המגפיים של דני: משרדו של דני לוי יטפל ביח"צ של המותג האיטלקי ALCOTT
מותג האופנה האיטלקי לצעירים ALCOTT עולה לישראל ועומד להשיק את חנויותיו הראשונות בסוף החודש. כפי שנודע לאייס, תקציב הפרסום של הרשת ינוהל על ידי 'ענבר מרחב' ואילו תקציב היח"צ - על ידי משרדו של דני לוי.
שני המשרדים מטפלים, כל אחד בתחומו, בקבוצת בריל, שחטיבת הפאשן שלה היא יבואנית המותג. לא מדובר בעניין טריוויאלי; בניגוד למקרה 'אמריקן איגל' וקבוצת פוקס, שבו משרד פרסום אחד (גיתם BBDO) מטפל בקבוצה ואילו אחר (שלמור) - במותג, כאן לא קיימת חלוקה.
ALCOTT נוסד ב-1990 בנפולי שאיטליה וברבות השנים הפך פופולארי מאוד בקרב הצעירים המקומיים. על פי נתוני החברה, המותג מחזיק בכ- 60% משוק האופנה לצעירים באיטליה, כשבשנים האחרונות יש לו נציגויות רבות ב-15 מדינות מחוץ לארץ המגף. בעניין ישראל, לאייס נודע כי בריל מתכוונת להגיע לכ-30 חנויות בפריסה ארצית שיישאו את שם המותג, זאת עד סוף 2014.
תקציב ההשקה הראשוני של ALCOTT עומד על כ-2 מיליון שקלים, שאליהם אמורים להתווסף עוד 3 מיליון בשנה. עוד נודע, כי בעת ההשקה, מיליון אחד מתוך השניים האמורין יושקע בפרינט ובשילוט חוצות והיתר - בפעילויות קד"מ ובאזז.
בין יתר פעילויות הקד"מ צפויים קמפיין בהפקת 'אקסדרים' שיכלול דוגמניות רכובות על וספות של 'עופר אבניר', קמפיינים פייסבוקיים שיועלו באמצעות 'סטטוסים מצייצים' וחברת 'The Wall' ושיתוף פעולה עם רדיו FM102.
- 7.תמשיכו לטנף על דני. בכיף. זה בטוח מזיז לו (ל"ת)יניבית 13/03/2012 12:31הגב לתגובה זו
- 6.שונא קנאים 13/03/2012 10:16הגב לתגובה זו1. הוא מהמובילים בענף 2. הוא הכי חזק שיש היום בעולם יחסי הציבור של חברות המדיה- הריטיינרים ממש גבוהים שם כולם סביב ה 4000 ש"ח אז הוא מפוצץ בכסף! 3.הקים מחלקת אופנה מפוארת עם הרבה לקוחות אז הוא בדרך להפוך למוביל בתחום הזה גם- חכו ותראו! 4.אל תשכחו שהוא גם חזק מאוד בכל הקשור למגזר הערבי ושם משלמים במזומן אז .. המסקנה הסופית- הבן אדם עובד וקורע את התחת ומשחק אותה ביג טיים- תנו לו את הכבוד הראוי לו ודי ללכלך בסטטוסים מעליבים שכאלה. אני בטוח שהוא כל כך עסוק שאין לו בכלל זמן להתעסק בלכתוב על עצמו תגובות באייס. ודבר אחרון- אם אייס כל כך עלוב בעייניכם למה אתם טורחים להכנס..אה? ולמה לכתוב תגובה, הא? עלובים שכמותכם!!
- כתבת 13/03/2012 18:13הגב לתגובה זוהשנאה לדני לא מובנת לי. מה הבעיה עם הצלחה? מה קרה???
- 5.וואלק לא שמעתי עליו 13/03/2012 09:42הגב לתגובה זומאיפה אייס מביא את הידיעות על היחצנים שאיש לא שמע עליהם??? הזוי
- 4.לבנת 12/03/2012 19:08הגב לתגובה זותנוח. אח"כ אתה אומר שיחצנים שמיחצנים את עצמם זה פתטי. תסתכל במראה!
- 3.דני מלך 12/03/2012 16:56הגב לתגובה זועוד לקוח אסטרטגי מדהים למחלקת האופנה של המשרד.את הלקוח תנהל המנהלת האסטרטגית של חטיבת הנעליים שכבר עתה מנהלת עשרות מותגי אופנה מובילים.. לקוח זה הינו שלב נוסף להפיכת המשרד למוביל בינלאומי שכיום מנהל מגעים למכירת חטיבת הפאשן למגהקונצרן האמריקני "טרפיקגרופ" שבוחן כניסה ראשונה לישראל
- 2.cc 12/03/2012 16:25הגב לתגובה זוcc
- 1.יהורם 12/03/2012 11:42הגב לתגובה זוכשאין מה להוציא לתקשורת שולפים אייטם בשקל ומנסחים קומיוניקט רדוד. הרי התקציב של בריל כבר נמצא בשני המשרדים, לכן זה לא לקוח חדש. העיקר שדחפתם עוד שורה לאייס ועוד עמוד לתיק העיתונות