מנהל התכניות והחדשות בקול חי התפטר - "בגלל בעיות עם כח אדם ותוכן שיווקי"
עוד זעזוע בתחנת הרדיו האזורית 'רדיו קול חי'. לאייס נודע כי מנהל מחלקת התכניות והחדשות ינקי פלאי, עוזב את התחנה בעקבות חוסר הסכמה עם המנכ"ל וההנהלה. בשלב זה טרם סוכם על מועד העזיבה של פלאי ועל זהותו של המחליף.
פלאי שימש בעבר כסמנכ"ל השיווק בעיתון 'משפחה'. לפני שנה וחצי הגיע לתחנה הדתית הפועלת במסגרת הרשות השנייה לטלוויזיה ורדיו. בחודשים האחרונים ידעה התחנה זעזועים עם עזיבתם של מספר רב של עובדים, בהם כתבים ובעלי תפקידים.
לדברי גורמים בתחנה, עזיבתו של פלאי קשורה קשר הדוק לאותן עזיבות שקדמו לה. "יש בתחנה חוסר השקעה בכוח אדם", אומרים הגורמים, "אין תשלום ראוי לעובדים, וזה הוביל לגל עזיבה של אנשים רבים".
גורמים נוספים הוסיפו כי מאז שהתחנה קיבלה הארכה בזיכיון שלה מהרשות השנייה, ישנה התערבות גדולה יותר של המחלקה המסחרית בתכנים, בניגוד לדעתו של פלאי. "בחודשיים האחרונים יש הרבה יותר אייטמים שיווקיים בתכנים החדשותיים", טוענים גורמים, "זה כל הזמן קיים, ופלאי התנגד לכך".
גם התחרות מצד התחנות האחרות, פוגעת בתחנה הוותיקה מבין התחנות הדתיות האזוריות. "'קול ברמה' נוגסת בנו", אומרים בתחנה, "וגם 'גלי ישראל' מתחילה להשפיע, ובמצב הזה ההנהלה צריכה להשקיע באנשים ובתכנים, מה שלא קורה כל כך".
פלאי נפגש בימים האחרונים עם מנכ"ל התחנה עדו ליבוביץ והודיע כי במצב הנוכחי, לא יוכל להמשיך בעבודתו. ליבוביץ החליט לקבל את בקשתו של פלאי לפרוש.
ינקי פלאי אישר לאייס את דבר העזיבה: "עברתי בשנה וחצי האחרונות חוויה מאד נעימה, עם תחום מאד מעניין, סביבת עבודה מרתקת ואנשים מוכשרים, שנותנים הרבה יותר ממה שאתה מצפה מהם, למען הצלחת התחנה. אני מודה לכולם על הזכות שנתנו לי להיות חלק מהמקום הזה".
- 3.קרוב לצלחת 24/02/2012 15:03הגב לתגובה זופריד לוקח אתכם אחד אחד:))))
- 2.יענקי אוהבים אותך 23/02/2012 21:37הגב לתגובה זואדם משכמו ומעלה בטוח שיגיע רחוק...
- 1.יששכר 23/02/2012 21:22הגב לתגובה זובתור עובד בתחנה ברצוני לציין שאכן יענקי היה מנהל מצויין עם הרבה שאיפות וחבל שעזב איש עם לב גדול והמון רצון לעזור לזולת
- יענקי לא ידעתי שיש לך שם נוסף (ל"ת)עץ או פלאי 23/02/2012 21:31הגב לתגובה זו
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
