פרסום ראשון

מנהל התכניות והחדשות בקול חי התפטר - "בגלל בעיות עם כח אדם ותוכן שיווקי"

גורמים בתחנה מתייחסים לעזיבתו של ינקי פלאי, שהחל לעבוד ב'קול חי' לפני שנה וחצי. פלאי לאייס: "מודה על הזכות שנתנו לי להיות חלק מהמקום הזה"
אלכסנדר כץ | (4)

עוד זעזוע בתחנת הרדיו האזורית 'רדיו קול חי'. לאייס נודע כי מנהל מחלקת התכניות והחדשות ינקי פלאי, עוזב את התחנה בעקבות חוסר הסכמה עם המנכ"ל וההנהלה. בשלב זה טרם סוכם על מועד העזיבה של פלאי ועל זהותו של המחליף.

פלאי שימש בעבר כסמנכ"ל השיווק בעיתון 'משפחה'. לפני שנה וחצי הגיע לתחנה הדתית הפועלת במסגרת הרשות השנייה לטלוויזיה ורדיו. בחודשים האחרונים ידעה התחנה זעזועים עם עזיבתם של מספר רב של עובדים, בהם כתבים ובעלי תפקידים.

לדברי גורמים בתחנה, עזיבתו של פלאי קשורה קשר הדוק לאותן עזיבות שקדמו לה. "יש בתחנה חוסר השקעה בכוח אדם", אומרים הגורמים, "אין תשלום ראוי לעובדים, וזה הוביל לגל עזיבה של אנשים רבים".

גורמים נוספים הוסיפו כי מאז שהתחנה קיבלה הארכה בזיכיון שלה מהרשות השנייה, ישנה התערבות גדולה יותר של המחלקה המסחרית בתכנים, בניגוד לדעתו של פלאי. "בחודשיים האחרונים יש הרבה יותר אייטמים שיווקיים בתכנים החדשותיים", טוענים גורמים, "זה כל הזמן קיים, ופלאי התנגד לכך".

גם התחרות מצד התחנות האחרות, פוגעת בתחנה הוותיקה מבין התחנות הדתיות האזוריות. "'קול ברמה' נוגסת בנו", אומרים בתחנה, "וגם 'גלי ישראל' מתחילה להשפיע, ובמצב הזה ההנהלה צריכה להשקיע באנשים ובתכנים, מה שלא קורה כל כך".

פלאי נפגש בימים האחרונים עם מנכ"ל התחנה עדו ליבוביץ והודיע כי במצב הנוכחי, לא יוכל להמשיך בעבודתו. ליבוביץ החליט לקבל את בקשתו של פלאי לפרוש.

ינקי פלאי אישר לאייס את דבר העזיבה: "עברתי בשנה וחצי האחרונות חוויה מאד נעימה, עם תחום מאד מעניין, סביבת עבודה מרתקת ואנשים מוכשרים, שנותנים הרבה יותר ממה שאתה מצפה מהם, למען הצלחת התחנה. אני מודה לכולם על הזכות שנתנו לי להיות חלק מהמקום הזה".

תגובות לכתבה(4):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 3.
    קרוב לצלחת 24/02/2012 15:03
    הגב לתגובה זו
    פריד לוקח אתכם אחד אחד:))))
  • 2.
    יענקי אוהבים אותך 23/02/2012 21:37
    הגב לתגובה זו
    אדם משכמו ומעלה בטוח שיגיע רחוק...
  • 1.
    יששכר 23/02/2012 21:22
    הגב לתגובה זו
    בתור עובד בתחנה ברצוני לציין שאכן יענקי היה מנהל מצויין עם הרבה שאיפות וחבל שעזב איש עם לב גדול והמון רצון לעזור לזולת
  • יענקי לא ידעתי שיש לך שם נוסף (ל"ת)
    עץ או פלאי 23/02/2012 21:31
    הגב לתגובה זו
הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola -0.99%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״