לאחר העברת הבעלות: תקציב ניו פארם עובר ממקאן לגיתם
משרד הפרסום גיתם BBDO הוא המרוויח ממכירת רשת ניו פארם לשופרסל. המשרד שמלווה את רשת שופרסל מזה שנים רבות יחל לטפל בתקציב הפרסום של רשת הפארם שיעבור אליו ממקאן תל אביב, בו טופל עד לאחרונה כחלק מקבוצת המשביר.
בידי שופרסל היתה הבחירה בין גיתם לאדלר חומסקי שמטפל אף הוא בתקציב שופרסל. שני המשרדים חולקים יחד את התקציב כפי שהם עושים באופן דומה בתקציב הפרסום של בנק הפועלים. ברקע, בחצי השנה האחרונה התנהל מאבק בין גיתם ואדלר שראו עצמם אופציה טבעית לקבלת התקציב וכן מקאן שלא שש לוותר עליו כל כך מהר. היקף הפעילות השנתי של ניו פארם במדיה נאמד בכ-15 מיליון שקלים, מה שהופך אותו לאחד התקציבים הגדולים ביותר אם לא הגדול ביותר שמחליף ידיים בשנה האחרונה.
במקאן הבינו כבר לפני מספר חודשים לאן נושבת הרוח ובכל זאת ניסו להשאיר את תקציב ניו פארם במשרד למרות המכירה לשופרסל. רק לאחרונה הצטרפה למשרד שני שאול, לשעבר מנהלת בכירה במחלקת השיווק של סופר פארם ובשוק היו הערכות כי גיוסה ומינויה לתפקיד סמנכ"ל לקוחות היה בחלקו ניסיון להעביר מסר לניו פארם.
אורי וטרמן, מנכ"ל ניו פארם: "אנו מודים לקבוצת מקאן תל אביב על פועלה ופעילותה במשך השנים ועל תרומתה הרבה לחברה. במסגרת העברת השליטה בניו פארם וכחלק מהיערכות לשינויים בחברה הוחלט לעבור ממשרד הפרסום מקאן תל אביב לגיתם אשר מלווה את קבוצת שופרסל שנים רבות. אנו מברכים על הצטרפותה של גיתם היום למערך השיווק של ניו פארם ואני מאחל לכולנו הצלחה בהמשך הדרך".
- המוסדיים עשו לאחים אמיר את העבודה: מענק הפרישה של אברכהן יקוצץ
- דוחות טובים לשופרסל: הרווח הנקי: 89 מיליון שקל - 2.4% מההכנסות
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
- 3.גל 21/02/2018 08:43הגב לתגובה זויש לשופרסל לפחות שנה עבודה והשקעה של עשרות מיליוני שקלים בשביל שיהיה להם משהו ראוי ביד שיוכל לחלום על תחרות מול סופרפארם. פרסום זה הדבר האחרון שצריך להטריד אותם כרגע
- 2.אאא 20/02/2018 22:11הגב לתגובה זואאא
- 1.אא 20/02/2018 22:10הגב לתגובה זוא
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
