קמפיין LIVE: מישל טרוני ייכלא יומיים בכלוב בדיזנגוף סנטר
משרד הפרסום In Your Face של אייל גיא וניר לבני לא יכול לעשות קמפיין פשוט, במובן הטוב של הדבר. מבחינתם ויראליות היא לא רק מילת באזז סקסית עבור מנהלי שיווק אלא ערך שהם נצמדים אליו בכל מהלך פרסומי, כמו גם בקמפיין שיצא לדרכו היום (יום ג') שבמסגרתו ייכלא מישל טרוני למשך יומיים בכלוב המוצב בתוך דיזנגוף סנטר - זאת לטובת קמפיין מודעות עבור עמותת תנו לחיות לחיות.
טרוני, שרירן סימפטי המוכר מעבודות אחרות בטלוויזיה ובפרסומות ייכלא בכלוב במטרה לעודד איסוף תרומות עבור העמותה, והקמפיין ישודר בווידאו חי מהכלוב בעמודי הפייסבוק שלו (טרוני) ושל כוכבי רשת נוספים שיבקרו את האסיר בשטח, כדי להפעיל את מנועי הוויראליות בקצב גבוה. ביניהם יהיו: סמיון גרפמן, דניס צ'רקוב, לירון רביבו, סהר קליזו ועוד.
כלואים. מימין: ניר ליבני, מישל טרוני ואייל גיא
לירון רביבו מבקרת את טרוני בתא
במשרד הפרסום מסבירים כי, השימוש בווידאו חי מאפשר לייצר התראה הקופצת במאות אלפי מכשירי מובייל של העוקבים אחר כוכבי הרשת ולהזמין אותם לצפות בתוכן. עם זאת, הקמפיין אינו מהלך הגברת מודעות בלבד אלא ממומן גם על ידי גורם מסחרי - אפליקציית צרכנות למוצרי חיות מחמד בשם Snoopi, שתשתלב בשיח הרשת שייצרו המשתתפים. עבור כל הורדה של האפליקציה במהלך הקמפיין, תתרום החברה שקל אחד לעמותת בעלי חיים כאשר הצפי הוא ליותר מ-100 אלף הורדות.
- 2.מעולה (ל"ת)ארז מיטל 01/02/2017 13:43הגב לתגובה זו
- 1.מהלך מגניב ומבורך. כל תרומה למען בע"ח מסחרית או לא היא חיובית. (ל"ת)סוברו אימפרזיה טורבו 01/02/2017 11:18הגב לתגובה זו

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם
עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים
שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה
לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה
בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?
אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים
אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.
כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל.
השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.
ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף
ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים.
"I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.
- ביורק תחלק מטבע חדש לרוכשים של אלבומה החדש
- אמנים במוזיקה כבולים לחוזים דרקוניים, חד צדדים וארוכים בצורה בלתי סבירה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי
העולם.