אילן צינמן
צילום: נעם גלאי

בזכות מהפכת התוכן: מנהל הפיתוח העסקי של אאוטבריין הוא איש השיווק באפריל

אילן צינמן הוביל את החיבור לאתרי התוכן המובילים בישראל והצליח להגיע ל-94% מהגולשים בארץ, ומגישה כ-8 מיליארד המלצות תוכן לגולשים ישראלים מדי חודש
משה בנימין | (17)

איש השיווק של חודש אפריל על פי בחירת איגוד השיווק הישראלי הוא אילן צינמן - מנהל הפיתוח העסקי של חברת המלצות התוכן הישראלית-בינ"ל אאוטבריין. צינמן נבחר בזכות "מהפכת ה-content discovery בישראל וברחבי העולם", כך לדברי האיגוד.

באיגוד השיווק הישראלי מייחסים ל-Outbrain בניית קטגוריה חדשה של קידום תוכן. לדברי האיגוד: "החברה שיצרה את הקטגוריה מצליחה לשמור על דומיננטיות בה מול המתחרים עם 75% מה-share הדיגיטלי ועבודה עם כמעט כל המותגים המובילים בישראל".

Outbrain ודומותיה כגון Taboola אחראיות לאחת מהקטגוריות הצומחות ביותר בשוק הפרסום באינטרנט - קידום תוכן רלוונטי לקוראים שמצליח לעקוף את החסמים הטבעיים שהגולשים פיתחו כלפי הפרסום המסורתי, וכן מציג אלטרנטיבה לאתרים ומפרסמים שנתקלים בטכנולוגיית חוסמי הפרסומות שרבים בעולם נעזרים בה. החברה החלה לפעול מול השוק הישראלי בשנת 2011, כאשר השיקה המלצות תוכן בשפה העברית. 

צינמן היה זה שהוביל את החיבור לאתרי התוכן המובילים בישראל ובכך הצליח להגיע ל-94% מהגולשים בישראל. בהמשך החל לעבוד מול המפרסמים ומשרדי הפרסום הישראליים, עימם יצר קשרי עבודה שהגדילו את הפעילות. החברה הקימה מרכז פיתוח בישראל וכיום מגישה כ-8 מיליארד המלצות תוכן לגולשים ישראלים מדי חודש. היקף הפעילות של החברה עומד על עשרות מיליוני שקלים ובסקר שנערך לאחרונה הודו 88% ממנהלי השיווק כי הם עושים שימוש קבוע בכלי זה.

משיקולי ועדת השיווק: "איגוד השיווק הישראלי מכיר במהלך השיווקי של פיתוח קטגוריה חדשה ושמירה על המובילות שלה בשוק רווי מתחרים, כהצלחה. החברה ממשיכה לצמוח בישראל ובשווקים נוספים ונמצאת במגמת גדילה והתפתחות".

