"השאלה שנשאלת הכי הרבה היא אם ללכת על השקעות פאסיביות או אקטיביות. אפשר לדבר על זה יומיים"

זיו וולף | (4)
נושאים בכתבה מתכנן פיננסי

דור לוסקי. צילום: ענבל מרמרי

צילום: ענבל מרמרי

שם: דור לוסקי

תפקיד: מתכנן פיננסי 

מגורים: זכרון יעקב

מצב משפחתי: רווק

השכלה אקדמית ומקצועית: תואר ראשון בכלכלה 

ניסיון תעסוקתי: 3 שנים בבתי השקעות וחברות ביטוח, שנה בסוכנות ביטוח

 

דור לוסקי אהב להשוות בין מוצרים שונים כבר כשהיה ילד, וזה אחד הדברים שהובילו אותו אל התחום הפיננסי. בראיון לביזפורטל הוא מספר על הלקוח שחלה והוא הצליח למקסם לו את כספי הביטוח, איך הוא מרגיע לקוחות מבוהלים כשהשוק יורד ולמה לא היה משנה דבר בדרך שעשה עד כה.   

צפו בראיון המלא:

תגובות לכתבה(4):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 4.
    אור 11/09/2024 18:53
    הגב לתגובה זו
    אלוף
  • 3.
    רועי 03/09/2024 09:16
    הגב לתגובה זו
    ניתן לראות שהבחור מקצוען ואמפתי
  • 2.
    אלעד 03/09/2024 00:19
    הגב לתגובה זו
    דור תמשיך לעזור לכל כך הרבה אנשים אתה אמין, מקצועי ותמיד רואה את הבן אדם שמולך. אלוף!
  • 1.
    אושרה אילוז 02/09/2024 16:46
    הגב לתגובה זו
    תותח, משכנע, מקצוען
רכב חדש. אילוסטרציה. צילום יואב פולסרכב חדש. אילוסטרציה. צילום יואב פולס

כשסוכן הביטוח טועה - המבוטח משלם: פסק דין תקדימי חושף את מלכודת חידוש הביטוח

בית משפט השלום בקריות דחה תביעה נגד מנורה ביטוח וקבע: סוכנת הביטוח שלא בדקה את הפוליסה המחודשת היא האחראית לנזק של עשרות אלפי שקלים



עמית בר |

מבוטח שרכבו נגנב גילה מאוחר מדי שההרחבה החשובה ביותר בפוליסה - "תוספת שווי רכב", נעלמה בחידוש. פסק דין של השופט צבי כוחן מעלה שאלות קשות על אחריות סוכני הביטוח ומדגיש: גם ב-120 חידושים בחודש, אין תירוץ לרשלנות מקצועית.

רן נוימן חשב שהכל בסדר. הוא ביקש מסוכנת הביטוח שלו, הילה שגיא מסוכנות "ימית י.פ", לחדש את פוליסת הביטוח המקיף לרכבו החדש בדיוק באותם התנאים של השנה הקודמת. היא אישרה בווטסאפ: "הפוליסה היא אותה פוליסה בדיוק". חמישה חודשים אחר כך, כשרכבו נגנב, התברר שההרחבה הקריטית - "תוספת שווי רכב" שמבטיחה החזר מלא של מחיר הרכישה,  פשוט לא הייתה שם.

פסק הדין שניתן בבית משפט השלום בקריות חושף כשל מערכתי מדאיג בענף הביטוח: סוכנים שלא בודקים את הפוליסות שהם מחדשים, מבוטחים שסומכים עליהם באופן עיוור, וחברות ביטוח שמתנערות מאחריות כשהדברים משתבשים.

"בערך 120 חידושים ואני לא בודקת"

העדות המרכזית בתיק הגיעה דווקא מהילה שגיא עצמה, נציגת הסוכנות שטיפלה בחידוש. בחקירה נגדית היא הודתה: "יש לי בערך 120 חידושים ואם אני יודעת שפוליסה שאני מחדשת עוברת בין אחד לאחד עם אותם סעיפים עם אותם כיסויים, אז אני לא בודקת כי אני יודעת שזה אותו דבר".

כשנשאלה ישירות האם ראתה את הפוליסה שהופקה, התשובה הייתה חד-משמעית: "לא".

ההודאה הזו הייתה קריטית. היא חשפה שהסוכנת לא רק שלא סימנה את ההרחבה הנדרשת בטופס החידוש למנורה, אלא גם לא טרחה לבדוק את הפוליסה החדשה כשהתקבלה. רק אחרי הגניבה, כשפנתה למנורה בבקשה נואשת להוסיף את ההרחבה רטרואקטיבית, היא כתבה במייל: "בטעות בחידוש לא שמנו את הכיסוי של חדש תמורת ישן".