'שיער', המחזמר: גיל-עד תדמית מתחיל לטפל בתקציב היח"צ של מישל מרסייה
החברה מתמחה בפיתוח מוצרי טיפוח וטיפול לשיער וחתומה על פטנטים בינלאומיים. באחרונה חתמה הסכם שת"פ עם 'שסטוביץ' להפצת המותג
גיל-עד שמים ווקס: משרד גיל-עד תדמית קיבל לידיו את תקציב היח"צ של 'מישל מרסייה'. החברה מתמחה בפיתוחם של מוצרי טיפוח וטיפול לשיער שמוגנים בפטנטים בינלאומיים.
מישל מרסייה מפעילה 4 סניפים בארץ ומשווקת את מוצריה ב-15 מדינות ברחבי העולם, לרבות אנגליה, קנדה, ארצות הברית, איטליה וספרד. באחרונה נחחתם הסכם שיתוף פעולה בין החברה לבין חברת שסטוביץ, שבמסגרתו יופץ המותג וישווק בהיקף פעילות שעומד על כ-50 מיליון שקל.
לדברי מנכ"ל מישל מרסייה, אבשלום הרשקוביץ, המהלך מול שסטוביץ הנו חלק מהאסטרטגיה הגלובלית של החברה, שנועדה למצב אותה כבעלת נוכחות בולטת בשוק הבינלאומי.
- 2.gili & oren you are true pro's (ל"ת)typ 04/03/2012 12:03הגב לתגובה זו
- 1.מודי 27/02/2012 14:50הגב לתגובה זולא יורדים מהכותרות הגיל-עד האלו... מישהו שם כנראה מבין משהו ביח"צ