תגובות לכתבה(17):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 17.
    Someone who knows 19/06/2016 01:27
    הגב לתגובה זו
    It does not deliver good CPA and the days of this type of advertising are numbered
  • 16.
    קליק קלאק 18/06/2016 02:03
    הגב לתגובה זו
    מלכודת קליקבייט אחת גדולה, מה שהם עושים.
  • 15.
    דיי כבר עם הקידום העצמי. אילן - אתה דוחף את זה לכל עמוד. בושה (ל"ת)
    זובי 17/05/2016 17:10
    הגב לתגובה זו
  • 14.
    איתמר 14/05/2016 19:27
    הגב לתגובה זו
    בנה את אאוטבריין בישראל במו ידיו
  • 13.
    YAEL BRONS 05/05/2016 16:03
    הגב לתגובה זו
    לוחם לוחם תרדוף וחלם תמלוך על כל שוטר חייל ואזרח שהגנו על הממסד החלמאי ובא למשפט טובע בחלמאות עמוקה מזלו של הלוחם מלח הארץ שהוא לא חרד(י) ועכשיו מתפלאים שה גולן קם על יוצרו?הוא בסך הכל ביטא את מה שחנין זועבי ימח שמה צורחת השכם והערבת הוא רק חידד את מה שאדורם ריגלר חושב שאנחנו עם כובשת הוא רק הדגיש שצריך למצות את הדין עם לוחמים שמגנים על עמם ומכונים על ידי הצמרת חייל שסרח ורוצח , וכמו מפקד מסור הוא רק חזר כמו תוכי על דברי תובע צבאי חכי"ת ימ"ש רמת קל בלי דעת וסר בזיון כושלים, והשואה?נשכחה.....
  • 12.
    יובל 03/05/2016 04:09
    הגב לתגובה זו
    אתם זיהום של מרחב ציבורי ..
  • 11.
    חחח... בועה, חושילינג בועה (ל"ת)
    SmarTR.20 01/05/2016 08:33
    הגב לתגובה זו
  • 10.
    אבי 30/04/2016 14:07
    הגב לתגובה זו
    אוו איך אפשר לכתוב משהו על כלום? אפילו בתור מודעת פירסומת. הכותב צריך לקבל את פרס הכלום.
  • 9.
    רונית 28/04/2016 06:30
    הגב לתגובה זו
    נפל של צנחנים
  • 8.
    אאוטבריין - החברה היחדיה עם המלצות באמת איכותיות (ל"ת)
    גל 19/04/2016 20:42
    הגב לתגובה זו
  • 7.
    רוני 19/04/2016 14:54
    הגב לתגובה זו
    תמיד 1 מה-3 המלצות איזה אייטם על כוסית בביקיני...ממש אלוגריתם חכם
  • 6.
    מצחיק שמתחת לכתבה יש המלצות של טאבולה... (ל"ת)
    משעשע 19/04/2016 14:45
    הגב לתגובה זו
  • 5.
    שושו 19/04/2016 14:05
    הגב לתגובה זו
    אין כמו אאוטבריין לקידום מוצרים רציניים, מטבוחה זה לצעצועים וזה..
  • 4.
    הוא איש קצת מוזר (ל"ת)
    שרוני 19/04/2016 13:40
    הגב לתגובה זו
  • 3.
    ג'ונסון 19/04/2016 13:31
    הגב לתגובה זו
    שהוא אידיוט מוחלט. אפס הבנה בשיווק -
  • 2.
    מיכאל 19/04/2016 13:26
    הגב לתגובה זו
    המלצות? תוכן? נו באמת. שום ערך אמיתי לגולשים.
  • 1.
    STRANGE (ל"ת)
    ZERO VALUE 19/04/2016 12:45
    הגב לתגובה זו
מתוך הכוכב הבא לאירוויזיון של קשת 12, מתוך אתר מאקומתוך הכוכב הבא לאירוויזיון של קשת 12, מתוך אתר מאקו

רייטינג: כוכב הבא ומהדורת 12 בטופ, ערוץ 14 רושם עלייה בשעות הערב

במהדורות 12 נשארת בטופ אבל למהדורת החדשות של ערוץ 14 נרשמת עלייה קלה ברייטינג

הדס ברטל |

מהדורת החדשות של 12 עדיין מונופול. ובכלל, קשת, למרות ניסיונה להתחמק מכך - היא מונופול. ערוץ 13 בגסיסה, 14 די נעצר, אך פחות מביא מפרסמים. קשת מקבלת את כל הקופה וכל הקצפת. סוד ידוע בשוק הפרסום והתקשורת הוא שקשת "שולחת" לקוחות לרשת רק כדי שתהיה לה תחרות ושהרגולטור לא יטיל עלייה סנקציות. 

המהדורה המובילה היא כאמור של קשת 12 עם 17.6% ברייטינג ו-443 אלף צופים. הרבה אחריה מגיעה המדורה של ערוץ 14 עם רייטינג של 9.3% ו-257 אלף צופים. אחרונות הן רשת 13 עם 6.7% ו-153 אלף צופים וכאן 1 עם 3.2% ו-38 אלף צופים. 

פריים טיים

הכוכב הבא לאירווזיון ממשיך להוביל את טבלת הרייטינג עם 16.2% רייטינג ו-429 אלף צופים. הרבה אחריה מגיעים הפטריוטים, תכנית הדגל של ערוץ 14 שרושמים 9.2% ו-262 אלף צופים. מעט אחריה מגיעה ווראט של רשת 13 עם 8.9% רייטינג ו-229 אלף צופים ותכנית הדרמה המקורית מקום שמח בכיכובה של נועה קולר של כאן 11 עם 6% ו-127 אלף צופים.


ינון מגל בשידורי הפטריוטים מתוך אתר ערוץ 14
ינון מגל בשידורי הפטריוטים - קרדיט: מתוך אתר ערוץ 14


תכניות הבוקר והמהדורות המוקדמות

בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם ניב רסקין ורייטינג של 4.1% ו-101 אלף צופים. אחריה חדשות היום עם אלי ראכלין בערוץ 13 ו-75 אלף צופים. הרבה מאחור היא תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר עם 1.4% רייטינג ו-26 אלף צופים. התכנית על הבוקר עם עודד מנשה בערץ 14 בשעה תשע עם רייטינג של 1.2% ו-28 אלף צופים בלבד. באותה השעה ב-13 משודרת פותחים יום עם רייטינג של 1.3% ו-29 אלף צופים והמובילה היא נסלי ברדה במשדר הבוקר של 12 ורייטינג של 2.6% ו-56 אלף צופים.

הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola -0.25%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״