דובר חדש למשרד להגנת הסביבה: רן ליאור, עורך ורכז כתבים ב'ישראל היום'
דובר ירוק: רן ליאור, עורך ורכז כתבים ב'ישראל היום', חוצה את הקווים בפעם השניה בקריירה ומחליף את יקותיאל צפרי כדובר המשרד להגנת הסביבה - כך נודע לאייס. עוד נודע כי הכניסה לתפקיד תהיה בעוד כשבועיים.
ליאור (28), תושב תל אביב, החל את דרכו בתקשורת ככתב נוער בעיתון 'על השרון' מבית ידיעות אחרונות ולאחר מכן התגייס לצה"ל ושירת ככתב צבאי ב'במחנה'. במהלך עבודתו בעיתון הוא היה, בין היתר, הראשון לפרסם את הסכסוך שהתגלע בין הרמטכ"ל דאז, משה יעלון, לבין שר הביטחון שאול מופז בעניין מבנה מטה צה"ל.
לאחר שחרורו מהצבא ליאור החל לעבוד בחדשות 10, תחילה ככתב לענייני תשתיות ושיכון ואחר כך ככתב חינוך. לאחר כ-3 שנים בערוץ החליט לשנות כיוון והפך ליועץ התקשורת של שרת התרבות והספורט לימור לבנת ולאחר כשנה של עבודה עבר לישראל היום.
- 14.שני 07/03/2012 10:33הגב לתגובה זווהמשרד בירושלים ישן ומיושן . ארדן ילך = האפור שוב יבלוט . מי שמכיר יודע ..
- 13.בחור תחמן (ל"ת)רון 06/03/2012 10:09הגב לתגובה זו
- 12.עפרון לא מחודד (ל"ת)עט נובע 05/03/2012 22:05הגב לתגובה זו
- 11.רועי 05/03/2012 20:32הגב לתגובה זובאחד האנשים המבריקים בתקשורת הישראלית, רן ליאור
- 10.שי 05/03/2012 17:59הגב לתגובה זוזמן הוא יחזיק שם ?
- 9.רות 05/03/2012 14:11הגב לתגובה זוהמון המון הצלחה.. הצלחה אישית במקרה זה היא הצלחה של כולנו!!!
- 8.צופה אדוק ב10 05/03/2012 01:08הגב לתגובה זוhttp://www.youtube.com/watch?v=dNwxspgtlZE&feature=player_embedded
- 7.ניר 05/03/2012 01:06הגב לתגובה זובהצלחה איש יקר
- 6.אילת 04/03/2012 22:23הגב לתגובה זוכמי שמכירה היטב את המשרד הממשלתי הזה - הוא מיושן כמו רבים אחרים - ויש בו עובדי מדינה חלשים.. כולם רק רוצים להעביר את היום . הוא בחור צעיר - אין מצב שיהיה לו מעניין שמה ועל זה באמת חבל !! עדיף לטובתו שינסה להחזיק מעמד איזו עונה ולעזוב ..
- 5.לאן עוזב קותי? (ל"ת)שולי 04/03/2012 22:09הגב לתגובה זו
- 4.יונתן 04/03/2012 20:27הגב לתגובה זומה זהו? נגמרה כבר הבושה לגמרי? חשבתי שהמשרד להגנת הסביבה הוא משרד ממשלתי שמחויב למכרז בהליך תקין? נו שויין ואחר כך יגידו שעוד עיתונאי לא הצליח כדובר וחוזר חלילה...
- היה מכרז ורן זכה בו באושר (ל"ת)05/03/2012 16:38הגב לתגובה זו
- 3.פנינה 04/03/2012 19:19הגב לתגובה זובהצלחה- הרוויחו במשרד להגנת הסביבה
- 2.יוד 04/03/2012 17:08הגב לתגובה זושיעבוד במשרד להגנת הסביבה!
- 1.אוהד ר 04/03/2012 17:05הגב לתגובה זובחירה מצויינת לתפקיד, ישר כח

אפל מעלה את מחיר TV+ ב-30% ל-13 דולר לחודש
העלאת המחיר מגיעה במקביל לעליות דומות אצל מתחרות, אך אפל נותרת עם מודל אחיד ללא גרסה זולה עם פרסומות; ההכנסות מהשירותים הפכו לאחד ממנועי הצמיחה הבולטים של החברה
שירותי הסטרימינג מתייקרים, גם באפל - אפל עדכנה כי תעלה את מחיר המנוי החודשי לשירות הסטרימינג TV+ מ-10 דולר ל-13 דולר, כלומר עלייה של כ-30%. העלייה תחול מיידית למנויים חדשים בארה"ב ובמספר שווקים בינלאומיים. עבור לקוחות קיימים, נראה שהשינוי צפוי להיכנס לתוקף בהמשך, בהתאם למחזור החיוב.
