דובר חדש למשרד להגנת הסביבה: רן ליאור, עורך ורכז כתבים ב'ישראל היום'

לפני שהחל לעבוד בעיתון היה ליאור יועץ התקשורת של לימור לבנת ועוד לפני כן - כתב חדשות 10. הוא יחליף בתפקיד את הדבר היוצא, יקותיאל צפרי
דפנה פלס | (15)

דובר ירוק: רן ליאור, עורך ורכז כתבים ב'ישראל היום', חוצה את הקווים בפעם השניה בקריירה ומחליף את יקותיאל צפרי כדובר המשרד להגנת הסביבה - כך נודע לאייס. עוד נודע כי הכניסה לתפקיד תהיה בעוד כשבועיים.

ליאור (28), תושב תל אביב, החל את דרכו בתקשורת ככתב נוער בעיתון 'על השרון' מבית ידיעות אחרונות ולאחר מכן התגייס לצה"ל ושירת ככתב צבאי ב'במחנה'. במהלך עבודתו בעיתון הוא היה, בין היתר, הראשון לפרסם את הסכסוך שהתגלע בין הרמטכ"ל דאז, משה יעלון, לבין שר הביטחון שאול מופז בעניין מבנה מטה צה"ל.

לאחר שחרורו מהצבא ליאור החל לעבוד בחדשות 10, תחילה ככתב לענייני תשתיות ושיכון ואחר כך ככתב חינוך. לאחר כ-3 שנים בערוץ החליט לשנות כיוון והפך ליועץ התקשורת של שרת התרבות והספורט לימור לבנת ולאחר כשנה של עבודה עבר לישראל היום.

תגובות לכתבה(15):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 14.
    שני 07/03/2012 10:33
    הגב לתגובה זו
    והמשרד בירושלים ישן ומיושן . ארדן ילך = האפור שוב יבלוט . מי שמכיר יודע ..
  • 13.
    בחור תחמן (ל"ת)
    רון 06/03/2012 10:09
    הגב לתגובה זו
  • 12.
    עפרון לא מחודד (ל"ת)
    עט נובע 05/03/2012 22:05
    הגב לתגובה זו
  • 11.
    רועי 05/03/2012 20:32
    הגב לתגובה זו
    באחד האנשים המבריקים בתקשורת הישראלית, רן ליאור
  • 10.
    שי 05/03/2012 17:59
    הגב לתגובה זו
    זמן הוא יחזיק שם ?
  • 9.
    רות 05/03/2012 14:11
    הגב לתגובה זו
    המון המון הצלחה.. הצלחה אישית במקרה זה היא הצלחה של כולנו!!!
  • 8.
    צופה אדוק ב10 05/03/2012 01:08
    הגב לתגובה זו
    http://www.youtube.com/watch?v=dNwxspgtlZE&feature=player_embedded
  • 7.
    ניר 05/03/2012 01:06
    הגב לתגובה זו
    בהצלחה איש יקר
  • 6.
    אילת 04/03/2012 22:23
    הגב לתגובה זו
    כמי שמכירה היטב את המשרד הממשלתי הזה - הוא מיושן כמו רבים אחרים - ויש בו עובדי מדינה חלשים.. כולם רק רוצים להעביר את היום . הוא בחור צעיר - אין מצב שיהיה לו מעניין שמה ועל זה באמת חבל !! עדיף לטובתו שינסה להחזיק מעמד איזו עונה ולעזוב ..
  • 5.
    לאן עוזב קותי? (ל"ת)
    שולי 04/03/2012 22:09
    הגב לתגובה זו
  • 4.
    יונתן 04/03/2012 20:27
    הגב לתגובה זו
    מה זהו? נגמרה כבר הבושה לגמרי? חשבתי שהמשרד להגנת הסביבה הוא משרד ממשלתי שמחויב למכרז בהליך תקין? נו שויין ואחר כך יגידו שעוד עיתונאי לא הצליח כדובר וחוזר חלילה...
  • היה מכרז ורן זכה בו באושר (ל"ת)
    05/03/2012 16:38
    הגב לתגובה זו
  • 3.
    פנינה 04/03/2012 19:19
    הגב לתגובה זו
    בהצלחה- הרוויחו במשרד להגנת הסביבה
  • 2.
    יוד 04/03/2012 17:08
    הגב לתגובה זו
    שיעבוד במשרד להגנת הסביבה!
  • 1.
    אוהד ר 04/03/2012 17:05
    הגב לתגובה זו
    בחירה מצויינת לתפקיד, ישר כח
אפל TV (אפל)אפל TV (אפל)

אפל מעלה את מחיר TV+ ב-30% ל-13 דולר לחודש

העלאת המחיר מגיעה במקביל לעליות דומות אצל מתחרות, אך אפל נותרת עם מודל אחיד ללא גרסה זולה עם פרסומות; ההכנסות מהשירותים הפכו לאחד ממנועי הצמיחה הבולטים של החברה

עמית בר |
נושאים בכתבה אפל אפל TV

שירותי הסטרימינג מתייקרים, גם באפל - אפל עדכנה כי תעלה את מחיר המנוי החודשי לשירות הסטרימינג TV+ מ-10 דולר ל-13 דולר, כלומר עלייה של כ-30%. העלייה תחול מיידית למנויים חדשים בארה"ב ובמספר שווקים בינלאומיים. עבור לקוחות קיימים, נראה שהשינוי צפוי להיכנס לתוקף בהמשך, בהתאם למחזור החיוב.

