בלי 'האח' ו'הכוכב הבא': קשת החזירה את 'בטוח או ביטוח' - וקיבלה 22.2%
שנה לאחר שידור הפרקים האחרונים של השעשועון בטוח או ביטוח, החזירה קשת את התכנית לאוויר עם פרקים שטרם שודרו. התוצאה: רייטינג פושר במיוחד. על פי נתוני צפייה ראשוניים בקרב משקי בית באוכלוסייה היהודית, כולל צפייה נדחית עד 2:00 בלילה, עולה כי 'בטוח או ביטוח' (קשת, ערוץ 2) קיבלה 22.2%, ולאחריה 'היא תצא בלי כלום' (קשת, ערוץ 2) עם 14.7%.
מנגד, קיבלה 'חזי דין מדהים' (ערוץ 10) רק 6.5%, ושידור חוזר של 'מלבי אקספרס' (ערוץ 10) עם 5.4%. 'מבט שני' (ערוץ 1) שעסקה בריסוסים הכימיים, הניבה 4.5%.
שידור חוזר של 'אנשים' (קשת, ערוץ 2) רשם 6.6%, לפני 'ימים טובים - יום כיפור' (קשת, ערוץ 2) בשידור חוזר, עם 4%. 'לקט של 'פינס בלילה' (ערוץ 10) רשם 5.6%, 'היום שהיה' (ערוץ 10) עם 5.9%, 'לילה כלכלי' (ערוץ 10) זכתה ב-6.4%, שידור חוזר של התכנית 'לגעת ברוח' (ערוץ 1) בה אירח יואב גינאי את שלמה (צ'יץ') להט ז"ל, שהלך אתמול לעולמו, קיבלה 2.6%.
לוהט בלילה: 'צינור לילה' (ערוץ 10) 5.4% עקפה את 'החדשות הלילה' (חדשות 2) עם 3.3%.
ראש בראש בפרה-פריים: שידור חוזר של 'אנשים' (קשת, ערוץ 2) קיבל 10.2%, לפני 'תכנית חיסכון' (חדשות 2) שרשמה 14.2%. מנגד, לקט של 'ערב טוב עם גיא פינס' (ערוץ 10) הניב 6.8%, 'המוסף' (ערוץ 1) עם גאולה אבן קיבלה 2.9% ועקפה את הסדרה 'הסולטאן' (ערוץ 9) שהניבה 2.6%.
בגזרת החדשות: 'חדשות 2' רשמה 22.2%, מול 'חדשות 10' שחצתה את רף 10 הנקודות וקיבלה 11%. 'מבט' (ערוץ 1) הניבה 4.3%, ו'חדשות היום' (ערוץ 9) עם 2.3%.
שירות דיגיטלי (X)הראל ומור - מי מנצחת בדיגיטל?
חיסכון בקופת גמל להשקעה בדיגיטל - בהראל הגדולה התהליך לא ידידותי ומתיש, במור הוא מזמין
סוף שנה, סוף תהליך: מי באמת מציע חוויית הצטרפות נוחה לקופת גמל להשקעה?
סוף השנה כבר כאן, ויחד איתו גל הקמפיינים שמזכיר לנו "להצטרף אונליין לקופת גמל להשקעה" ו"לנצל את הטבת המס" השנה עד 81,711 ₪. ההבטחה ברורה: חיסכון פשוט, מהיר, דיגיטלי. אבל כמה פשוט זה באמת?
בדקתי מהסלולרי את שני האתרים הראשונים שעולים בגוגל בחיפוש "קופת גמל להשקעה" - הראל ומור בית השקעות, ובחנתי אותם לפי 5 פרמטרים מרכזיים. התוצאות מגלות פער משמעותי בין הבטחה שיווקית לבין המציאות הדיגיטלית.
הציונים בכתבה: 1=חוויה גרועה, 3=בינונית, 5=מצוינת
הרושם הראשוני: האם הממשק מזמין להישאר?
מור
- חברות הביטוח עוקפות את הבנקים בדירוג האשראי - האם זה שינוי תפיסתי?
- הראל: הרווח הנקי עלה ל-840 מיליון שקל, התשואה להון 30%
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
מתחילה חזק. העיצוב מאופק, פלטת הצבעים נעימה לעין, והשפה אישית ומרגיעה. אבל בדיוק כשמתחילים להרגיש בנוח, צץ פופאפ שמבקש להשאיר פרטים. מהלך ששובר את הזרימה בשלב מוקדם מדי.
שירות דיגיטלי (X)הראל ומור - מי מנצחת בדיגיטל?
חיסכון בקופת גמל להשקעה בדיגיטל - בהראל הגדולה התהליך לא ידידותי ומתיש, במור הוא מזמין
סוף שנה, סוף תהליך: מי באמת מציע חוויית הצטרפות נוחה לקופת גמל להשקעה?
סוף השנה כבר כאן, ויחד איתו גל הקמפיינים שמזכיר לנו "להצטרף אונליין לקופת גמל להשקעה" ו"לנצל את הטבת המס" השנה עד 81,711 ₪. ההבטחה ברורה: חיסכון פשוט, מהיר, דיגיטלי. אבל כמה פשוט זה באמת?
בדקתי מהסלולרי את שני האתרים הראשונים שעולים בגוגל בחיפוש "קופת גמל להשקעה" - הראל ומור בית השקעות, ובחנתי אותם לפי 5 פרמטרים מרכזיים. התוצאות מגלות פער משמעותי בין הבטחה שיווקית לבין המציאות הדיגיטלית.
הציונים בכתבה: 1=חוויה גרועה, 3=בינונית, 5=מצוינת
הרושם הראשוני: האם הממשק מזמין להישאר?
מור
- חברות הביטוח עוקפות את הבנקים בדירוג האשראי - האם זה שינוי תפיסתי?
- הראל: הרווח הנקי עלה ל-840 מיליון שקל, התשואה להון 30%
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
מתחילה חזק. העיצוב מאופק, פלטת הצבעים נעימה לעין, והשפה אישית ומרגיעה. אבל בדיוק כשמתחילים להרגיש בנוח, צץ פופאפ שמבקש להשאיר פרטים. מהלך ששובר את הזרימה בשלב מוקדם מדי.
