אילן צינמן
צילום: נעם גלאי

בזכות מהפכת התוכן: מנהל הפיתוח העסקי של אאוטבריין הוא איש השיווק באפריל

אילן צינמן הוביל את החיבור לאתרי התוכן המובילים בישראל והצליח להגיע ל-94% מהגולשים בארץ, ומגישה כ-8 מיליארד המלצות תוכן לגולשים ישראלים מדי חודש
משה בנימין | (17)

איש השיווק של חודש אפריל על פי בחירת איגוד השיווק הישראלי הוא אילן צינמן - מנהל הפיתוח העסקי של חברת המלצות התוכן הישראלית-בינ"ל אאוטבריין. צינמן נבחר בזכות "מהפכת ה-content discovery בישראל וברחבי העולם", כך לדברי האיגוד.

באיגוד השיווק הישראלי מייחסים ל-Outbrain בניית קטגוריה חדשה של קידום תוכן. לדברי האיגוד: "החברה שיצרה את הקטגוריה מצליחה לשמור על דומיננטיות בה מול המתחרים עם 75% מה-share הדיגיטלי ועבודה עם כמעט כל המותגים המובילים בישראל".

Outbrain ודומותיה כגון Taboola אחראיות לאחת מהקטגוריות הצומחות ביותר בשוק הפרסום באינטרנט - קידום תוכן רלוונטי לקוראים שמצליח לעקוף את החסמים הטבעיים שהגולשים פיתחו כלפי הפרסום המסורתי, וכן מציג אלטרנטיבה לאתרים ומפרסמים שנתקלים בטכנולוגיית חוסמי הפרסומות שרבים בעולם נעזרים בה. החברה החלה לפעול מול השוק הישראלי בשנת 2011, כאשר השיקה המלצות תוכן בשפה העברית. 

צינמן היה זה שהוביל את החיבור לאתרי התוכן המובילים בישראל ובכך הצליח להגיע ל-94% מהגולשים בישראל. בהמשך החל לעבוד מול המפרסמים ומשרדי הפרסום הישראליים, עימם יצר קשרי עבודה שהגדילו את הפעילות. החברה הקימה מרכז פיתוח בישראל וכיום מגישה כ-8 מיליארד המלצות תוכן לגולשים ישראלים מדי חודש. היקף הפעילות של החברה עומד על עשרות מיליוני שקלים ובסקר שנערך לאחרונה הודו 88% ממנהלי השיווק כי הם עושים שימוש קבוע בכלי זה.

משיקולי ועדת השיווק: "איגוד השיווק הישראלי מכיר במהלך השיווקי של פיתוח קטגוריה חדשה ושמירה על המובילות שלה בשוק רווי מתחרים, כהצלחה. החברה ממשיכה לצמוח בישראל ובשווקים נוספים ונמצאת במגמת גדילה והתפתחות".

