המגפיים של דני: משרדו של דני לוי יטפל ביח"צ של המותג האיטלקי ALCOTT
מותג האופנה האיטלקי לצעירים ALCOTT עולה לישראל ועומד להשיק את חנויותיו הראשונות בסוף החודש. כפי שנודע לאייס, תקציב הפרסום של הרשת ינוהל על ידי 'ענבר מרחב' ואילו תקציב היח"צ - על ידי משרדו של דני לוי.
שני המשרדים מטפלים, כל אחד בתחומו, בקבוצת בריל, שחטיבת הפאשן שלה היא יבואנית המותג. לא מדובר בעניין טריוויאלי; בניגוד למקרה 'אמריקן איגל' וקבוצת פוקס, שבו משרד פרסום אחד (גיתם BBDO) מטפל בקבוצה ואילו אחר (שלמור) - במותג, כאן לא קיימת חלוקה.
ALCOTT נוסד ב-1990 בנפולי שאיטליה וברבות השנים הפך פופולארי מאוד בקרב הצעירים המקומיים. על פי נתוני החברה, המותג מחזיק בכ- 60% משוק האופנה לצעירים באיטליה, כשבשנים האחרונות יש לו נציגויות רבות ב-15 מדינות מחוץ לארץ המגף. בעניין ישראל, לאייס נודע כי בריל מתכוונת להגיע לכ-30 חנויות בפריסה ארצית שיישאו את שם המותג, זאת עד סוף 2014.
תקציב ההשקה הראשוני של ALCOTT עומד על כ-2 מיליון שקלים, שאליהם אמורים להתווסף עוד 3 מיליון בשנה. עוד נודע, כי בעת ההשקה, מיליון אחד מתוך השניים האמורין יושקע בפרינט ובשילוט חוצות והיתר - בפעילויות קד"מ ובאזז.
- 7.תמשיכו לטנף על דני. בכיף. זה בטוח מזיז לו (ל"ת)יניבית 13/03/2012 12:31הגב לתגובה זו
- 6.שונא קנאים 13/03/2012 10:16הגב לתגובה זו1. הוא מהמובילים בענף 2. הוא הכי חזק שיש היום בעולם יחסי הציבור של חברות המדיה- הריטיינרים ממש גבוהים שם כולם סביב ה 4000 ש"ח אז הוא מפוצץ בכסף! 3.הקים מחלקת אופנה מפוארת עם הרבה לקוחות אז הוא בדרך להפוך למוביל בתחום הזה גם- חכו ותראו! 4.אל תשכחו שהוא גם חזק מאוד בכל הקשור למגזר הערבי ושם משלמים במזומן אז .. המסקנה הסופית- הבן אדם עובד וקורע את התחת ומשחק אותה ביג טיים- תנו לו את הכבוד הראוי לו ודי ללכלך בסטטוסים מעליבים שכאלה. אני בטוח שהוא כל כך עסוק שאין לו בכלל זמן להתעסק בלכתוב על עצמו תגובות באייס. ודבר אחרון- אם אייס כל כך עלוב בעייניכם למה אתם טורחים להכנס..אה? ולמה לכתוב תגובה, הא? עלובים שכמותכם!!
- כתבת 13/03/2012 18:13הגב לתגובה זוהשנאה לדני לא מובנת לי. מה הבעיה עם הצלחה? מה קרה???
- 5.וואלק לא שמעתי עליו 13/03/2012 09:42הגב לתגובה זומאיפה אייס מביא את הידיעות על היחצנים שאיש לא שמע עליהם??? הזוי
- 4.לבנת 12/03/2012 19:08הגב לתגובה זותנוח. אח"כ אתה אומר שיחצנים שמיחצנים את עצמם זה פתטי. תסתכל במראה!
- 3.דני מלך 12/03/2012 16:56הגב לתגובה זועוד לקוח אסטרטגי מדהים למחלקת האופנה של המשרד.את הלקוח תנהל המנהלת האסטרטגית של חטיבת הנעליים שכבר עתה מנהלת עשרות מותגי אופנה מובילים.. לקוח זה הינו שלב נוסף להפיכת המשרד למוביל בינלאומי שכיום מנהל מגעים למכירת חטיבת הפאשן למגהקונצרן האמריקני "טרפיקגרופ" שבוחן כניסה ראשונה לישראל
- 2.cc 12/03/2012 16:25הגב לתגובה זוcc
- 1.יהורם 12/03/2012 11:42הגב לתגובה זוכשאין מה להוציא לתקשורת שולפים אייטם בשקל ומנסחים קומיוניקט רדוד. הרי התקציב של בריל כבר נמצא בשני המשרדים, לכן זה לא לקוח חדש. העיקר שדחפתם עוד שורה לאייס ועוד עמוד לתיק העיתונות

אפל מעלה את מחיר TV+ ב-30% ל-13 דולר לחודש
העלאת המחיר מגיעה במקביל לעליות דומות אצל מתחרות, אך אפל נותרת עם מודל אחיד ללא גרסה זולה עם פרסומות; ההכנסות מהשירותים הפכו לאחד ממנועי הצמיחה הבולטים של החברה
שירותי הסטרימינג מתייקרים, גם באפל - אפל עדכנה כי תעלה את מחיר המנוי החודשי לשירות הסטרימינג TV+ מ-10 דולר ל-13 דולר, כלומר עלייה של כ-30%. העלייה תחול מיידית למנויים חדשים בארה"ב ובמספר שווקים בינלאומיים. עבור לקוחות קיימים, נראה שהשינוי צפוי להיכנס לתוקף בהמשך, בהתאם למחזור החיוב.
