לא כוחות - שוב: The voice עם 35.5% - כמעט פי 5 מהפריים-טיים של ערוץ 10
'רשת' שוב ניצחה בקלות את מוצאי שבת. על פי נתוני צפייה ראשוניים בקרב משקי בית באוכלוסייה היהודית, כולל צפייה נדחית עד 2:00 בלילה, עולה כי The voice (רשת, ערוץ 2) רשמה 35.5%, נתון דומה לזה של מוצ"ש הקודם. מנגד, השעשועון 'לעוף על המיליון' (ערוץ 10) עם כמעט חמישית רייטינג מערוץ 2 - כשקיבל 7.8%.
'אייל גולן קורא לך' (ערוץ 24) ממשיכה לרשום רייטינג נאה בערוץ נישה - עם 6.8%. 'מצב האומה' (רשת, ערוץ 2) עם האורח ח"כ אריה אלדד, קיבלה 27.6%, ושידורי התעמולה בערוץ 2 עם 11.2%. מנגד, '10' (ערוץ 10) קיבלה 3.5%, ו'צינור לילה' (ערוץ 10) הסתפקה ב-3.9%.
ראש בראש בפרה-פריים: 'פגוש את העיתונות' (חדשות 2) עם 12%, מול 'מטה הבחירות' (ערוץ 10) עם 5.1%.
בגזרת החדשות: 'חדשות סוף השבוע' (חדשות 2) עם נתון גבוה מאד של 27.6%, 'המגזין' (ערוץ 10) עם 8.6%.
שישי
השעשועון 'כלוב הזהב' (רשת, ערוץ 2) ממשיך לרשום נתוני צפייה גבוהים, וביום שישי האחרון זכה ב-23.2%, מול 23.7% שקיבל בהשקה שבוע לפני כן. 'פסיכו' (רשת, ערוץ 2) עם 15.3% ו'קומדי בר' (רשת, ערוץ 2) רשמה 14.5%. ממול, לקט של 'ערב טוב עם גיא פינס' (ערוץ 10) קיבל 3.2%, ו-2 הפרקים של 'כאן גרים בכיף' (ערוץ 10) רשמו 2.5% ו-4.8%.
ראש בראש בפרה-פריים: 'מתכון בטוח' (רשת, ערוץ 2) רשמה 5.7%, לפני 'קרין גורן' (רשת, ערוץ 2) עם 6.2%. 'מיקי שמו' (ערוץ 10) זכתה ב-4.6%, 'אהרוני' (ערוץ 10) עם 5.1%.
בגזרת החדשות: 'אולפן שישי' (חדשות 2) רשמה נתון גבוה של 20.7%, מול 4.1% למבזק החדשות של ערוץ 10.
חמישי
'כלבוטק' (רשת, ערוץ 2) רשמה 24.8%, בעוד ש'משעל חם' (רשת, ערוץ 2) זכתה בנתון הצפייה הנמוך שלה מאז חזרה לאוויר לפני מספר שבועות - 13.7%. משחק יורוליג בין מכבי תל אביב לפנרבחצ'ה הטורקית (ערוץ 10) עם נתון נאה של 12.4%. טרום המשחק רשם 8.9%.
'לילה כלכלי' (ערוץ 10) הניבה 10.1%, 'היום שהיה' (ערוץ 10) קיבלה 8.3%, ו'צינור לילה' (ערוץ 10) עם 4.7%.
משדרי התעמולה רשמו בסך הכל כ-16% במצטבר: ב'רשת' ערוץ 2 - 7.2%, בערוץ 10 - 6.8%, ואילו בערוץ 1 נרשמו 2.3% צפייה.
ראש בראש בפרה-פריים: 'מועדון המבקרים' (רשת, ערוץ 2) רשמה נתון גבוה של 11.1%, לפני 'תכנית חיסכון' (חדשות 2) עם 15.7%. מנגד, 'ערב טוב עם גיא פינס' (ערוץ 10) הניבה 11.7%.
בגזרת החדשות: 'חדשות 2' חזקה עם 25.5%, מול 'חדשות 10' עם 12% נאים ו'מבט' (ערוץ 1) שקיבלה 4.5%.
מתוך הכוכב הבא לאירוויזיון של קשת 12, מתוך אתר מאקורייטינג: כוכב הבא ומהדורת 12 בטופ, ערוץ 14 רושם עלייה בשעות הערב
במהדורות 12 נשארת בטופ אבל למהדורת החדשות של ערוץ 14 נרשמת עלייה קלה ברייטינג
מהדורת החדשות של 12 עדיין מונופול. ובכלל, קשת, למרות ניסיונה להתחמק מכך - היא מונופול. ערוץ 13 בגסיסה, 14 די נעצר, אך פחות מביא מפרסמים. קשת מקבלת את כל הקופה וכל הקצפת. סוד ידוע בשוק הפרסום והתקשורת הוא שקשת "שולחת" לקוחות לרשת רק כדי שתהיה לה תחרות ושהרגולטור לא יטיל עלייה סנקציות.
המהדורה המובילה היא כאמור של קשת 12 עם 17.6% ברייטינג ו-443 אלף צופים. הרבה אחריה מגיעה המדורה של ערוץ 14 עם רייטינג של 9.3% ו-257 אלף צופים. אחרונות הן רשת 13 עם 6.7% ו-153 אלף צופים וכאן 1 עם 3.2% ו-38 אלף צופים.
פריים טיים
הכוכב הבא לאירווזיון ממשיך להוביל את טבלת הרייטינג עם 16.2% רייטינג ו-429 אלף צופים. הרבה אחריה מגיעים הפטריוטים, תכנית הדגל של ערוץ 14 שרושמים 9.2% ו-262 אלף צופים. מעט אחריה מגיעה ווראט של רשת 13 עם 8.9% רייטינג ו-229 אלף צופים ותכנית הדרמה המקורית מקום שמח בכיכובה של נועה קולר של כאן 11 עם 6% ו-127 אלף צופים.

- האירוויזיון בראש וחדשות ערוץ 13 במקום האחרון
- בידור או חדשות? התשובה של הציבור מפתיעה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
תכניות הבוקר והמהדורות המוקדמות
בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם ניב רסקין ורייטינג של 4.1% ו-101 אלף צופים. אחריה חדשות היום עם אלי ראכלין בערוץ 13 ו-75 אלף צופים. הרבה מאחור היא תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר עם 1.4% רייטינג ו-26 אלף צופים. התכנית על הבוקר עם עודד מנשה בערץ 14 בשעה תשע עם רייטינג של 1.2% ו-28 אלף צופים בלבד. באותה השעה ב-13 משודרת פותחים יום עם רייטינג של 1.3% ו-29 אלף צופים והמובילה היא נסלי ברדה במשדר הבוקר של 12 ורייטינג של 2.6% ו-56 אלף צופים.

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים
ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה
טאבולה Taboola -0.25% מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker
הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.
גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."
״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת
הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן
העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״
- פרסום מודעת אבל בעיתון הארץ
- עדות לפיד הוכיחה: ערוצי החדשות לא מספרים לכם את האמת
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
