בזכות מהפכת התוכן: מנהל הפיתוח העסקי של אאוטבריין הוא איש השיווק באפריל

אילן צינמן הוביל את החיבור לאתרי התוכן המובילים בישראל והצליח להגיע ל-94% מהגולשים בארץ, ומגישה כ-8 מיליארד המלצות תוכן לגולשים ישראלים מדי חודש
משה בנימין | (17)

איש השיווק של חודש אפריל על פי בחירת איגוד השיווק הישראלי הוא אילן צינמן - מנהל הפיתוח העסקי של חברת המלצות התוכן הישראלית-בינ"ל אאוטבריין. צינמן נבחר בזכות "מהפכת ה-content discovery בישראל וברחבי העולם", כך לדברי האיגוד.

באיגוד השיווק הישראלי מייחסים ל-Outbrain בניית קטגוריה חדשה של קידום תוכן. לדברי האיגוד: "החברה שיצרה את הקטגוריה מצליחה לשמור על דומיננטיות בה מול המתחרים עם 75% מה-share הדיגיטלי ועבודה עם כמעט כל המותגים המובילים בישראל".

Outbrain ודומותיה כגון Taboola אחראיות לאחת מהקטגוריות הצומחות ביותר בשוק הפרסום באינטרנט - קידום תוכן רלוונטי לקוראים שמצליח לעקוף את החסמים הטבעיים שהגולשים פיתחו כלפי הפרסום המסורתי, וכן מציג אלטרנטיבה לאתרים ומפרסמים שנתקלים בטכנולוגיית חוסמי הפרסומות שרבים בעולם נעזרים בה. החברה החלה לפעול מול השוק הישראלי בשנת 2011, כאשר השיקה המלצות תוכן בשפה העברית. 

צינמן היה זה שהוביל את החיבור לאתרי התוכן המובילים בישראל ובכך הצליח להגיע ל-94% מהגולשים בישראל. בהמשך החל לעבוד מול המפרסמים ומשרדי הפרסום הישראליים, עימם יצר קשרי עבודה שהגדילו את הפעילות. החברה הקימה מרכז פיתוח בישראל וכיום מגישה כ-8 מיליארד המלצות תוכן לגולשים ישראלים מדי חודש. היקף הפעילות של החברה עומד על עשרות מיליוני שקלים ובסקר שנערך לאחרונה הודו 88% ממנהלי השיווק כי הם עושים שימוש קבוע בכלי זה.

משיקולי ועדת השיווק: "איגוד השיווק הישראלי מכיר במהלך השיווקי של פיתוח קטגוריה חדשה ושמירה על המובילות שלה בשוק רווי מתחרים, כהצלחה. החברה ממשיכה לצמוח בישראל ובשווקים נוספים ונמצאת במגמת גדילה והתפתחות".

