עיר תחתית: נפתחה הדרך התת קרקעית בשרונה בת"א - צפו בתמונות
היום (ב') נפתח לתנועה החלק הראשון של מנהרת אריה לובה אליאב מתחת למתחם שרונה בדרום הקרייה, תל אביב. מדובר במקטע שהכניסה אליו היא לכיוון מערב על קפלן, והיציאה היא לכיוון מזרח על אותו רחוב.
מקטע זה מאפשר כניסה לחניון קריית הממשלה, דבר אשר יקל על מצוקת החניה של הבאים למתחם שרונה. הדרך תוביל לכ-10 חניונים של בנייני מגורים ומשרדים, המכילים כ-10,000 מקומות חנייה, מתוכם 30% מיועדים לשימוש הציבור.
1.2 מיליון מ"ר שטח בנוי ברוטו
פיתוח כל המתחם הינו פרי מיזם משותף של רשות מקרקעי ישראל ועיריית תל-אביב יפו. רשות מקרקעי ישראל תכננה את מתחם דרום הקרייה ושיווקה אותו ליזמים. למעשה פרויקט דרום הקריה משתרע על של כ- 190 דונם במרכז העיר תל אביב בין הרחובות קפלן, דרך בגין, חשמונאים/הארבעה ולאונרדו דה וינצ'י, וכולל בנייה של 500,000 מ"ר שטח עיקרי שהם כ- 1.2 מיליון מ"ר שטח בנוי ברוטו בשתי טבעות בניינים, אשר נשענים על פארק מרכזי בשטח של כ- 40 דונם.
- 5.כניסה לכיוון מערב ויציאה לכיוון מזרח? לא יכל להיות (ל"ת)מר ציפן 01/12/2014 16:36הגב לתגובה זו
- 4.עבודה בעיניים 01/12/2014 14:41הגב לתגובה זוהפטוצ'ני במתח, העגבניות בחזרות והקופה בעדכון מחירים.
- 3.אבי 01/12/2014 13:19הגב לתגובה זואבל לשרונה מתחם של עשרים יש 10000 אלף מקומות חניה ! ראש עיר צובע לנו את המדרכות שלנו הכול באדום לבן ! שגם אם מישהוא יבוא לקנות יקבל דוח 500 שקלים ןלא יגיע יותר לשוק ! הוא רק מעוניין במתחמים של עשרים ןלמחוק את עמך !!!! פשוט בןשה שאתם עושים להם פרסומת חיינם !!! תעשו השווה בין המחרים שם וכאן ! ורמת השרות והמסעדות בתקווה !! מספיק ללקק לעשרים כול הזמן ! רדו לעם !
- 2.ישראל 01/12/2014 13:00הגב לתגובה זולהקים מגדלים. רק מקמרקעי ישראל יכולה לזלזל כך בפוטנציאל של אדמה כה מרכזית בלב תל אביב, גוש דן ומדינת ישראל. להשאיר רבע מהמתחם תוך שימורו היה די והותר. המקום מרכזי אסטרטגי מדי כפארק ירוק.
- 1.דוד 01/12/2014 12:51הגב לתגובה זוהיא צריכה לשמור על אדמות המדינה ולסלק כל פולש, שפלש בלי היתר, בניגוד לחוק התכנון והבניה.מדובר בפלישה נרחבת בכל אזורי הארץ כולל הנגב והגליל.היא נכשלה כישלון מהדהד.צריך לפרקה ולבנות רשות חדשה.במקום למלא את תפקידה, היא עוטפת אותנו בקורי צבע על מנת לענג אותנו וטשטש את מחדליה באי שמירה על אדמות המדינה.