כל הארץ דגים דגים: 2 משרדי יח"צ עם 4 תקציבים - שניים מהם הישר מהים
משרד יחסי הציבור רונן הלל נבחר לנהל את הפעילות התקשורתית של חברת דגת הארץ - כך נודע לאייס. החברה, שמתמחה בשיווק פילה דג טרי מתוצרת הארץ, השלימה באחרונה תהליך מיתוג מחדש ושכרה את שירותיו של המשרד על מנת להרחיב את פעילותה השיווקית ולהגדיל את המודעות ליתרונות התוצרת.
לדברי רונן הלל, "חברת דגת הארץ זיהתה, באמצעות מחקרי שוק שערכה, את החסמים שבקניית דגים טריים ברשתות השיווק והצליחה לפתח קוסנפט חדש של דגים טריים המוצעים במגשית אטומה, במשקל 400 גרם. מגשית זו שומרת על טריות הדג ועל איכות המוצר ומהווה הזדמנות לקהל הרחב לחזור ולאכול דגים טריים ובריאים שאותם ניתן לרכוש ברשתות המובילות".
עוד נודע לאייס כי משרד היח"צ של אסף נרינסקי, שהוקם לפני כשנה, זכה באחרונה ב-3 קציבים חדשים. התיקים שייכים לפארק המצפה התת ימי באילת, לחברת אילת אטרקציות, ולמכללה לניו מדיה.
פארק המצפה זוכה ליותר מחצי מיליון מבקרים בשנה ומציג, בין היתר, למעלה מ-800 מינים של דגי ים, בעלי חיים אחרים וצמחייה נדירה; חברת אילת אטרקציות מספקת מענה לקהל המבקרים בעיר הדרומית שמעוניין בייעוץ בתכנון חופשה בה או באפשרויות רכישת כרטיסים לאטרקציות השונות באופן מרוכז וללא עמלת סוכן. המכללה לניו מדיה, שממש באחרונה פתחה מחזור 13 במספר, מציעה לימודיים תיאורטיים ומעשיים בתקשורת, בשיווק ובפרסום עפ התמקדות בעולם הדיגיטאל.
- 4.שמשונה 23/01/2012 11:44הגב לתגובה זובדיחה
- 3.בהצלחה אסף. (ל"ת)רויטל 22/01/2012 12:45הגב לתגובה זו
- 2.אחד הרציניים 22/01/2012 11:44הגב לתגובה זומי הם בכלל????
- 1.כל הכבוד לאסף נרינסקי! (ל"ת)יחצניסט 22/01/2012 11:35הגב לתגובה זו
- גילית 23/01/2012 12:41הגב לתגובה זויחצ"ן עלום ללא רקורד... פרסום עצמי ונטו