רגע לפני הפיצול: 'רשת' נכנסת למיזם האופנה החדש של פוקס
אפיק הכנסה נוסף? חברה בת של 'רשת' רכשה 25% מאתר ה-Ecommerce ההולך ונבנה TERMINAL-X תמורת זכאות לפרסום ב'רשת' של 50 מיליון ש' לתקופה של 5-8 שנים. האתר יושק בחודשים הקרובים
חברת האופנה פוקס דיווחה הבוקר (יום א') לבורסה על הכנסתה של הזכיינית רשת כשותפה באתר האינטרנט TERMINAL-X. החברה דיווחה כי ביום שלישי שעבר, לפני ראש השנה, נחתם הסכם בין החברה לבין סמייל רשתות - שותפות מוגבלת ('סמייל') בשליטת רשת מדיה בע"מ (רשת) והורוביץ יאנג החזקות ('הורוביץ').
בהתאם להסכם, במועד השלמת העסקה, סמייל תעמיד לחברה בהקמה שתהיה בשליטת החברה ('החברה החדשה') ותהיה הבעלים של אתר האינטרנט הרב מותגי TERMINAL-X זכאות לפרסום בשווי של 50 מיליון שקלים כנגד הקצאת 25% מהמניות בחברה החדשה, ובכך למעשה משקפת העסקה שווי של 200 מיליון שקלים לחברה החדשה. מיד לאחר ההקצאה ובדילול מלא, פוקס תחזיק ב-56.25%, סמייל ב-25%, והורוביץ ב-18.75% מהון מניותיה של החברה החדשה.
TERMINAL-X הוא אתר Ecommerce בתחום האופנה והלייף סטייל, המצוי בתהליך הקמה. בכפוף להשלמת הקמת האתר והפעלתו, ימכרו בו הן מותגים הנמכרים כיום על ידי החברה וחברות המוחזקות על ידה, כולל מותגים בינ"ל ומקומיים, וגם מותג פרטי תחת השם TERMINAL-X.
במסגרת ההסכם התחייבו פוקס והורוביץ כי כל פעילות Ecommerce תבוצע במסגרת החברה החדשה. להערכת החברה, האתר יחל לפעול במהלך החודשים הקרובים. ממועד השלמת העסקה, יופעל האתר על ידי החברה החדשה.
הזכאות לפרסום תהיה ניתנת למימוש על פני תקופה של בין 5 ל-8 שנים, לפי בחירת החברה החדשה, בשידורי רשת בטלוויזיה ובמדיות פרסומיות נוספות של רשת - כגון אתר האינטרנט שלה. כזכור, בנובמבר עוברת רשת לאפיק עצמאי מספר 13.
בדיווח לבורסה עולה כי עלות ההשקעה בחברה החדשה והשקעות בהון החוזר הצפויות במהלך 5 שנות ההפעלה הראשונות של האתר מוערכות בכ-40 מיליון שקלים. במסגרת ההסכם, נקבעו הוראות ביחס למימון פעילותה של החברה החדשה, וככל שיידרש מימון לחברה החדשה מבעלי מניותיה, סמייל תהיה רשאית להעמיד את חלקה היחסי במימון באמצעות הענקת זכאות נוספת לפרסום אשר תועמד לחברה החדשה ו/או לחברה וחברות המוחזקות על ידה.
השלמת העסקה כפופה לאישור הרשות השנייה בתוך 90 יום ממועד חתימת ההסכם, כאשר לכל צד זכות להאריך את התקופה ב-45 יום נוספים. ככל שלא יתקבל אישור, אפשר יהיה להביא את ההסכם לסיומו.
- האולפן הפתוח של בועז גולן עקף את ערד ניר
- התאגיד תחרותי מתמיד עם "בואו לאכול איתי"
- תוכן שיווקי שוק הסקנדרי בישראל: הציבור יכול כעת להשקיע ב-SpaceX של אילון מאסק
- המהדורה המרכזית של 13 בתחתית טבלת הרייטינג
הראל ויזל, מנכ"ל ובעלים קבוצת פוקס, מסר: "אני שמח על הבעת האמון של רשת מדיה במיזם המולטי ברנד החדש של קבוצת פוקס - טרמינל X. טרמינל X הוא מיזם e-commerce מולטי ברנד מהפכני אשר עתיד לכלול מגוון רחב מאוד של מותגים בינ"ל, ישראלים וכן מותג פרטי חזק. פעילות המיזם עתידה להתחיל בסוף השנה ואנו מאמינים כי במהרה תהווה נתח גדול מקניות הישראלים ברשת. אנו רואים ברשת שותף אסטרטגי למיזם וצופים כי יחדיו נביא בשורה חדשה לשוק הישראלי"
מרשת נמסר כי הזכיינית "מתחברת לחזון של קבוצת פוקס ומביאה את פלטפורמת הקידום החזקה בישראל לשותפות זו. תודה לקבוצת פוקס על שבחרו ברשת כשותף לדרך ולפיתוח העתידי של פעילות הקבוצה".
