עליבאבא מפרסמת זינוק במכירות "יום הרווקים" - המנייה ירדה
עליבאבא דיווחה הערב כי מכירותיה בחמשת הדקות הראשות ביום הקניות של ה"חג הרווקים" הסיני חצו את גבול המיליארד דולר. החברה מודדת את גובה המכירות דרך חברת הבת - "Alipay", שהינה חברת התשלום והסליקה של האתר.
עוד נמסר מענקית המכירות הסינית, כי כמות הרכישות בחמש הדקות הראשונות הייתה למעשה גבוהה יותר מהמכירות שבוצעו במשך יממה שלמה בחג הרווקים של שנת 2013. בנוסף, תוך שעה וחצי הצליח להגיע לכדי כמות המכירות שאפיינה את שנת 2014. חג הרווקים נערך בתאריך קבוע ה-11.11 החל מהשעה 12 בלילה (שעון סין).
לאחר כמעט 20 שעות של מכירות, הכמות הגיע לכדי 15 מיליארד דולר - הכמות שנרשמה בשנת 2015. על פי עליבאבא, 85% מהמכירות המוקדמות בוצעו באמצעות מכשירי הטלפון הסלולרי.
אלמנט נוסף וחדשני שמיישם עליבאבא היא רכישה תחת מציאות מדומה. הרוכשים חובשים משקפיים ומוזמנים לעבור דרך חנויות מוחשיות שבהם נמצאת הסחורה בה חפצו. מניות עליבאבא ירדו היום, למרות החדשות, בשיעור של 1.4%. מתחילת השנה מניות החברה טיפסו ב-16%.
- "פריצת דרך נוספת מסין" - עליבאבא משיקה את המודל Qwen3
- עליבאבא השיקה מודל AI חדש: איך הוא יכול להציל את אפל?