אבירם אלעד
צילום: יח"צ

אבירם אלעד מונה לעורך וואלה; אבי אלקלעי יתרכז ב-TV

אלעד, שעזב את וואלה לפני כשנתיים, חוזר לאבן גבירול. מ"מ העורך הראשי אלקלעי יתמקד בוואלה TV, ואילו מיכל קליין תשמש כמשנה לעורך הראשי
אלכסנדר כץ | (6)

אבירם אלעד חוזר לוואלה וימונה לעורך הראשי. אלעד יחליף בתפקיד את אבי אלקלעי, ששימש כממלא מקום העורך הראשי בשנתיים האחרונות, ויתרכז בתפקיד אשר לשמו הובא לוואלה - עורך וואלה TV, כפי שפורסם לראשונה באייס. 

בעבר היה אלעד ראש מערכת החדשות של וואלה במשך 3 שנים, ועזב לפני ב-2014 לטובת תפקיד מנכ"ל חברת ההזנק SLANT -  סטארט אפ ישראלי בתחום העיתונות אשר פעל בארה"ב. כעת אלעד (38) חוזר לוואלה וייכנס לתפקידו בחודש נובמבר. במסגרת תפקידו יהיה אחראי על המשך חיזוק מערכת החדשות של וואלה.

 

מיכל קליין, שמשמשת כראש מערכת החדשות בוואלה, תקודם במקביל לתפקיד המשנה לעורך הראשי.

אבי אלקלעי, שהיה מ"מ העורך הראשי לאחר עזיבתו של ינון מגל לפוליטיקה, ינהל את מערך האולפנים ויגבש פורמטים חדשים לקראת הגעתו של יעקב אילון כמגיש ראשי וראש מערכת שידורי החדשות של האולפן.

 

 

מנכ"ל וואלה אילן ישועה מסר: "אני שמח על החלטתו של אבירם לחזור לוואלה, אבירם הוא עיתונאי ועורך מקצועי ומוערך בעל ניסיון עשיר והצטרפותו היא חלק ממהלך כולל להבטחת המשך המובילות של וואלה בתחום החדשות".

 

 

אבירם אלעד מסר: "גאה ושמח לחזור אל אתר התוכן הנצפה בישראל ובטוח שיחד עם הכוחות החדשים שהצטרפו לאחרונה, וואלה תמשיך בתנופת הצמיחה והתבססות כאתר החדשות המוביל בישראל".

 

תגובות לכתבה(6):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 6.
    חתיך. זוכר אותו מ"הארץ" כסגן של זילברברג (ל"ת)
    דסקאי 27/10/2016 14:33
    הגב לתגובה זו
  • 5.
    עדכון 26/10/2016 12:24
    הגב לתגובה זו
    שהבין שהוא כושל וגרוע והחזיר את אבירם לתקן נזקים שהיו במערכת. זה הסיפור. זה האתר השלישי בישראל וממש לא הגדול. מזמן לא הגדול. סתם אתר עם מחזור ידיעות
  • 4.
    אתר התוכן הנצפה בישראל...? קצת התבלבל. אתה בוואלה לא ווינט (ל"ת)
    רבקה 26/10/2016 10:14
    הגב לתגובה זו
  • 3.
    אוי ואבוי 25/10/2016 23:23
    הגב לתגובה זו
    לא יאומן מה יחסי ציבור טובים וקשרים נכונים יכולים לעשות. אם הוא עיתונאי, אני דונלד טראמפ. ומהניסיון שלו אפשר מקסימום לערוך תכנית אחר הצהריים או אתר חדשות מקומי.
  • 2.
    הרבה תנאים הציב יעקב אילון, אה? (ל"ת)
    שלא יעזוב אחרי יום 25/10/2016 20:35
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    יוני 25/10/2016 18:34
    הגב לתגובה זו
    נו באמת... כולנו יודעים מה עמוד הבית של רוב הישראלים, ואיזו אפליקציה פתחנו בצוק איתן כשהיתה אזעקה... אבל נחמד שהם מפתחים את עניין הטלויזיה, זה בהחלט יהיה מעניין, ואולי יתן פייט ראוי לאולפן המביך של טמקא.
הכוכב הבא לאירוויזיון. קרדיט: מאקוהכוכב הבא לאירוויזיון. קרדיט: מאקו
רייטינג