האולפן הפתוח עם בועז גולן. קרדיט: ערוץ 14האולפן הפתוח של בועז גולן עקף את ערד ניר
לראשונה, תכנית חדשות של ערוץ 14 הצליחה להדיח את חדשות 12 מראש הטבלה; בנוסף, גם מול תוכן "איכותי", תכניות הריאליטי מספקות לצופים את צרכי הבידור באופן הטוב ביותר, ואמש ריאליטי אוכל היה בראש
סך הצופים במהדורות החדשות עולה מעט, לאחר שהציבור היה כנראה ברוויה לאחר תקופה אינטנסיבית שהצמידה את כולם למהדורות. ברמת התוצאות, דירוג המהדורות וכמות הצופים נשארה כמעט זהה, למעט ערוץ 14 שהתחזק. ועדיין, חדשות 12 עדיין מעל כולם. המהדורה המרכזית של חדשות
12 היתה במקום הראשון ועמדה על 15% רייטינג ו-356 אלף צופים, , חדשות 14 היתה עם רייטינג של 7.9% ו-194 אלף צופים. חדשות 13 נאבקת עם חדשות כאן11 על המקום השלישי, ואמש הצליחה, ועמדה על 5% רייטינג ו-119 אלף צופים. חדשות כאן 11 היו עם 4% רייטניג ו-105 אלף צופים,
מספר מכובד ותחרותי.
הריאליטי אוכל את כולם
בערב שבו משודרות שתי תכניות ריאליטי בנושא אוכל, הפריים טיים מיישר קו עם הדעה הרווחת שהריאליטי הוא פורמט מנצח. מאסטר שף הותיקה של קשת עמדה מעל כולם עם 16.2% רייטינג ו-391 אלף צופים והייתה התכנית הנצפית ביותר בלוח השידורים אתמול. אחריה, הפטריוטים עם המיתוג החדש שמרה על כוחה עם 8.5% רייטינג ו-229 אלף צופים ואפשר לומר שהתכנית מצליחה מאד, היות ובסך כל שידורי כל הרצועות בכל הערוצים, היתה אמש התכנית השנייה הנצפית בישראל. אחריה, היה הלהיט החדש-ישן של התאגיד, הריאליטי הוותיק "בואו לאכול איתי" עם 7.2% ו-183 אלף צופים. ואילו את הרשימה סגר "חרדים, העולם האמיתי" של קשת, עם 4.9% רייטינג ו-112 אלף צופים בלבד.
ערוץ 14 עם מהפך ברצועת הצהריים
מבחינת שאר הרצועות, ניכר שגם בשאר מהדורות החדשות ישנה ירידה כוללת בכמות הצופים. בבוקר, "חדשות הבוקר" של קשת מובילה את הרצועה, עם 2.9% ו-67 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שממשיכה לצמצם פערים עם 2.3% רייטינג ו-51 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.7% רייטינג ו-39 אלף צופים בלבד.
ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם יואב לימור ונסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2.3% ו-46 אלף צופים, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 2% רייטינג ו-42 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.4% רייטינג ו-28 אלף צופים בלבד.
- התאגיד תחרותי מתמיד עם "בואו לאכול איתי"
- המהדורה המרכזית של 13 בתחתית טבלת הרייטינג
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בצהריים, האולפן הפתוח של ערוץ 14 עם בועז גולן הצליח להדיח לראשונה את חדשות 12, ועמד על 2.5% רייטינג ו-52 אלף צופים, בעוד 14 בצהריים של חדשות 12 עם ערד ניר היתה עם 2.4% ו-54 אלף צופים. את הרשימה סגר "הדוח היומי" של ערוץ 13 היה עם 1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים.
