איש הקריאייטיב צור גולן מצטרף למשרד הפרסום ראובני פרידן
צור גולן (צילום: יח"צ)
.
אחד מאנשי הקריאייטיב הוותיקים והמוערכים בשוק הפרסום המקומי, צור גולן, מצטרף למשרד הפרסום ראובני פרידן. גולן ינהל את מחלקת הקריאייטיב יחד עם הסמנכ"לים ליאור נויפלד שעבר לפני כשנה ממשרד LEAD, ורועי גוטמן שהוביל עד כה את מחלקת הקריאיטיב של ARLO - חברת הדיגיטל של הקבוצה. גולן נכנס למשבצת של דני יעקובוביץ, שהצטרף למשרד הפרסום ברוקנר יער לוי כמשנה למנכ"ל ומנהל קריאייטיב ראשי.
לגולן היה חלק משמעותי משנות הפריחה הקריאטיבית של שלמור אבנון עמיחי, שם שימש כמנהל קריאייטיב ראשי ומנכ"ל משותף. הוא היה שותף ביצירת המותג אורנג' (כיום פרטנר, א"כ). בהמשך היה בעלים משותף ומנהל הקריאטיב של משרד הפרסום הבינלאומי M&C סאצ'י והקים את NEW - משרד קריאטיב עצמאי עם התמחות בסושיאל ובדיגיטל. לאורך השנים עבודות שלו, בין היתר עבור ביטוח ישיר, שטראוס, החברה המרכזית למשקאות, ישראכרט, טבע, סטימצקי, רולדין ועוד, זכו בפרסים בארץ ובעולם, כולל 12 אריות בפסטיבל קאן - פסטיבל הפרסום המוביל בעולם, שמתקיים מדי חודש יוני בריביירה הצרפתית.
.
מימין: ליאור נויפלד, צור גולן ורועי גוטמן (צילום: יח"צ)
.
"בהשאלה מעולם הספורט, אני גאה ונרגש להצטרף למועדון מפואר בענף הפרסום הישראלי", מסר גולן. "ראובני פרידן הוא מותג שחי ונושם פרסום, עם DNA של ניצחונות ושחקני נשמה מוכשרים בכל עמדה. מבטיח שנעלה למגרש בכל יום כדי ליהנות ולתת הכל. תודה אישית לניב חורש וזיו קורן על האמון וההזדמנות להוביל את ה"מועדון" יחד עם סמנכלי הקריאייטיב נויפלד וגוטמן".
זיו קורן וניב חורש, מנכ"לים משותפים בראובני פרידן, מסרו: "כקופירייטרים שהפכו למנכ"לים ומאמינים שיצירתיות היא הבסיס למותגים חזקים והצלחות עסקיות, אנחנו גאים על בניית נבחרת הקריאייטיב החזקה בישראל. נרגשים לקראת הצטרפותו של צור גולן, מאנשי הקריאייטיב המובילים בישראל, שמביא איתו עשרות שנות ניסיון ומאות קמפיינים מעולים למותגים הגדולים בישראל. מברכים את ליאור נויפלד, האיש המוכשר והמצחיק ביקום, שכבר חתום על קמפיינים מעולים בראובני פרידן, על מינויו לסמנכ"ל לענייני קריאייטיב מצוין ואנרגיות מעולות. גאים על קידומו של רועי גוטמן, הלב והנשמה של המשרד כבר 15 שנה ואחד מאנשי הארט הטובים בארץ, לאחר שהיה שותף בבנייה ובצמיחה המואצת של ARLO דיגיטל בשנתיים האחרונות. ולסיום רוצים להודות לדני יעקובוביץ, מנהל הקריאיטיב הראשי היוצא שלנו, שהוא גם חבר אהוב וגם שותף בכיר להצלחה של ראובני פרידן בשנים האחרונות. תודה דני".

תכנית הפרשנות של "האח הגדול" מתקרבת למספר הצופים של חדשות 12
כמו בכל מוצ"ש, חדשות 14 עם רייטינג נמוך במיוחד ו-"האח הגדול" של רשת בראש כל השידורים, גם בפריים טיים וגם לאחריו
כמו בכל מוצ"ש, אנחנו רואים שינוי במהדורות החדשות המרכזיות. אמנם חדשות 12 של קשת נשארת בראש, ממש מדי יום ביומו, ויש לה כמעט את מספר הצופים הכולל של שאר המהדורות, עם 13.4% רייטינג ו-345 אלף צופים, אבל השינוי נובע בעיקרו מחדשות 14, שהמהדורה שלהם נופלת למקום ה-4 במוצאי השבת, לפחות בקיץ כשהשבת יוצאת מאוחר והיא עומדת על 4% רייטינג בלבד ו-111 אלף צופים. אל המקום השני מתברגת מהדורת החדשות של ערוץ 13, עם 6.6% רייטינג ו-167 אלף צופים. מרוויחה נוספת היא מהדורת חדשות 11, שאותה מנחה איילה חסון, ועולה למקום השלישי עם רייטינג של 4.7% ומצליחה לחצות מזה זמן רב את רף 100 אלף הצופים, עם 106 אלף צופים.
מבחינת הפריים טיים, "האח הגדול" של רשת משאיר את כולם מאחור, עם 21.8% רייטינג ומעל חצי מיליון צופים, עם 572 אלף צופים. ריאליטי נוסף, "רוקדים עם כוכבים" של קשת, גם הוא פופולרי עם 15.7% ו-411 אלף צופים. פגישה עם רוני קובן, של כאן11, שבה התקיים ראיון עם חגי סגל, קיבלה 3.7% בלבד, עם 98 אלף צופים.
בשאר הרצועות, פגוש את העיתונות היתה עם 7.4% רייטינג ו-197 אלף צופים ברצועה המוקדמת שלה, ועלתה לאחר מכן ל-7.9% עם 209 אלף צופים. מוריה וברקו היו עם 3.4% רייטינג ו-85 אלף צופים ברצועה המוקדמת ולאחר מכן עלו ל-5.2% ו-131 אלף צופים.
מבחינת תכניות הלילה, שוב רשת מראה עד כמה מותג "האח הגדול" חזק, כשתכנית הפרשנות, "אח לילה" זכתה ל-297 אלף צופים, עם 11.7% רייטינג, נתון חריג לרצועה הזו. לעומתה, שרקי וג'קי ששודרו בקשת היו עם 7% רייטינג ו-174 אלף צופים.
- הריאליטי תמיד מנצח: חתונה ממבט שני בראש הפריים טיים
- קשת מובילה במהדורות, רשת בריאליטי
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7