רשמית: רשת קופיקס מעלה מחירים בסניפי בתי הקפה
נגמר הסיפור של קפה ב-5 שקלים. רשת קופיקס הוציאה בדקות האחרונות דיווח לבורסה לפיו דירקטוריון החברה החליט על העלאת המחיר הקבוע בבתי הקפה של הרשת ל-6 שקלים. בהודעה מוסבר כי העלאת המחיר היא "לאור התייקרות העלויות במשק (לרבות עליית שכר עבודה ומחירי חומרי גלם מסוימים) במהלך התקופה של שלוש וחצי השנים האחרונות". עדכון המחיר ייכנס לתוקף החל מיו ראשון הקרוב (19 בפברואר).
עוד נכתב בדיווח כי "החברה מעריכה שהמהלך האמור יתרום הן לשיפור הרווח של הזכיינים של אורבן קופיקס והן לשיפור הרווח של אורבן קופיקס ושל סופר קופיקס."
- 16.קובי 19/02/2017 06:21הגב לתגובה זונכון , המחיר עולה ב 20% שהם במקרה זה בסה"כ 1 שקל . מה זה 6 ש"ח מול 15 ש"ח ואף יותר לכוס קפה בבית קפה ? מי שמנהל עסק יודע שלא לאורך זמן אפשר לשמור על מחיר קבוע כאשר רוב המרכיבים עולה מחירם . אמשיך להיות לקוח נאמן של קופיקס תוך השוואת מחיר למתחרים .
- 15.רונית 18/02/2017 22:26הגב לתגובה זושיפרגנו בסופרגול הבא ב30 קלפים ב6 שקל :-) עלו והצליחו!
- 14.לא לנצח תמכור זול, תאוות הבצע חזקה יותר. (ל"ת)נילי 18/02/2017 21:37הגב לתגובה זו
- 13.עופר 17/02/2017 08:56הגב לתגובה זולכל הבכיינים. תגידו תודה על כך שהוא העמיד סטנדרט חדש לגבי הקפה והיה חלק חשוב במלחמת המחירים הגבוהים בארץ ושותף מלא למחאת יוקר המחיה בישראל. ריאלית היה נדרש להעלות את המחירים.. ואני מאמין ומקווה שהוא ימשיך למכור.. ויפה.. פרגנו!
- 12.משה ראשל"צ 16/02/2017 21:04הגב לתגובה זוההבדל אולי 20 אחוז אבל קפה בכל מקום אחר הוא 12 שקלים וזה 100 אחוז אז תחליטו
- 11.דוד 16/02/2017 20:24הגב לתגובה זוקופיקס הורידה מחירים צריך לשמר אותה
- 10.ישראל ישראלי 16/02/2017 19:34הגב לתגובה זומאבד את האמינות שלו.ושלא יעבוד עליכם כולל בקרנות הגשמה שלו.תברחו ממנו.
- 9.תאוות העושק דבקה גם 16/02/2017 18:57הגב לתגובה זועיניים גדולות לא שבעות ..בתכלס לא מעניין לא קונה אצלם כלום ממילא
- 8.רמי 16/02/2017 18:19הגב לתגובה זויש באפליקציה מלא מבצעים..מה מתעסקים עם שקל יותר.
- 7.עדיין כדאי.תמשיכו כך. (ל"ת)גג 16/02/2017 16:18הגב לתגובה זו
- 6.יעקב 16/02/2017 13:48הגב לתגובה זו20 אחוז ? על מה ולמה ?
