע חודש יולי, שכותרתו הייתה "הרעים לטייס",
- פגישה עם "עיתון הבית": נתניהו יתדרך את בכירי ישראל היום
- יאיר לפיד נגד 'הארץ': "אנטי ציוני, אנטי ישראלי, והוא כבר לא באמת עיתון"
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשיחה בזמנו עם אייס, אישר המו"ל עמוס שוקן כי היו בקשות רבות לביטולי מנויים, אולם לא מדובר במספרים יוצאי דופן לגבי מקרי עבר. "זה לא חורג ממה שאנחנו כבר רגילים לחוות בתקופות מתוחות וביטחוניות אחרות. אני יכול ללכת רחוק אחורה בזמן עד 1982 למאמרים של זאב שיף במלחמת לבנון הראשונה, ובכל מיני הזדמנויות בהמשך, והמספרים של הקוראים שביקשו לבטל את המנוי לא שונים".
כאמור, גורם בעיתון טען כי העלייה הנוכחית היא חלק מ"אפקט גדעון לוי", ואולם בקבוצה טוענים כי על ההתייקרות הוחלט כבר לפני כחצי שנה, אולם בשל השינוי הלוגיסטי בתמחור ובמערכות המחשב של העיתון, התהליך נמשך מספר חודשים, ואולם לא מכחישים במכתב ששלחו למנויים כי העלייה נובעת גם מ"הקשיים הגוברים בשוק העיתונות".
- 2.ישראלי 13/10/2014 12:12הגב לתגובה זוחכם עיניו בראשו. להתרחק מהחבורה המרשעת הזו.
- 1.משה 28/09/2014 19:16הגב לתגובה זורק כדי שתמשיך להתקיים המדיה החשובה והיחיזה בישראל שלא עושה חשבון לאף אחד מלבד האמת. אומר זאת כמנוי של העיתון.
- מושיק 13/10/2014 12:15הגב לתגובה זוקשקוש בלאבוש.
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