תגובות לכתבה(17):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 17.
    Someone who knows 19/06/2016 01:27
    הגב לתגובה זו
    It does not deliver good CPA and the days of this type of advertising are numbered
  • 16.
    קליק קלאק 18/06/2016 02:03
    הגב לתגובה זו
    מלכודת קליקבייט אחת גדולה, מה שהם עושים.
  • 15.
    דיי כבר עם הקידום העצמי. אילן - אתה דוחף את זה לכל עמוד. בושה (ל"ת)
    זובי 17/05/2016 17:10
    הגב לתגובה זו
  • 14.
    איתמר 14/05/2016 19:27
    הגב לתגובה זו
    בנה את אאוטבריין בישראל במו ידיו
  • 13.
    YAEL BRONS 05/05/2016 16:03
    הגב לתגובה זו
    לוחם לוחם תרדוף וחלם תמלוך על כל שוטר חייל ואזרח שהגנו על הממסד החלמאי ובא למשפט טובע בחלמאות עמוקה מזלו של הלוחם מלח הארץ שהוא לא חרד(י) ועכשיו מתפלאים שה גולן קם על יוצרו?הוא בסך הכל ביטא את מה שחנין זועבי ימח שמה צורחת השכם והערבת הוא רק חידד את מה שאדורם ריגלר חושב שאנחנו עם כובשת הוא רק הדגיש שצריך למצות את הדין עם לוחמים שמגנים על עמם ומכונים על ידי הצמרת חייל שסרח ורוצח , וכמו מפקד מסור הוא רק חזר כמו תוכי על דברי תובע צבאי חכי"ת ימ"ש רמת קל בלי דעת וסר בזיון כושלים, והשואה?נשכחה.....
  • 12.
    יובל 03/05/2016 04:09
    הגב לתגובה זו
    אתם זיהום של מרחב ציבורי ..
  • 11.
    חחח... בועה, חושילינג בועה (ל"ת)
    SmarTR.20 01/05/2016 08:33
    הגב לתגובה זו
  • 10.
    אבי 30/04/2016 14:07
    הגב לתגובה זו
    אוו איך אפשר לכתוב משהו על כלום? אפילו בתור מודעת פירסומת. הכותב צריך לקבל את פרס הכלום.
  • 9.
    רונית 28/04/2016 06:30
    הגב לתגובה זו
    נפל של צנחנים
  • 8.
    אאוטבריין - החברה היחדיה עם המלצות באמת איכותיות (ל"ת)
    גל 19/04/2016 20:42
    הגב לתגובה זו
  • 7.
    רוני 19/04/2016 14:54
    הגב לתגובה זו
    תמיד 1 מה-3 המלצות איזה אייטם על כוסית בביקיני...ממש אלוגריתם חכם
  • 6.
    מצחיק שמתחת לכתבה יש המלצות של טאבולה... (ל"ת)
    משעשע 19/04/2016 14:45
    הגב לתגובה זו
  • 5.
    שושו 19/04/2016 14:05
    הגב לתגובה זו
    אין כמו אאוטבריין לקידום מוצרים רציניים, מטבוחה זה לצעצועים וזה..
  • 4.
    הוא איש קצת מוזר (ל"ת)
    שרוני 19/04/2016 13:40
    הגב לתגובה זו
  • 3.
    ג'ונסון 19/04/2016 13:31
    הגב לתגובה זו
    שהוא אידיוט מוחלט. אפס הבנה בשיווק -
  • 2.
    מיכאל 19/04/2016 13:26
    הגב לתגובה זו
    המלצות? תוכן? נו באמת. שום ערך אמיתי לגולשים.
  • 1.
    STRANGE (ל"ת)
    ZERO VALUE 19/04/2016 12:45
    הגב לתגובה זו
"אח לילה" של רשת. קרדיט: אתר רשת 13"אח לילה" של רשת. קרדיט: אתר רשת 13

תכנית הפרשנות של "האח הגדול" מתקרבת למספר הצופים של חדשות 12

כמו בכל מוצ"ש, חדשות 14 עם רייטינג נמוך במיוחד ו-"האח הגדול" של רשת בראש כל השידורים, גם בפריים טיים וגם לאחריו

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

כמו בכל מוצ"ש, אנחנו רואים שינוי במהדורות החדשות המרכזיות. אמנם חדשות 12 של קשת נשארת בראש, ממש מדי יום ביומו, ויש לה כמעט את מספר הצופים הכולל של שאר המהדורות, עם 13.4% רייטינג ו-345 אלף צופים, אבל השינוי נובע בעיקרו מחדשות 14, שהמהדורה שלהם נופלת למקום ה-4 במוצאי השבת, לפחות בקיץ כשהשבת יוצאת מאוחר והיא עומדת על 4% רייטינג בלבד ו-111 אלף צופים. אל המקום השני מתברגת מהדורת החדשות של ערוץ 13, עם 6.6% רייטינג ו-167 אלף צופים. מרוויחה נוספת היא מהדורת חדשות 11, שאותה מנחה איילה חסון, ועולה למקום השלישי עם רייטינג של 4.7% ומצליחה לחצות מזה זמן רב את רף 100 אלף הצופים, עם 106 אלף צופים. 

מבחינת הפריים טיים, "האח הגדול" של רשת משאיר את כולם מאחור, עם 21.8% רייטינג ומעל חצי מיליון צופים, עם 572 אלף צופים. ריאליטי נוסף, "רוקדים עם כוכבים" של קשת, גם הוא פופולרי עם 15.7% ו-411 אלף צופים. פגישה עם רוני קובן, של כאן11, שבה התקיים ראיון עם חגי סגל, קיבלה 3.7% בלבד, עם 98 אלף צופים. 

בשאר הרצועות, פגוש את העיתונות היתה עם 7.4% רייטינג ו-197 אלף צופים ברצועה המוקדמת שלה, ועלתה לאחר מכן ל-7.9% עם 209 אלף צופים. מוריה וברקו היו עם 3.4% רייטינג ו-85 אלף צופים ברצועה המוקדמת ולאחר מכן עלו ל-5.2% ו-131 אלף צופים. 

מבחינת תכניות הלילה, שוב רשת מראה עד כמה מותג "האח הגדול" חזק, כשתכנית הפרשנות, "אח לילה" זכתה ל-297 אלף צופים, עם 11.7% רייטינג, נתון חריג לרצועה הזו. לעומתה, שרקי וג'קי ששודרו בקשת היו עם 7% רייטינג ו-174 אלף צופים.