כתר פלסטיק
צילום: לוגו
פרסום ראשון

בתום מכרז: כתר פלסטיק שכרה את דחב"ש - במקום גיתם

דחב"ש קוטף עוד תקציב, נוסף לאלה של חיפה כימיקלים ודוד דוידוביץ' בתיק רכישת גלובס, והפעם משרד שלום ת"א זכה בתקציב,בתום מכרז שנערך בשבועות האחרונים
אלכסנדר כץ | (3)

משרד שלום תל אביב של זמיר דחב"ש זכה בתקציב יחסי הציבור של חברת כתר פלסטיק - כך נודע לאייס. התקציב הוצא בשבועות האחרונים למכרז לאחר שטופל בשנים האחרונות על ידי גיתם. כתר פלסטיק היא אחת מהחברות הישראליות המצליחות בחו"ל. 

משרד שלום תל אביב רשם חודשיים טובים מבחינתו, כשקיבל את הטיפול במשבר התקשורתי של חיפה כימיקליים, כמו גם בייצוגו של האוליגרך דוד דוידוביץ', שערער לעליון על זכייתה של אלונה בר און בהתמודדות מולו על רכישת גלובס. מאידך המשרד, ובעיקר בעליו זמיר דחב"ש, סופגים ביקורת על ההתנהלות של פייסבוק ישראל.

 

לגיתם היה זה הפסד תקציב נאה, ולדברי גורמים, מדובר על צעד מובן בעידן שאחרי מכירת החברה מידי משפחת סגול לידי קרן BC פרטנרס, והרצון להתרענן גם בגזרת הטיפול התקשורתי. אגב, לאייס נודע כי חברת פריון (PERION) הנסחרת בנאסד"ק ובבורסת תל אביב, ומטופלת אף היא על ידי גיתם, מקיימת מגעים עם משרדי ייעוץ תקשורתי נוספים.

 

את תגובת גיתם לא ניתן היה להשיג. ממשרד שלום תל אביב אישרו את הפרטים.

תגובות לכתבה(3):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 3.
    אירית 30/04/2017 13:37
    הגב לתגובה זו
    במשך שנים מלק את כתר ומשפחת סגול
  • 2.
    גילי מאי רק נכנס. ברגע שהוא יתחיל, גיתם תשאיר אבק לכו----לם! (ל"ת)
    חכו תראו 05/04/2017 17:02
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    גילי מאי תותח על. ירים את החברה לגבהים חדשים באחריות (ל"ת)
    מבין דבר 05/04/2017 13:49
    הגב לתגובה זו
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.


  


אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.