HOT ו-yes בלחץ: סלקום השיקה חבילת טריפל ב-149 שקלים לשנה הראשונה
"אנחנו לא עושים מהפכה, אנחנו חושפים מנוע צמיחה חדש של סלקום", אמר הבוקר (יום ד') עמי אראל, יו"ר סלקום, באירוע השקת חבילת הטריפל המשולבת של החברה. האירוע ציין למעשה את המהפך שעוברת סלקום בתקופה האחרונה, בה היא הופכת מחברת סלולר, לקבוצת תקשורת. אראל הוסיף כי המחירים שגובות HOT ו-yes הם פרימיטיביים, וכי והן גובות את הסכומים הללו כיון שהן מונופול, ולמרות שהשוק הזה הוא "לא פיקניק", כהגדרתו של אראל, יש לסלקום את הכלים להתמודד מולן בשוק הזה.
נכון להיום סלקום הצליחה לגייס כמעט 30 אלף מנויי טלוויזיה, 2.9 מיליון מנויי סלולר ו-150 אלף מנויי טלפון, באמצעות חברת נטוויז'ן. בחברה מקווים כי חבילת הטריפל החדשה תגביר את נאמנות הלקוח וזאת בכך שתספק לו פתרון תקשורת כולל מחברה אחת, מבלי שיהיה צריך להתרוצץ בין חברות ומוקדים.
מחיר חבילת הטריפל החדשה יעמד על 149 שקלים לשנה הראשונה, והוא כולל שירותי טלוויזיה, אינטרנט במהירות 40 מגה (באמצעות נטוויז'ן ותשתית בזק) וטלפון ללא הגבלה. בסלקום עקצו את המתחרות על כך שכל שירות בהן כרוך בעלות נוספת, וכי במידה וללקוח יש בעיה באחד השירותים, הוא צריך להתרוצץ בין מוקדים טלפונים, בעוד, שכאמור, בסלקום ההתנהלות של הלקוח היא מול נציג אחד בלבד.
לא 200 - מחיר הטריפל של סלקום (צילום: ליאור נאור)
מנכ"ל סלקום ציין שמאות לקוחות מצטרפים לסלקום TV מידי יום, כאשר 70% מהם היו בעבר מנויי HOT ו-yes. סלקום הודיעה כי היא מתכוונת להוסיף בימים הקרובים עשרות ערוצים חדשים במגוון נושאים, כגון לייף-סטייל, ספורט ודוקו. נראה כי בחברה ראו שהרגולטור אינו מגיב לחברת Take, המשדרת ערוצים ליניאריים בשירות הטלוויזיה שלה, והחליטה להצטרף לחגיגה. בצעד ראשון לכיוון זה תשדר סלקום את ערוץ "האח הגדול", רק שבניגוד ל-HOT ו-yes, הוא ישודר בסלקום ללא תוספת תשלום, ויהיה כלול בדמי המנוי החודשיים. בהמשך תוסיף סלקום את ערוץ נשיונל ג'יאוגרפיק, זאת במקביל להגדלת ספריית ה-VOD.
הנתונים נחשפים
במהלך האירוע חשפה סלקום כי ב-110 ימים בהם שירות ה-TV קיים בוצעו כ-3 מיליון הזמנות בשירות ה-VOD וכי התכנים הפופולאריים ביותר הם רכש כמו בית הקלפים ומהיר ועצבני. החברה חשפה עוד כי 86% מהלקוחות צופים בתכני ילדים, וכן כי עד כה שודרו בשירות 250 שעות של שידורי ספורט חיים ב-HOT.- כך תבחרו את ספקית הטלוויזיה הכי מתאימה לכם
- קנס קטן של 2 מיליון שקל לחברת הוט - לא ניתקה לקוחות למרות שביקשו
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
הקטגוריה הפופולארית ביותר בשירות היא "השבוע שהיה", המרכזת את כל התכניות הפופולאריות ששודרו בשבוע החולף בערוצים המרכזיים, כשהתוכן המוזמן ביותר הוא ארץ נהדרת. עוד נחשף כי 52% מהלקוחות אינם צופים רק בממיר עצמו, אלא עושים שימוש באפליקציות השירות לסלולרי ולטבלט, 42% מהמנויים התחברו מהממיר לפייסבוק ו-69% עושים שימוש בשירות המוזיקה 'סלקום ווליום'.
מבחינת תוכן, בחברה טוענים כי מאז הושק השירות הוכפל מספר הסדרות במערך ה-VOD וכן נוספו 100 סרטים חדים ושוברי קופות. סלקום גם הוסיפה כ-600 פרקים של תכניות ילדים, כשבסך הכלל יש בשירות כ-4,000 שעות של תוכן לילדים.
