גרין מדיה: עדן ונונו תקודם לתפקיד סמנכ"ל לקוחות
לאחר שנתיים בחברת גרין מדיה, בהן שמש כמדיה פלנרית, עדן ונונו תקודם לתפקיד סמנכ"ל הלקוחות של החברה. במסגרת תפקידה בשנתיים אלו, ונונו ניהלה את תחום הפלנינג מדיה הדיגיטלית של ויזה כאל, לצד לקוחות נוספים וקמפיינים של רכש וניהול עבור לקוחות החברה בחו"ל.
את תחילת דרכה בענף עשתה לפני 9 שנים בחברת Moblin שבה נמנתה על הצוות שהקים את מחלקת המדיה ולאחר מכן שימש שמהלת קמפיינים. משם עברה למשרד הפרסום y&r וממנו לחברת 'בקרה' שבה ניהלה את התיקים של החברה המרכזית למשקאות, אלקטרה, רקיט בנקיזר ורבים נוספים.
חברת המדיה גרין פעילה בתחום מאז שנת 2008 ומונה כיום צוות של 12 עובדים שמעניקים שירותים ללקוחות ישירים ומשרדי פרסום. בגזרת הלקוחות הישירים, תקציב חברת האשראי כ.א.ל הוא המשמעותי והגדול ביותר כשהוא מנהל את כל פעילות הדיגיטל מדיה בגרין. בנוסף מטפלת החברה בלקוחות כגון הום סנטר, מפעל הפיס ולקוחות רבים משוק הנדל"ן.
- 1.Bond 10/12/2017 16:41הגב לתגובה זועבדתי איתה והיא פשוט טובה במה שהיא עושה ותמיד עם חיוך על הפנים. כיף לגרין מדיה שיש להם את עדן. נראה לי שהם עשו את הבחירה הנכונה, וכ״כ כיף לראות אישה מצליחה כזו.
מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.המהדורה המרכזית של חדשות 14 מזנקת ל-300 אלף צופים
בערב רווי חדשות, עם כמעט מיליון צופים בכל המהדורות המרכזיות, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 הצליחה לשבור שיא והיא בדרך להדביק את הפער מהמובילה הנצחית, חדשות 12
אולי זו העובדה שערוץ 14 מזוהה עם פרשת "שדה תימן", ואולי זהו המשך של מגמת ההתחזקות של מהדורות החדשות של הערוץ, אבל כך או כך הנתונים הם נתוני שיא.
מבחינת הדירוג עצמו, המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 15% רייטינג ו-381 אלף צופים, ואילו חדשות 14 היו אחריה עם 10.3% רייטינג ו-300 אלף צופים. אחריה היתה חדשות 13, שבערב כזה הצליחה לחצות את רף מאה אלף הצופים, עם 4.7% רייטינג ו-130 אלף צופים, ואילו גם חדשות 11, היו עם 111 אלף צופים ו-4.2% רייטינג.
פריים טיים
גם בפריים טיים הנתונים היו מעט חריגים, היות וכמות הצופים התחלקה באופן שווה יותר מאשר בדרך כלל. אמנם בראש היתה "במשמרתי שלי" עם כרמי גילון, ששודרה בקשת עם רייטינג של 10.6% ו-259 אלף צופים, אבל מבחינת רייטינג "הפטריוטים" היתה קצת מאחוריה, עם 10.5% רייטינג אבל מבחינת כמות הצופים הפטריוטים עלתה על קשת, והיתה על 311 אלף צופים. בכך, ערוץ 14 משלים מהלך מרשים ברצועות החדשות המרכזיות והפריים טיים. במקום השלישי הייתה "ווארט" של ערוץ 13, עם נתון מכובד של 7.9% רייטינג ו-213 אלף צופים וגם ריאליטי האוכל של כאן11, "בואו לאכול איתי", עמד על נתונים יפים של 7.5% רייטינג ו-178 אלף צופים.
רצועות נוספות
מבחינת שאר הרצועות, בבוקר גם נרשמה עלייה בכמות הצופים, כש-"חדשות הבוקר" של קשת הובילה בפער את הרצועה, עם 4.1% ו-106 אלף צופים, במקום
השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, עם 2.1% רייטינג ו-44 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר עם 1.4% רייטינג ו-29 אלף צופים בלבד.
- האם תוכן מקורי ואיכותי יכבוש את הפריים טיים?
- מאסטר שף בראש כל רצועות השידור
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ברצועה שלאחריה, המגמה המשיכה ומשדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה ויואב לימור,
שהוביל את הרשימה, היה עם רייטינג של 3.5% ו-80 אלף צופים בלבד, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 1.6% רייטינג ו-54 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.1% רייטינג ו-24 אלף צופים בלבד.