בעוד שמחיר החבילה השנתית של TV+ יישאר 99 דולר, באפל מדגישים כי מחיר חבילת השירותים Apple One לא משתנה. כלומר, לקוחות שמשלמים על חבילת השירותים המאוחדת של אפל הכוללת גם iCloud, Apple Music ועוד, ייהנו מהטבה עקיפה.


המהלך של אפל משתלב במגמה רחבה של עליות מחירים בשוק הסטרימינג. עם זאת, בניגוד למתחרותיה כמו נטפליקס, דיסני+ ו-HBO Max, אפל ממשיכה להציע רק תכנית אחת - בלי גרסה בסיסית עם פרסומות או מדרגות תמחור.

ייתכן שזה שומר על חוויית צפייה נקייה ומבודלת, אך מצד שני גם מגביל את קצב ההתרחבות. מאז שהושק ב-2019, TV+ נחשב לשחקן איכותי אך עם קהל מצומצם יחסית. עם זאת, התכנים המקוריים של אפל ממשיכים לקצור הכרה,  כולל 81 מועמדויות לאמי בחודש שעבר, כש-Severance גרפה לבדה 27 מועמדויות בעונתה השנייה.


ההחלטה להעלות מחירים מתקבלת על רקע גידול בהכנסות חטיבת השירותים של אפל. ברבעון האחרון רשמה החברה עלייה של 13% בהכנסות ממגזר זה שהגיעו ל-27.4 מיליארד דולר. מדובר בנתח הולך וגדל בפעילות של אפל, במיוחד בתקופה שבה מכירות האייפון נמצאות במגמת האטה.

אפל TV (אפל)אפל TV (אפל)

אפל מעלה את מחיר TV+ ב-30% ל-13 דולר לחודש

העלאת המחיר מגיעה במקביל לעליות דומות אצל מתחרות, אך אפל נותרת עם מודל אחיד ללא גרסה זולה עם פרסומות; ההכנסות מהשירותים הפכו לאחד ממנועי הצמיחה הבולטים של החברה

עמית בר |
נושאים בכתבה אפל אפל TV

שירותי הסטרימינג מתייקרים, גם באפל - אפל עדכנה כי תעלה את מחיר המנוי החודשי לשירות הסטרימינג TV+ מ-10 דולר ל-13 דולר, כלומר עלייה של כ-30%. העלייה תחול מיידית למנויים חדשים בארה"ב ובמספר שווקים בינלאומיים. עבור לקוחות קיימים, נראה שהשינוי צפוי להיכנס לתוקף בהמשך, בהתאם למחזור החיוב.

בעוד שמחיר החבילה השנתית של TV+ יישאר 99 דולר, באפל מדגישים כי מחיר חבילת השירותים Apple One לא משתנה. כלומר, לקוחות שמשלמים על חבילת השירותים המאוחדת של אפל הכוללת גם iCloud, Apple Music ועוד, ייהנו מהטבה עקיפה.


המהלך של אפל משתלב במגמה רחבה של עליות מחירים בשוק הסטרימינג. עם זאת, בניגוד למתחרותיה כמו נטפליקס, דיסני+ ו-HBO Max, אפל ממשיכה להציע רק תכנית אחת - בלי גרסה בסיסית עם פרסומות או מדרגות תמחור.

ייתכן שזה שומר על חוויית צפייה נקייה ומבודלת, אך מצד שני גם מגביל את קצב ההתרחבות. מאז שהושק ב-2019, TV+ נחשב לשחקן איכותי אך עם קהל מצומצם יחסית. עם זאת, התכנים המקוריים של אפל ממשיכים לקצור הכרה,  כולל 81 מועמדויות לאמי בחודש שעבר, כש-Severance גרפה לבדה 27 מועמדויות בעונתה השנייה.


ההחלטה להעלות מחירים מתקבלת על רקע גידול בהכנסות חטיבת השירותים של אפל. ברבעון האחרון רשמה החברה עלייה של 13% בהכנסות ממגזר זה שהגיעו ל-27.4 מיליארד דולר. מדובר בנתח הולך וגדל בפעילות של אפל, במיוחד בתקופה שבה מכירות האייפון נמצאות במגמת האטה.