לא רק VOD (צילום: ליאור נאור)
נראה כי הורדת המחיר ל-149 שקלים היא צעד של הימים האחרונים לאור פרסומים בכלי התקשורת על הערכות כי מחיר הטריפל יעמוד על 200 שקלים. אך רגע לפני ההתלהבות, חשוב לזכור שהמחיר המדובר, שהוא ללא ספק שובר שוק, הוא לשנה הראשונה בלבד, ולאחר מכן יעלה ב-20 שקלים, וכן כי מדובר במחיר הכולל ממיר אחד, כאשר כל ממיר נוסף כרוך בעלות כספית.
- דרהי מתכוון להיכנס לתקשורת הדתית; שת"פ עם "כיכר השבת" ו"סרוגים"
- תכנית הפרשנות של "האח הגדול" מתקרבת למספר הצופים של חדשות 12
- תוכן שיווקי משכנתא הפוכה: מפתח לחוסן בעורף, יציבות בשוק הנדל"ן
- הריאליטי תמיד מנצח: חתונה ממבט שני בראש הפריים טיים
*עדכון 20:04: מסלקום מבקשים להבהיר שעל אף הדברים שנאמרו באירוע ההשקה, השידור החי מבית 'האח הגדול' זמין בסלקום TV באמצעות makoTV, ולא באמצעות פלטפורמת ערוץ 26.
- 3.נירית 25/11/2015 14:52הגב לתגובה זולא ממליצה להתקרב לסלקום. התחברתי אתמול וגיליתי שלמרות מה שסוכם לא ניידו לי את מס' הטלפון. אני יותר מ4 שעות מתוזזת מאחד לשני. גולת הכותרת היתה השיחה האחרונה בה השאירו אותי שעה על הקו וניתקו. רק לצורך השוואה, התקשרתי שוב כלקוחה שמבקשת להתחבר לסלקום וענו לי ללא המתנה בכלל! כמובן שנשברתי והתחלתי לצעוק, אז הנציגה ניתקה לי את הטלפון, מה היא אשמה..
- 2.מלכה דוד 31/07/2015 10:42הגב לתגובה זומציע לא להסתנוור מהפרסומים של הוט , הכל טוב ויפה עד שמגיעים לנציג שרות , פתאום אתם מגלים שתשלמו אפילו יותר ממה ששילמתם לפני כן , גימיק יפה אבל לא עובד על אנשים אחראים , תנסו לקבל את ההצעה שנתנו לכם בטלפון בכתוב ותראו כמה אני מתכוון , לסיום כולם תחמנים , והרי אנחנו חיים במדינה של תחמנים (יהודים או לא) שבת שלום לפי המדיניות שלכם תגובה זו לא תראה אור והסיבה ידועה אבל אם תפרסמו אופתע לטובה
- 1.מלכה דוד 31/07/2015 10:41הגב לתגובה זומציע לא להסתנוור מהפרסומים של הוט , הכל טוב ויפה עד שמגיעים לנציג שרות , פתאום אתם מגלים שתשלמו אפילו יותר ממה ששילמתם לפני כן , גימיק יפה אבל לא עובד על אנשים אחראים , תנסו לקבל את ההצעה שנתנו לכם בטלפון בכתוב ותראו כמה אני מתכוון , לסיום כולם תחמנים , והרי אנחנו חיים במדינה של תחמנים (יהודים או לא) שבת שלום

תכנית הפרשנות של "האח הגדול" מתקרבת למספר הצופים של חדשות 12
כמו בכל מוצ"ש, חדשות 14 עם רייטינג נמוך במיוחד ו-"האח הגדול" של רשת בראש כל השידורים, גם בפריים טיים וגם לאחריו
כמו בכל מוצ"ש, אנחנו רואים שינוי במהדורות החדשות המרכזיות. אמנם חדשות 12 של קשת נשארת בראש, ממש מדי יום ביומו, ויש לה כמעט את מספר הצופים הכולל של שאר המהדורות, עם 13.4% רייטינג ו-345 אלף צופים, אבל השינוי נובע בעיקרו מחדשות 14, שהמהדורה שלהם נופלת למקום ה-4 במוצאי השבת, לפחות בקיץ כשהשבת יוצאת מאוחר והיא עומדת על 4% רייטינג בלבד ו-111 אלף צופים. אל המקום השני מתברגת מהדורת החדשות של ערוץ 13, עם 6.6% רייטינג ו-167 אלף צופים. מרוויחה נוספת היא מהדורת חדשות 11, שאותה מנחה איילה חסון, ועולה למקום השלישי עם רייטינג של 4.7% ומצליחה לחצות מזה זמן רב את רף 100 אלף הצופים, עם 106 אלף צופים.
