טראמפ - "אני משתפר, הימים הקרובים חשובים"
דונלד טראמפ מנסה להרגיע. בסרטון מבית החולים הוא אומר שהוא מרגיש הרבה יותר טוב ושהימים הקרובים יהיו המבחן האמיתי". כל שינוי בתחושה ובהרגשה של טראמפ ישפיעו על השווקים. ביום שיש לאחר שנודע שטראמפ נדבק בקורונה, הנאסד"ק ירד במעל 2%. לאחר מכן נודע שהנשיא פונה לבית חולים בגלל קשיי נשימה והחוזים ביטאו המשך ירידה. כעת, על רגע המסר המרגיע, עשוי לחזור הסנטימנט החיובי לשווקים.
הנשיא טראמפ הפיץ את הסרטון מהחדר בו הוא מאושפז כדי לבטל את הדיווחים על הרעה במצבו. טראמפ אמר כי הוא מאמין שיחזור בקרוב להשלים את קמפיין הבחירות. "אני נלחם בשבילי וגם בשביל מיליונים בעולם, אנחנו ננצח את הנגיף", אמר טראמפ.
"אני רוצה וצריך לחזור כי אנחנו צריכים להמשיך לעשות את אמריקה גדולה שוב", הוסיף טראמפ, "עשינו את זה מצויין עד עכשיו וצריכים לסיים את העבודה.
על התרופה הניסיונית שקיבל טראמפ והחברה שמייצרת אותה
- 8.רק טראמפ יכול ללמד לקח את הסינים הללו!!הביאו לקריס 05/10/2020 15:34הגב לתגובה זורק טראמפ יכול ללמד לקח את הסינים הללו!!הביאו לקריסת הכלכלה העולמית והם יוצאים לחגוג. אם המדינה לא תתבע אותם צריכים אזרחים לתבוע אותם בבית דין בינלאומי!!
- 7.בא 04/10/2020 11:51הגב לתגובה זוהחלמה מהירה.
- קרן 04/10/2020 16:39הגב לתגובה זומסיכת הקסמים תרופת הפלא לחרדתיים עם אפס הצלחה
- 6.הצלף 04/10/2020 10:07הגב לתגובה זוחייב לשתף אתכם במה שרץ לי בראש טרמפ נחוש למצוא תרופה לקורונה והוא בחר בחברה שהוא יטען שזאת התרופה שהצילה את חייו ותכלס לא היה לטראמפ כלום הוא לא נדבק הכל הצגה ןכך הוא יציל את הבחירות ואת וולסטריט מקריסה דעתכם??? מה זאת יכלה להיות הברקה של טראמפ עוד שקר מבית היוצר של טראמפ
- 5.הנשיא טרמפ החלמה מהירה (ל"ת)דליה 04/10/2020 09:50הגב לתגובה זו
- 4.ג'ון 04/10/2020 09:12הגב לתגובה זומתי יפסיק לשקר ?
- 3.אין לו כלום, הכל תרגיל לבחירות (ל"ת)בן 04/10/2020 08:58הגב לתגובה זו
- בן 04/10/2020 10:11הגב לתגובה זוברור אין לו כלום וגם לכל המקורבים שלו שגם נדבקו הכל תרגיל
- 2.לא להפריע לירידות..... (ל"ת)מאיר 04/10/2020 08:54הגב לתגובה זו
- 1.הוירוס קרונה שומע את השטויות שהנגיף הזה פולט ומת מצחוק (ל"ת)דני דין 04/10/2020 08:45הגב לתגובה זו
אילון מאסק וג'נסן הואנג (אנבידיה)אילון מאסק = 2 מיליון ישראלים = 1 מיליון אמריקאים
ההון של מאסק, האיש העשיר בעולם - כ-500 מיליארד דולר - שקול להון של 2 מיליון ישראלים. לא נתפס
אילון מאסק שווה כ-500 מיליארד דולר. רוב ההון מגיע מההחזקה בטסלה, אבל יש לו גם שווי מאוד משמעותי בספייסX שצפויה להנפיק בטווח של שנה-שנתיים והיא החברה הפרטית הכי גדולה בעולם עם שווי של מעל 500 מיליארד דולר. לאחרונה היו דיווחים על עסקאות בשווי של 800 מיליארד דולר, אך מאסק טען שזה לא נכון. בכל מקרה, זו חברה עשויה להנפיק לפי שווי של 800 מיליארד עד 1.2 מיליארד דולר, אולי יותר, תלוי כמובן במצב השווקים. אם זה יקרה, מאסק כבר יהיה שווה 700-800 מיליארד דולר, וצריך גם לזכור שיש לו חבילת הטבות ענקית מטסלה, אם יעמוד ביעדים.
כלומר, העושר עשוי לגדול, אבל כמובן שגם לרדת. אם נתייחס לעוגן - השווי הנוכחי של 500 מיליארד דולר, נקבל שהונו שקול להון של 1 מיליון אמריקאים ו-2 מיליון ישראלים. לא נתפס.
