Be. רשת הפארם החדשה של שופרסל
צילום: יח"צ

נחשף: הלוגו של רשת הפארם החדשה Be של שופרסל

בקרוב יעלה לאוויר קמפיין תקשורתי מושקע שבמרכזו פרסומת טלוויזיה שצולמה בקייב, אוקראינה. תגובות ראשונות ברשת מצביעות על דמיון ללוגו פרטנר וכאן
משה בנימין | (5)

רגע לפני היציאה הרשמית לדרך, אנחנו חושפים הבוקר (יום ד') באייס את הלוגו הרשמי של רשת הפארם החדשה של שופרסל, תחת השם BE. הרשת החדשה שהוקמה על חורבות התדמית המאובקת והתשושה של ניו פארם שנרכשה מרשת המשביר לצרכן לא מזכירה כהוא זה את המיתוג של קודמתה, מתוך החלטה ברורה למתוח קו מפריד בררו ועבה בין כל היסטוריית המותג עד היום לזו החדשה תחת שופרסל.  

על המיתוג הופקדה חברת פירמה מהמובילות בשוק המיתוג המקומי, לצד משרד הפרסום גיתם BBDO שקיבל לידיו את משימת ההשקה של הרשת החדשה שבה תולים תקוות רבות ברשת שופרסל. לאייס נודע עוד כי בקרוב יעלה לאוויר קמפיין תקשורתי מושקע שבמרכזו פרסומת טלוויזיה שצולמה בקייב, אוקראינה. 

נכון לעכשיו התגובות הראשוניות ברשת ללוגו החדש של שופרסל נעות בין הצבעה על הדמיון שלו ללוגו של כאן - תאגיד השידור הישראלי (שעוצב גם הוא על ידי פירמה) הלוגו של פרטנר עם דגש ברור על הצבעוניות והנתב החדש של בזק עם אזכור מובן מאליו לשם - BE.

לוגו כאן

לוגו פרטנר

תגובות לכתבה(5):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 4.
    גידי גוב 22/11/2018 08:03
    הגב לתגובה זו
    למען הסר ספק אני לא מפרסם את שופרסל, מי הגאון שמכל השמות בעולם היה צריך להעתיק שם של הנתב שלי
  • 3.
    אבל Be זה הנתב של בזק (ל"ת)
    עומר אדם 22/11/2018 08:00
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    בכל ענף יש מי שהוא A, ויש מי שהוא B... (ל"ת)
    מומחה לאותיות 21/11/2018 20:41
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    עולב 21/11/2018 15:16
    הגב לתגובה זו
    בפייסבוק. ממש קבוצת מיקוד מייצגת. מה הקשר לפרטנר, זה כחול וזה טורקיז
  • אבל תודה שזה מאוד דומה ללוגו של כאן (ל"ת)
    שם 21/11/2018 22:22
    הגב לתגובה זו
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.


  


אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.