מבחינת הפריים טיים, "האח הגדול" של רשת משאיר את כולם מאחור, עם 21.8% רייטינג ומעל חצי מיליון צופים, עם 572 אלף צופים. ריאליטי נוסף, "רוקדים עם כוכבים" של קשת, גם הוא פופולרי עם 15.7% ו-411 אלף צופים. פגישה עם רוני קובן, של כאן11, שבה התקיים ראיון עם חגי סגל, קיבלה 3.7% בלבד, עם 98 אלף צופים.
בשאר הרצועות, פגוש את העיתונות היתה עם 7.4% רייטינג ו-197 אלף צופים ברצועה המוקדמת שלה, ועלתה לאחר מכן ל-7.9% עם 209 אלף צופים. מוריה וברקו היו עם 3.4% רייטינג ו-85 אלף צופים ברצועה המוקדמת ולאחר מכן עלו ל-5.2% ו-131 אלף צופים.
מבחינת תכניות הלילה, שוב רשת מראה עד כמה מותג "האח הגדול" חזק, כשתכנית הפרשנות, "אח לילה" זכתה ל-297 אלף צופים, עם 11.7% רייטינג, נתון חריג לרצועה הזו. לעומתה, שרקי וג'קי ששודרו בקשת היו עם 7% רייטינג ו-174 אלף צופים.
- הריאליטי תמיד מנצח: חתונה ממבט שני בראש הפריים טיים
- קשת מובילה במהדורות, רשת בריאליטי
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7

תכנית הפרשנות של "האח הגדול" מתקרבת למספר הצופים של חדשות 12
כמו בכל מוצ"ש, חדשות 14 עם רייטינג נמוך במיוחד ו-"האח הגדול" של רשת בראש כל השידורים, גם בפריים טיים וגם לאחריו
כמו בכל מוצ"ש, אנחנו רואים שינוי במהדורות החדשות המרכזיות. אמנם חדשות 12 של קשת נשארת בראש, ממש מדי יום ביומו, ויש לה כמעט את מספר הצופים הכולל של שאר המהדורות, עם 13.4% רייטינג ו-345 אלף צופים, אבל השינוי נובע בעיקרו מחדשות 14, שהמהדורה שלהם נופלת למקום ה-4 במוצאי השבת, לפחות בקיץ כשהשבת יוצאת מאוחר והיא עומדת על 4% רייטינג בלבד ו-111 אלף צופים. אל המקום השני מתברגת מהדורת החדשות של ערוץ 13, עם 6.6% רייטינג ו-167 אלף צופים. מרוויחה נוספת היא מהדורת חדשות 11, שאותה מנחה איילה חסון, ועולה למקום השלישי עם רייטינג של 4.7% ומצליחה לחצות מזה זמן רב את רף 100 אלף הצופים, עם 106 אלף צופים.
מבחינת הפריים טיים, "האח הגדול" של רשת משאיר את כולם מאחור, עם 21.8% רייטינג ומעל חצי מיליון צופים, עם 572 אלף צופים. ריאליטי נוסף, "רוקדים עם כוכבים" של קשת, גם הוא פופולרי עם 15.7% ו-411 אלף צופים. פגישה עם רוני קובן, של כאן11, שבה התקיים ראיון עם חגי סגל, קיבלה 3.7% בלבד, עם 98 אלף צופים.
בשאר הרצועות, פגוש את העיתונות היתה עם 7.4% רייטינג ו-197 אלף צופים ברצועה המוקדמת שלה, ועלתה לאחר מכן ל-7.9% עם 209 אלף צופים. מוריה וברקו היו עם 3.4% רייטינג ו-85 אלף צופים ברצועה המוקדמת ולאחר מכן עלו ל-5.2% ו-131 אלף צופים.
מבחינת תכניות הלילה, שוב רשת מראה עד כמה מותג "האח הגדול" חזק, כשתכנית הפרשנות, "אח לילה" זכתה ל-297 אלף צופים, עם 11.7% רייטינג, נתון חריג לרצועה הזו. לעומתה, שרקי וג'קי ששודרו בקשת היו עם 7% רייטינג ו-174 אלף צופים.
- הריאליטי תמיד מנצח: חתונה ממבט שני בראש הפריים טיים
- קשת מובילה במהדורות, רשת בריאליטי
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7