האירוויזיון בראש וחדשות ערוץ 13 במקום האחרון

בראש הרייטינג עמדה קשת, עם המהדורה המרכזית והכוכב הבא לאירוויזיון, ואילו המהדורה המרכזית של חדשות 13 היתה במקום האחרון בהשוואה למתחרות

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 14.3% רייטינג ו-399 אלף צופים, במקום הראשון, וכמעט כמו מדי מוצ"ש, בפער עצום מהמתחרים, ובעיקר ערוץ 14, שמתחיל את לוח השידורים מאוחר לאור זמני יציאת השבת. ועדיין, חדשות 14 היו במקום השני עם 5.3% ו-162 אלף צופים. המהדורה של כאן11, עמדה על 112 אלף צופים ו-4.9% רייטינג ואילו גם במוצאי שבת, כש-14 נמצא בירידה, חדשות 13 לא רק שלא הרוויחה צופים נוספים, אלא אף עמדה במקום האחרון עם 4.1% רייטינג ו-106 אלף צופים.

פריים טיים

השילוב של ריאליטי ואירוויזיון הוא שילוב מנצח, וכך היה אמש, כש-"הכוכב הבא לאירוויזיון" עמדה בראש לוח השידורים, עם רייטינג של 17.1% רייטינג ו-477 אלף צופים. אחריה היתה "משחקי השף" של ערוץ 13, עם 9.8% רייטינג ו-247 אלף צופים, ואילו במקום השלישי היתה "הפטריוטים", שעמדה על 7.6%, עם 222 אלף צופים. במקום האחרון היה כאן11 והפרק הראשון של פגישה עם רוני קובן שאירח את ערן זהבי עם רייטינג מכובד של 5.7% ו-148 אלף צופים ואחריו הסרט התיעודי "מלאכי" שהיה עם 3.8% רייטינג ו-108 אלף צופים. 

תוכניות אחה"צ וערב מוקדם

בשעות הצהריים המאוחרות, חדשות 12 עמדו בראש, עם מהדורה של ערד ניר שהחלה ב15:00 עם 2.4% רייטינג ו-55 אלף צופים ועלתה ב-16:00 ל-3.1% רייטינג ו-81 אלף צופים. היא שודרה מול שידורים חוזרים של רשת, עם "כלוב הזהב", שעמד על 1.3% רייטינג ו-36 אלף צופים בשעתיים הללו. לאחר מכן, ב-17:00, המספרים עלו דרמטית והמהדורה עם גדעון אוקו, ששודרה ב-17:00 עלתה ל-5.3% רייטינג ו-141 אלף צופים. השידור החוזר של רשת, עם משחקי השף, עמד על 3.1% ו-81 אלף צופים. 

בהמשך הערב, ולקראת צאת שבת, המספרים המשיכו לעלות, כש-"פגוש את העיתונות" עמד על 8.8% רייטינג ו-225 במהדורה המוקדמת וברצועה שלאחר מכן עם 10% ו-262 אלף צופים. מולו, המהדורה המוקדמת של "מוריה וברקו" היתה על 3.8% רייטיג ו-109 אלף צופים ועלתה לאחר מכן ל4.5% ו-125 אלף צופים. ברצועה של 19:00 הצטרף ערוץ 14, עם המהדורה המוקדמת עם עידו טאובר, שעמד על 3.8% ו-100 אלף צופים.

לייט נייט

ברצועת הלייט נייט, שיחה עם עודד הרוש, שעמד על 3.9% רייטינג ו-106 אלף צופים ולאחריו היה שידור חוזר של רשת, עם "שנות ה-90" של עם 2.8% ו-61 אלף צופים.

הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola -0.49%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״