תגובות לכתבה(17):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 17.
    Someone who knows 19/06/2016 01:27
    הגב לתגובה זו
    It does not deliver good CPA and the days of this type of advertising are numbered
  • 16.
    קליק קלאק 18/06/2016 02:03
    הגב לתגובה זו
    מלכודת קליקבייט אחת גדולה, מה שהם עושים.
  • 15.
    דיי כבר עם הקידום העצמי. אילן - אתה דוחף את זה לכל עמוד. בושה (ל"ת)
    זובי 17/05/2016 17:10
    הגב לתגובה זו
  • 14.
    איתמר 14/05/2016 19:27
    הגב לתגובה זו
    בנה את אאוטבריין בישראל במו ידיו
  • 13.
    YAEL BRONS 05/05/2016 16:03
    הגב לתגובה זו
    לוחם לוחם תרדוף וחלם תמלוך על כל שוטר חייל ואזרח שהגנו על הממסד החלמאי ובא למשפט טובע בחלמאות עמוקה מזלו של הלוחם מלח הארץ שהוא לא חרד(י) ועכשיו מתפלאים שה גולן קם על יוצרו?הוא בסך הכל ביטא את מה שחנין זועבי ימח שמה צורחת השכם והערבת הוא רק חידד את מה שאדורם ריגלר חושב שאנחנו עם כובשת הוא רק הדגיש שצריך למצות את הדין עם לוחמים שמגנים על עמם ומכונים על ידי הצמרת חייל שסרח ורוצח , וכמו מפקד מסור הוא רק חזר כמו תוכי על דברי תובע צבאי חכי"ת ימ"ש רמת קל בלי דעת וסר בזיון כושלים, והשואה?נשכחה.....
  • 12.
    יובל 03/05/2016 04:09
    הגב לתגובה זו
    אתם זיהום של מרחב ציבורי ..
  • 11.
    חחח... בועה, חושילינג בועה (ל"ת)
    SmarTR.20 01/05/2016 08:33
    הגב לתגובה זו
  • 10.
    אבי 30/04/2016 14:07
    הגב לתגובה זו
    אוו איך אפשר לכתוב משהו על כלום? אפילו בתור מודעת פירסומת. הכותב צריך לקבל את פרס הכלום.
  • 9.
    רונית 28/04/2016 06:30
    הגב לתגובה זו
    נפל של צנחנים
  • 8.
    אאוטבריין - החברה היחדיה עם המלצות באמת איכותיות (ל"ת)
    גל 19/04/2016 20:42
    הגב לתגובה זו
  • 7.
    רוני 19/04/2016 14:54
    הגב לתגובה זו
    תמיד 1 מה-3 המלצות איזה אייטם על כוסית בביקיני...ממש אלוגריתם חכם
  • 6.
    מצחיק שמתחת לכתבה יש המלצות של טאבולה... (ל"ת)
    משעשע 19/04/2016 14:45
    הגב לתגובה זו
  • 5.
    שושו 19/04/2016 14:05
    הגב לתגובה זו
    אין כמו אאוטבריין לקידום מוצרים רציניים, מטבוחה זה לצעצועים וזה..
  • 4.
    הוא איש קצת מוזר (ל"ת)
    שרוני 19/04/2016 13:40
    הגב לתגובה זו
  • 3.
    ג'ונסון 19/04/2016 13:31
    הגב לתגובה זו
    שהוא אידיוט מוחלט. אפס הבנה בשיווק -
  • 2.
    מיכאל 19/04/2016 13:26
    הגב לתגובה זו
    המלצות? תוכן? נו באמת. שום ערך אמיתי לגולשים.
  • 1.
    STRANGE (ל"ת)
    ZERO VALUE 19/04/2016 12:45
    הגב לתגובה זו
המהדורה המרכזית חדשות 13. קרדיט: אתר רשתהמהדורה המרכזית חדשות 13. קרדיט: אתר רשת
רייטינג

המהדורה המרכזית של 13 בתחתית טבלת הרייטינג

כמויות הצופים במהדורות המרכזיות חזרו למספרים של טרום עסקת החטופים, אבל ההפתעה הגדולה נמצאת ברייטינג של חדשות 13, שמאבדת גובה באופן עקבי 

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

כבר כתבנו לכם על חזרתם של מספרים "רגילים" לצפייה במהדורות החדשות המרכזיות, אחרי תקופה ארוכה שבה סביב עסקת החטופים נתוני הצפייה היו בשיא, והנה עכשיו אנחנו רואים שלא רק שכמויות הצופים ירדו בכל המהדורות, אלא גם ישנה מובהקות חדשה, שבה ערוץ 14 מתבסס במקום השני, כשבאופן עקבי הוא עם יותר ממחצית הצופים של חדשות 12, שנמצאת תמיד בראש. ולא רק זה, אלא שחדשות 13 הולכת ויורדת מבחינת רייטינג וכמויות צופים, ולא רק שהיא כבר לא קרובה למקום השני אלא היא בתחתית טבלת הרייטינג. 

מבחינת המספרים עצמם, המהדורה המרכזית של חדשות 12 היתה עם 14.4% רייטינג ו-346 אלף צופים, אחריה המהדורה של ערוץ 14 עם 7.7% רייטינג ו-183 אלף צופים וההפתעה נמצאית במקומות 3 ו-4, כאשר חדשות כאן11 היו במקום השלישי, עם 4.5% רייטינג ו-99 אלף צופים ואילו חדשות 13 סגרו את הרשימה עם 4.4% רייטינג בלבד ו-102 אלף צופים. 

