מהפכה בתחום השתלת השיער
השתלת שיער בארץ בשיטות חדשניות - ד"ר שלום שאלתיאל מסביר על השיטה שעשתה מהפכה בתחום
במהלך השנים האחרונות, מחפשים יותר ויותר גברים בני כל הגילאים אחר פתרונות להסתרת או העלמת הקרחת, וזאת למרות שמראה הראש הקירח הופך לטרנד מקובל בקרב גברים צעירים רבים. אם בעבר הלא רחוק עוד פנינו לפתרונות כמו פאה נוכרית או הדבקת שיער, השיטה הנפוצה היום היא ביצוע השתלת שיער, שהיא תהליך רפואי במהלכו מוצאים זקיקי יער או רצועות עור מהעורף, ומושתלים באזורי הקרקפת הדלילים או הקרחים לחלוטין.
לדברי ד"ר שלום שאלתיאל, הנחשב לאחד המומחים העולמיים בתחום השתלות השיער, הסיבות לתופעת ההתקרחות ולהידלדלות השיער בעשורים האחרונים אינן ברורות לחלוטין, אך לשמחתם של המחפשים לשדרג את מראה השיער והראש ולהצעיר את חזותם הכללית, נכנסה לאחרונה טכנולוגיה חדשה בתחום המאפשרת ביצוע השתלה מהירה וקלה יותר המאפשרת להגיע לתוצאות מרשימות בתוך זמן קצר יותר.
מהפכה בהשתלות השיער- שיטת DHI + FUE
ד"ר שאלתיאל מסביר כי השיער שעל ראשינו הוא למעשה סיב המורכב ברובו מחלבון, וצומח מזקיקים (בסיסי השערה) הנמצאים בשכבת העור התחתונה. השתלת שיער היא הליך רפואי מדויק, קפדני וסבלני החייב להתבצע במרפאה מוסמכת על ידי רופא המתמחה בתחום, באמצעות מכשור מיוחד ותחת מיקרוסקופ. השיטה החדשנית והמוצלחת להשתלת שיער נקראת FUE + DHI (( follicular unit extraction, בה מועברים זקיקי השיער ומושתלים אחד אחד באמצעות מכשור עדין ומדויק. השיטה נחשבת למתקדמת בעולם ומבטיחה קליטה מהירה ללא כאבים ומעניקה מראה שיער טבעי ושופע יותר.
- מחקר מצא: למה גברים במשרדי הממשלה מרוויחים עד 18% יותר מנשים?
- רק ל-7% מהשכירים במשק יש רכב צמוד, כמה מהם נשים?
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ד"ר שאלתיאל מדגיש כי יתרון בולט נוסף של השיטה החדשה הוא בכך שהיא בטוחה ביותר והטיפול אינו גורר בעקבותיו את תופעות הלוואי הלא נעימות (כמו נשירה של השיער הטבעי, התנפחויות, דימומים וכאבים) שאפיינו את הטיפולים בעבר, כך שהמטופל יכול לחזור לשגרת חייו תוך זמן קצר.
מה הסכנות והסיבוכים מביצוע השתלת שיער בשיטות מיושנות ?
הרופאים המומחים לתחום השתלת השיער מזהירים מפני תופעת השתלות השיער במרפאות זולות ולא מוכרות בחו"ל, וטוענים כי ישראלים רבים אינם מודעים לסיכונים הרפואיים הרבים הכרוכים בביצוע השתלה לא מקצועית במקומות שאין בהם תמיכה רפואית מתאימה. במקרים רבים מתבצעת ההשתלה בטכנולוגיות מיושנות, הנפוצות עדיין במרפאות להשתלת שיער בחו"ל ( ולמרבה ההפתעה גם בחלק מהמרפאות בארץ).
מאחר ומדובר בהליך רפואי מורכב, חשוב כי הרופא המטפל יכיר היטב את המטופל ואת מצבו הרפואי, בעיות מהן הוא סובל ותרופות שהוא נוטל. יש להדגיש כי לא כל אדם יכול לבצע השתלת שיער- אנשים הסובלים מבעיות רפואיות חייבים לבצע אותה במרפאה היכולה להעניק תמיכה רפואית מלאה במקרה של סיבוכים.
ביצוע השתלת שיער במרפאה מקצועית בארץ- לשיער מלא, טבעי ויפה
יש לזכור כי השתלת שיער מוצלחת הוא טיפול שעוברים פעם בחיים (ולכל היותר חוזרים לטיפולים משלימים), ומטרתו היא להעניק למטופל שיער שופע, חזק, בריא היכול לשנות ולשדרג באופן דרמטי את החזות הכללית של דמותנו. חשוב ביותר להשקיע זמן בחיפוש אחר רופא מקצועי מוסמך, וותיק ומוכר, במרפאה המשתמשת רק בשיטות החדשניות ביותר, שיביאו לתוצאה של שיער טבעי, מלא ויפה עליו חלמנו.
אתר הרשמי של ד"ר שלום שאלתיאל:
חדש! טיפול prp לצמיחה מהירה אחרי השתלת שיער.
- 1.אוריאל 06/06/2019 19:56הגב לתגובה זוממליץ בחום
אופיר לוינגר. צילום: יח"צמדוע שכונת נווה עופר עוקפת את אזורי היוקרה של ת"א?