בעוד שמחיר החבילה השנתית של TV+ יישאר 99 דולר, באפל מדגישים כי מחיר חבילת השירותים Apple One לא משתנה. כלומר, לקוחות שמשלמים על חבילת השירותים המאוחדת של אפל הכוללת גם iCloud, Apple Music ועוד, ייהנו מהטבה עקיפה.
המהלך של אפל משתלב במגמה רחבה של עליות מחירים בשוק הסטרימינג. עם זאת, בניגוד למתחרותיה כמו נטפליקס, דיסני+ ו-HBO Max, אפל ממשיכה להציע רק תכנית אחת - בלי גרסה בסיסית עם פרסומות או מדרגות תמחור.
ייתכן שזה שומר על חוויית צפייה נקייה ומבודלת, אך מצד שני גם מגביל את קצב ההתרחבות. מאז שהושק ב-2019, TV+ נחשב לשחקן איכותי אך עם קהל מצומצם יחסית. עם זאת, התכנים המקוריים של אפל ממשיכים לקצור הכרה, כולל 81 מועמדויות לאמי בחודש שעבר, כש-Severance גרפה לבדה 27 מועמדויות בעונתה השנייה.
- אפל מהמרת על הודו ופותחת חנות שלישית
- מנוע החיפוש המפורסם בעולם מגיע לנאסד"ק ומה קרה היום לפני 72 שנה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ההחלטה להעלות מחירים מתקבלת על רקע גידול בהכנסות חטיבת השירותים של אפל. ברבעון האחרון רשמה החברה עלייה של 13% בהכנסות ממגזר זה שהגיעו ל-27.4 מיליארד דולר. מדובר בנתח הולך וגדל בפעילות של אפל, במיוחד בתקופה שבה מכירות האייפון נמצאות במגמת האטה.

אפל מעלה את מחיר TV+ ב-30% ל-13 דולר לחודש
העלאת המחיר מגיעה במקביל לעליות דומות אצל מתחרות, אך אפל נותרת עם מודל אחיד ללא גרסה זולה עם פרסומות; ההכנסות מהשירותים הפכו לאחד ממנועי הצמיחה הבולטים של החברה
שירותי הסטרימינג מתייקרים, גם באפל - אפל עדכנה כי תעלה את מחיר המנוי החודשי לשירות הסטרימינג TV+ מ-10 דולר ל-13 דולר, כלומר עלייה של כ-30%. העלייה תחול מיידית למנויים חדשים בארה"ב ובמספר שווקים בינלאומיים. עבור לקוחות קיימים, נראה שהשינוי צפוי להיכנס לתוקף בהמשך, בהתאם למחזור החיוב.
בעוד שמחיר החבילה השנתית של TV+ יישאר 99 דולר, באפל מדגישים כי מחיר חבילת השירותים Apple One לא משתנה. כלומר, לקוחות שמשלמים על חבילת השירותים המאוחדת של אפל הכוללת גם iCloud, Apple Music ועוד, ייהנו מהטבה עקיפה.
המהלך של אפל משתלב במגמה רחבה של עליות מחירים בשוק הסטרימינג. עם זאת, בניגוד למתחרותיה כמו נטפליקס, דיסני+ ו-HBO Max, אפל ממשיכה להציע רק תכנית אחת - בלי גרסה בסיסית עם פרסומות או מדרגות תמחור.
ייתכן שזה שומר על חוויית צפייה נקייה ומבודלת, אך מצד שני גם מגביל את קצב ההתרחבות. מאז שהושק ב-2019, TV+ נחשב לשחקן איכותי אך עם קהל מצומצם יחסית. עם זאת, התכנים המקוריים של אפל ממשיכים לקצור הכרה, כולל 81 מועמדויות לאמי בחודש שעבר, כש-Severance גרפה לבדה 27 מועמדויות בעונתה השנייה.
- אפל מהמרת על הודו ופותחת חנות שלישית
- מנוע החיפוש המפורסם בעולם מגיע לנאסד"ק ומה קרה היום לפני 72 שנה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ההחלטה להעלות מחירים מתקבלת על רקע גידול בהכנסות חטיבת השירותים של אפל. ברבעון האחרון רשמה החברה עלייה של 13% בהכנסות ממגזר זה שהגיעו ל-27.4 מיליארד דולר. מדובר בנתח הולך וגדל בפעילות של אפל, במיוחד בתקופה שבה מכירות האייפון נמצאות במגמת האטה.