'שיער', המחזמר: גיל-עד תדמית מתחיל לטפל בתקציב היח"צ של מישל מרסייה

החברה מתמחה בפיתוח מוצרי טיפוח וטיפול לשיער וחתומה על פטנטים בינלאומיים. באחרונה חתמה הסכם שת"פ עם 'שסטוביץ' להפצת המותג
דפנה פלס | (2)

גיל-עד שמים ווקס: משרד גיל-עד תדמית קיבל לידיו את תקציב היח"צ של 'מישל מרסייה'. החברה מתמחה בפיתוחם של מוצרי טיפוח וטיפול לשיער שמוגנים בפטנטים בינלאומיים.

מישל מרסייה מפעילה 4 סניפים בארץ ומשווקת את מוצריה ב-15 מדינות ברחבי העולם, לרבות אנגליה, קנדה, ארצות הברית, איטליה וספרד. באחרונה נחחתם הסכם שיתוף פעולה בין החברה לבין חברת שסטוביץ, שבמסגרתו יופץ המותג וישווק בהיקף פעילות שעומד על כ-50 מיליון שקל.

לדברי מנכ"ל מישל מרסייה, אבשלום הרשקוביץ, המהלך מול שסטוביץ הנו חלק מהאסטרטגיה הגלובלית של החברה, שנועדה למצב אותה כבעלת נוכחות בולטת בשוק הבינלאומי.

תגובות לכתבה(2):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 2.
    gili & oren you are true pro's (ל"ת)
    typ 04/03/2012 12:03
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    מודי 27/02/2012 14:50
    הגב לתגובה זו
    לא יורדים מהכותרות הגיל-עד האלו... מישהו שם כנראה מבין משהו ביח"צ