פריים טיים

תכנית ריאליטי חזקה תמיד תגבור על שאר השידורים ברצועה, וכך קרה גם בפריים טיים, כשמאסטר שף הותיקה עמדה על 17.8% רייטינג ו-432 אלף צופים. אחריה היה עוד ריאליטי אוכל, הפעם "בואו לאכול איתי" של התאגיד, שהצליח גם ברצועת הפריים טיים אמש, עם 8.7% רייטינג ו-225 אלף צופים. אחריו, במרחק נגיעה, היתה "הפטריוטים", אחרי שעברה מיתוג מחודש, עם 8.5% רייטינג ו-242 אלף צופים ואת הרשימה סגר שוב ערוץ 13, עם "חרדים העולם האמיתי", שהיה עם 4.1% רייטינג ו-93 אלף צופים בלבד. 

רצועות חדשות נוספות

מבחינת שאר הרצועות, חדשות. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.8% ו-80 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שצמצמה פערים עם 2.7% רייטינג ו-64 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.5% רייטינג ו-29 אלף צופים.

ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2.8% ו-60 אלף צופים, אחריו במקום השני היה פותחים יום" של רשת, עם 1.5% רייטינג ו-30 אלף צופים ואילו את הרשימה סגר הפעם ערוץ 14, עם "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 1.1% בלבד ו-26 אלף צופים בלבד.

המהדורה המרכזית חדשות 13. קרדיט: אתר רשתהמהדורה המרכזית חדשות 13. קרדיט: אתר רשת
רייטינג

המהדורה המרכזית של 13 בתחתית טבלת הרייטינג

כמויות הצופים במהדורות המרכזיות חזרו למספרים של טרום עסקת החטופים, אבל ההפתעה הגדולה נמצאת ברייטינג של חדשות 13, שמאבדת גובה באופן עקבי 

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

כבר כתבנו לכם על חזרתם של מספרים "רגילים" לצפייה במהדורות החדשות המרכזיות, אחרי תקופה ארוכה שבה סביב עסקת החטופים נתוני הצפייה היו בשיא, והנה עכשיו אנחנו רואים שלא רק שכמויות הצופים ירדו בכל המהדורות, אלא גם ישנה מובהקות חדשה, שבה ערוץ 14 מתבסס במקום השני, כשבאופן עקבי הוא עם יותר ממחצית הצופים של חדשות 12, שנמצאת תמיד בראש. ולא רק זה, אלא שחדשות 13 הולכת ויורדת מבחינת רייטינג וכמויות צופים, ולא רק שהיא כבר לא קרובה למקום השני אלא היא בתחתית טבלת הרייטינג. 

מבחינת המספרים עצמם, המהדורה המרכזית של חדשות 12 היתה עם 14.4% רייטינג ו-346 אלף צופים, אחריה המהדורה של ערוץ 14 עם 7.7% רייטינג ו-183 אלף צופים וההפתעה נמצאית במקומות 3 ו-4, כאשר חדשות כאן11 היו במקום השלישי, עם 4.5% רייטינג ו-99 אלף צופים ואילו חדשות 13 סגרו את הרשימה עם 4.4% רייטינג בלבד ו-102 אלף צופים. 

פריים טיים

תכנית ריאליטי חזקה תמיד תגבור על שאר השידורים ברצועה, וכך קרה גם בפריים טיים, כשמאסטר שף הותיקה עמדה על 17.8% רייטינג ו-432 אלף צופים. אחריה היה עוד ריאליטי אוכל, הפעם "בואו לאכול איתי" של התאגיד, שהצליח גם ברצועת הפריים טיים אמש, עם 8.7% רייטינג ו-225 אלף צופים. אחריו, במרחק נגיעה, היתה "הפטריוטים", אחרי שעברה מיתוג מחודש, עם 8.5% רייטינג ו-242 אלף צופים ואת הרשימה סגר שוב ערוץ 13, עם "חרדים העולם האמיתי", שהיה עם 4.1% רייטינג ו-93 אלף צופים בלבד. 

רצועות חדשות נוספות

מבחינת שאר הרצועות, חדשות. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.8% ו-80 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שצמצמה פערים עם 2.7% רייטינג ו-64 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.5% רייטינג ו-29 אלף צופים.

ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2.8% ו-60 אלף צופים, אחריו במקום השני היה פותחים יום" של רשת, עם 1.5% רייטינג ו-30 אלף צופים ואילו את הרשימה סגר הפעם ערוץ 14, עם "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 1.1% בלבד ו-26 אלף צופים בלבד.