מראובני פרידן ל'גרין': נועם אופיר מונה למנכ"ל חברת הרכש ותכנון המדיה הדיגיטלית
סמנכ"ל הדיגיטל לשעבר של ראובני פרידן, נועם אופיר, מונה השבוע למנכ"ל חברת המדיה הדיגיטלית גרין מדיה - כך נודע לאייס. אופיר חתם שנתיים וחצי בראובני פרידן ופרש ממנו לפני מספר חודשים לטובת קמפיין הבחירות של משה כחלון, לצד אודי פרידן שהיה יועצו של כחלון ומשמש כאחד מבעליו של משרד הפרסום.
אופיר מחליף בתפקיד המנכ"ל את אביעד רווה ששימש בתפקיד עד לפני 9 חודשים. גרין מדיה מספקת שירותי יעוץ, שיווק ואסטרטגיית דיגיטל לפרסום דיגיטלי. החברה בבעלות רותם אופיר (אין קשר משפחה בינו לבין נועם אופיר) מעסיקה 12 עובדים ומשרתת לקוחות בארץ ובעולם כגון ויזה כ.א.ל, כל לקוחות משרד הפרסום GIN, דיגיטל קלאוד בבעלותו של שמוליק קורן ועוד.
אופיר (39) החל את דרכו בדיגיטל קלאוד וכן שימש בעבר כסופרוויזר בזרמון גולדמן שבו גם ניהל לסירוגין את מחלקת הדיגיטל במשרד. לפני שהגיע לראובני פרידן הועסק אופיר בחברת הפרסום למובייל On the mob כשנה. עם פרישתו מראובני פרידן, מבנה ניהול הדיגיטל במשרד מתבסס כעת על משה קרסיק שעובד במסגרת צוותו של זיו קורן, מתן קפלן שמנהל את הדיגיטל בזרוע הלקוחות של ניב חורש, ומנהל מדיה לצידם.
על דרכו המקצועית בגרין מדיה אומר אופיר לאייס: "במבנה השוק כיום, יש במשרדים מישהו מעולה שמבצע רכש ישיר עבור הלקוחות, לידו יש מי שמצטיין בלטפל בתחום האד-וורדס של גוגל ויש מי שמתמחה בפייסבוק ובמובייל. אצלנו בגרין מדיה מפתחים טאלנטים להיות סוחרי מדיה שיידעו לטפל בכל הפלטפורמות יחד. אנחנו מנסים להגיע למאץ' האופטימלי בין מסר פרסומי לקהל במטרה באמצעות מכונות וכלים טכנולוגיים".
על הקדנציה בראוני פרידן אומר אופיר: "אני יוצא מראובני פרידן לאחר שהיתה לי ההזדמנות לעבוד במשרד הפרסום הטוב בישראל. אם אני הייתי לקוח כיום, זה המשרד שאליו הייתי הולך. המשרד והמנכ"לים ניב חורש וזיו קורן - העניקו לי כלים ניהוליים ואג'נדות שונות, שכל אחת טובה כמו השנייה - להמשך הדרך. למדתי מהם המון".
- 13.וואווו..... וגם דיקי דיק אמר לויק שמספיק (ל"ת)אלי 08/06/2015 16:11הגב לתגובה זו
- 12.סתם חבורה של אנשים שאוהבים לדבר על עצמם (ל"ת)בבר 07/06/2015 16:13הגב לתגובה זו
- 11.בהצלחה אח יקר (ל"ת)צופן 05/06/2015 12:57הגב לתגובה זו
- 10.אייל 03/06/2015 23:12הגב לתגובה זובהצלחה
- 9.תותח על ובנאדם (ל"ת)jacob 03/06/2015 21:05הגב לתגובה זו
- 8.ירון 03/06/2015 20:22הגב לתגובה זונשארו 4 אולי כולם ברחו מיד אחרי שאביעד ברח ספינה טובעת
- 7.נעמי 03/06/2015 20:03הגב לתגובה זובהצלחה
- 6.גדעון יניב 03/06/2015 17:13הגב לתגובה זונועם איש מקצוע חד ונשמה טובה בהצלחה בהמשך
- 5.חברה בקריסה (ל"ת)רועי 03/06/2015 17:07הגב לתגובה זו
- 4.נועם מי? (ל"ת)אייטם מיותר 03/06/2015 16:44הגב לתגובה זו
- 3.לשמוליק קרסיק (ל"ת)ברכות 03/06/2015 14:52הגב לתגובה זו
- 2.עברית שפה קשה (ל"ת)גי 03/06/2015 14:51הגב לתגובה זו
- 1.בחור אנלוגי 03/06/2015 13:38הגב לתגובה זוואני בטוח שרק טוב יצא מהמינוי הזה. זה green green קלאסי. החבר'ה שם באמת נותנים עבודה וזה בא לידי ביטוי בהישגים האחרונים, בבומים שעוד נשמע עליהם ובתוצרים שילוו את הכל בהמשך הדרך. כיף לראות שהשקעה ועבודה נכונה מניבים פירות בסופו של דבר.
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