- אנשים לא מבינים שזה המוןןןןןןן (ל"ת)דוד הגנן 16/02/2017 14:13הגב לתגובה זו
- 5.אוהב קפה 16/02/2017 13:41הגב לתגובה זועדיין זמינים וזולים , בזכותם כל המדינה משלמת מחיר שפוי
- 4.אסף 16/02/2017 13:33הגב לתגובה זוהם חושבים שהישראלים פראיירים ירד להם העבודה בצורה משמעותית ואין ספק
- 3.זאת תהיה תחילת הנפילה שלהם (ל"ת)דוד 16/02/2017 13:32הגב לתגובה זו
- 2.אני זוכר שהוא היה בערוץ 2 לא מזמן ואמר שלא יעלה (ל"ת)ש 16/02/2017 13:31הגב לתגובה זו
- 1.בן 16/02/2017 13:25הגב לתגובה זואני אמשיך לשלם בשמחה 6 שח, מחיר הוגן יחסית לגזל של בתי הקפה האחרים.

מחלבות גד הונפקה בתל אביב לפי שווי של 725 מיליון שקל
החברה גייסה 280 מיליון שקל בהנפקה שנרשמה בביקושי יתר של פי שלושה; כ־210 מיליון יוזרמו להשקעות ולפירעון חוב, ו־70 מיליון ממכירת מניות של גרין לאנטרן, דיסקונט קפיטל ומגדל.
מחלבות גד, אחת מיצרניות הגבינות המובילות בישראל, השלימה בהצלחה את הנפקת המניות שלה בבורסה בתל אביב. החברה גייסה 280 מיליון שקל לפי שווי של 725 מיליון שקל "לפני הכסף", מה שמציב את שוויה לאחר ההנפקה על 935 מיליון שקל.
הביקושים להנפקה חצו את רף 900 מיליון שקל, פי שלושה מסכום הגיוס. בסופו של דבר, כ־210 מיליון שקל יוזרמו ישירות לחברה להרחבת פעילותה ולפירעון חובות, ואילו 70 מיליון שקל גויסו ממכירת מניות של בעלי עניין – קרן גרין לאנטרן, דיסקונט קפיטל וחברת הביטוח מגדל. בין הרוכשים בהנפקה נמנו שמות בולטים בשוק ההון המקומי: מור, ילין לפידות, מיטב, כלל ואנליסט. עבורם, מדובר בחשיפה לחברה בעלת נתח משמעותי בשוק הגבינות, אשר מציגה צמיחה מתמשכת ורווחיות עולה בשנים האחרונות. עזרא כהן, מייסד החברה, שבידיו היה חצי מהמניות טרם ההנפקה, בחר שלא למכור מניות, כשהוא מחזיק כ־40% מהמניות.
הגיוס הנוכחי מהווה שלב נוסף בתוכנית הצמיחה של מחלבות גד. עיקר הכספים שייכנסו לקופת החברה – כ־200 מיליון שקל – צפויים להיות מופנים להשקעה במחלבה החדשה ובמרכז הלוגיסטי שמוקמים בתימורים. הפרויקט צפוי להכפיל את כושר הייצור של החברה ל־25 אלף טון בשנה, ולהגדיל משמעותית את המכירות והרווחיות עד סוף העשור.
בנוסף, חלק מהתמורה צפוי לשמש לפירעון מסגרות אשראי בהיקף של כ־115 מיליון שקל ולמימוש תוכניות נדל"ן. כך למשל, כהן מתכנן להסב את הקרקע עליה יושבת המחלבה הוותיקה בבת ים לטובת הקמת מגדל בן 35 קומות.
- מחלבות גד בדרך לבורסה, האם המחיר אטרקטיבי?
- גד בדרך לבורסה: תנפיק לפי שווי של עד 900 מיליון שקל
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
החברה, שהוקמה ב־1985, מחזיקה כיום בנתח של כ־6% משוק החלב המקומי. עם זאת, היא שחקן מוביל בתחומים ייחודיים: 37% מנתח שוק הגבינות המלוחות, 32% בקטגוריית הלאבנה, 29% בגבינות מיוחדות ו־19% בגבינות שמנת. מגוון המוצרים כולל גבינות בקר, עיזים וכבשים,
לצד יוגורטים, רטבים וקינוחים.