הון של 500 מיליארד דולר
ההון של מאסק מבוסס בעיקר על החזקותיו בחברות טסלה וספייסX: שיעור של 19.8% ממניות טסלה בשווי כ-290 מיליארד דולר, ו-42% מספייסX בשווי 190 מיליארד דולר, בתוספת החזקות ב-XAI ובחברות אחרות. מאסק, בן 55, הפך לאדם העשיר בעולם לפני כשנה וחצי.
העושר הממוצע לאדם בוגר בארה"ב עומד על כ-550 אלף דולר - מה ההון הממוצע של ישראלי ומה ההון של אמריקאי? וזה כולל נכסים פיננסיים, נדל"ן וחובות נטו. ההון של מאסק שקול לזה של 900 אלף אמריקאיים. ביום טוב זה מגיע למיליון.
- טסלה מתקרבת לנהיגה אוטונומית מלאה - נתוני FSD מצביעים על קפיצה בביצועים
- חנות המחשבים הראשונה נפתחת לקהל הרחב ומה קרה היום לפני 15 שנה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
השוואה זו מדגישה את אי-השוויון בארה"ב, שם 10% העליונים מחזיקים ב-70% מהעושר הכולל, בעוד 50% התחתונים מחזיקים ב-2.5% בלבד.
ריביאן אתר החברהריביאן חושפת שבב חדש ומערכת נהיגה אוטונומית בתשלום
יצרנית הרכבים החשמליים מציגה שבב עיבוד עצמאי, חבילת נהיגה מתקדמת בתשלום ומערך ליידאר בדגמי R2, אך המשקיעים מודאגים מהעלויות ומהקצב האיטי של הייצור; המניה נופלת ב-4.5%
ריביאן Rivian Automotive -6.11% חשפה שורה של מהלכים טכנולוגיים חדשים במטרה לחזק את מעמדה בשוק הרכב החשמלי ולבסס יכולות נהיגה מתקדמות בכלי הרכב העתידיים שלה. במסגרת אירוע ייעודי שעסק באוטונומיה ובינה מלאכותית, הציגה החברה לראשונה שבב עיבוד שפותח באופן עצמאי, מערכת סיוע לנהג בתשלום, ותוכנית הדרגתית לשילוב מערכות נהיגה ברמות מתקדמות יותר.
הצעד המשמעותי ביותר הוא המעבר לשבב ייעודי שפותח בתוך החברה, מהלך שמחליף את השימוש במעבדי אנבידיה שהיו בלב מערכות הנהיגה של דגמי ריביאן עד כה. השבב החדש צפוי להתממשק עם מצלמות, חיישני ליידאר ומערכות נוספות, ולספק יכולת עיבוד גבוהה יותר מבעבר. בריביאן אומרים כי ההחלטה לבנות שבב עצמאי התקבלה לאחר שנים של פיתוח, וכי הוא ישפר משמעותית את ביצועי מערכת הנהיגה המתקדמת, תוך הפחתת עלויות הייצור. לטענת החברה, מדובר בשילוב נדיר בין שיפור ביצועים לבין הורדת עלויות, מהלך שאינו נפוץ בפיתוח שבבים לרכב.
החברה הציגה גם חבילה חדשה של סיוע לנהג, Autonomy+, שתוצע בתשלום חד-פעמי או כמנוי חודשי. החבילה תאפשר נהיגה ללא מגע ידיים במיליוני קילומטרים של כבישים בארה״ב וקנדה, ומיועדת להפוך למנוע הכנסה נוסף עבור החברה בתקופה של ביקוש מתון לרכבים חשמליים.
דגמי R2 החדשים ועוזר הבינה המלאכותית
דגמי ה־R2, הצפויים לצאת לשוק במחצית הראשונה של השנה הבאה, יצוידו בשבב החדש ובחיישני ליידאר מתקדמים. בכך מצטרפת ריביאן לשורה של יצרניות רכב ופתרונות רובוטקסי המשלבות ליידאר כמנגנון בטיחות ותפיסת מרחב נוסף. מנגד, הדגמים הנוכחיים, מסדרת R1, לא יזכו למלוא היכולות של הדור החדש, אך יקבלו שדרוגי תוכנה שירחיבו את היכולות הקיימות. חלק מהשדרוגים נועדו לשפר נהיגה ללא מגע ידיים, ואחרים יאפשרו ניווט מתקדם יותר כאשר הרכב עדיין מחייב השגחת נהג.
- ריביאן מפטרת עובדים ומתכוננת לאתגרים כלכליים בשוק הרכבים החשמליים
- ריביאן מתפצלת: משיקה חברה בת למיקרו-ניידות
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
לצד פיתוח השבב, חשפה החברה עוזר בינה מלאכותית חדש המיועד לתפעל פונקציות ברכב, לסנכרן אפליקציות ולזהות תקלות פוטנציאליות. זהו צעד נוסף בכיוון של שילוב מערכות תוכנה מורכבות כחלק מהערך המסחרי של כלי הרכב.