בעוד שמחיר החבילה השנתית של TV+ יישאר 99 דולר, באפל מדגישים כי מחיר חבילת השירותים Apple One לא משתנה. כלומר, לקוחות שמשלמים על חבילת השירותים המאוחדת של אפל הכוללת גם iCloud, Apple Music ועוד, ייהנו מהטבה עקיפה.
המהלך של אפל משתלב במגמה רחבה של עליות מחירים בשוק הסטרימינג. עם זאת, בניגוד למתחרותיה כמו נטפליקס, דיסני+ ו-HBO Max, אפל ממשיכה להציע רק תכנית אחת - בלי גרסה בסיסית עם פרסומות או מדרגות תמחור.
ייתכן שזה שומר על חוויית צפייה נקייה ומבודלת, אך מצד שני גם מגביל את קצב ההתרחבות. מאז שהושק ב-2019, TV+ נחשב לשחקן איכותי אך עם קהל מצומצם יחסית. עם זאת, התכנים המקוריים של אפל ממשיכים לקצור הכרה, כולל 81 מועמדויות לאמי בחודש שעבר, כש-Severance גרפה לבדה 27 מועמדויות בעונתה השנייה.
- אפל מהמרת על הודו ופותחת חנות שלישית
- מנוע החיפוש המפורסם בעולם מגיע לנאסד"ק ומה קרה היום לפני 72 שנה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ההחלטה להעלות מחירים מתקבלת על רקע גידול בהכנסות חטיבת השירותים של אפל. ברבעון האחרון רשמה החברה עלייה של 13% בהכנסות ממגזר זה שהגיעו ל-27.4 מיליארד דולר. מדובר בנתח הולך וגדל בפעילות של אפל, במיוחד בתקופה שבה מכירות האייפון נמצאות במגמת האטה.

אפל מעלה את מחיר TV+ ב-30% ל-13 דולר לחודש
העלאת המחיר מגיעה במקביל לעליות דומות אצל מתחרות, אך אפל נותרת עם מודל אחיד ללא גרסה זולה עם פרסומות; ההכנסות מהשירותים הפכו לאחד ממנועי הצמיחה הבולטים של החברה
שירותי הסטרימינג מתייקרים, גם באפל - אפל עדכנה כי תעלה את מחיר המנוי החודשי לשירות הסטרימינג TV+ מ-10 דולר ל-13 דולר, כלומר עלייה של כ-30%. העלייה תחול מיידית למנויים חדשים בארה"ב ובמספר שווקים בינלאומיים. עבור לקוחות קיימים, נראה שהשינוי צפוי להיכנס לתוקף בהמשך, בהתאם למחזור החיוב.
בעוד שמחיר החבילה השנתית של TV+ יישאר 99 דולר, באפל מדגישים כי מחיר חבילת השירותים Apple One לא משתנה. כלומר, לקוחות שמשלמים על חבילת השירותים המאוחדת של אפל הכוללת גם iCloud, Apple Music ועוד, ייהנו מהטבה עקיפה.
המהלך של אפל משתלב במגמה רחבה של עליות מחירים בשוק הסטרימינג. עם זאת, בניגוד למתחרותיה כמו נטפליקס, דיסני+ ו-HBO Max, אפל ממשיכה להציע רק תכנית אחת - בלי גרסה בסיסית עם פרסומות או מדרגות תמחור.
ייתכן שזה שומר על חוויית צפייה נקייה ומבודלת, אך מצד שני גם מגביל את קצב ההתרחבות. מאז שהושק ב-2019, TV+ נחשב לשחקן איכותי אך עם קהל מצומצם יחסית. עם זאת, התכנים המקוריים של אפל ממשיכים לקצור הכרה, כולל 81 מועמדויות לאמי בחודש שעבר, כש-Severance גרפה לבדה 27 מועמדויות בעונתה השנייה.
- אפל מהמרת על הודו ופותחת חנות שלישית
- מנוע החיפוש המפורסם בעולם מגיע לנאסד"ק ומה קרה היום לפני 72 שנה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ההחלטה להעלות מחירים מתקבלת על רקע גידול בהכנסות חטיבת השירותים של אפל. ברבעון האחרון רשמה החברה עלייה של 13% בהכנסות ממגזר זה שהגיעו ל-27.4 מיליארד דולר. מדובר בנתח הולך וגדל בפעילות של אפל, במיוחד בתקופה שבה מכירות האייפון נמצאות במגמת האטה.