בעוד שאזורי היוקרה בעיר רושמים ירידה חדה בכמות העסקאות, המשקיעים והזוגות הצעירים נמשכים דווקא לשכונת נווה עופר. אופיר לוינגר, מאנשי הנדל"ן הפעילים והמנוסים בשכונה, מסביר מה בדיוק מתרחש באזור שהצליח לעקוף את כל שאר השכונות בעיר
רגע לפני סיום שנת 2026, תמונת הנדל"ן בתל אביב מתבהרת והיא חושפת תפנית לא צפויה.
אם לאורך השנים התרגלנו לראות את מחירי הדירות בעיר הגדולה מטפסים ללא הפסקה, השנה האחרונה טלטלה את השוק והביאה עימה שינוי כיוון שלא ניתן להתעלם ממנו.
לפי נתונים עולה כי במחצית הראשונה של השנה נרשמה ירידה של 36% במספר עסקאות יד 2 בעיר, זאת לעומת התקופה אשתקד.
כשבוחנים לעומק את המספרים מגלים תמונה מפתיעה במיוחד. דווקא האזורים היוקרתיים, שנחשבו עד לא כל כך מזמן למבוקשים ביותר, הם אלה שספגו את הפגיעה הקשה.
- אנבידיה מפתחת את הצפון: קמפוס ענק בקריית טבעון ליותר מ-10,000 עובדים עד 2031
- 34 מיליון דולר: מישורים מוכרת מרכז קניות בצפון קרוליינה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
לדוגמה, בצפון החדש שיעור העסקאות ירד בכ-58%, בנווה אביבים נרשמה ירידה של 53%, ובנחלת יצחק ירידה של 42%.
צילום: Freepikמיתוסים באחזקת רכב: למה מים מהברז הורסים לכם את האוטו?
שימוש במים במקום נוזלים ייעודיים ובחירה לא נכונה של שמן מנוע עלולים לגרום נזק לרכב לאורך זמן. כך תעשו את הבחירה הנכונה ותשמרו על הביצועים והחיים של הרכב
כשמדברים על אחזקת רכב, יש מיתוסים רבים שמובילים לבחירות לא נכונות — במיוחד סביב שימוש במים במקום נוזלים ייעודיים, כמו גם טעויות בבחירת שמן מנוע או טיפול שוטף. להבין נכון את מה שכן חשוב — זה לשמור על הביצועים והחיים של הרכב.
המיתוס על "כל השמנים אותו דבר"
אחד המיתוסים הנפוצים ביותר בקרב בעלי רכבים הוא ההנחה שכל שמן מנוע זהה או דומה — ולכן לא באמת משנה איזה סוג שמן נוזל למנוע. בפועל, לכל מנוע דרישות ייחודיות בהתאם לעיצובו, תקני היצרן, טווחי טמפרטורה וצריכת דלק. שימוש בסוג לא מתאים של שמן מנוע עלול לגרום להצטברות בוצה בתוך הבלוקים, לשחיקה מואצת של החלקים הנעים בתוך הגלילים, לפגיעה ביעילות הדלק ואף לקיצור חיי המנוע. שמן בעל צמיגות לא נכונה יכול לא להגן כראוי על חלקי המנוע בזמן התנעה קרה, או לאפשר טיפול חום יעיל בזמן חום מנוע גבוה, וכל אלה עלולים לגרום לנזק מצטבר לאורך זמן.
גם כאשר מדובר בשמנים באותה קטגוריה (למשל, שמן סינתטי מול שמן חצי-סינתטי), עדיין יש לבדוק ולבחור לפי המלצות היצרן והתקנים הבינלאומיים. המלצה מקצועית היא להיצמד לנחיות היצרן, להחליף שמן בזמן הנדרש לפי ספר הרכב ולבחור שמן איכותי יותר מאשר זול במיוחד — כי זה ישפיע ישירות על ביצועי הרכב ובריאות המנוע לטווח הארוך.
מיתוס "מים זה בסדר – זה בסך הכל נוזל"
המיתוס השני והרע ביותר באחזקת רכב הוא ההנחה שניתן להשתמש במים מהברז במקום נוזל קירור, רק כי "בסך הכל זה נוזל והמידע מסביב הוא מוגזם". ההמלצה החד-משמעית של כל המוסכים והטכנאים המנוסים היא להשתמש אך ורק במוצר תקני של נוזל קירור לרכב, המכיל תוספים מיוחדים המונעים קפיאה בקור, רתיחה בחום גבוה וקורוזיה בתוך מערכת הקירור.
- כל היתרונות של רכב 7 מקומות למשפחות
- איך 52% ישפיעו על רכישת כלי רכב? המספר היומי
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
מים מהברז עלולים להקפא בחורף, לעלות על גדותיו בקיץ, לגרום להתרחבות ותזוזה של חלקים בתוך מערכת הקירור ואף ליצור חלודה וצבריות של פתרון שישפיעו על היעילות לאורך זמן. נוסף על כך, מים לבדם אינם מכילים את התוספים שמונעים היווצרות משקעים מזיקים, מעלה את הסיכון לנזק לרדיאטור, לפתח חורים או להוביל למצב שבו מנוע מתחמם יתר על המידה.
