בית ספר לרייטינג: יותר מ-30% להשקה של תחרות המוזיקה לילדים של 'קשת'
ערב השקות מוצלח לזכיינית ערוץ 2 'קשת', גם בתקופה בה שוק הטלוויזיה יכול להיות מודאג מאד מהעתיד לבוא. על פי נתוני הצפייה בקרב משקי בית באוכלוסיה היהודית, כולל צפייה נדחית עד 2:00 בלילה, עולה כי ההשקה של
גם השקת
'המכתב של סימונה' (קשת, ערוץ 2) קיבלה 7.8%, מהדורת הלילה של 'ערב טוב עם גיא פינס' (ערוץ 10) עם 7.2%, 'היום שהיה' (ערוץ 10) הניבה 7%, 'לילה כלכלי' (ערוץ 10) זכתה ל-6.3%, 'צינור לילה' (ערוץ 10) עם 5.8%.
ראש בראש בפרה-פריים: 'תכנית חיסכון' (חדשות 2) עם 14.6%, 'אנשים' (קשת, ערוץ 2) קיבלה 11.6%, 'ערב טוב עם גיא פינס' (ערוץ 10) הניבה 10.4%.
בגזרת החדשות: 'חדשות 2' עם 24.5%, 'חדשות 10' עם 12.8%.
- 5.מעין 26/11/2011 18:15הגב לתגובה זומישל כוהן הכי יפה בעולם הוא שר הכי יפה
- 4.בלה 26/11/2011 11:42הגב לתגובה זואיך אני יכולה להירשם לבית ספר למוסיקה?
- 3.KO 24/11/2011 12:38הגב לתגובה זומה גם שקשת גנבה את פורמט the voice מבלי לשלם השינוי שיחיד זה ילדים והכיסא המסתובב
- 2.הרייטינג הוא קשקוש מקושקש (ל"ת)מישהו 24/11/2011 10:11הגב לתגובה זו
- 1.מני 24/11/2011 10:11הגב לתגובה זואין מילים ואין עוררין על כך שאם יש מישהו שיודע לעשות טלוויזיה זוהי חברת 'קשת'!
- סמי 24/11/2011 11:18הגב לתגובה זוזאת לא חוכמה גדולה לעשות כזאת תוכנית, זה כמו פסטיבל שירי ילדים,