"שתיים בשבילי": ארד תקשורת ממתיק את הקפה עם תקציב היח"צ של 'סוכרזית'

החברה שבבעלות 'ביסקול' ושהביאה לעולם את המותג 'סוכרזית', מתחילה לעבוד עם ארד לרגל השקתה של הסדרה 'סוכרזית מהטבע'
דפנה פלס | (2)

מחלקת סגנון חיים וצרכנות בארד תקשורת קיבלה לידיה את תקציב היח"צ של חברת 'סוכרזית' - כך נודע לאייס. המהלך שמהווה גם חזרה כללית של החברה לפעילות יח"צ, נעשה לרגל השקתה של סדרת המוצרים החדשה, 'סוכרזית מהטבע' - ממתיקים על בסיס טבעי.

חברת 'סוכרזית' שבבעלות קבוצת 'ביסקול', הנמצאת בשליטת משפחת לוי, נודעה בעיקר בזכות מותג 'סוכרזית' שהביא לעולם את מיכל ה'פטריה' הצהוב-ירוק. מלבד זאת, המוצרים שיוצאים ממפעליה משווקים ב-32 מדינות וכוללים את 'סוכרלייט טבליות', את 'סוכרלייט נוזל' ועוד.

ליאור לוי, מנכ"ל קבוצת ביסקול: "אנו שמחים לשוב לשתף פעולה עם ארד תקשורת, כפי שעשינו בעבר, לקראת תקופה מאתגרת של השקות חדשות והרחבת קו המוצרים של סוכרזית, ואני משוכנע ששיתוף הפעולה הזה יסייע לנו בעתיד הקרוב בהשגת המטרות העסקיות שלנו".

תגובות לכתבה(2):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 1.
    בהצלחה 11/01/2012 09:31
    הגב לתגובה זו
    אילן
  • חמוד אתה אילן :) (ל"ת)
    LJ 11/01/2012 10:29
    הגב לתגובה זו