מצטרפים לפאנל: טל שוויגר ממקאן ושחר פילר מדרורי שלומי ישפטו בפסטיבל NY
רשימת אנשי הפרסום שיכהנו כשופטים בפסטיבל ניו יורק לפרסום גדלה משבוע לשבוע. ל עמי אלוש , סמנכ"ל הקריאייטיב דיגיטל ב מקאן דיגיטל מצטרף איש נוסף מכוחותיו, טל שוויגר , קופי דיגיטל במקאן, שישפוט אף הוא בתחרות.
שופט ישראלי נוסף שיקח חלק בתחרות ב-2014 הוא שחר פילר , סמנכ"ל הקריאייטיב של משרד הפרסום דרורי שלומי BBDO . טרם ידוע באילו קטגוריות ישפטו אלוש, שוויגר ופילר.
בשנה שעברה כללה התחרות 6 שופטים ישראלים: גדעון עמיחי (שבשנים האחרונות פועל מניו יורק), עמית סטולר, סמנכ"ל הקריאייטיב של יהושע TBWA, ארז רובינשטיין מבעלי טוונטי-טרי, אלדד וינברגר, לשעבר מנכ"ל מקאן דיגיטל, ינון לנדנברג ממייסדי אידיאולוג'יק וכיום מנכ"ל אינפינטי AR ודן אבלגון, שפרש לאחרונה מתפקידו כמנהל הדיגיטל באדלר חומסקי.
לתחרות הפרסום הניו יורקית מוגשות מדי שנה עבודות מכ-70 מדינות מסביב לעולם. זוכי התחרות יפורסמו ב-1 במאי 2014. התחרות כוללת 14 קטגוריות וקטגוריית סטודנטים. התאריך האחרון להשתתפות בתחרות הןא ה-31 בינואר 2014.
התחרות מורכבת מ-2 שלבי שיפוט המבוססים על 2 קבוצות שופטים. השלב הראשון מתקיים אונליין מסביב לעולם על ידי חברי ה-Grand juri שבהם נכללים שוויגר, אלוש ופילר. שופטים אלו מדרגים את העבודות בשלב הסינון הראשוני וקובעים מי יעפילו לרשימת השורטליסט.
העבודות שיעברו לשלב הבא יבחנו על ידי חברי ה-Executive Jury או כפי שהם מוגדרים ה-Dream Team - נבחרת החלומות המורכבת מבכירי אנשי הקריאייטיב מסביב לעולם. שופטים אלו מתכנסים ל-5 ימים שבהם נקבעת חלוקת המדליות לעבודות המתחרות: ברונזה, כסף, זהב ובנוסף נבחר "הרעיון הטוב בעולם" לשנה זו.
- 2.רוני קופמן 12/01/2014 17:22הגב לתגובה זומנהלי קריאייטיב שלא מצליחים לקבל בישראל חצי תקציב (או להחזיק עבודה במשרד גדול) מטיסים עצמם לשפוט מעבר לים
- היי 12/01/2014 17:45הגב לתגובה זולא מטיסים אותם לניו יורק
- הם פשוט טסים על חשבונם... (ל"ת)דני הטייס 13/01/2014 09:52
- 1.מנהל שצריך לשכפל 12/01/2014 14:12הגב לתגובה זושחר פילר שחר פילר שחר פילר שחר פילר שחר פילר שחר פילר שחר פילר שחר פילר שחר פילר שחר פילר שחר פילר שחר פילר שחר פילר שחר פילר שחר פילר שחר פילר שחר פילר שחר פילר שחר פילר שחר פילר שחר פילר שחר פילר שחר פילר שחר פילר שחר פילר
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
