לאחר עריכה: קמפיין קפה נמס חזר לאוויר, עם אפליקציה ל"בקשות סליחה"

חודשיים לאחר שנחתך, בגלל שמנכ"ל החברה להגנת הטבע "נעלב", הקמפיין חזר בליווי אפליקצייה בה גולשים יחשפו סיפורים שיהפכו לפרסומת טלוויזיה
משה בנימין | (3)

הגרסה המקורית של קמפיין 'קפה נמס עלית' לשנת 2014, נחתכה וירדה מהאוויר לאחר שמנכ"ל החברה להגנת הטבע הגיב לתוכן באופן אישי, ולא חסך את ביקורתו מ'עלית' ומנכ"ל באומן בר ריבנאי. כעת, כחודשיים מאוחר יותר, המהלך חוזר לאוויר והפעם הוא גם עתיד להגשים את ייעודו.

לצד הסרטון שעבר עריכה מחדש, ללא החלק שלכאורה מעליב את החברה להגנת הטבע, עלתה לאוויר אפליקציית פייסבוק ממותגת. במסגרתה הגולשים מוזמנים לבקש סליחה ממישהו ברשימת החברים שלהם.

תחת הכותרת "דברים נראים אחרת כשיושבים על כוס קפה" הקמפיין קורא לגולשים "לפתור עם מישהו ת'עניינים על כוס קפה". האפליקציה מאפשרת לשלוח מסר אישי ב-150 תווים, כאשר סיפורי ה"סליחה" הטובים ביותר עשוים להופיע כפרסומת בטלוויזיה, וכן לזכות בפרסים נוספים.

תגובות לכתבה(3):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 3.
    צופה מפהק 26/02/2014 12:39
    הגב לתגובה זו
    קריאטיב ירוד,תסריט בינוני וחסר מעוף. בקיצור, נרדמתי
  • 2.
    המקור מ BBR 25/02/2014 20:31
    הגב לתגובה זו
    טיפש קטנוני משועמם סכסכן. תבחר.
  • 1.
    חנן 25/02/2014 19:53
    הגב לתגובה זו
    BBR "חטפו על הראש" משטראוס, שנאלצה לפצות החברה להגנת הטבע ולערוך הסרט מחדש על פי דרישתה
שירות דיגיטלי (X)שירות דיגיטלי (X)
ראש בראש

הראל ומור - מי מנצחת בדיגיטל?

חיסכון בקופת גמל להשקעה בדיגיטל - בהראל הגדולה התהליך לא ידידותי ומתיש, במור הוא מזמין

יוסי ישראל |

סוף שנה, סוף תהליך: מי באמת מציע חוויית הצטרפות נוחה לקופת גמל להשקעה?

סוף השנה כבר כאן, ויחד איתו גל הקמפיינים שמזכיר לנו "להצטרף אונליין לקופת גמל להשקעה" ו"לנצל את הטבת המס" השנה עד 81,711 ₪. ההבטחה ברורה: חיסכון פשוט, מהיר, דיגיטלי. אבל כמה פשוט זה באמת?

בדקתי מהסלולרי את שני האתרים הראשונים שעולים בגוגל בחיפוש "קופת גמל להשקעה" - הראל ומור בית השקעות, ובחנתי אותם לפי 5 פרמטרים מרכזיים. התוצאות מגלות פער משמעותי בין הבטחה שיווקית לבין המציאות הדיגיטלית.

הציונים בכתבה: 1=חוויה גרועה, 3=בינונית, 5=מצוינת


הרושם הראשוני: האם הממשק מזמין להישאר?

מור

מתחילה חזק. העיצוב מאופק, פלטת הצבעים נעימה לעין, והשפה אישית ומרגיעה. אבל בדיוק כשמתחילים להרגיש בנוח, צץ פופאפ שמבקש להשאיר פרטים. מהלך ששובר את הזרימה בשלב מוקדם מדי.

שירות דיגיטלי (X)שירות דיגיטלי (X)
ראש בראש

הראל ומור - מי מנצחת בדיגיטל?

חיסכון בקופת גמל להשקעה בדיגיטל - בהראל הגדולה התהליך לא ידידותי ומתיש, במור הוא מזמין

יוסי ישראל |

סוף שנה, סוף תהליך: מי באמת מציע חוויית הצטרפות נוחה לקופת גמל להשקעה?

סוף השנה כבר כאן, ויחד איתו גל הקמפיינים שמזכיר לנו "להצטרף אונליין לקופת גמל להשקעה" ו"לנצל את הטבת המס" השנה עד 81,711 ₪. ההבטחה ברורה: חיסכון פשוט, מהיר, דיגיטלי. אבל כמה פשוט זה באמת?

בדקתי מהסלולרי את שני האתרים הראשונים שעולים בגוגל בחיפוש "קופת גמל להשקעה" - הראל ומור בית השקעות, ובחנתי אותם לפי 5 פרמטרים מרכזיים. התוצאות מגלות פער משמעותי בין הבטחה שיווקית לבין המציאות הדיגיטלית.

הציונים בכתבה: 1=חוויה גרועה, 3=בינונית, 5=מצוינת


הרושם הראשוני: האם הממשק מזמין להישאר?

מור

מתחילה חזק. העיצוב מאופק, פלטת הצבעים נעימה לעין, והשפה אישית ומרגיעה. אבל בדיוק כשמתחילים להרגיש בנוח, צץ פופאפ שמבקש להשאיר פרטים. מהלך ששובר את הזרימה בשלב מוקדם מדי.