קמפיין LIVE: מישל טרוני ייכלא יומיים בכלוב בדיזנגוף סנטר
משרד הפרסום In Your Face של אייל גיא וניר לבני לא יכול לעשות קמפיין פשוט, במובן הטוב של הדבר. מבחינתם ויראליות היא לא רק מילת באזז סקסית עבור מנהלי שיווק אלא ערך שהם נצמדים אליו בכל מהלך פרסומי, כמו גם בקמפיין שיצא לדרכו היום (יום ג') שבמסגרתו ייכלא מישל טרוני למשך יומיים בכלוב המוצב בתוך דיזנגוף סנטר - זאת לטובת קמפיין מודעות עבור עמותת תנו לחיות לחיות.
טרוני, שרירן סימפטי המוכר מעבודות אחרות בטלוויזיה ובפרסומות ייכלא בכלוב במטרה לעודד איסוף תרומות עבור העמותה, והקמפיין ישודר בווידאו חי מהכלוב בעמודי הפייסבוק שלו (טרוני) ושל כוכבי רשת נוספים שיבקרו את האסיר בשטח, כדי להפעיל את מנועי הוויראליות בקצב גבוה. ביניהם יהיו: סמיון גרפמן, דניס צ'רקוב, לירון רביבו, סהר קליזו ועוד.
כלואים. מימין: ניר ליבני, מישל טרוני ואייל גיא
לירון רביבו מבקרת את טרוני בתא
במשרד הפרסום מסבירים כי, השימוש בווידאו חי מאפשר לייצר התראה הקופצת במאות אלפי מכשירי מובייל של העוקבים אחר כוכבי הרשת ולהזמין אותם לצפות בתוכן. עם זאת, הקמפיין אינו מהלך הגברת מודעות בלבד אלא ממומן גם על ידי גורם מסחרי - אפליקציית צרכנות למוצרי חיות מחמד בשם Snoopi, שתשתלב בשיח הרשת שייצרו המשתתפים. עבור כל הורדה של האפליקציה במהלך הקמפיין, תתרום החברה שקל אחד לעמותת בעלי חיים כאשר הצפי הוא ליותר מ-100 אלף הורדות.
- 2.מעולה (ל"ת)ארז מיטל 01/02/2017 13:43הגב לתגובה זו
- 1.מהלך מגניב ומבורך. כל תרומה למען בע"ח מסחרית או לא היא חיובית. (ל"ת)סוברו אימפרזיה טורבו 01/02/2017 11:18הגב לתגובה זו
מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.המהדורה המרכזית של חדשות 14 מזנקת ל-300 אלף צופים
בערב רווי חדשות, עם כמעט מיליון צופים בכל המהדורות המרכזיות, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 הצליחה לשבור שיא והיא בדרך להדביק את הפער מהמובילה הנצחית, חדשות 12
אולי זו העובדה שערוץ 14 מזוהה עם פרשת "שדה תימן", ואולי זהו המשך של מגמת ההתחזקות של מהדורות החדשות של הערוץ, אבל כך או כך הנתונים הם נתוני שיא.
מבחינת הדירוג עצמו, המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 15% רייטינג ו-381 אלף צופים, ואילו חדשות 14 היו אחריה עם 10.3% רייטינג ו-300 אלף צופים. אחריה היתה חדשות 13, שבערב כזה הצליחה לחצות את רף מאה אלף הצופים, עם 4.7% רייטינג ו-130 אלף צופים, ואילו גם חדשות 11, היו עם 111 אלף צופים ו-4.2% רייטינג.
פריים טיים
גם בפריים טיים הנתונים היו מעט חריגים, היות וכמות הצופים התחלקה באופן שווה יותר מאשר בדרך כלל. אמנם בראש היתה "במשמרתי שלי" עם כרמי גילון, ששודרה בקשת עם רייטינג של 10.6% ו-259 אלף צופים, אבל מבחינת רייטינג "הפטריוטים" היתה קצת מאחוריה, עם 10.5% רייטינג אבל מבחינת כמות הצופים הפטריוטים עלתה על קשת, והיתה על 311 אלף צופים. בכך, ערוץ 14 משלים מהלך מרשים ברצועות החדשות המרכזיות והפריים טיים. במקום השלישי הייתה "ווארט" של ערוץ 13, עם נתון מכובד של 7.9% רייטינג ו-213 אלף צופים וגם ריאליטי האוכל של כאן11, "בואו לאכול איתי", עמד על נתונים יפים של 7.5% רייטינג ו-178 אלף צופים.
רצועות נוספות
מבחינת שאר הרצועות, בבוקר גם נרשמה עלייה בכמות הצופים, כש-"חדשות הבוקר" של קשת הובילה בפער את הרצועה, עם 4.1% ו-106 אלף צופים, במקום
השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, עם 2.1% רייטינג ו-44 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר עם 1.4% רייטינג ו-29 אלף צופים בלבד.
- השמועות על מותו של הפיפל-מטר היו מוגזמות
- האם תוכן מקורי ואיכותי יכבוש את הפריים טיים?
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ברצועה שלאחריה, המגמה המשיכה ומשדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה ויואב לימור,
שהוביל את הרשימה, היה עם רייטינג של 3.5% ו-80 אלף צופים בלבד, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 1.6% רייטינג ו-54 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.1% רייטינג ו-24 אלף צופים בלבד.
